Daar kan ik wel tegenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Stuur morgen mijn collega uit die contreien op pad, hij is dol op blondjes pesten.
"OOoooooh kijk dat nu ze jat bonbons Oooooooooh"
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:10 schreef Dirkh het volgende:
"Gooi maar vol! En wel tot het randje he!"
De ploegenachtervolging he?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:17 schreef Dirkh het volgende:
Ik moet nu van xfactor naar schaatsen zappen hoor.
Flevoland, die heeft van alles wat.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Streekgewoonte? Ehhhhhh, Twente Tukkers of Gelderland?
Volgens mij komen de mannen zo.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
De ploegenachtervolging he?
Moeten de dames of heren vanavond?
@Ml-etje, ik zat door het slotje![]()
Fijn dat je een nieuwe geopend hebt!
Flevoland. Je woont toch niet in *huiver* Almere of Lelystad?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Flevoland, die heeft van alles wat.
Daar zullen ze ook heus wel iets mee bedoeld hebbenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:19 schreef Goodbye het volgende:
Sven Kramer net voor de camera over de tactiek bij de ploegenachtervolging enzo. Vraagt de man met de microfoon: "In welke mate is de coach hierbij van belang?" Big smile op het gezicht van Sven omdat hij denkt dat er wat geïmpliceerd wordt
Vast, maar die grote lach op zijn gezicht was echt geniaalquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar zullen ze ook heus wel iets mee bedoeld hebben
Wel fijn dat ze het weer bijgelegd hebben, want ik kon die verdrietige Kemkers niet aanzien. Zo sneu.
Nee, ook niet in Dronten (zoals yvonne overal verkondigd) maar nog steeds in een kleine saaie stad die alleen volgens de slogan bruisend blijkt te zijn. Jeukwoord!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Flevoland. Je woont toch niet in *huiver* Almere of Lelystad?
Ik zag 301 en een slotje dus dacht ooooh nooooeeees!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
De ploegenachtervolging he?
Moeten de dames of heren vanavond?
@Ml-etje, ik zat door het slotje![]()
Fijn dat je een nieuwe geopend hebt!
Heb nog B&J's liggen en treeek!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb nu onwijs trek in bonbons gekregen door de high-tea verhalen
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb nu onwijs trek in bonbons gekregen door de high-tea verhalen
Bruisend, hihiquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, ook niet in Dronten (zoals yvonne overal verkondigd) maar nog steeds in een kleine saaie stad die alleen volgens de slogan bruisend blijkt te zijn. Jeukwoord!
Een verlegen Chineesquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Fotoshynese?
[..]
Wat houdt je tegen dan precies?
quote:
Paddestoel komt ook net terug van A&H met B&J ijs, trek net een biertje open, dus dat gaat niet samen. Morgen maar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |