Het is wel zijn sport. Althans, hij deed het ook op de vorige OS en eigenlijk altijd als er ijshockey op Studio Sport is (niet vaak, maar toch).quote:Op zaterdag 27 februari 2010 06:00 schreef sp3c het volgende:
ik geef het je te doen zeker als het niet je sport is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 06:16 schreef Grinderman het volgende:
[..]
Het is wel zijn sport. Althans, hij deed het ook op de vorige OS en eigenlijk altijd als er ijshockey op Studio Sport is (niet vaak, maar toch).
Staat ook hier: http://nl.wikipedia.org/w(...)dewerkers_van_de_NOS (zwemmen, voetbal & ijshockey)
Richard Witschge :quote:Op zaterdag 27 februari 2010 06:03 schreef Grinderman het volgende:
[..]
Het is wel een vereiste dat het goede commentatoren zijn. Dus niet Leo Oldenburger + Pierre van Hooijdonck ofzoiets.
Ik heb echt maar heel weinig kaas gegeten van ijshockey, maar kan mijn idee kloppen dat de hele spelopbouw bij de Slowaken in de eerste twee helften ook niet echt goed liep? Mislukte aanname van passes, passes in het niks, niet de hele breedte van het veld gebruiken, dat soort dingen?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:08 schreef Saviola het volgende:
Maarja de wedstrijd zelf, Slovakije begon idd heel erg verdedigend, ze speelden eigenlijk precies het omgekeerde spel van de Russen, die liepen allemaal vooruit, en Slovakije hield net iedereen achterin. Maar in de 3de periode ging het wel lekker los, vooral die fantastische laatste minuten, ik zet echt wel te hopen op een gelijkmakeren dan die laatste kans sjonge jonge, Luongo met een ultieme save op zijn ploegmaat Demitra nota bene, net als een aantal anderen hier stond ik al recht te schreeuwen
![]()
Klopt, maar dat ligt ook aan Canada dat gewoon erg sterk verdedigde tot aan de 3-2. Daarna ontstond er wat paniek en kwamen de Slowaken er wat vaker door, maar de verdediging van Canada is van wereldklasse.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:29 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik heb echt maar heel weinig kaas gegeten van ijshockey, maar kan mijn idee kloppen dat de hele spelopbouw bij de Slowaken in de eerste twee helften ook niet echt goed liep? Mislukte aanname van passes, passes in het niks, niet de hele breedte van het veld gebruiken, dat soort dingen?
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:51 schreef nyny83 het volgende:
Als Grueter de finale ook nog goed doet ga ik een mailtje sturen naar de NOS met complimenten voor Grueter met linkjes naar deze topics
Daarom inderdaad. Maakt me verder niet uit wie er wint, zolang het maar een mooie wedstrijd gaat wordenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:39 schreef MrTorture het volgende:
Ik denk het ook. Canada heeft weliswaar continu het overwicht in wedstrijden, ze ronden amper af. Amerikanen zijn veel effectiever.
Evengoed hoop ik op goud voor Canada
Ik ook wel.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:49 schreef Ambrosius het volgende:
Ik ben benieuwd naar de finale morgen.
Ik hoop het. Terwijl ik eigenlijk altijd anti-USA ben. Alleen met ijshockey niet. Misschien omdat ze de underdog zijnquote:
Bij mij is het precies andersom: ik hoop dat de VS wint maar ik weet vrijwel zeker dat Canada gaat winnen. Ze willen revanche, ze hebben het thuisvoordeel en ze zouden gewoon sterker moeten zijn dan de Amerikanen. Dat gebeuren van afgelopen zondag gaat ze geen tweede keer overkomen. En afgelopen nacht hebben ze al een waarschuwing gehad dat ze hun tegenstanders niet moeten onderschatten.quote:Op zondag 28 februari 2010 00:08 schreef Cliffy het volgende:
Ik hoop dat Canada wint maar als je naar de afgelopen wedstrijden kijkt vrees ik toch dat Amerika die gouden medaille mee naar huis neemt![]()
Nee, dat is niks. Mensen willen strijd zien. Voetbal zonder overtredingen is ook niks.quote:Op zondag 28 februari 2010 01:29 schreef Bolkesteijn het volgende:
Weet iemand waarom deze sport zo agressief geworden is? Al dat tegen elkaar rammen staat mij echt tegen om naar deze sport te kijken. Vroeger werd het zo gespeeld, een stuk aangenamer, niet?:
[ afbeelding ]
Er zit nog een verschil tussen een overtreding en het aantrekken van beschermende kleding om eens lekker op elkaar in te gaan beuken als dat zo uitkomt. En het is echt niet nodig om een sport spectaculair te maken, rugby is heerlijk om te kijken, en het is een stuk beschaafder dan American football, de sport heeft het niet nodig.quote:Op zondag 28 februari 2010 01:34 schreef tevebe het volgende:
[..]
Nee, dat is niks. Mensen willen strijd zien. Voetbal zonder overtredingen is ook niks.
Ik heb beelden gezien van 'vroeger', het is meer kunstrijden met een puck.quote:Op zondag 28 februari 2010 01:29 schreef Bolkesteijn het volgende:
Weet iemand waarom deze sport zo agressief geworden is? Al dat tegen elkaar rammen staat mij echt tegen om naar deze sport te kijken. Vroeger werd het zo gespeeld, een stuk aangenamer, niet?:
[ afbeelding ]
Morgenavond dus om 21:15 uur Nederlandse tijd?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:54 schreef nyny83 het volgende:
GOLD MEDAL GAME Sunday, February 28
12:15 pm USA - Canada
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |