quote:De eerste resultaten van de gemeenteraadsverkiezingen komen langzaam binnen. Uit de stemmen van de eerste drie kiesdistricten blijkt dat de PvdA en de SP op verlies staan. D66 en Stadspartij boeken winst.
Later meer.
En PvdA heeft zichzelf toch ook redelijk in de voet geschoten de laatste jaren. Ik vraag me af wat de PvdA gedaan had als het kabinet niet gevallen was...quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:01 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Dat heeft dan misschien toch met landelijk te maken.
Die Kant is wel heel erg eng.
Wel naar de website, zoals je ziet!quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:04 schreef MaxMark het volgende:
Zeker niemand hier die nu naar "Groningen Kiest 2010" luistert?
Wat moet ik precies waar zien?quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wel naar de website, zoals je ziet!
Oh, ahah.quote:
Aahh, ik had die post nog niet gezienquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:17 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh, ahah.
Dat stukje tekst was van groningenkiest-website.
Als niet stemmend tuig heb je daar natuurlijk niks van te zeggen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:30 schreef Charmedmatzzie het volgende:
Ja. Kweenieman.
Heb zelf neit eens gestemd ik was mijn stempasje kwijt. Niet dat ik het een ramp vind maar de prognose is beetje mwah...
De SP hier in Groningen neem ik ook niet echt serieus, als SP lid stem ik dan liever GL.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:00 schreef Luco het volgende:
Nou wint D66 natuurlijk bijna overal, maar dat de SP en PvdA verliezen, terwijl de huidige raad het toch niet heel slecht gedaan heeft volgens mij verbaast me wel een beetje...
Das logisch. Nou ja, dan merk ik het wel, kan er toch pas rond 1u zijn. Zou wel tof zijn als Fritz er opeens ook bij was.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:18 schreef Bullet-tooth het volgende:
Maken ze niet bekend omdat ze niet willen dat iedereen op een bepaalde tijd komt en zo een enorme rij ontstaat bij de ingang/garderobe.
Nu Benoquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:44 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Mijn aanvoerder op OOG tv als verzamelaar van voetbalplaatjes. Legendarisch.
Facebook Slaif.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:28 schreef JH87 het volgende:
Dank voor de post, Nelson. Hoe wist je m'n achternaam?
Duurde lang voor Kalkbrenner echt op gang kwam, had er meer van verwacht eigenlijkquote:
Gaat nog wel veranderen tzt.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, Ernem blijf mijn stad.Maar ik ben hier voorlopig elke twee weken twee dagen
Vetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |