Je bent wel heel erg verdwaaltquote:
Met spacecake wordt het idd wel interessantquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:58 schreef motorbloempje het volgende:
meh. ik denk niet dat ik kom. Verjaardag en dan taai ik daar vroeg af.. morgen gaat ook om half 9 de wekker weer en ik moet de hele dag gezellig doen op een vrijgezellenfeestje![]()
Veel plezier, misschien dat ik de volgende meet, als we gaan bowlen en space cake gaan eten met hosti!! , wel kom![]()
Was dat nou weer. ik ben ook rond 12 uur naar huis. moet ook vroeg op.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:58 schreef motorbloempje het volgende:
meh. ik denk niet dat ik kom. Verjaardag en dan taai ik daar vroeg af.. morgen gaat ook om half 9 de wekker weer en ik moet de hele dag gezellig doen op een vrijgezellenfeestje![]()
Veel plezier, misschien dat ik de volgende meet, als we gaan bowlen en space cake gaan eten met hosti!! , wel kom![]()
Daar sluit ik me bij aan. Mijn wekker gaat iets na zessen, dus dan is half negen geen excuusquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:02 schreef royjn het volgende:
[..]
Was dat nou weer. ik ben ook rond 12 uur naar huis. moet ook vroeg op.
dus dat is geen excuse
Kan je ookquote:
Held!quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:24 schreef Mikkie het volgende:
Hans Teeuwen is echt de meest overrated cabaretier die er is. Enkel grof en lomp, zonder inhoud.
Het enige dat die vent doet is schreeuwen en lomp zijn. Geen fatsoenlijk verhaal te vertellen. Ik erger me altijd helemaal kapot als ik een show van hem voorbij zie komen.quote:
Mooi op tijdquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
ff tanden poetsen en dan ga ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |