Tja het is van mijn kant ook niet helemaal eerlijk dat ik hier voornamelijk nog zeik. Het is gewoon niet de makkelijkste tijd, en kennelijk wordt iedereen hier depressief in de winterquote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je op zulke steun vanuit Knox kunt rekenen.
Maak daar ook gebruik van.![]()
En je weet het, hoe bot de reacties vanuit Fok soms kunnen zijn, wij steunen je.![]()
We snappen dat best wel. Als je ook maar snapt dat er soms een botte reactie terugkomt. (ook van mijquote:Op zaterdag 27 februari 2010 03:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Tja het is van mijn kant ook niet helemaal eerlijk dat ik hier voornamelijk nog zeik. Het is gewoon niet de makkelijkste tijd, en kennelijk wordt iedereen hier depressief in de winter
Yupquote:Op zaterdag 27 februari 2010 03:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
We snappen dat best wel. Als je ook maar snapt dat er soms een botte reactie terugkomt. (ook van mij)
Blijf zeiken, maar sta open voor reacties.
Maar, hoe is het ondertussen met die ex-schoolgenote van je? Al ontmoet?quote:
en wat is daar het praktisch nut van?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 03:11 schreef Cobra4 het volgende:
Heb ik jullie trouwens al verteld dat dit soort gebeurtenissen het komend jaar al plaats kunnen vinden in Amsterdam? Dagelijks van de Marine kazerne tot aan de Dam?
De traditie van de wisseling van de wacht in ere herstellen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 03:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en wat is daar het praktisch nut van?
ja...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 03:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar, hoe is het ondertussen met die ex-schoolgenote van je? Al ontmoet?
En?quote:
wat ik zei... barlaeusonzeker...quote:
weer eens wat anders en misschien wel leuk voor de toeristenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 03:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De traditie van de wisseling van de wacht in ere herstellen.
Geen positief gesprek dus. Hoe lang blijft ze?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 03:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
wat ik zei... barlaeusonzeker...
En een reminder dat NL, ondanks dat de Nederlanders het liever niet weten, we toch een militaire traditie hebben.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 03:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
weer eens wat anders en misschien wel leuk voor de toeristen
Oh het was niet negatief... Het is gewoon een automatisme.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 03:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geen positief gesprek dus. Hoe lang blijft ze?
zie liever die traditie terug in het aanschaffen van nieuwe gevechtsvliegtuigenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 03:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En een reminder dat NL, ondanks dat de Nederlanders het liever niet weten, we toch een militaire traditie hebben.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 03:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zie liever die traditie terug in het aanschaffen van nieuwe gevechtsvliegtuigen
Gaat haar aanwezigheid jou parten spelen?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 03:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh het was niet negatief... Het is gewoon een automatisme.
denk niet dat een 'trommel parade' om het zo maar even simpel te noemen veel uithaaltquote:Op zaterdag 27 februari 2010 03:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kopen die JFS.
"
Helemaal eens. Alleen zien, helaas, sommige mensen, pas Defensie als ze in het openbaar verschijnen. Dus een dagelijks defilee ( kost haast niks) is een goede zaak.
Een dagelijkse aanwezigheid in de hoofdstad zal meer uitmaken dan je denkt.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 03:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
denk niet dat een 'trommel parade' om het zo maar even simpel te noemen veel uithaalt
Doet het al min of meer. Denk ik. Ik weet het niet.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 03:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gaat haar aanwezigheid jou parten spelen?
denk toch echt dat mensen niet ineens warmlopen voor defensie alleen omdat er een dagelijkse optocht isquote:Op zaterdag 27 februari 2010 03:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een dagelijkse aanwezigheid in de hoofdstad zal meer uitmaken dan je denkt.
Het speelt jou parten. Maar ze is daar niet voor lang (denk ik) . Is er een invloed op jouw vriendinnen op Knox?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 03:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Doet het al min of meer. Denk ik. Ik weet het niet.
Oh nee in het geheel nietquote:Op zaterdag 27 februari 2010 03:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het speelt jou parten. Maar ze is daar niet voor lang (denk ik) . Is er een invloed op jouw vriendinnen op Knox?
Het gaat nooit ineens. Het voordeel is dat men in NL deze situatie al kende (tot 30 jaar geleden). Militaire aanwezigheid op de straten was een algemeen iets. Met eenheden die door de straten marcheerden. Een Militaire kapel met volgende eenheid is dus geen uitzondering. Voor velen dus een stukje geschiedenis wat terug keert.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 03:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
denk toch echt dat mensen niet ineens warmlopen voor defensie alleen omdat er een dagelijkse optocht is![]()
quote:wat vind jij trouwens van de situatie in Turkije, vermeend geplande staatsgreep?
Dus over een paar dagen heb jij weer "rust" ?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 03:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh nee in het geheel nietIk neem r waarschijnlijk morgen mee voor koffie o.i.d en darana gaat ze weer weg.
Maarja tis een beetje nutteloos eik, assen heeft een kazerne dus je ziet hier wel af en toe wat rijden/lopen maar word en zelf niet echt warm of koud van als ze hier met de johanwillem friso kapel naar de binnenstad lopen en weer terug.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 03:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het gaat nooit ineens. Het voordeel is dat men in NL deze situatie al kende (tot 30 jaar geleden). Militaire aanwezigheid op de straten was een algemeen iets. Met eenheden die door de straten marcheerden. Een Militaire kapel met volgende eenheid is dus geen uitzondering. Voor velen een dus een stukje geschiedenis wat terug keert.
Ben zelf ook voor een sterk en 'machtig' leger. Zij horen na het parlement de grondwet te beschermen, hoewel dit in nederland niet echt nodig zal zijn denk ik.quote:[..]
Turkije is een apart geval. Ik ben blij met de Defensie in Turkije, zij houden het parlement in gareel.
Het komt wel steeds meer terug in de maatschappij. Beedigingen vinden ook weer plaats onder toezicht van de burgers. Langzamerhand is Defensie weer een onderdeel van de burgermaatschappij aan het worden. Zoals het was. En zoals het hoort. Defensie dient de staat en bevolking, en de bevolking geeft Defensie het respect wat het bekomt.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 04:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maarja tis een beetje nutteloos eik, assen heeft een kazerne dus je ziet hier wel af en toe wat rijden/lopen maar word en zelf niet echt warm of koud van als ze hier met de johanwillem friso kapel naar de binnenstad lopen en weer terug.
Gelukkig is dit in NL niet het geval. Maar, geloof me, als in NL de democratie in gevaar komt staat Defensie klaar om haar te verdedigen.quote:Ben zelf ook voor een sterk en 'machtig' leger. Zij horen na het parlement de grondwet te beschermen, hoewel dit in nederland niet echt nodig zal zijn denk ik.
Dank.quote:
38quote:Op zaterdag 27 februari 2010 04:14 schreef lubje25 het volgende:
Hoe jong/oud ben je geworden als ik vragen mag?
maarja ik ben al redelijk pro-defensie dus van mij hoeft het allemaal niet zo.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 04:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het komt wel steeds meer terug in de maatschappij. Beedigingen vinden ook weer plaats onder toezicht van de burgers. Langzamerhand is Defensie weer een onderdeel van de burgermaatschappij aan het worden. Zoals het was. En zoals het hoort. Defensie dient de staat en bevolking, en de bevolking geeft Defensie het respect wat het bekomt.
hier heb je ook veel verschillende partijen waarvan nooit eentje de meerderheid zal halen en dus mogelijkheid om er iets radicaals door te drukken.quote:[..]
Gelukkig is dit in NL niet het geval. Maar, geloof me, als in NL de democratie in gevaar komt staat Defensie klaar om haar te verdedigen.
Nee, daar doe ik sinds mijn 16de niet meer aan.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 04:18 schreef lubje25 het volgende:
Mooie leeftijd, nog een feestje gevierd?
Dank je, staat nu op 1quote:Op zaterdag 27 februari 2010 04:18 schreef Cobra4 het volgende:
De Ceremonie voor Nicolien!
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 04:25 schreef Cobra4 het volgende:
We kunnen als Nederlanders zeiken wat we willen, maar we hebben een erg mooi volkslied.
Voor jou misschien niet maar voor veel Nederlanders wel.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 04:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maarja ik ben al redelijk pro-defensie dus van mij hoeft het allemaal niet zo.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 04:25 schreef Cobra4 het volgende:
We kunnen als Nederlanders zeiken wat we willen, maar we hebben een erg mooi volkslied.
En onder dat zelfde Wilhelmus dienen duizenden Nederlandse militairen op dit moment in het buitenland.quote:
betwijfel het of het marcheren door een stad ook echt wel helpt. denk dat het meer helpt als het parlement eens ophield met het eeuwige gezeur over geld.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 04:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voor jou misschien niet maar voor veel Nederlanders wel.
Het marcheren door een stad/dorp helpt alleen de bevolking zich herinneren dat er ook echt een Defensie is.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 04:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
betwijfel het of het marcheren door een stad ook echt wel helpt. denk dat het meer helpt als het parlement eens ophield met het eeuwige gezeur over geld.
Haar zijn of er niet zijn heeft daar weinig invloed meer opquote:Op zaterdag 27 februari 2010 03:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus over een paar dagen heb jij weer "rust" ?
Heb je echt zo lang last van een korte aanwezigheid van iemand?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 04:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Haar zijn of er niet zijn heeft daar weinig invloed meer op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |