quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:43 schreef Cobra4 het volgende:
Laat me raden; gezien de beelden van de coaches, Kemkers gaat ook de schuld van krijgen van de falen van de mannen bij de achtervolging.
Ze zijn nog aan het kissebissen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:43 schreef Cobra4 het volgende:
Laat me raden; gezien de beelden van de coaches, Kemkers gaat ook de schuld van krijgen van de falen van de mannen bij de achtervolging.
Deze wissel wordt U aangeboden door ProRail...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:43 schreef Cobra4 het volgende:
Triest inderdaadquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:49 schreef Etcetera het volgende:
Dan krijg je dus dit soort topicsSven Kramer verspeelt ook 3e goud.
het was niet de schuld van svenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:49 schreef Etcetera het volgende:
Dan krijg je dus dit soort topicsSven Kramer verspeelt ook 3e goud.
Denk dat een schuldvraag niet echt ter zake doet. Behalve misschien dat er te weinig op getraind is.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
het was niet de schuld van sven
Je kunt niet hotlinkenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:04 schreef Cobra4 het volgende:
Dank jullie wel. Hapjes en drankjes voor iedereen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Etie? Gaan we samen in bad spelen met het eendje?
Zo beter:quote:
Wel ja, of deze dag nog niet teleurstellend genoeg is.quote:En misschien wil Tim wel samen spelen, jullie hebben allebei een badeend gekregen
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zo beter:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Wel ja, of deze dag nog niet teleurstellend genoeg is.
Ik voel me oud en jij wilt niet met mij in bad.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:13 schreef Etcetera het volgende:
[..]Nederland heeft een gouden plak
Hoe kan dat nou teleurstellend zijn
Je bent zo oud als je je voelt, dus voel je maar een paar jaar jongerquote:
Da's een privilege weggelegd voor m'n vriendquote:en jij wilt niet met mij in bad.
Hoe jong ben je geworden dan?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik voel me oud en jij wilt niet met mij in bad.
Dat kan niet joh, C4 is een té goed passende afkortingquote:
38quote:
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:15 schreef Etcetera het volgende:
Da's een privilege weggelegd voor m'n vriend
quote:
En niet in bad met jou, en je gaat me weer **** noemen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ga weer schelden hoorHeb me al heel lang braaf gehouden
Nee ik dreig je zo te noemenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En niet in bad met jou, en je gaat me weer **** noemen.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat kan niet joh, C4 is een té goed passende afkorting
Gelukkig gedraag ik me, soms, als een twintiger.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mooie leeftijd toch? Valt best mee.... is nog helemaal niet zo oud.
Hoeft niet hoor.quote:
Oh het mag gewoonquote:
Alleen als we samen in bad zitten.quote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Alleen als we samen in bad zitten.
Hoe zo? Jij bent toch niet lelijk?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb nu een beeld in m'n hoofd, ik ga niet eens afbeeldingen zoeken om 't uit te beelden dat kan ik je niet aan doen
Nee, ga maar zoeken naar een afbeelding.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:30 schreef Etcetera het volgende:
Je denkt verkeerdLaat maar, ik hou dit mooi bij een binnenpretje
Altijdquote:
Ik wel.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:36 schreef Etcetera het volgende:Kan geen goede plaatjes vinden. Lucky bastard
Ik had een ietwat ander beeld in m'n hoofdquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik wel.
[ afbeelding ]
Tenminste, zonder toevoeging bath/bad. Want dan had ik een ban gekregen.
In de vorm van een verhaaltje mag ook wel.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik had een ietwat ander beeld in m'n hoofd
Ga je gang......quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:40 schreef Etcetera het volgende:
Dan ga je je tien jaar ouder voelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |