quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:36 schreef Yankee het volgende:
[..]
Bart zegt wel vaker verstandige dingen
Je bent iets teveel Blokhuijsenfan, hij maakte nog wel wat meer foutjes dan dat ene mindere moment.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Blokhuijsen had één minder moment, maar kwam er daarna weer bij. Er werd gewoon te snel gepanikeerd. Kramer ging meteen naar achteren, een hele domme beslissing, net wat wimmers zeg.
Ga je ook nog zeggen dat het maar een spelletje is en dat meedoen belangrijker is dan winnen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:34 schreef Intrepidity het volgende:
De mensen die in dit soort topics lopen te huilen van "Ik heb het helemaal gehad met de spelen", of "Stomme [insert tegenstander]!" en dergelijke, dat zijn de echte falers. Niet de gasten die zich kapotgeschaatst hebben en 0,3 seconden te kort kwamen.
Huilies hier
Ik ookquote:
Hoezo dan is de finale, of ben jij er zo één die alleen kijkt als er een Nederlander meedoet?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:37 schreef Ericr het volgende:
Dubbele faalavond, scheelt weer morgenavond kijken.
Heb morgenavond een feest, dat hoef ik niet te onderbreken nuquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:38 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hoezo dan is de finale, of ben jij er zo één die alleen kijkt als er een Nederlander meedoet?Beetje jammer
ik snap dit niet hoor.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dus 'we' gaan nu een uur na-ouwehoeren over het niet halen van ook maar iets en laten Sauerbreij maar heel ff in beeld?
2 woorden Tuitert en Wust dus dat compenseert het wel. De schaatsploeg haalt 3 x goud en we hadden gerekend, althans ik, op 2 x kramer en TP. Alles wat daarbij zou komen was lekker maar zou onverwacht zijn.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:36 schreef DeeBee het volgende:
De Spelen zijn niet slecht of zo, met mooie gouden verrassingen, maar als Nederland net wat weer had gehad op momenten dan pak je hier gewoon 2/3/4 extra gouden plakken en zou je een van de beste Winterspelen ooit hebben gehad, nu blijft helaas de smaak van gemiste kansen te heftig achter.
Dat was toch de vraag die iedereen wou stellen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:38 schreef Cee het volgende:
Wat een kutvraag, Bertje.
Zo ken ik je weer.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:39 schreef Adelante het volgende:
Z'n stem slaat wel vaak over...
Tsja, je hoort nu dat Blokhuijsen zelf aangeeft dat ie het moeilijk had...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Blokhuijsen had één minder moment, maar kwam er daarna weer bij. Er werd gewoon te snel gepanikeerd. Kramer ging meteen naar achteren, een hele domme beslissing, net wat wimmers zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |