Het is dus wel van Velde. Ik dacht al dat ik gek werdquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:50 schreef Cee het volgende:
Hebben ze daar nou Gerard van Velden in dat medaille-overzicht gezet?
Men moet geen onzin verkondigenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:48 schreef mr_me_me het volgende:
[..]
Terzijde: aankomende sporters hebben niets te zoeken op de spelen, daar horen de profs te staan...
ons, de rest van de wereld niet uiteraard. maar dat maakt niks uit. want 'we' zijn de beste. het gaat om het feestjequote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:51 schreef Yankee het volgende:
[..]
Wie kan die allround toernooien wat schelen?
Mja, dan was Mulder niet op de 500m gestart en hadden we daar een crisis over.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:52 schreef ultra_ivo het volgende:
Wat een gezeik op de KNSB. Kramer moest zo hoog nodig ook de 1500m rijden en gooide daarmee zijn maatje Wennemars uit de olympische selectie. Daar hoor je niemand over. Als de ploegenachtervolging voor Kramer zo belangrijk is had hij zich terug moeten trekken en zo Wennemars een plek bezorgen.
Kramer kan niet bedenken dat de ISU onduidelijk regels opstelt en die verkeerd geïnterpreteerd worden. Anders was Verheijen gewoon meegegaan ten koste van Mulder.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:52 schreef ultra_ivo het volgende:
Wat een gezeik op de KNSB. Kramer moest zo hoog nodig ook de 1500m rijden en gooide daarmee zijn maatje Wennemars uit de olympische selectie. Daar hoor je niemand over. Als de ploegenachtervolging voor Kramer zo belangrijk is had hij zich terug moeten trekken en zo Wennemars een plek bezorgen.
Als je roddel moet geloven balt hij Nicolien welquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:51 schreef miss_dynastie het volgende:Bob de Jong
in het overzicht van winnaars... als ik toen wist wat ik nu weet had ik nooit voor hem gejuicht
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:52 schreef Wilskracht het volgende:
Gelukkig volgende week NK alround.
Ik denk dat dan een Nederlander gaat winnen.
elke bondscoach zou machteloos zijn in deze structuur van commercieele ploegenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Maak Blokhuijsen even collectief af, stelletje laffe josti's
Epische faal in de gehele breedte. Je schaatst verdomme tegen Cook en Hansen (INDERDAAD, WIE??). Dat moet je met Jansen, Jansen en Mosckowicz verdorie nog winnen![]()
Serieus, als je sinds het AKT gewoon getraind had met deze 4 mannen win je dit met 2 vingers in de neus. Maar oa Kuipers en Tuitert moeten vorige week in de krant lezen dat ze mee mogen doen.
Hoofdschuldige is De Vegt, wat een stuurloze bondscoach. Die had gewoon nog 2 maanden training erin kunnen gooien. Maar nee, eerst het complete Olympisch programma af laten werken en dan gaan we nog wel even 2 keer trainen, rot toch op
Die 3de plek op de 1500m stond niet zo hoog in de prestatiematrix om Wennemars dan te laten gaan.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:52 schreef ultra_ivo het volgende:
Lekker achteraf gepraatquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:52 schreef ultra_ivo het volgende:
Je bedoelt KUCK.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Maak Blokhuijsen even collectief af, stelletje laffe josti's
Epische faal in de gehele breedte. Je schaatst verdomme tegen Cook en Hansen (INDERDAAD, WIE??). Dat moet je met Jansen, Jansen en Mosckowicz verdorie nog winnen![]()
Serieus, als je sinds het AKT gewoon getraind had met deze 4 mannen win je dit met 2 vingers in de neus. Maar oa Kuipers en Tuitert moeten vorige week in de krant lezen dat ze mee mogen doen.
Hoofdschuldige is De Vegt, wat een stuurloze bondscoach. Die had gewoon nog 2 maanden training erin kunnen gooien. Maar nee, eerst het complete Olympisch programma af laten werken en dan gaan we nog wel even 2 keer trainen, rot toch op
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:52 schreef Montov het volgende:
Geen Kramer in het overzicht, terwijl hij toch #97 is.
Iets van Xander de Buisonje dacht ik te horen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:52 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Niet slecht voor Nederlandstalig.
die had toch een gouden medaille gewonnen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:50 schreef Cee het volgende:
Hebben ze daar nou Gerard van Velden in dat medaille-overzicht gezet?
Ruk is in ieder geval sterk overdreven. Hij moest de rondentijden naar beneden trekken omdat Tuitert te traag ging (terwijl Tuitert itt Blokhuijsen nog niet gereden had). Daarna is het dus schijnbaar Tuitert geweest die opriep om te wachten, terwijl Blokhuijsen er alweer zo goed als bij was. Gevolg: Tuitert op kop en slechte rondetijden. Toen Kramer eenmaal weer op kop was kon die ook niet vol doortrekken omdat hij anders de andere twee zou lossen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:44 schreef Ericr het volgende:
[..]
geen fan? Het is Jan voor en Jan na en dat het hele jaar al. Blokhujsen was gewoon ruk en dat kan natuurlijk
100% eensquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:52 schreef ultra_ivo het volgende:
kramer werd 13e op de 1500 meterquote:
of een fries...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:52 schreef Wilskracht het volgende:
Gelukkig volgende week NK alround.
Ik denk dat dan een Nederlander gaat winnen.
Ja alleen heet hij Gerard van Veldequote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:54 schreef maril het volgende:
[..]
die had toch een gouden medaille gewonnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |