Blokhuijsen is VPZ.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:44 schreef paul280 het volgende:
[..]
Zijn andere was slecht.
Je moet niet vergeten dat blokhuizen ook kemkers is.
Met amateurs als Blokhuijsen erbij, in combinatie met 3 dagen trainen, zit dat er wel in ja...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:48 schreef Butterfly91 het volgende:
Pff, wat een deceptie zeg.
Bij de vrouwen was er een kans dat ze eraf zouden gaan, maar de mannen?!
Ireen was /is ziek, komt ervan als we zo'n huis midden in de stad zetten waar die sporters naar toe moeten om met het volk dat te vieren, ik zeg op het eind pas voortaan aLS iedereen zijn werk heeft gedaan.quote:
quote:
Dat is sterk overdreven.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:49 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Met amateurs als Blokhuijsen erbij
Nou zeg, Sauerbreij, daar moet aandacht voor zijn. ZIJ PRESTEERT WANNEER HET MOET. De Nederlandse schaatsers falen hard bij de ploegenachtervolging.quote:
Wie kan die allround toernooien wat schelen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:50 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
![]()
want dat levert leuke televisie op en ach, de komende vier jaar zijn 'we' met allround toernooien gewoon weer de beste en zullen er genoeg excuses komen om weer lekker feest te gaan vieren
Heeft niks met intelligentie te maken, ik denk eerder dat jij een gebrek toont door mijn post volledig verkeerd te interpreteren.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:45 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je hoeft niet iedere post te laten zien dat je enige intelligentie mist hoor.
Dat dachten we van wel meer medailles.quote:Het is dan een zekere gouden medaille.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:48 schreef mr_me_me het volgende:
[..]
Terzijde: aankomende sporters hebben niets te zoeken op de spelen, daar horen de profs te staan...
ja viel mij ook al opquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:50 schreef Cee het volgende:
Hebben ze daar nou Gerard van Velden in dat medaille-overzicht gezet?
dat is idd veel bijzonderder.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:51 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Nou zeg, Sauerbreij, daar moet aandacht voor zijn. ZIJ PRESTEERT WANNEER HET MOET. De Nederlandse schaatsers falen hard bij de ploegenachtervolging.
Ik ben ook geen fan van Blokhuijsen, maar zelfs met hem moet je toch wel Kuck-Hanson-Hedrick kunnen verslaan. Erg jammerquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:49 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Met amateurs als Blokhuijsen erbij, in combinatie met 3 dagen trainen, zit dat er wel in ja...
Echt he, walgelijke vent.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:51 schreef miss_dynastie het volgende:Bob de Jong
in het overzicht van winnaars... als ik toen wist wat ik nu weet had ik nooit voor hem gejuicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |