Daar kan ik wel tegenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Stuur morgen mijn collega uit die contreien op pad, hij is dol op blondjes pesten.
"OOoooooh kijk dat nu ze jat bonbons Oooooooooh"
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:10 schreef Dirkh het volgende:
"Gooi maar vol! En wel tot het randje he!"
De ploegenachtervolging he?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:17 schreef Dirkh het volgende:
Ik moet nu van xfactor naar schaatsen zappen hoor.
Flevoland, die heeft van alles wat.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Streekgewoonte? Ehhhhhh, Twente Tukkers of Gelderland?
Volgens mij komen de mannen zo.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
De ploegenachtervolging he?
Moeten de dames of heren vanavond?
@Ml-etje, ik zat door het slotje![]()
Fijn dat je een nieuwe geopend hebt!
Flevoland. Je woont toch niet in *huiver* Almere of Lelystad?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Flevoland, die heeft van alles wat.
Daar zullen ze ook heus wel iets mee bedoeld hebbenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:19 schreef Goodbye het volgende:
Sven Kramer net voor de camera over de tactiek bij de ploegenachtervolging enzo. Vraagt de man met de microfoon: "In welke mate is de coach hierbij van belang?" Big smile op het gezicht van Sven omdat hij denkt dat er wat geïmpliceerd wordt
Vast, maar die grote lach op zijn gezicht was echt geniaalquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar zullen ze ook heus wel iets mee bedoeld hebben
Wel fijn dat ze het weer bijgelegd hebben, want ik kon die verdrietige Kemkers niet aanzien. Zo sneu.
Nee, ook niet in Dronten (zoals yvonne overal verkondigd) maar nog steeds in een kleine saaie stad die alleen volgens de slogan bruisend blijkt te zijn. Jeukwoord!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Flevoland. Je woont toch niet in *huiver* Almere of Lelystad?
Ik zag 301 en een slotje dus dacht ooooh nooooeeees!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
De ploegenachtervolging he?
Moeten de dames of heren vanavond?
@Ml-etje, ik zat door het slotje![]()
Fijn dat je een nieuwe geopend hebt!
Heb nog B&J's liggen en treeek!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb nu onwijs trek in bonbons gekregen door de high-tea verhalen
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb nu onwijs trek in bonbons gekregen door de high-tea verhalen
Bruisend, hihiquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, ook niet in Dronten (zoals yvonne overal verkondigd) maar nog steeds in een kleine saaie stad die alleen volgens de slogan bruisend blijkt te zijn. Jeukwoord!
Een verlegen Chineesquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Fotoshynese?
[..]
Wat houdt je tegen dan precies?
quote:
Paddestoel komt ook net terug van A&H met B&J ijs, trek net een biertje open, dus dat gaat niet samen. Morgen maar.quote:
troost je, ik ook nietquote:
quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn heldin!
Ik heb mijn schoonmaakschema naar haar vernoemd.
You wish, dan is dat allang vertrokken in Miss Paddestoels maagquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Paddestoel komt ook net terug van A&H met B&J ijs, trek net een biertje open, dus dat gaat niet samen. Morgen maar.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Peggy B!
Bonbonnetjes eten en Oprah kijken!
Als echte hollander lag die dus keurig in het wagentje dinsdagquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
AH heeft nu B&J met 1 euro korting, had het bijna meegenomen vandaag
Ow jaaa en dan dat gedraai en dat gekauwquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:29 schreef Dirkh het volgende:
Stelletje cultuurbarbarenPeggy Bundy en haar bonbons.
Nou. Ik ben niet 's werelds beste huishoudster neequote:
aaaah, mijn arme zusje zit bij een etentje waar ze eigenlijk helemaal niet heen wilde...quote:
Date?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
aaaah, mijn arme zusje zit bij een etentje waar ze eigenlijk helemaal niet heen wilde...
Nu gaan ze straks stappen, maar ze gaat als excuus gebruiken dat ik haar echt nodig heb nu...
Is het zo erg dan?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
aaaah, mijn arme zusje zit bij een etentje waar ze eigenlijk helemaal niet heen wilde...
Nu gaan ze straks stappen, maar ze gaat als excuus gebruiken dat ik haar echt nodig heb nu...
nee, met vriendinnen maar ook met hele vervelende "aanhang-vriendinnen..."quote:
Als ik me niet vergis heeft een van de Noren goudkleurige ijzers. Raar.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:38 schreef tombolafan het volgende:
Hey, waarom heeft die ene koreaan witte schaatsen?
Nou ja, het is niet haar keuze vriendinnen zal ik maar zeggen... en ze had sowieso niet heel veel zin om te gaan stappen, maar nu helemaal niet meerquote:
Ja Greys <insert salueer-smiley>quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:40 schreef Greys het volgende:
Willen jullie een gil geven als er oranje met zwarte pakjes moeten schaatsen?
Nee, dat vind ik ook... ziet er niet uit!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En die witte noren, dat kan toch niet. Het is geen kunstschaatsen.
Ja, dan ben jij dus de zus met psychische problemen die altijd belt als ze (jouw zus) eens een keer tijd voor haar zelf wil.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, het is niet haar keuze vriendinnen zal ik maar zeggen... en ze had sowieso niet heel veel zin om te gaan stappen, maar nu helemaal niet meer
En nu moet ik dus zielig zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |