neuh zoals ik al zei was het toch al aan het misgaan. Ze draagt bij aan het geheel, dat is allesquote:Op zaterdag 27 februari 2010 04:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je echt zo lang last van een korte aanwezigheid van iemand?
En is er iets wat jij kan gaan doen om het niet verder "mis te laten lopen"?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 04:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
neuh zoals ik al zei was het toch al aan het misgaan. Ze draagt bij aan het geheel, dat is alles
neuh. Het komt wel weer goed, we hebben het lowpoint al gehad denk ikquote:Op zaterdag 27 februari 2010 04:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En is er iets wat jij kan gaan doen om het niet verder "mis te laten lopen"?
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 04:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
neuh. Het komt wel weer goed, we hebben het lowpoint al gehad denk ik
Dat vast niet. Maar ik heb misschien wel enkele mensen overtuigd van het nut van militiar ceremonieel.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 04:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
C4, gefeliciteerd! Ik ben nog niet zo heel lang thuis (verjaardag hier gevierd, in de kroeg verder gegaan) en ik hoop dat je net zo'n toffe verjaardag hebt als ik
Ben jij ook jarig?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 04:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
C4, gefeliciteerd! Ik ben nog niet zo heel lang thuis (verjaardag hier gevierd, in de kroeg verder gegaan) en ik hoop dat je net zo'n toffe verjaardag hebt als ik
En, ja wel er is nog een en. Als ik in het buitenland ben en ik, op welke missie ik ook ben, de driekleur zie hangen, voel ik toch weer de torts dat ik Nederlander ben.quote:
Niet meer, C4 heeft me keurig afgelost. Met een beetje mazzel betekent dat ook dat hij mag opruimen op zondagquote:
voor de marine is wel geld voor nieuwe schepen maar dat zal wel komen omdat die gewoon in nederland worden gemaakt.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 04:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het marcheren door een stad/dorp helpt alleen de bevolking zich herinneren dat er ook echt een Defensie is.
Het parlement, welk zeikt over het geld voor Defensie, boeit dat niks. Die geeft niks om de bevolking en de militairen. Hen gaat het helaas om de stemmen.
En zoals de linkse partijen het stellen; Meer geld voor defensie is minder geld voor onderwijs/zorg. De Grootste bullshit, maar ze komen er helaas mee weg.
Nee, dat komt omdat de schepen die nu gekocht zijn kleiner, dus goedkoper in onderhoud, zijn dan de huidige.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 04:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
voor de marine is wel geld voor nieuwe schepen maar dat zal wel komen omdat die gewoon in nederland worden gemaakt.
slaapsequote:Op zaterdag 27 februari 2010 04:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga naar bed. Trusten!
Dat doen de dames.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 04:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niet meer, C4 heeft me keurig afgelost. Met een beetje mazzel betekent dat ook dat hij mag opruimen op zondag
Zekerquote:Op zaterdag 27 februari 2010 04:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat vast niet. Maar ik heb misschien wel enkele mensen overtuigd van het nut van militiar ceremonieel.
En PS een steuntje in de rug gegeven.
Ben je weer terug?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 09:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
komt zachtjes binnen om iedereen een goedemorgen te wensen
Begrijp ik. En nu is iedereen wel heel benieuwd naar de foto's en verhalen natuurlijk. Maar eerst maar eens lekker rustig aan, natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 09:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Gisteravond terug gekomen. 30 uur onderweg geweest. Had niet zoveel zin meer om de computer aan te slingeren
quote:
Ga je het huis kopen waar je vandeweek bent geweest?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 09:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Zometeen bij de hypotheker langs
Ben je er al uit of dat huisje wat is voor je?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 09:37 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Zometeen bij de hypotheker langs
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 09:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
komt zachtjes binnen om iedereen een goedemorgen te wensen
En? Hoe smaakt Pinguin?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 09:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
thuiskomen is altijd weer leuk (alhoewel het nog best langer had mogen duren)
Heb op het moment nog meer dan 2000 foto's. Zal er eens doorheen gaan of ik wat plaatjes kan vinden.
Mogguh Etcie.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:12 schreef Etcetera het volgende:keelpijn, blegh. Ik had bedacht om op verjaardagsvisite te gaan bij de oma van m'n vriend maar ik sla over geloof ik
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:43 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga maandag toch maar een bod doen op dat huisje van woensdag ja
Hoe was het aan boord van het schip?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het schijnt naar een combinatie van kip en vis te smaken. Maar ik kon het er niet op het menu vinden
Ja, heb er ook wel zin in eigenlijkquote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
![]()
moet nog even bijlezen maar goede stap
Nog bedanktquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:54 schreef LadyBlack het volgende:
Gefeliciteerd Tim!!
Heb ook een vraagje voor je trouwensIk heb zin om eens een dagje naar een andere stad in de buurt te gaan, maar hoe leuk is Leeuwarden om een paar uurtjes rond te lopen? (op zaterdag of zondag, dus qua drukte enzo).
quote:"ABC News is reporting that the US Secret Service is in dire need of server upgrades. 'Currently, 42 mission-oriented applications run on a 1980s IBM mainframe with a 68 percent performance reliability rating,' says one leaked memo. That finding was the result of an NSA study commissioned by the Secret Service to evaluate the severity of their computer problems
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |