quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:45 schreef Etcetera het volgende:
Een vies oud mannetje, incontinent van hier tot Tokio, met te grijpgrage handjes, die wordt gewassen door een bitcherige zuster, die 'm constant een mep verkoopt omdát hij z'n handen niet thuis kan houden. Inclusief ongewenste ehm... oplevingen. Ongewenst bij de zuster, that is
Weltrusten Etciequote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:52 schreef Yurithemaster het volgende:
gezellig hier
als je goed zoekt vind je wel sneller iemand die aan je wilt zittenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Over een paar jaar mag ik aan Etcie zitten terwijl zij mij wast.
Etcie geeft al hints dmv de badeend, lijkt me het wachten wel waard.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
als je goed zoekt vind je wel sneller iemand die aan je wilt zitten
viezerik ben ik eikquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Etcie geeft al hints dmv de badeend, lijkt me het wachten wel waard.
En met andere meiden ga ik dan wel douchen.
Dat zijn je eigen woorden.....quote:
Waar het hoofd vol van is.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
bedoelde jou![]()
geen idee hoe ik er nou ik van kon maken![]()
En als ik in bad ga en regelmatig douche, hoe kan ik dan vies zijn?quote:
de bijbel heeft daar vast wel wat op te zeggenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En als ik in bad ga en regelmatig douche, hoe kan ik dan vies zijn?
Geen idee. Ik heb de bijbel nooit uitgelezen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
de bijbel heeft daar vast wel wat op te zeggen
ik heb hem nog nooit opengeslagenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb de bijbel nooit uitgelezen.
Ik wel. De bijbel die ik van mijn lagere school kreeg bij het afzwaaien. Maar alleen omdat het gerucht ging dat de hoofdmeester 25 gulden in de bijbel had verstopt.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik heb hem nog nooit opengeslagen
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik wel. De bijbel die ik van mijn lagere school kreeg bij het afzwaaien. Maar alleen omdat het gerucht ging dat de hoofdmeester 25 gulden in de bijbel had verstopt.
Echt. En ik voelde mij erg bekocht. want ik vond maar een tientje op pagina 314.quote:
iets is beter dan nietsquote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Echt. En ik voelde mij erg bekocht. want ik vond maar een tientje op pagina 314.
Het zit mij eigenlijk al mijn hele leven tegen:quote:
jij hebt tenminste geld in de bijbel, denk dat als ik de bijbel van mn overgroot ouders doorspit er geen geld in zitquote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het zit mij eigenlijk al mijn hele leven tegen:
* Maar een tientje vinden in de bijbel
* Nog jaren moeten wachten tot ik met Etcie in bad mag.
Je weet maar nooit.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jij hebt tenminste geld in de bijbel, denk dat als ik de bijbel van mn overgroot ouders doorspit er geen geld in zit
Dank je PS.quote:
Meh. Ik voelde me meteen weer barlaeusachtig onzeker. Maar wel weer toffe gesprekken gehad met vriendinnen hier, krijg hele goede support. Ben wel de caf uitgevlucht en ga de deur niet meer uit zonder mijn kalmeringspillenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:21 schreef Cobra4 het volgende:
Hoe gaat het met jou, nu je een bekende op het terrein hebt?
Hè wat!? Waar heb je die pillen dan voor nodig?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Meh. Ik voelde me meteen weer barlaeusachtig onzeker. Maar wel weer toffe gesprekken gehad met vriendinnen hier, krijg hele goede support. Ben wel de caf uitgevlucht en ga de deur niet meer uit zonder mijn kalmeringspillen
Je maatje?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Maar god zij geloofd en geprezen, morgen komt Jay![]()
Laten we zeggen dat ik een beetje de weg kwijt benquote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hè wat!? Waar heb je die pillen dan voor nodig?
Crap.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat ik een beetje de weg kwijt ben
http://www.knox.edu/Assets/visitormap/map.htmlquote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat ik een beetje de weg kwijt ben
Dat laatste kun je nog lang op wachten...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het zit mij eigenlijk al mijn hele leven tegen:
* Maar een tientje vinden in de bijbel
* Nog jaren moeten wachten tot ik met Etcie in bad mag.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
http://www.knox.edu/Assets/visitormap/map.html![]()
Like I said. Een hoop onverwerkt gezeik van mijn middelbare schooltijd. En toen deze week even mijn mentale benen onder me uit werden geschopt door supposedly friends, kwam dat door de scheuren naar buiten...quote:
Ik nog wel wat jaren voor de boeg.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat laatste kun je nog lang op wachten...
Ik ben blij voor je dat ie langs komt.quote:
Ja dat is een kaart van Galesburg! Als je slim bent kom je het paarse gebied niet uit hoorquote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
http://www.knox.edu/Assets/visitormap/map.html![]()
Op welke mensen kun je op zo'n moment terug vallen?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Like I said. Een hoop onverwerkt gezeik van mijn middelbare schooltijd. En toen deze week even mijn mentale benen onder me uit werden geschopt door supposedly friends, kwam dat door de scheuren naar buiten...
van wat ik allemaal van je hoor hoef ik het paarse gebeid ook niet inquote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja dat is een kaart van Galesburg! Als je slim bent kom je het paarse gebied niet uit hoor
Yuri. er is een moment dat je even je mond moet houden.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
van wat ik allemaal van je hoor hoef ik het paarse gebeid ook niet in
Dat verschilt... Er is wel een suitemate van me, ondertussen ook een zus, die heel lief isquote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Op welke mensen kun je op zo'n moment terug vallen?
Dat is dus al twee vertrouwelingen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat verschilt... Er is wel een suitemate van me, ondertussen ook een zus, die heel lief isDe enige die ik echt verteld heb dat ik mijn handen weer opengekrabd had. Al heeft Aga dat geloof ik ook door
het is een en dezelfdequote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is dus al twee vertrouwelingen.![]()
En van wat je ons, tot nu toe, over Aga hebt verteld, denk ik dat je wel bij haar terecht kan.
Je kunt dus op hen beide steunen mocht dit nodig zijn?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
het is een en dezelfdeZe was eerst alleen een suitemate, nu is ze ook een zus. Aga is in wezen heel erg egocentrisch, maar het gaat steeds beter
Oh ja en er zijn er ook wel meer, denk ik. Sowieso heb ik mijn 'zussen'quote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je kunt dus op hen beide steunen mocht dit nodig zijn?
Ik ben blij dat je op zulke steun vanuit Knox kunt rekenen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 02:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh ja en er zijn er ook wel meer, denk ik. Sowieso heb ik mijn 'zussen'En ik geloof dat er nog een ander groepje meiden is dat ik onderschat
Ik heb in elk geval van drie verschillende kanten gehoord dat men vanavond mijn geode van de week wel wil verzuipen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |