dvd moest ff getest worden (voor giel al)quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:10 schreef gerbenp het volgende:
Wat wordt er gedaan met die pioneer speler en dat schermpje, Kevin?
OKquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:12 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
dvd moest ff getest worden (voor giel al)
thanks voor de tip...mag rudy zometeen op de radio roepenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:11 schreef Briggy het volgende:
Leuk nieuws voor alle Anouk-fans hier ()
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/43154201
hoe weet je dat nou, nét nietquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:30 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Customs. REX
Helaas net niet gered om MH te worden. Wat een track !!!!1
tis laat, even bijdehand doenquote:
Moet kunnenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:42 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
tis laat, even bijdehand doen![]()
MUMFORD! en hij heeft zijn kindjes ook bij![]()
![]()
niet om aan te horen inderdaadquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:47 schreef -Hans- het volgende:
Wat een troep maakt die La Roux toch ook. Ook dit vind ik weer niet om aan te horen.
Het is de toonhoogte waarin ze het zingt en de stomme tekst. De vorige single ook (iets met Kill) was al niet veel beterquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:49 schreef -Hans- het volgende:
Ah, de oude 3FM Meeeee-ga-hit. Nog steeds een freaking fijne plaat van de Gorillaz
Om zelfmoord van te plegenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:11 schreef Briggy het volgende:
Leuk nieuws voor alle Anouk-fans hier ()
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/43154201
Ben ook erg benieuwdquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:54 schreef Brennel het volgende:
* Brennel benieuwd naar de Guilty Pleasure is
Ik weet dat ik het op kan zoeken, maar ik laat me verrassen
Kevin post het uur, dus denk dat je der wel achterkomtquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:54 schreef Brennel het volgende:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:54 schreef Brennel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:55 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]Jakkie JakkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:55 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]Lol, dat zegt me zo niks, dus ik kan me alsnog laten verrassenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben de zon in de zomer. De sneeuw in de winter. En de druppel die de lente doet overlopen.
Nou jij.
quote:Misschien had Sauerbreij beter de afrastering in kunnen vliegen. Had ze in eider geval wat aandacht gekregen van de nos. #sauerbreij
maar je kont het niet laten om te kijkenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:57 schreef Brennel het volgende:
[..]
Lol, dat zegt me zo niks, dus ik kan me alsnog laten verrassen![]()
Nou, mijn ogen zitten nog altijd in m'n gezicht hoor, en m'n kont op de bank, die kon dus niet kijkenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:03 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
maar je kont het niet laten om te kijken
typefoutje, ik dacht al: zal ik veranderen maar nee, zo flauw zal ze vast niet zijnquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:06 schreef Brennel het volgende:
[..]
Nou, mijn ogen zitten nog altijd in m'n gezicht hoor, en m'n kont op de bank, die kon dus niet kijken![]()
Ik ken dit liedje door m'n vader, die het 'vroegah' vaak zong als 'Yèkè yèk yèk yèkè'
Kan die laatste ietsjes aangepast worden en er The Killers – Mr. Brightside (Thin White Duke Remix) van gemaakt worden?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:05 schreef moveyourass-kevin het volgende:
00-01
Rudy's Guilty Pleasure: More Kante – Yeke Yeke
The Opposites – Broodje Bakpao
We Have Band – Honeytrap (Le Matos Mix)
Moss – I Apologize (Dear Simon)
Gossip – Heavy Cross
Pixies - Debaser
Dennis Ferrer – Hey Hey
Stereophonics - Innocent
Wolfmother – White Feather
Live Request
1. Prodigy – Voodoo People (Lowlands 2009)
2.Rammstein – Du Hast (Live)
3.Green Day – Boulevard Of Broken Dreams (Live HMH)
Mintzkov – Opening Fire
The Killers – Mr Brightside
Tja, als jij zo flauw bent om het liedje (in een spoiler) te zetten, kun je een flauwe reactie terug verwachtenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:13 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
typefoutje, ik dacht al: zal ik veranderen maar nee, zo flauw zal ze vast niet zijn![]()
ik stopte em niet in een spoiler hoorquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:16 schreef Brennel het volgende:
[..]
Tja, als jij zo flauw bent om het liedje (in een spoiler) te zetten, kun je een flauwe reactie terug verwachten.
En daarnaast klikte ik niet op jouw spoiler, maar wilde ik op je bericht reageren met 'daar trap ik niet in' o.i.d., niet wetende dat de spoiler dan ook zichtbaar zou zijn.
Ohja, pardon, niet geheel nuchter en helder meerquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:21 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ik stopte em niet in een spoiler hoor, dat was Captain_slow
dronkemanspraat word hier uiteraard vergevenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:23 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ohja, pardon, niet geheel nuchter en helder meer![]()
Heavy Cross![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |