Daar kan ik wel tegenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Stuur morgen mijn collega uit die contreien op pad, hij is dol op blondjes pesten.
"OOoooooh kijk dat nu ze jat bonbons Oooooooooh"
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:10 schreef Dirkh het volgende:
"Gooi maar vol! En wel tot het randje he!"
De ploegenachtervolging he?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:17 schreef Dirkh het volgende:
Ik moet nu van xfactor naar schaatsen zappen hoor.
Flevoland, die heeft van alles wat.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Streekgewoonte? Ehhhhhh, Twente Tukkers of Gelderland?
Volgens mij komen de mannen zo.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
De ploegenachtervolging he?
Moeten de dames of heren vanavond?
@Ml-etje, ik zat door het slotje![]()
Fijn dat je een nieuwe geopend hebt!
Flevoland. Je woont toch niet in *huiver* Almere of Lelystad?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Flevoland, die heeft van alles wat.
Daar zullen ze ook heus wel iets mee bedoeld hebbenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:19 schreef Goodbye het volgende:
Sven Kramer net voor de camera over de tactiek bij de ploegenachtervolging enzo. Vraagt de man met de microfoon: "In welke mate is de coach hierbij van belang?" Big smile op het gezicht van Sven omdat hij denkt dat er wat geïmpliceerd wordt
Vast, maar die grote lach op zijn gezicht was echt geniaalquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar zullen ze ook heus wel iets mee bedoeld hebben
Wel fijn dat ze het weer bijgelegd hebben, want ik kon die verdrietige Kemkers niet aanzien. Zo sneu.
Nee, ook niet in Dronten (zoals yvonne overal verkondigd) maar nog steeds in een kleine saaie stad die alleen volgens de slogan bruisend blijkt te zijn. Jeukwoord!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Flevoland. Je woont toch niet in *huiver* Almere of Lelystad?
Ik zag 301 en een slotje dus dacht ooooh nooooeeees!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
De ploegenachtervolging he?
Moeten de dames of heren vanavond?
@Ml-etje, ik zat door het slotje![]()
Fijn dat je een nieuwe geopend hebt!
Heb nog B&J's liggen en treeek!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb nu onwijs trek in bonbons gekregen door de high-tea verhalen
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb nu onwijs trek in bonbons gekregen door de high-tea verhalen
Bruisend, hihiquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, ook niet in Dronten (zoals yvonne overal verkondigd) maar nog steeds in een kleine saaie stad die alleen volgens de slogan bruisend blijkt te zijn. Jeukwoord!
Een verlegen Chineesquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Fotoshynese?
[..]
Wat houdt je tegen dan precies?
quote:
Paddestoel komt ook net terug van A&H met B&J ijs, trek net een biertje open, dus dat gaat niet samen. Morgen maar.quote:
troost je, ik ook nietquote:
quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn heldin!
Ik heb mijn schoonmaakschema naar haar vernoemd.
You wish, dan is dat allang vertrokken in Miss Paddestoels maagquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Paddestoel komt ook net terug van A&H met B&J ijs, trek net een biertje open, dus dat gaat niet samen. Morgen maar.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Peggy B!
Bonbonnetjes eten en Oprah kijken!
Als echte hollander lag die dus keurig in het wagentje dinsdagquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
AH heeft nu B&J met 1 euro korting, had het bijna meegenomen vandaag
Ow jaaa en dan dat gedraai en dat gekauwquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:29 schreef Dirkh het volgende:
Stelletje cultuurbarbarenPeggy Bundy en haar bonbons.
Nou. Ik ben niet 's werelds beste huishoudster neequote:
aaaah, mijn arme zusje zit bij een etentje waar ze eigenlijk helemaal niet heen wilde...quote:
Date?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
aaaah, mijn arme zusje zit bij een etentje waar ze eigenlijk helemaal niet heen wilde...
Nu gaan ze straks stappen, maar ze gaat als excuus gebruiken dat ik haar echt nodig heb nu...
Is het zo erg dan?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
aaaah, mijn arme zusje zit bij een etentje waar ze eigenlijk helemaal niet heen wilde...
Nu gaan ze straks stappen, maar ze gaat als excuus gebruiken dat ik haar echt nodig heb nu...
nee, met vriendinnen maar ook met hele vervelende "aanhang-vriendinnen..."quote:
Als ik me niet vergis heeft een van de Noren goudkleurige ijzers. Raar.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:38 schreef tombolafan het volgende:
Hey, waarom heeft die ene koreaan witte schaatsen?
Nou ja, het is niet haar keuze vriendinnen zal ik maar zeggen... en ze had sowieso niet heel veel zin om te gaan stappen, maar nu helemaal niet meerquote:
Ja Greys <insert salueer-smiley>quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:40 schreef Greys het volgende:
Willen jullie een gil geven als er oranje met zwarte pakjes moeten schaatsen?
Nee, dat vind ik ook... ziet er niet uit!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En die witte noren, dat kan toch niet. Het is geen kunstschaatsen.
Ja, dan ben jij dus de zus met psychische problemen die altijd belt als ze (jouw zus) eens een keer tijd voor haar zelf wil.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, het is niet haar keuze vriendinnen zal ik maar zeggen... en ze had sowieso niet heel veel zin om te gaan stappen, maar nu helemaal niet meer
En nu moet ik dus zielig zijn!
Oh dan ben ik wel bot, ik zeg dan joh laat maar evenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, het is niet haar keuze vriendinnen zal ik maar zeggen... en ze had sowieso niet heel veel zin om te gaan stappen, maar nu helemaal niet meer
En nu moet ik dus zielig zijn!
Net voetbalquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis heeft een van de Noren goudkleurige ijzers. Raar.
En die witte noren, dat kan toch niet. Het is geen kunstschaatsen.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, dan ben jij dus de zus met psychische problemen die altijd belt als ze (jouw zus) eens een keer tijd voor haar zelf wil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Euh, nou, ik zit wel een beetje ergens mee, en dat mogen die vriendinnen wel weten, dus dat komt mooi uit...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:45 schreef Greys het volgende:
Tombola, dat je je daarvoor laat lenen!![]()
Ik heb heel veel voor mijn zusje over hoor, maar ik zou niet te boek willen staan - ook al is het nep - als de eeuwige jengelende zus
Zit je echt ergens een beetje mee?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Euh, nou, ik zit wel een beetje ergens mee, en dat mogen die vriendinnen wel weten, dus dat komt mooi uit...![]()
quote:
nee, je trapt er niet inquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Zit je echt ergens een beetje mee?
Tissur dan?Of trap ik er nu ook in?
tijd van de laatste man geldt ja...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:50 schreef Greys het volgende:
Ik ken dit helemaal niet, dat ploegenachtervolging
Is het gewoon welke drie er als eerste alle drie over de streep zijn?
nog nooit eigenlijk... Heb wel eens een date gehad en mn vriendin zou wel bellen als het niks was, dan moest ik smsen... en achteraf denk ik; had ik maar gesmst!!!!!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je dat dan al gedaan Tombolalalalalalalalalala ?
En hoe ver/lang moeten ze schaatsen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
tijd van de laatste man geldt ja...
sven kramer, mark tuitert en ???quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
En hoe ver/lang moeten ze schaatsen?
En welke drie Nederlanders zijn er nu aan het schaatsen?
Ik zag Tuijtert net op de bank zitten volgens mijquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
sven kramer, mark tuitert en ???
8 rondjes?
Nicolien
Ik zit ook meteen met liedjes in mn hoofd hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
Dan is het voor een keer toch niet erg Tombolaalalalalalala![]()
(Ik moet altijd zingen als ik je naam langer dan Tombo schrijf)
ja, dat dacht ik ook ineens...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag Tuijtert net op de bank zitten volgens mij
En wie er door is gaat dus een volgende ronde in ofzo?
Ik ken dit echt niet
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:58 schreef tombolafan het volgende:
En ik heet heul geen tombolalalalalalalala![]()
Wie gewonnen heeft moet daarna nog een keer.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag Tuijtert net op de bank zitten volgens mij
En wie er door is gaat dus een volgende ronde in ofzo?
Ik ken dit echt niet
google is my friendquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, dat dacht ik ook ineens...
Nee, niet echt.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
Ben ik trouwens de enige die die Bob de Jong zo'n vies koppie vindt hebben?
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:59 schreef Ml-etje het volgende:![]()
voor Tombolalala lalala lalala lalalaaaaaa!
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet?
Ik hoor altijd PisKes, als mensen hier Pisces naar me schrijven![]()
quote:
Later vanavond?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wie gewonnen heeft moet daarna nog een keer.
Ja maar de helft zou gewoon piskes zeggenquote:
Maar schaatsen kan ie wel. Kijk, ik ben heel erg knap, maar kan niet goed schaatsen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die had ik al opgegoogled als iemand nee zou zeggen![]()
ik ben neuroot vrees ikquote:
Watch and learn!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:02 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Maar schaatsen kan ie wel. Kijk, ik ben heel erg knap, maar kan niet goed schaatsen.
Waar in Flevoland woon je ongeveer dan? Wel in de buurt van Dronten? Daar heb ik "gestudeerd"quote:
Emmeloordquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waar in Flevoland woon je ongeveer dan? Wel in de buurt van Dronten? Daar heb ik "gestudeerd"
t liefst allemaal nog...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:05 schreef Greys het volgende:
Al mijn posts die er over gingen of alleen de spoiler leeghalen Tombola?
Ik liet je niet vallen, ik noemde je alleen een beetje slutty. Dat mag je dan ook als een compliment beschouwen, maar nee, zo zijn vrouwen niet. Wordt weer een gezellig weekend.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:06 schreef Greys het volgende:
Heb je het opgeslagen Dirk?
Zó doe je dat dus, je wappermaatje niet laten vallen.
Groetjes, Slutty
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lief van je, maar dat geeft niet
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
dank je wel...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:10 schreef Greys het volgende:
Nee TombolaIk weet op welke ervaringen je nu doelt maar nee.
Echt niet. Ik heb er begrip voor.
Ik had een post al weggehaald, zal even kijken of er verder nog iets was om weg te halen
Ehm in smileys danquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:10 schreef Greys het volgende:
Nee TombolaIk weet op welke ervaringen je nu doelt maar nee.
Echt niet. Ik heb er begrip voor.
Ik had een post al weggehaald, zal even kijken of er verder nog iets was om weg te halen
Ja, maar daarom ook he... verstand zouden we ook moeten hebben...quote:
Weet ik toch, lummelquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik liet je niet vallen, ik noemde je alleen een beetje slutty. Dat mag je dan ook als een compliment beschouwen, maar nee, zo zijn vrouwen niet. Wordt weer een gezellig weekend.
Renate Groenewold die zegt: Je schaatst gewoon zoals Sven dat zegt, je ballen uit je broek zeg maar...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:16 schreef tombolafan het volgende:
Friesinger is toch getrouwd met Ids? Dus ook een stuk Nederlands!
Bijna niemand volgt altijd zijn/haar verstand.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar daarom ook he... verstand zouden we ook moeten hebben...
En dat met zo'n strakke broek!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Renate Groenewold die zegt: Je schaatst gewoon zoals Sven dat zegt, je ballen uit je broek zeg maar...
Hulde als iemand dat zo zegt.
ja he, dat houdt het spannend...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Bijna niemand volgt altijd zijn/haar verstand.
En ook al heeft dat ook zijn mindere kanten, het maakt dat je leeft.
/zweefteef
Ik weet het. Geloof mequote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja he, dat houdt het spannend...
Maar soms is je verstand volgen wel slimmer![]()
Je bent echt goed!!!! Ik vind m cool!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet het. Geloof me
Maar soms wint je gevoel het en je moet ook wel eens risico's durven nemen.
Altijd binnen de lijntjes kleuren en op de paden blijven klinkt dan wel goed, maar af en toe wil je gewoon over het hele vel krassen en het bos in rennen.
Zo. Kijk mij even poëtisch doen
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je bent echt goed!!!! Ik vind m cool!![]()
wacht...
Nou inderdaadquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je bent echt goed!!!! Ik vind m cool!![]()
wacht...
Ja, en ooit denk ik vast dat het zo eigenlijk beter is... Maar nu nog even niet, dus mn zusje heeft wel een goede reden (hoewel ze het verhaal vast wel aandiktquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nou inderdaad
Enne Tombo de rem is toch op tijd ingetrapthoe rot ook..
oh, die is ook mooi inderdaad!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:31 schreef Greys het volgende:
![]()
Ik las laatst ook zo'n mooi zinnetje ergens, heb het in mijn telefoon gezet zodat ik het niet kon vergeten:
Wacht niet tot de storm voor bij is, leer dansen in de regen!
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en ooit denk ik vast dat het zo eigenlijk beter is... Maar nu nog even niet, dus mn zusje heeft wel een goede reden (hoewel ze het verhaal vast wel aandikt)
Das een mooie Greysquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:31 schreef Greys het volgende:![]()
Ik las laatst ook zo'n mooi zinnetje ergens, heb het in mijn telefoon gezet zodat ik het niet kon vergeten:
Wacht niet tot de storm voorbij is, leer dansen in de regen!
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:35 schreef Dirkh het volgende:
Okay, dan even mijn wijze woorden: Pakken wat je pakken kan.
Dirkh, McContradictiequote:
hahahaha,quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:38 schreef Greys het volgende:
Er zit wel een kern van waarheid in hoor, dat pakken wat je pakken kan.
Partners denken er vaak anders over, maar dat terzijde![]()
Een gezonde maaltijd toch?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahaha,
maar jij wilde toch wel een frietje pakken met Dirk?
Ja, maar dat maakt het dan weer bijna onmogelijk. Ik zeg altijd: Welnee, die is pot.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:38 schreef Greys het volgende:
Partners denken er vaak anders over, maar dat terzijde![]()
Nee, juist géén frietje! Want die eet ik al te vaak.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahaha,
maar jij wilde toch wel een frietje pakken met Dirk?
Die spelen dan niet leuk mee nee...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, maar dat maakt het dan weer bijna onmogelijk. Ik zeg altijd: Welnee, die is pot.
Maar ja, je hebt ook van die XXXXX die zeggen dan gewoon: Welnee, ik ben geen pot!
Kut...
owja... je wilde varkenshaas teriyaki IPV je frietjequote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, juist géén frietje! Want die eet ik al te vaak.
Wel opletten he Tombola, jij die altijd alles onthoudt en bijhoudt!
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, maar dat maakt het dan weer bijna onmogelijk. Ik zeg altijd: Welnee, die is pot.
Maar ja, je hebt ook van die XXXXX die zeggen dan gewoon: Welnee, ik ben geen pot!
Kut...
wis m ook even dan... dan is ie uit het universum enzo...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:45 schreef Greys het volgende:
Oke.
Die neem ik terug.
Soms moet je ergens gewoon géén grapje over maken
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wis m ook even dan... dan is ie uit het universum enzo...![]()
[/zweefteef]
Donequote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wis m ook even dan... dan is ie uit het universum enzo...![]()
[/zweefteef]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Donegrapjes zijn idd soms fijn, ook om met iets moeilijks om te gaan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Nee hoor, geen zorgen. Het zal je eetlust niet bederven.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zolang er maar geen pus aan te pas komt.
iedereen zit in spanning om nicolienquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
iedereen zit in spanning om nicolien
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit Peter van der Vorst te kijkenPechtold en z'n leven
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nicolien nu voor zilver of goud!![]()
![]()
oh nee, eerst nog om brons/niks een racequote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nicolien nu voor zilver of goud!![]()
![]()
Ik denk dat ik er drie neem!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ik lust wel zo'n aardbeiencocktail, kan iemand die nog serveren?
Met warme caramel?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:58 schreef Pisces29 het volgende:
was jij ook nop dat feest? Sta jij ook op die foto's?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:58 schreef Pisces29 het volgende:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
was jij ook nop dat feest? Sta jij ook op die foto's?
Okay, ik ga gewoon alleen deze post quoten en verder hou ik mijn mond. Ik heb zelden zo'n schunnige SC gezien, al is dit ook de eerste echte SC waar ik in post.quote:
gaat dat over het feest of de foto's?quote:
Eeeeeeh, Greys? Niet over BV praten nu he...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Okay, ik ga gewoon alleen deze post quoten en verder hou ik mijn mond. Ik heb zelden zo'n schunnige SC gezien, al is dit ook de eerste echte SC waar ik in post.
Gaat dat overal zo?
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Okay, ik ga gewoon alleen deze post quoten en verder hou ik mijn mond. Ik heb zelden zo'n schunnige SC gezien, al is dit ook de eerste echte SC waar ik in post.
Gaat dat overal zo?
Beidequote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
gaat dat over het feest of de foto's?
Ja, ik heb nog wel wat. Ook nog wel een borrel er bij, kom maar op.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:06 schreef Pisces29 het volgende:
Heb je nog van die overheerlijke soep over Dirk, ik heb best wel trek
Ohhhhhh, echt niet?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eeeeeeh, Greys? Niet over BV praten nu he...
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog wel wat. Ook nog wel een borrel er bij, kom maar op.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:13 schreef Dirkh het volgende:
Jullie spreken raadsels.
Ik heb allerlei schunnige dingen die beginnen met een B al doorgelopen, Bef is waar ik op uit kom, maar de V..quote:
oh, ok, als ie een rol wil dan mag je het zeggen. maar hij moet eerst een rol aannemenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhh, echt niet?
Misschien wil Dirk wel een rol!
Ha, het BV zelf staat niet voor iets schunnigs, het gaat om de inhoudquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb allerlei schunnige dingen die beginnen met een B al doorgelopen, Bef is waar ik op uit kom, maar de V..
Oh wacht, V. Je weets!
maar ik wil graag een imago als lief meisje...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, ok, als ie een rol wil dan mag je het zeggen. maar hij moet eerst een rol aannemen
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb allerlei schunnige dingen die beginnen met een B al doorgelopen, Bef is waar ik op uit kom, maar de V..
Oh wacht, V. Je weets!
Is ook niet bepaald sexyquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kom alleen op borstvoedingHet leven van een moeder gaat niet over rozen
dat is het nietquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:17 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kom alleen op borstvoedingHet leven van een moeder gaat niet over rozen
quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zover was ik ook
Oke nu de roddels op tafel Tombolallaallallalalalaa
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:21 schreef tombolafan het volgende:
Maar goed Dirk... Als je een rol accepteert onthullen we het geheim...
Ik heb nu al zin in het maken van die coverfotoquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ha, het BV zelf staat niet voor iets schunnigs, het gaat om de inhoud
JAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb nu al zin in het maken van die coverfoto
quote:
damnquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:23 schreef Greys het volgende:
Nou, dan nog maar een rode wodka redbull
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:23 schreef Pisces29 het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik weet het
En al voor je je hint zat te posten
Je kreeg een PM van Dirk zeker?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:23 schreef Pisces29 het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik weet het
En al voor je je hint zat te posten
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kreeg een PM van Dirk zeker?
Want die had ik het al opgebiecht per PM
en hij is nu aan het lezen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kreeg een PM van Dirk zeker?
Want die had ik het al opgebiecht per PM
Hihiiiiiiiiiihihihiquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wederzijds vertrouwen gaat nooit meer iets worden tussen ons he...
Oh nee, zóveel had ik nou ook weer niet opgebiechtquote:
ZIJ!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:26 schreef Pisces29 het volgende:
Het is toch dat bouquet-reeks boekje wat iemand in FF schrijft?Weet alleen niet meer wie...
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:26 schreef Pisces29 het volgende:
Het is toch dat bouquet-reeks boekje wat iemand in FF schrijft?Weet alleen niet meer wie...
de bruut!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihiiiiiiiiiihihihi
Nee ik wist dat het heus geen écht geheim was, door jesmiley
Hij dwong me!
quote:
ja...quote:
Nee, dat was Zwabber...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh shit dat had ik kunnen weten met je avatar, maar ik dacht dat je hem alleen ontworpen had
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja...![]()
ik dacht dat ik nu een sc had gevonden waar ik mijn imago schoon kon houden...
Heel goed dat je aan Greys moest denken en niet aan mij!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag vorige week bij BAS allemaal boekjes liggen in de aanbieding, ik moest nog aan Greys () denken
Dan vergeef ik je... alleen dan...quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heel goed dat je aan Greys moest denken en niet aan mij!
Oh, nou, ehm....quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag vorige week bij BAS allemaal boekjes liggen in de aanbieding, ik moest nog aan Greys () denken
vraag Greys even om een inlees-slotjequote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:33 schreef Dirkh het volgende:
ho, wacht niet zo snel. Ik moet me opnieuw in gaan lezen
quote:
Ja dag, hij zorgt maar dat ie het bijhoudt. Slome.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
vraag Greys even om een inlees-slotje
Bij 'gezellige groepsleider' zie ik een soort seksloze akela voor mequote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken niemand in FF, behalve jou en LL en ehhhhhh Oh-oh en Hara en MissBliss
Maar jij bent de gezellige groepsleider, dus automatisch kom ik altijd terug bij jou
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij 'gezellige groepsleider' zie ik een soort seksloze akela voor me
Maar je bedoelt het vast goed![]()
Ja, dat bedoelt ze en ze bedoelt het ook nog eens goed.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij 'gezellige groepsleider' zie ik een soort seksloze akela voor me
Maar je bedoelt het vast goed![]()
En zo is hetquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die zullen wel ook zo lief zijn, maar niet zo tieterig![]()
Rode wodka redbull.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelt ze en ze bedoelt het ook nog eens goed.
Aan wat voor soort lichtgevend drankje zit je op dit moment.
quote:
Paar mannen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een mazzelaar, wij moeten die paar mannen maar delen
quote:
Behoorlijk!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Goh, je krijgt iets aardigs uit je toetsenbord. Deed het zeer?
er is een groot tekort aan mannen in BVquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja...![]()
ik dacht dat ik nu een sc had gevonden waar ik mijn imago schoon kon houden...
Nog nooit gedronken, het trekt me niet zo eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:46 schreef Pisces29 het volgende:
Dat drankje Jillz, met die mannen in de reclameIs dat net zoiets als een breezer?
Ja maar, jij deed niet aan roddelen toch!quote:
Met wie laat je DirkBas dan muurduwen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
er is een groot tekort aan mannen in BV
Dus Dirkh, ik zou zeggen; niet raar staan kijken als er binnenkort een Bas in voorkomt
Doe ik dat danquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja maar, jij deed niet aan roddelen toch!
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:53 schreef Greys het volgende:
Ik zou Dirkh in BV McGrom noemen, trouwens
Jij bent op dreefquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:53 schreef Greys het volgende:
En ik eerst maar denken "Wie is Bas?"quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
er is een groot tekort aan mannen in BV
Dus Dirkh, ik zou zeggen; niet raar staan kijken als er binnenkort een Bas in voorkomt
GA!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan er nog een uitlegje komen naar al die Mc namen, ik ben de kluts volledig kwijt
Ik kom ook echt niet voor in het verhaal hoor!!!!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Met wie laat je DirkBas dan muurduwen?
Je bent zelf ook nog niet aan de beurt (whehehe) geweest in dat epistel van je he?
Vlotjequote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En ik eerst maar denken "Wie is Bas?"
Okay, ik ken de epistels niet, maar ik ben nu al thuis in de slang en vindt dat bijzonder grappig.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Met wie laat je DirkBas dan muurduwen?
Je bent zelf ook nog niet aan de beurt (whehehe) geweest in dat epistel van je he?
Zal ik dan als gast-auteur een hoofdstukje schrijven over jou?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kom ook echt niet voor in het verhaal hoor!!!!
ik ga echt niet over mezelf schrijven!
Kelling wilde nog een keer toch?
En ik moet grijs en liefdeloos nog een keer... en kki en Kat5... en Monnikje met Engelb, en Bats Velocipede met Yamanote...
Bas McGrom?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:53 schreef Greys het volgende:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En ik eerst maar denken "Wie is Bas?"
neeeeeeeeequote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Zal ik dan als gast-auteur een hoofdstukje schrijven over jou?
Je mag het vast wel lezen van Tombola, als je maar in gedachten houdt dat niets op waarheid berustquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Okay, ik ken de epistels niet, maar ik ben nu al thuis in de slang en vindt dat bijzonder grappig.
Dat staat vaak genoeg vermeld toch?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Je mag het vast wel lezen van Tombola, als je maar in gedachten houdt dat niets op waarheid berust![]()
Dat heeft Nieslief geschreven he...quote:Ik durf het verhaaltje dat over mij gaat amper terug te lezen
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Geen zin om terug te lezen. Vroeg slapen is mislukt omdat ik eerst x factor moest kijken en het schaatsen had opgenomen (wat een teleurstelling). MAAR GOUD MET SNOWBOARDEN
!
![]()
!!!
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat heeft Nieslief geschreven he...
er komt nog een scene!! Makkelijker te fotograferen...![]()
in het begin Nieslief en ik samen, maar nu ik alleen... en van verhaal is het nu boek geworden (al 80 A5jes...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoeveel mensen schrijven er aan het verhaal (boek?) dan?
Voel je je al wat beter?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Geen zin om terug te lezen. Vroeg slapen is mislukt omdat ik eerst x factor moest kijken en het schaatsen had opgenomen (wat een teleurstelling). MAAR GOUD MET SNOWBOARDEN
!
![]()
!!!
Ja, dat klinkt best lekker...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dat klinkt goed, vind je zelf ook niet?
Mijn neus is aan het verstoppen. Wat eigenlijk vooral vervelend is, en nog keelpijn en hoesten en niezen. En dan moet ik zondag ook nog eens op mijn best zijn als ik met iemand iets ga drinkenquote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
in het begin Nieslief en ik samen, maar nu ik alleen... en van verhaal is het nu boek geworden (al 80 A5jes...![]()
)
quote:
@Pisces:quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
in het begin Nieslief en ik samen, maar nu ik alleen... en van verhaal is het nu boek geworden (al 80 A5jes...![]()
)
De cover wordt niet met Grover he, maar met Greys en loverquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kunnen we dat straks bij de Fok!shop bestellen?Inclusief die bijzondere cover?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Kom maar opquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Je mag het vast wel lezen van Tombola, als je maar in gedachten houdt dat niets op waarheid berust![]()
Ik durf het verhaaltje dat over mij gaat amper terug te lezen
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]
@Pisces:
En ik heb beloofd dat kleffe setje op de voorkant met iemand te gaan naspelen, maar de scene die ze voor me geschreven hadden is nogal lastig na te spelen (lees: bruut muurduwen and beyond op de plee van Blijdorp). Dus ik wil nog een ietwat makkelijker locatie
Maar heb je er al iets aan proberen te doen, hoesdrankje, vitamientjes oid?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn neus is aan het verstoppen. Wat eigenlijk vooral vervelend is, en nog keelpijn en hoesten en niezen. En dan moet ik zondag ook nog eens op mijn best zijn als ik met iemand iets ga drinken.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
De cover wordt niet met Grover he
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
De cover wordt niet met Grover he, maar met Greys en lover![]()
Maar misschien kunnen we het wel verkopen ja Greys!Grover?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu kan ik het zelf weer niet volgen
En nee. Er wordt niets verkocht
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Hij heeft toch verse appelsap gehad vanmiddag, omdat dat moest van jou!?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:07 schreef Greys het volgende:
Maar heb je er al iets aan proberen te doen, hoesdrankje, vitamientjes oid?
kijk mijn ui eens...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Grover?
Nu kan ik het zelf weer niet volgen
En nee. Er wordt niets verkocht
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]
@Pisces:
En ik heb beloofd dat kleffe setje op de voorkant met iemand te gaan naspelen, maar de scene die ze voor me geschreven hadden is nogal lastig na te spelen (lees: bruut muurduwen and beyond op de plee van Blijdorp). Dus ik wil nog een ietwat makkelijker locatie
Telt appelsapquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:07 schreef Greys het volgende:
Maar heb je er al iets aan proberen te doen, hoesdrankje, vitamientjes oid?
Ook benieuwd is.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En wie is de tegenspeler?
*morgen snel weer bijleest* Tata![]()
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/niestombolabouquetquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga het linkje zoeken van 'mijn' deel, moment
nee, niet met subtiel toch!quote:
Spannend!!! Wie!!!!!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar jullie gaan volledig voorbij aan het feit dat ik subtiel zei dat ik iets ging drinken met iemand (DIE IK NOG NOOIT GEZIEN HEB!!!). En dat ik zenuwachtig ben
. Al is het zondag pas.
Ja een jongenquote:
En er komt nog een scene!!!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:13 schreef Greys het volgende:
Mijn tegenspeler is in elk geval 12 jaar jonger![]()
[SC] 365 Een goede maandag na een weekend fokloos!!![]()
Toch raar om zoiets over je alter ego te lezen.
Oewoewoewoeeeeeeeeeeeeh!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar jullie gaan volledig voorbij aan het feit dat ik subtiel zei dat ik iets ging drinken met iemand (DIE IK NOG NOOIT GEZIEN HEB!!!). En dat ik zenuwachtig ben
. Al is het zondag pas.
Jawel een foto welquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Oewoewoewoeeeeeeeeeeeeh!
Nog nooit gezien, ook geen foto? Spannend!
Vriendschappelijk en toch eng? Dus vriendschappelijk maar misschien meer?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja een jongen. Die ik van internet ken
. Maar het is zeg maar vriendschappelijk
.
Lekker ding?quote:
En vriendschappelijk zeg je?quote:
eeeeeh...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Die hou je wel wat netter he, denk aan de foto!
Ben jij 53?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:13 schreef Greys het volgende:
Mijn tegenspeler is in elk geval 12 jaar jonger![]()
[SC] 365 Een goede maandag na een weekend fokloos!!![]()
Toch raar om zoiets over je alter ego te lezen.
He, dat staat in de wikiquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:17 schreef tombolafan het volgende:
Greys??
Dirkh wil een lijstje met namen...
mag dat?
Nou ik ken 'm eigenlijk helemaal niet zo. Oppervlakkig wel wat berichtjes over en weer gestuurd, maar verder niet. En vooralsnog heb ik niet direct het gevoel dat er echt iets meer in zit. Maar in mijn achterhoofd zit ik dan toch weer met het idee dat het irl misschien best een hele leuke jongen is. Dat zou zomaar kunnen. En dan wordt het ingewikkeldquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vriendschappelijk en toch eng? Dus vriendschappelijk maar misschien meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |