Net een mens.quote:
Doet vast HBO.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:23 schreef Luco het volgende:
Het te korte ruimte, Contact opleggen, Het woning...
Dan verwacht je een naam als Fatima of Tequisha ofzo, nee hoor. Gewoon Linda
HBOVquote:
Had nog een leuk voorvalletje... even opzoeken..quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:33 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Mijn motto 'ergert u niet, verwondert u slechts' wordt dan op de proef gesteld.
quote:Ik aan het werk, pabo kereltje () en meisje in de winkel. Ik moet echt wat vaker mijn mond houden.
Kereltje: "Heee meid, ik zie je zo bij rekenen! Doei!"
Meisje loopt naar mijn kassa toe en legt haar appel en banaan neer op de toonbank.
Ik: "Goh, ik zie je bij rekenen, dat heb ik voor het laatst gezegd op de basisschool"
Meisje: "Owww?! Ja! Dat kan kloppen!"
Ik: "PABO, is het niet?"
Zij: "Ja, maar dat is nog best moeilijk hoor! Mensen zeggen van niet!"
Ik: "Och, ik was vroeger in ieder geval erg goed in rekenen. staartdelingen en zo![]()
"
Zij: "Tjaa... andere studies hebben altijd erg dure namen he, zoals professionele communicatie en zo"
Ik: "Inderdaad, de PABO houdt het lekker laagdrempelig"
Zij: "![]()
!"
Die moet ik ook maar eens gaan gebruiken, erger me nog te veel aan sommige momenten.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:33 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Mijn motto 'ergert u niet, verwondert u slechts' wordt dan op de proef gesteld.
Uhu, daarna nog volgend weekend. Dan een weekje vrij en dan mogen wij ook weer de buitenlucht in.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:47 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Morgen nog binnen mandjeballen, Luco?
We gaan wel een keer kijken als de zon schijnt.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:49 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Goed bekeken.
Sowieso bij.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:12 schreef Slaif het volgende:
[..]
We gaan wel een keer kijken als de zon schijnt.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:12 schreef Slaif het volgende:
[..]
We gaan wel een keer kijken als de zon schijnt.
Hou ik jullie aanquote:
En korte rokjes en bier.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:19 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Wel Ricky Wu moves dan he.
Inderdaad, waar is dat telefoonnummer gebleven?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:17 schreef Renesite het volgende:
What the fucking frig?
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:25 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Inderdaad, waar is dat telefoonnummer gebleven?
Bah, privacyquote:
Een meisje een meisje!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:23 schreef Fems het volgende:
Zo, nieuwe groninger meldt zich. Wat een rotweer.De wolken gaan voor mijn zonnetje:(
Hoi!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:23 schreef Fems het volgende:
Zo, nieuwe groninger meldt zich. Wat een rotweer.De wolken gaan voor mijn zonnetje:(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |