ekdom in de nacht komt toch gewoon op ned 3quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:16 schreef gerbenp het volgende:
[..]
dan mag ekdom wat mij betreft door tot 7 uur op 101 tv dan
ja maar om 6 uur wordt het afgebroken, dat ene uurtje nog op 101tvquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:20 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ekdom in de nacht komt toch gewoon op ned 3
ow zo, dat mag ook wel van mij, maar dan lig ik allang te maffenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:21 schreef gerbenp het volgende:
[..]
ja maar om 6 uur wordt het afgebroken, dat ene uurtje nog op 101tv
Ik her-render tegenwoordig bijna nooit meer zelf, maar knip gewoon letterlijk een deel van het WMV-bestand en upload dat. Gaat meestal goed.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:31 schreef gerbenp het volgende:
Oei, de jingleservice en brievenbus worden groot, 108 mb voor de hoogste kwaliteit, maar daar doen we het voor
Dat kan ook, maar ik knip de stream met windows movie maker (vind 't goed genoeg werken voor dit) en zet het MB aantal op het allerhoogst voor de hoogste kwaliteit.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik her-render tegenwoordig bijna nooit meer zelf, maar knip gewoon letterlijk een deel van het WMV-bestand en upload dat. Gaat meestal goed.
En het scheelt een hoop tijd en render-gedoe (waarbij natuurlijk weer kwaliteit verloren kan gaan).
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:02 schreef moveyourass-kevin het volgende:
we hebben goed doorgedraaid dit uur
zo meteen:
23-00
Editors – Bones
Florence And The Machine – You've Got The Love (Jamie's XX Re-work)
Anouk – Woman
Mr A Balladeer – live in de studio (2)
Supergrass – Alright
Customs – Rex
Mocky – Catch A Moment In Time
Mumford & Sons – Little Lion Man
La Roux – I'm Not Your Toy
Go Back To The Zoo – Electric
Gorillaz ft Mos Def & Bobby Womack – Stylo
Echt welquote:
zeker, was alleen net niet even niet aan het kijkenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:09 schreef moveyourass-kevin het volgende:
gelukkig zaten we op te letten hier...snel opgenomen in de voxpro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |