quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:25 schreef ColdFeet het volgende:
Engelse ziekte, of is het weekend alweer bijna ten einde?
NEE!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Dude!
Ik stond laatst nog met jou in gedachten in de keuken. Een tijd geleden heb ik in mijn eeuwige wijsheid besloten dat ik klaar was om de volgende stap naar het Ultieme Huisvrouw Zijn te nemen. Een stoofschotel, dat zou me wel lukken. Na een uur lang panisch geploeter en heen en weer rennen tussen
jouw
topic en mijn minikeuken, stond de boel zó lekker te geuren dat ik van trots bijna een houthakkersvrouwenjurk ben gaan dragen. Ware het niet dat mijn fantastische idee om de pan na een paar uur sudderen op balkon te zetten om de nacht te overleven niet de beste was, en er een flinke laag regen in was gelopen
. Ik dacht dat ik een beschut hoekje had uitgezocht
.
Uit teleurstelling heb ik nog geen nieuwe poging kunnen doen.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:48 schreef LieLie het volgende:
Wij doen een shoarmaatje hier vanavond, echt een donders slechte week qua eten. Maar het is vakantie hè
Volgende week weer normaal voedsel
En wij worden weer oom en tante![]()
![]()
Ik zal het volgende week nog 's een poging geven.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:42 schreef Duderella het volgende:
NEE!![]()
Vort een nieuwe maken, voor ik boos word.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Hier ook frietjespatatdag.. met salade en bio-chipolata worstjes..
Nee, broertje heb ik gister weer naar huis gebracht en ik maak altijd ovenfrietjes.. vind ik lekkerderquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:10 schreef ColdFeet het volgende:
Sun, leuk, lekker frituren met broertje-lief?
Frietjes zijn dan ook gewoon lekkerder, patatten zijn zo meligquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:10 schreef ColdFeet het volgende:
Ha! Patatjes zijn hier in Vlaanderen gekookte aardappels, mooi dat ik altijd frietjes eet, dus
Sun, leuk, lekker frituren met broertje-lief?
Een man maakt mij zeer ongelukkig met bloemen (vind ze totaal niet leuk), mijn ex nam ijs voor me mee. Dat is dan wel weer helemaal superquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Die van mij koopt nooit bloemen nee.. die komt gewoon met flesjes whisky thuis
Amai, doe mij er zoeenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:29 schreef Sunnythesun het volgende:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Mag ook vers Indo eten?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:31 schreef golfer het volgende:
Restjes Indo eten worden alleen maar lekkerder.
Nu ben ik wel jaloersquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach, mijn Meneer heeft ook zo zijn charme; hij koopt online keukengadgets voor me
Ik zou helemaal smelten van dat soort cadeautjesquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:44 schreef ColdFeet het volgende:
Mijn uber-nuttige caramelthermometer wint
Hoe weet ik dat toch?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof dat ik ooit uit frustratie geroepen heb dat elke post aangaande frites/patat in CUL zou worden verwijderd![]()
Ik ben dol op bloemen en heb net weer een bos gekregenZo leuk
Het idee is dus dat de suiker smeltquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou helemaal smelten van dat soort cadeautjes
6 weken. Ga je zo lang ?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:46 schreef Den_Haag het volgende:
Mijn hotel voor de aankomende 6 weken
http://www.achat-hotel.de(...)_fit_and_relaxed.php
Keukengadgets doe ik altijd bij bijzondere gelegenheden. Pureeknijpers enzoquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mijn uber-nuttige caramelthermometer wint
Ach dat soort dingen bewaart hij voor mijn verjaardagquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach, mijn Meneer heeft ook zo zijn charme; hij koopt online keukengadgets voor me
Ohhh! Die hint ga ik hier eens droppenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Keukengadgets doe ik altijd bij bijzondere gelegenheden. Pureeknijpers enzo
Als ik weer eenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Keukengadgets doe ik altijd bij bijzondere gelegenheden. Pureeknijpers enzo
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:57 schreef Isabeau het volgende:
Lein, linkje voor je: http://www.viceland.com/b(...)the-creation-museum/
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:57 schreef Isabeau het volgende:
Lein, linkje voor je: http://www.viceland.com/b(...)the-creation-museum/
quote:
quote:Looks like Patti Smith isn’t too stoked about it either.
Ik ben daar heel simpel in. Ik keur elke vorm van extremisme af, waar het ook over gaat. Voor mij zijn Wilders, Fawaz Jneid en Amerikaanse tv predikers allemaal hetzelfde laken en pak.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja.. en dan maar zeiken over moslimextremisme
Ik vind het zo dom om te doen alsof je geloof prima wetenschappelijk kunt onderbouwenquote:
neequote:
Theologie valt gewoon onder de universitaire stromingenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind het zo dom om te doen alsof je geloof prima wetenschappelijk kunt onderbouwenDat kan helemaal niet, en daarom het het ook geloof. Anders was het wel gewoon een tak van de wetenschap geweest, nietwaar
Moet iedereen z'n belangrijkste mededeling even herhalen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:54 schreef minilot het volgende:
Als ik op kantoor zit, dan gaan jullie echt te snel voor me.![]()
Ha, als dat zou kunnen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:55 schreef LieLie het volgende:
[..]
Moet iedereen z'n belangrijkste mededeling even herhalen?
Hoho, don't you forget about mequote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:04 schreef Windigo het volgende:
Ach jee, ben ik weer in de minderheid als creationist, en nog dom ook volgens de frontpage..Ik ga maar niet aan deze discussie meedoen
Hoeraatjes! Via broer, zus? Hoeveelste wordt het?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:02 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, ik wil de hele dag wel vertellen dat ik weer tante wordt!![]()
Vind het weer zo schattig![]()
Ja dat was hilarischquote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:56 schreef golfer het volgende:
Ik vind Kreatonisten altijd wel grappig om te beluisteren met hun theorieën
In de Serie over de reis met de Beagle van de VPRO werden natuurlijk ook de Galapogos-eilanden aangedaan, waar Darwin een aantal van zijn ideeën rondom de evolutietheorie heeft gevormd.
Sommigen van de nogal zwaar gelovige gidsen in het Nationale park daar vertelden de bezoekers/toeristen heel gedetailleerd Darwin's evolutietheorie om vervolgens na afloop tegen de interviewers van de VRPRO te zeggen dat ze daar zelf absoluut niet in geloofden en er vanuit gingen dat God toch alles geschapen had.
Dat hangt er misschien vanaf waar je woont..quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:07 schreef freecell het volgende:
[..]
En Darwin had gelijk wat betreft evolutie. Evolutie bestaat, natuur/beesten passen zich aan aan omstandigheden. Ik ken ook weinig christenen/creationisten die dat tegenspreken.
Ik kom uit een atheïstisch nest, maar ben zelf van kinds af aan gelovig geweest. Ben alleen geen christen, moslim, jood of hindoe, ik ben een Heiden (ik geloof in natuurgoden) en daarom staat creationisme in mijn geval darwinisme niet in de weg. Ik geloof dat die twee prima samen kunnen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:10 schreef minilot het volgende:
Ik kom zelf overigens uit een nogal christelijk nest, waar ik bijzonder plezierige herinneringen aan heb overgehouden. Ik heb voor zover ik me kan herinneren zelf nooit concreet geloofd, ik hobbelde vooral wat mee met mijn omgeving, tot ik een jaar of zestien was en ik het helemaal vaarwel heb gezegd.
Ik ontken wel dat de ene beestsoort in de andere verandert, telt dat ook als ontkennen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:12 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat hangt er misschien vanaf waar je woont..vanuit zeer Christelijk poldergebied. In mijn omgeving zijn meer mensen die evolutie ontkennen dan mensen die dat niet doen.
Niet dat het een soort Staphorst-achtige toestand is hier, hoor. Hier heeft zich bijvoorbeeld al ruim twintig jaar geleden een moskee tussen de zesendertig kerken in het dorp gewurmd, en onze moslims worden al twee decennia doodgeknuffeld. Onze gristenen zijn wel de goeie!![]()
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:27 schreef freecell het volgende:
Ik ontken wel dat de ene beestsoort in de andere verandert, telt dat ook als ontkennen?
Maar hoe dan? Als je geen zin hebt in antwoord dan snap ik dat heel goed.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:17 schreef Windigo het volgende:
[..]
..daarom staat creationisme in mijn geval darwinisme niet in de weg. Ik geloof dat die twee prima samen kunnen.
Via zus, en de tweedequote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:11 schreef minilot het volgende:
[..]
Hoeraatjes! Via broer, zus? Hoeveelste wordt het?
Teneerste: Ik ben geen Christen, dus het boek van Genesis uit de Bijbel heeft mijn beeld niet gevormd over hoe de creatie gegaan is. Ik vraag me af, waarom het niet serieus zou kunnen dat ''God" (Tussen aanhangels tekens omdat ik het hogere geen naam wil geven) dingen in stappen heeft laten onstaan. Als wij iets maken zit het toch ook niet meteen in elkaar? Ook geloof ik dat evolutie prima te rijmen is met re-incarnatie en bovendien zie ik ook de schoonheid van een scheppingsproces juist in de evolutietheorie. Het is toch mooi als iets van een kleine cel uitgroeid tot een wonderlijk wezen als de mens? En rotsen en rivieren groeien niet, die zijn ook ergens door ontstaan. Dan denk ik toch gauw aan een punt van creatie.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:32 schreef minilot het volgende:
[..]
Maar hoe dan? Als je geen zin hebt in antwoord dan snap ik dat heel goed.![]()
Maar op welke manier zie jij dat creationisme dan? Want voor zover ik weet is het zo dat creationisme erom gaat dat je gelooft dat de aarde, alles erop en alles eromheen in een min of meer huidige vorm geschapen is. En dat staat natuurlijk nogal stevig tegenover hoe alle vormen van leven hier zijn ontstaan uit geschrokken blubbertjes in de oersoep..
Ik zit dus in de oosterse re-incarnatietheorie hoek gecombineerd met westers heidendom en een nogal liberale new age kijk op dit allesquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:32 schreef minilot het volgende:
Maar misschien is mijn beeld van creationisme teveel gevormd door alle "fossielen zijn een trucje van de Heer"-aanhangers in mijn schoonfamilie.Creationisme ís ruimer en breder, dat weet ik wel. Maar ik weet niet in welke hoek jij zit, Windigo.
Ik zit ff 3 uurtjes in de trein en ze hebben zowaar weer 7 pagina's vol gepriet.... mok dah heul alles nog gaan lezen ook -_-quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:54 schreef minilot het volgende:
Als ik op kantoor zit, dan gaan jullie echt te snel voor me.![]()
Goedeavond!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:51 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik zit ff 3 uurtjes in de trein en ze hebben zowaar weer 7 pagina's vol gepriet.... mok dah heul alles nog gaan lezen ook -_-
Gewoon een gezellig eigen puzzeltje van gemaakt dus?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:46 schreef Windigo het volgende:
En open voor de wetenschap, maar die beantwoord niet al mijn vragen, vooral omdat ik dagelijks paranormale ervaringen heb die de wetenschap niet verklaart en creationisme wel.
Da's goed =) gezellig! en eet smakelijkquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:56 schreef minilot het volgende:
[..]
Enfin. Tijd voor een reusachtige garnalentortilla - als in: dikke omelet!![]()
Windigo, eventueel verder via PM?![]()
* Stereotomy trekt flesje bier openquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:50 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik sla de religie-discussie ook over. Heb wel wat beters te doen op vrijdag avond dan nadenken over de oorsprong van het bestaan en het al dan niet bestaan van een 'hogere macht'.
* Leintjeuh is al halverwege het bier en gaat aan de main dish beginnenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:37 schreef Stereotomy het volgende:
* Stereotomy trekt flesje bier open
Nee hoor. Ik drink normaal nooit alcohol voor 22:30, tenzij uit eten.quote:
Hopen dat het snel goed komt. Toch wel erg handig, een toko onder handbereik.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:01 schreef golfer het volgende:
Ik wacht totdat er eindelijk een Toko opent hier in het dorp. Zijn al vanaf december aan het verbouwen en elke keer hangt er weer een briefje op de deur dat de opening, die eind januari gepland was, nog even op zich laat wachten vanwege te late levering van apparatuur.
Intussen is het eind februari en zijn ze nog niet open.
Ja. Nu moet ik het elke keer vanaf mijn werk in Hoofddorp, waar veruit de beste uit de omgeving zit, van te voren plannen om het mee te nemen. Maar als het spontaan in mij opkomt hebben we er geen eentje in de buurt/onder handbereik.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:02 schreef Duderella het volgende:
Hopen dat het snel goed komt. Toch wel erg handig, een toko onder handbereik.
Ik heb van de week zo'n delicious-account aangemaakt, die tip van jou.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:59 schreef minilot het volgende:
Ook hier: *burp*.
Wat zijn Hollandse garnalen toch oer-en oerlekker!
Wél heel veel dille over - wat zal ik daar morgen eens gaan doen?
Ach, wie hou ik voor de gek? Ik kreeg vandaag een papiertje in de bus van een nieuw afhaal- en bezorgdingetje in mijn kleine dorpje, "Surinaams-Javaans-Hindoestaans" met een hoop shiva's op de folder en bara's en simosa's voor een euro en roti kip voor vier euro! Dát eten we morgen. Lokale middenstand even steunen.
Nu: wodka en blij zijn dat het vrijdag is!
Wij hebben hier ook geen échte toko, alleen twee mager gesorteerde turkse buurtsupertjes. Kandig voor je feta, je olijven en je couscous, maar daar houdt het helaas wel op.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja. Nu moet ik het elke keer vanaf mijn werk in Hoofddorp, waar veruit de beste uit de omgeving zit, van te voren plannen om het mee te nemen. Maar als het spontaan in mij opkomt hebben we er geen eentje in de buurt/onder handbereik.
Wel potdorie! Als het zorgt dat je je er fijner over voelt, gewoon mij de schuld geven. Had ik er gewoon in eerste instantie niet over moeten beginnen!quote:
Ik schijn een imago opgebouwd te hebben?quote:
na 16:00 kan het bestquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik schijn een imago opgebouwd te hebben?![]()
Maar echt: ik drink thuis nooit voor 22:30 alcohol.
Twee nog maarquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:09 schreef minilot het volgende:
[..]
Wel potdorie! Als het zorgt dat je je er fijner over voelt, gewoon mij de schuld geven. Had ik er gewoon in eerste instantie niet over moeten beginnen!
Had je al dingen gebookmarked? Want als jij een paar linkjes voor me hebt die je al had opgeslagen, dan heb ik je waarschijnlijk zo gevonden. Tenminste, als het linkjes zijn die niet door zes miljoen mensen aan hun account zijn toegevoegd.
Dan denk ik dat ik je al gevonden heb.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:11 schreef LieLie het volgende:
[..]
Twee nog maar
Deze in elk geval:
http://bossacafez.blogspot.com/2009/10/creme-caramel.html
Dat ben ik inderdaad!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:15 schreef minilot het volgende:
[..]
Dan denk ik dat ik je al gevonden heb.Check je PM!
Jullie zijn in de war met moi denk ikquote:
Het is gelukt!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:21 schreef minilot het volgende:
Probeer eens "Alieke" anders? Al is dat voor zover ik kan zien alleen je weergave-naam. Wat ik je stuurde zou als het goed is je loginnaam moeten zijn.
Ja, maar je moet het niet verwarren met het magazinequote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:27 schreef Bluezz het volgende:
Whats up met de delicious? Kan je daar leuk inloggen?
Hier is de mijnequote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:27 schreef Bluezz het volgende:
Whats up met de delicious? Kan je daar leuk inloggen?
Hey, ik zie een bekende bookmark bij vandaagquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:31 schreef minilot het volgende:
[..]
Hier is de mijne
Waar ik ook ben, altijd als ik ergens een toffe link met een recept tegenkom dan knal ik 'm in m'n Delicious-account, in een categorietje als 'toetje', 'rundvlees' of 'handig' en dan kan ik er voortaan altijd, vanaf elke computer, overal ter wereld bij.![]()
En als ik dan een recept gemaakt heb en het blijkt niet lekker, dan verwijder ik 'm weer.
ben je beheerder van deze site?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:15 schreef minilot het volgende:
[..]
Dan denk ik dat ik je al gevonden heb.Check je PM!
Um, nee.quote:
Ik vind dat soort dingen altijd zulk gepriegel! Nooit het geduld voor bij hapjes.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:15 schreef LieLie het volgende:
Ga zondag weer een zalmbonbon maken, nu al zin in
Altijd lekkerquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik moet nog iets verzinnen voor morgen.. mijn moeder komt eten/slapen/schilderij brengen. Wil wel iets lekkers op tafel zetten, maar hoeft niet bijster ingewikkeld te zijn.. Misschien een stoofpotje of zo iets..
Het gepriegel valt mee hoor!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:18 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik vind dat soort dingen altijd zulk gepriegel! Nooit het geduld voor bij hapjes.
Hier zondag borscht, want ik heb nog bieten en heel veel dille en dan hoef ik alleen maar zure room te kopen.
Allerhande is onhandig.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:18 schreef Bluezz het volgende:
Dank voor de uitleg! Ik heb ook al zo'n allerhande account waar ik na een enthousiast begin toch minder (tot niks) aan doe
Nja, zat zelf aan een simpele puree te denken, maar als je een leuk recept voor me hebt..quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:18 schreef LieLie het volgende:
[..]
Altijd lekker![]()
Aardappel-kaassouffle erbij?
k gebruik die van mij trouwens voor van alles, leuke blogs, banen, interessante bedrijven, vacaturepagina's, maar voornamlijk recepten. En net zoals bij jou is m'n vegetarische groep het volst...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:23 schreef minilot het volgende:
[..]
Allerhande is onhandig.Bovendien ben je verdoemd tot uitsluitend de dingen die in de Allerhande staan en de (fotoloze) recepten van Nederlandse huisvrouwtjes.
Ik wilde gewoon een handige dumpplek voor alles dat ik met Foodgawker vind.![]()
Als ik op een site kom met een geweldig recept dan hoef ik alleen maar even op het Deliciousknopje in mijn browser te drukken en dan heb ik 'm.
Heb ikquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja, zat zelf aan een simpele puree te denken, maar als je een leuk recept voor me hebt..
Oww dat ziet er wel lollig uitquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:26 schreef LieLie het volgende:
[..]
Heb ik
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=591826&rq=aardappel+kaassouffle
Wat een grappige overeenkomstquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:24 schreef AKnynke het volgende:
[..]
k gebruik die van mij trouwens voor van alles, leuke blogs, banen, interessante bedrijven, vacaturepagina's, maar voornamlijk recepten. En net zoals bij jou is m'n vegetarische groep het volst...
Hawkins.. en ik ben niet eens een nerdquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:40 schreef z80 het volgende:
een kijken of hier nog nerd's zitten
wie herkent de persoon in het plaatje meteen zonder te hoeven nadenken?
[ afbeelding ]
Ha, natuurlijk! Stevie Hawkins heeft hier zo'n achttien centimeter plank in de boekenkast.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:40 schreef z80 het volgende:
een kijken of hier nog nerd's zitten
wie herkent de persoon in het plaatje meteen zonder te hoeven nadenken?
[ afbeelding ]
Jaaa, spannend!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Oww en spannend!!! Nicolien heeft iig al zilver gehaald met snowboard slalom, gaat zo voor goud op!! Whoei!!
Algemeen ontwikkeld??quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:45 schreef LieLie het volgende:
Wat wel? Want ik weet niet wie het is :p
Volgens mij gaat het over Hawking.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Nicolien Sauerbrij is snowboardster. Won de wereldbeker in 2008 en staat in 2010 ook weer eerste
.
Ninja edit misluktquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het over Hawking..
10X achter elkaar naar benedenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Oww en spannend!!! Nicolien heeft iig al zilver gehaald met snowboard slalom, gaat zo voor goud op!! Whoei!!
hehe ik weet niet hoe jong je bent, maar ik heb vooral veel over hem gelezen en gezien halverwege de jaren 90.. Vooral veel discovery gekeken toenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:49 schreef LieLie het volgende:
[..]
Niet algemeen ontwikkeld, maar ouder dan ik ben, volgens mij :p
Toen was ik 6quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
hehe ik weet niet hoe jong je bent, maar ik heb vooral veel over hem gelezen en gezien halverwege de jaren 90.. Vooral veel discovery gekeken toen
quote:
Hahaquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
* Sunnythesun voelt zich ineens heel oud
Ik heb vooral boekjes gelezen. Zonder Hawking had ik nu nóg minder begrepen van zwarte gaten, kwantummechanica en spacetime dan ik nu doe!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
hehe ik weet niet hoe jong je bent, maar ik heb vooral veel over hem gelezen en gezien halverwege de jaren 90.. Vooral veel discovery gekeken toen
Totaal niet herkenbaar.. maar dat komt misschien omdat ik 16-20 was toen ik het veel keek en dus al van alles zelf ook kon invullenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:00 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik heb vooral boekjes gelezen. Zonder Hawking had ik nu nóg minder begrepen van zwarte gaten, kwantummechanica en spacetime dan ik nu doe!
Overigens - hoe langer ik naar Nat. Geographic en Discovery kijk, hoe meer ik er van overtuigd raak dat je er als negenjarige vast wel heel even slimmer van wordt maar daarna voornamelijk dommer. Vooral National Geographic slaagt erin om onderwerpen die in wezen heel interessant zijn op een dusdanig infantiele SBS6-docuachtige manier te brengen dat ik na elke 'Earth Investigated!' of 'Known Universe' het gevoel heb dat mijn brein in pudding is veranderd.
zie PM...m'n vriend is vegetarisch, dus als ik daar ben eet ik ook vegetarisch. Als ik daar niet ben kook ik inderdaad ook geregeld vlees of vis..quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:28 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat een grappige overeenkomstWant we eten allebei toch wel vlees, zo nu en dan?
Ik heb trouwens een apart account voor recepten. Ik had er eerst ook eentje voor andere bookmarks, maar die is een beetje in onbruik geraakt. Ik ben driekwart van de tijd die ik op internet doorbreng toch vooral bezig met eten!
Wat is jouw account, als ik vragen mag? Even recepten snuffelen.
* golfer neemt er een Dahlwinnie op.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:09 schreef Sunnythesun het volgende:
* Sunnythesun neemt nog een Talisker
2 volgens mij....quote:
Ik ging het ziekenhuis in een paar uur na het debacle Gerard Kemkers. Waar denk je dat ik iedereen over hoorde praten om me heen? Juist jaquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:29 schreef Memento-Mori het volgende:
gelukkig is dat spelen gezeik bijna afgelopen![]()
Hoe gaat het nu met je ??quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ging het ziekenhuis in een paar uur na het debacle Gerard Kemkers. Waar denk je dat ik iedereen over hoorde praten om me heen? Juist ja
De zuster zei dat ze dat een paar dagen na ontslag na sturen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:36 schreef MissHobje het volgende:
Hoe gaat het nu met je ??
Hoe zit het met je ziekenhuis post eigenlijk
Doe maar lekker rustig aan en laat je maar lekker vertroetelenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De zuster zei dat ze dat een paar dagen na ontslag na sturen.
En ik heb nu eigenlijk alleen nog pijn bij lachen, niezen, hoesten, gapenVoor de rest een dof gevoel.
Nog 5 dagen antibiotica en dan hopenlijk was dat het. (in mijn nefrologie boek staat 50% recidief kans, HOE'A!)
WK voetbal over 3,5 maandquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:29 schreef Memento-Mori het volgende:
gelukkig is dat spelen gezeik bijna afgelopen![]()
Tour vind ik echt een achtergrondsport.. dat is best leuk om te kijken af en toe hoor, vooral voor de beelden van de mooie natuur op de achtergrondquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:44 schreef LieLie het volgende:
Ook dat nog ja... en die Tour de France ook nog..
Neh. Muziek gaat zeer zeker mijlen ver voor als belangrijkste bijzaak..quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:50 schreef borisz het volgende:
Sport blijft de belangrijkste bijzaak op deze aardkloot.
Zo is dat.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:50 schreef borisz het volgende:
Sport blijft de belangrijkste bijzaak op deze aardkloot.
Dit weekend is er weer een hoop te beleven. Omloop het Volk, Six Nations rugby, portie voetbal, WK Hockey begint etc etc etc etc.
Och wat naar.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:30 schreef Bluezz het volgende:
Poes is thuisgekomen met een verstuikt? achterpootje. Ze loopt mank en kan er niet goed mee zitten. Ze heeft een veilig plekje opgezocht... maar afwachten en morgenochtend even checken hoe het ermee is. Arm ding
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:30 schreef Bluezz het volgende:
Poes is thuisgekomen met een verstuikt? achterpootje. Ze loopt mank en kan er niet goed mee zitten. Ze heeft een veilig plekje opgezocht... maar afwachten en morgenochtend even checken hoe het ermee is. Arm ding
Och jee! Doet me aan m'n eigen kater denken die een pootje brak. Moest een tijdje met een pootje in het gips lopen. Wat stiekem dan wel weer grappig wasquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:30 schreef Bluezz het volgende:
xena the warrior princes is echt coowl ! net als hurcules, maar daar hadden we het vast niet overquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:32 schreef borisz het volgende:
[..]voor Xena
Bellefleur heeft dat ook eens gehad. ZOekt ze het veiligste plekje in huis op en zie je dr niet.
Dat bleek uiteindelijk meer om seks dan om het zingen te gaan, dus ik heb die meneer vriendelijk vaarwel gezegdquote:Op zaterdag 27 februari 2010 09:12 schreef SeaOfLove het volgende:
goedemorgen liefjens! Windigo, hoe was het zingen gegaan afgelopen week?
OMGquote:Op zaterdag 27 februari 2010 09:41 schreef Windigo het volgende:
[..]
Dat bleek uiteindelijk meer om seks dan om het zingen te gaan, dus ik heb die meneer vriendelijk vaarwel gezegd
Ach, nu had ik het in twee dagen door, hiervoor kostte het me zeven maanden en daarvoor 2 jaar dus er zit verbetering inquote:
Feestje?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 09:49 schreef Tezz het volgende:
Ik ga ook zo boodschappen doen. Ben jarig woensdag, dus maar alvast wat wijn inslaan!
wat je zelf al zegt: leuk is anders, nog even en dan kan je de humor er van inzienquote:Op zaterdag 27 februari 2010 09:56 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ach, nu had ik het in twee dagen door, hiervoor kostte het me zeven maanden en daarvoor 2 jaar dus er zit verbetering inIk weet nu héél goed waar ik op moet letten
Maar leuk is anders inderdaad..
Nou ja, iedereen is welkom bij mij! Ik vind het leuk om jarig te zijn, ik ben dol op cadeautjes en ik hef graag het glas met goede vrienden en die weten mij doorgaans ook wel te vinden, dus......... ja een klein bescheiden feestje!quote:
Even een hobbeltje op weg omhoog dus.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:09 schreef Rtificial het volgende:
* Rtificial kijkt om zich heen en rekt zich eens goed uit
Good morning
Zojuist uit m'n bed gebeld door m'n elfje, die lekker geslapen had. Heel fijn, want gister was echt even een mindere dag. Ze was 's ochtends erg verdrietig over dat het zo lang duurt, en nog veel langer gaat duren, en voelde zich een beetje eenzaam en sip.
Dat heb ik 's middags maar een beetje proberen te compenseren door een best wel schandalig mooi boeket grote rode rozen voor d'r mee te brengen.
Verder zijn ze weer terug begonnen met de pijnstillers, omdat zonder toch niet echt dragelijk was.
De onstekingswaarden in het bloed zijn iets slechter dan ze waren.
Zoals gezegd, een iets minder dag dus, maargoed, het zal nooit in 1 rechte lijn vooruit gaan.
Haha, zulke dingen krijg ik ook altijd door viaquote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:11 schreef Windigo het volgende:
Ik lees net op het Facebook van mijn ex dat hij een relatie heeft met een nieuw meisje, en sinds 15 Januari 2010.. De dag dat hij het met mij uitmaakte dus.. GRRR mijn vermoeden is dus bevestigd dat hij al wat met haar had toen hij het uitmaakte... Wat een eikel toch ook
Waar moet je op letten dan? Dan kan ik daar rekening mee houden.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 09:56 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ach, nu had ik het in twee dagen door, hiervoor kostte het me zeven maanden en daarvoor 2 jaar dus er zit verbetering inIk weet nu héél goed waar ik op moet letten
Maar leuk is anders inderdaad..
Voorlopig wil ze d'r laptop niet. Dat is een link naar d'r normale leven, en ze is bang dat als ze daaraan begint, het verlangen naar huis te gaan alleen maar groter wordt.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Even een hobbeltje op weg omhoog dus.
Wacht maar totdat ze een laptop heeft, dan kan ze weer bij ons aansluiten. Wij houden haar ook altijd gezelschap als jij even niet in het land bent.![]()
Mja, ik denk dat ik hem een pittig mailtje stuur nu en hem vervolgens overal van verwijder. Ben nu toch behoorlijk pissig, want hij heeft tegen me gezegd dat ie twee weken geleden pas wat met haar kreeg. Wat een vuile leugenaarquote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Haha, zulke dingen krijg ik ook altijd door viaFacebook.
Ze wil ons nietquote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:14 schreef Rtificial het volgende:
(trust me, heb al een keer of 5 voor niets met d'r laptopje daar gestaan)
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:11 schreef Windigo het volgende:
Ik lees net op het Facebook van mijn ex dat hij een relatie heeft met een nieuw meisje, en sinds 15 Januari 2010.. De dag dat hij het met mij uitmaakte dus.. GRRR mijn vermoeden is dus bevestigd dat hij al wat met haar had toen hij het uitmaakte... Wat een eikel toch ook
Waar gaan we etenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:24 schreef borisz het volgende:
IBgroep komt met goed nieuws. Ik behoor ook tot de categorie die te weinig had ontvangen dus volgende maand vang ik 350 euro extra
.
Oh ik heb al een week of twee geen verdriet meer gehad, mis hem ook niet ofzo, dat is al over. Maar dit was eventjes nog confronterend, je hoopt toch dat je ongelijk hebt, ergensquote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:25 schreef Ole het volgende:
[..]![]()
Zie het verder 'positief' ()
hij is het verder niet waard om te lang te veel verdriet over te hebben
ik weet dat dat makkelijker gezegd dan gedaan is hoorsterkte
Beter!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:24 schreef borisz het volgende:
IBgroep komt met goed nieuws. Ik behoor ook tot de categorie die te weinig had ontvangen dus volgende maand vang ik 350 euro extra
.
Ja dat bedacht ik net ook al, ik laat het er maar bij zitten. Ga hem wel overal verwijderenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:38 schreef SeaOfLove het volgende:
Windigo, begrijp dat je boos bent, maar laat die eikel lekker. geen mail sturen, het boeit hem toch niet. Arme Xena
Lees dit net pas, sterkte!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 09:46 schreef LieLie het volgende:
Goeiemorgen!
Oh, Bluezz, arm poessieHoe gaat het nu?
Ons poessie (bij mijn ouders thuis) van 18 is deze week ingeslapen
Klinkt bekendquote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:11 schreef Windigo het volgende:
Ik zou als gast pas blij zijn als je er ook zelfgemaakte appelmoes bij maaktquote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:47 schreef Tezz het volgende:
Ik heb even jullie advies nodig. Ik krijg volgende week eters, maar gezien gebrek aan tijd kan ik echt niet helemaal uitpakken. En daar baal ik stevig van, want dat vind ik nou altijd zooooooo leuk!
Maar helaas, ik moet vrijdag werken tot minstens 15.00 uur en mijn gasten komen om 18.00 uur, dus heel veel tijd heb ik niet. Boodschappen en wat voorbereidingen kan ik overigens wel donderdag doen.
Dus. Mijn plan is om lekker vers stoofvlees te maken en verder gewoon verse frietjes met een frisse salade. En eigen mayonaise.
Geen spannend voorgerecht dus en al helemaal geen spannend toetje. Gewoon een bordje vlees-aardappel-groente, maar dan wel alles vers en home-made.
Zou jij daar als eetgast blij mee zijn? (ik moet er wel bijvertellen dat als wij daar gaan eten we steevast gourmetten. Het zijn zelf absoluut geen kookwonders).
NOUquote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:32 schreef Bluezz het volgende:
Nu maar hopen dat het vandaag weer een stukje beter gaat met ElfVerwen haar maar flink!
Met Xena gaat het niet goed, ik heb net de dierenarts-spoedlijn gebeld we kunnen om 11.15 bij Dr. Ros(sie) () terecht... (H'lem schalkwijk) Ze wil steeds naar een andere plek in het huis, ging net zelfs de trap op en ze gilt het uit van de pijn, kan er absoluut niet op lopen, zo zielig om te zien
Hij staat nog in mijn facebook lijst dus kreeg een update op mijn startpaginaquote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Klinkt bekendSommige mannen zijn gewoon hufters, Windigo. En waarom kijk je dan ook in zijn Facebook, dat is vragen om pijn. Ben je masochistisch of zo.
Oke, appelmoes erbij! Geen punt!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou als gast pas blij zijn als je er ook zelfgemaakte appelmoes bij maakt
En een spannend toetje is toch zo in elkaar gezet? Vaak is dat een kwestie van van te voren klaargemaakte ingredienten mooi opdienen. Tenzij je Haagse Bluf wilt maken.
been there,quote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:31 schreef Windigo het volgende:
[..]
Oh ik heb al een week of twee geen verdriet meer gehad, mis hem ook niet ofzo, dat is al over. Maar dit was eventjes nog confronterend, je hoopt toch dat je ongelijk hebt, ergens
Ik zou dat super vinden, je maakt toch alles zelf? Wat is er mis met goede zelfgemaakte mayo, en stoofvlees? Ik vind dat héérlijk, ik zie het probleem niet? Het hoeft niet altijd hoogculinair te zijn om lekker te zijn.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:47 schreef Tezz het volgende:
Zou jij daar als eetgast blij mee zijn? (ik moet er wel bijvertellen dat als wij daar gaan eten we steevast gourmetten. Het zijn zelf absoluut geen kookwonders).
Mijn Japie wordt al 16quote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:46 schreef borisz het volgende:
Lielie
Dan komt weer naar boven dat Bellefleur over een paar maandjes 17 wordt en dat het een oud en lief beestje is.
Mooi dat hij nu weg is uit dat facebook gedoequote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:51 schreef Windigo het volgende:
Hij staat nog in mijn facebook lijst dus kreeg een update op mijn startpaginaVroeg nergens om, was alleen vergeten hem uit mijn facebook lijst te halen
Vanillekwark, verse frambozen (nu evt uit de dieprvies, wel laten ontdooien) en verkruimelde speculaas in laagjes in een glas.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:52 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oke, appelmoes erbij! Geen punt!
Ik heb van die kleine-mini-pannetjes waar ik dan het stoofvlees in serveer en de salade maak ik mooi op op het bord. Op tafel een schaaltje verse friet, eigen mayo en eigen appelmoes. Moet lukken!
En nagerechten zijn niet mijn sterkste kant. Makkelijke toetjes zijn dus welkom! Ideetjes please!
Dit vergeten heel veel mensen vaak!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:53 schreef Windigo het volgende:
Het hoeft niet altijd hoogculinair te zijn om lekker te zijn.
Jeetje Bluezz ik lurk hier soms. Zoals nu. Wil nu ook posten om je te steunen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:32 schreef Bluezz het volgende:
Nu maar hopen dat het vandaag weer een stukje beter gaat met ElfVerwen haar maar flink!
Met Xena gaat het niet goed, ik heb net de dierenarts-spoedlijn gebeld we kunnen om 11.15 bij Dr. Ros(sie) () terecht... (H'lem schalkwijk) Ze wil steeds naar een andere plek in het huis, ging net zelfs de trap op en ze gilt het uit van de pijn, kan er absoluut niet op lopen, zo zielig om te zien
Och, ik heb facebook omdat het makkelijk is om contact te onderhouden met mijn vrienden in Amerika. Anders had ik het ook niet gehad.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mooi dat hij nu weg is uit dat facebook gedoeMijn ex beweerde met uitgestreken serieus gezicht dat er heus waar geen ander in het spel was. Bleek hij al veel langer een ander te hebben en de dag dat hij mijn huis verliet is hij direct met haar gaan samenwonen
Wat ik op dat moment heb geleerd is dat ook mensen waarvan je denkt dat ze niet liegen heel erg goed kunnen liegen. (en ik vind dingen als facebook echt verschrikkelijk
ben heel erg anti! terwijl ik ook wel weet dat mensen er oude kennissen van vroeger weer mee vinden en contacten vernieuwen. Maar waarom was het contact weg in de eerste plaats? Heb je dan zoiets knulligs als facebook nodig om elkaar weer te spreken?)
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:58 schreef Windigo het volgende:
Gelukkig zijn er ook nog leuke mannen in de wereld.. Toch?
Ik vind mijn vader doorgaans heel erg leukquote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:58 schreef Windigo het volgende:
Gelukkig zijn er ook nog leuke mannen in de wereld.. Toch?
Nou je bent van harte welkom hoor! Ik woon in het mooie Brabant, dus als je een keer in de gelegenheid bent zou ik zeggen: kom op de koffie!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:53 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik zou dat super vinden, je maakt toch alles zelf? Wat is er mis met goede zelfgemaakte mayo, en stoofvlees? Ik vind dat héérlijk, ik zie het probleem niet? Het hoeft niet altijd hoogculinair te zijn om lekker te zijn.
Ik zeg dus doen! En ik wil eigenlijk ook mee-eten
Heej! Dat is een hele goede tip! Zooooo makkelijk......... dat moet lukken!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:54 schreef Windigo het volgende:
[..]
Vanillekwark, verse frambozen (nu evt uit de dieprvies, wel laten ontdooien) en verkruimelde speculaas in laagjes in een glas.
1e laagje frambozen, dan laagje kwark, dan laagje speculaas, en zo tot glas vol is. Twee speculaasjes per persoon rekenen
Die lijkt me buiten mijn leeftijdscategorie vallen?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind mijn vader doorgaans heel erg leuk
Ja, als daar weer een bloeiende, oprechte vriendschap uit kan ontstaan, waarom niet? Internet slecht de afstanden tussen de mensen, het herinnert ons aan andere mensen waaraan je misschien niet zo snel zal denken. Je kunt niet aan 30 mensen op een dag denken, maar zoiets als Facebook kun je wel aan iemand herinnerd worden.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:54 schreef Isabeau het volgende:
Heb je dan zoiets knulligs als facebook nodig om elkaar weer te spreken?)
Ja, ik doe dat wel eens als ik snel een lekker toetje wil maken voor onverwachte gasten. Ik heb meestal alles daarvoor in huisquote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:16 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heej! Dat is een hele goede tip! Zooooo makkelijk......... dat moet lukken!
Die houdt vooral zielsveel van mijn moederquote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:18 schreef Windigo het volgende:
Die lijkt me buiten mijn leeftijdscategorie vallen?
mijn vader ookquote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind mijn vader doorgaans heel erg leuk
*grin*quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:10 schreef ColdFeet het volgende:
Mogge, popjes! Ik heb gisteravond ontdekt dat ik echt niet goed ben in air hockey. Zeker niet met een paar wijntjes achter de kiezen
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:22 schreef Rtificial het volgende:
[..]
*grin*
Zeg, even voor de zekerheid, je staat toch niet plotseling vanmiddag voor de deur he? Ik zag wel een afspraak in de agenda, maar heb nog niets te eten in huis gehaald.
Ach wat zieligquote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:25 schreef golfer het volgende:
Terug van DA.
Die wilde Xena daar even houden voor nader onderzoek.
Waarschijnlijk niets gebroken maar een soort verlammingsverschijnselen en zenuwpijn werden door hem geconstateerd. Hij vermoedde dat er iets met haar rug(gemerg) aan de hand is en schoor achterop haar rug een stuk haar weg en wat bleek: ze heeft daar een open wond onder het haar (hadden wij helemaal niet gezien).
Conclusie: Xena is waarschijnlijk aangereden.
Hij heeft paar pijnstilling gegeven en antibiotica en wil haar nu nog even houden. Ze krijgt straks ook nog even een roesje en dan worden er nog röntgenfoto's gemaakt.
Wij kunnen haar vanavond, als we terug zijn van verjaardag van Bluezzezoon, weer ophalen.
De hoop is dat de verlammingsverschijnselen vanzelf verdwijnen. Zo niet, dan in ieder geval voorlopig pijnbestrijding.
Dat weet je niet, hequote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:31 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ach wat zielig![]()
Ik snap niet dat er mensen zijn die doorrijden nadat ze een beest aangereden hebben![]()
veel sterkte met de poes!
Toen ik nog binnenkatten had, en tegen het buiten laten lopen was van je eigen poes, was ik altijd kwaad op de baasjesquote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:43 schreef ColdFeet het volgende:
Dat weet je niet, heKan ook dat ze 't niet hebben gemerkt, of dat ze wel zijn gestopt, maar dat poes zich had verstopt?
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:25 schreef golfer het volgende:
Terug van DA.
Waarschijnlijk niets gebroken maar een soort verlammingsverschijnselen en zenuwpijn werden door hem geconstateerd. Hij vermoedde dat er iets met haar rug(gemerg) aan de hand is en schoor achterop haar rug een stuk haar weg en wat bleek: ze heeft daar een open wond onder het haar (hadden wij helemaal niet gezien).
Hij heeft paar pijnstilling gegeven en antibiotica en wil haar nu nog even houden. Ze krijgt straks ook nog even een roesje en dan worden er nog röntgenfoto's gemaakt.
Wij kunnen haar vanavond, als we terug zijn van verjaardag van Bluezzezoon, weer ophalen.
De hoop is dat de verlammingsverschijnselen vanzelf verdwijnen. Zo niet, dan in ieder geval voorlopig pijnbestrijding.
Ik zou daar geen moeite mee hebben hoorquote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:47 schreef Tezz het volgende:
Lijkt je dat niet lekker dan, wat ze maakt?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zou daar geen moeite mee hebben hoorIk neem dat ze voor de gezelligheid komen en niet om helemaal volgestopt te wordne met lekkere dingen
Mja, ik ben tegen het houden van huisdieren, binnen of buiten, en tóch heb ik een kat.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Toen ik nog binnenkatten had, en tegen het buiten laten lopen was van je eigen poes, was ik altijd kwaad op de baasjes
Ik hou nu mijn mond maar
Eert een paar keer aan een lijntje? Om te kijken hoe ze reageert en om haar te laten wennen.. Dat hebben we met Boris ook gedaan, dat was een weglopertje (mij moeder heeft hem in het park gevonden als kitten). Toen we eenmaal het vertrouwen hadden dat hij niet zomaar weg zou lopen hebben we hem alleen laten gaan.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:13 schreef freecell het volgende:
(en dan nog, hoe doe je dat? Het is net iets voor onze kat om naar buiten te wandelen, in paniek te raken van een wolk oid en héél hard weg te rennen....)
Ja, dat opzich wel. Was al een week of twee aan het piepen en kraken, maar ze at en dronk nog steeds goed en was ook blij en lag vooral rustig te slapen. Maar de laatste paar dagen werd ze steeds benauwder en de laatste dag ging eten en drinken ook niet meer, dus toen maar naar de DA.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lees dit net pas, sterkte!Rustig ingeslapen?
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:27 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, dat opzich wel. Was al een week of twee aan het piepen en kraken, maar ze at en dronk nog steeds goed en was ook blij en lag vooral rustig te slapen. Maar de laatste paar dagen werd ze steeds benauwder en de laatste dag ging eten en drinken ook niet meer, dus toen maar naar de DA.
Wel sneu, 't was zo'n mooie knuffelpoes
Dat zeg ik niet hequote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:06 schreef Windigo het volgende:
[..]
Lijkt je dat niet lekker dan, wat ze maakt?
Ja daar ben ik het helemaal mee eens hoorquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet heIk zou er zo voor tekenen hoor
Maar misschien moet ze zich niet zo druk maken
Mensen vinden het al snel leuk dat er voor ze gekookt wordt, hoe simpel het ook is. Maar dat ben ik
Is helemaal waar. Maar ik vind het zelf zo leuk om mezelf uit te sloven en ze kijken doorgaans uit naar etentjes bij mij (en dat zou dus tegen kunnen vallen nu). Maar ik wil het eigenlijk ook niet verzetten, dat vind ik jammer....quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zou daar geen moeite mee hebben hoorIk neem dat ze voor de gezelligheid komen en niet om helemaal volgestopt te wordne met lekkere dingen
Jemig! Arme Xena! En wat een dappertje dat ze naar huis is gekomen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:25 schreef golfer het volgende:
Terug van DA.
Het is een risico, maar een kat krijgt er ook hartstikke veel voor terug. Buiten rennen en speuren en het territorium bewaken en kevers opeten is gezond!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:33 schreef golfer het volgende:
Wij hebben Xena eerst jarenlang aan aan tuigje met tuinlengtelijn buiten gelaten, totdat ze een keertje ontsnapte en een paar uur later keurig met staart omhoog weer terugkwam. Daarna hebben we haar het vertrouwen gegeven om los in deze rustige tuinrijke buurt rond te scharrelen en tot gisteravond is dat dus prima gegaan.
We zijn ook niet van plan om nu weer panisch te gaan doen als ze weer thuiskomt van de dierenarts en haar weer binnen op te sluiten in het vervolg.
Vind ik ook, een kat moet naar buiten kunnen.. vinden ze zelf ook heerlijk. Lekker achter blaadjes en beestjes aanvangen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:26 schreef Duderella het volgende:
[..]
Het is een risico, maar een kat krijgt er ook hartstikke veel voor terug. Buiten rennen en speuren en het territorium bewaken en kevers opeten is gezond!
Voor katten dan hè?
.... wat een vage bedoeningquote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:39 schreef cybermans het volgende:
Bij mijn neefje is een keer de kat gejat... die liep buiten en een of andere dude pakt hem in zijn nekvel mee en fietst weg. Was toen een rage in amsterdam :S
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:39 schreef cybermans het volgende:
Bij mijn neefje is een keer de kat gejat... die liep buiten en een of andere dude pakt hem in zijn nekvel mee en fietst weg. Was toen een rage in amsterdam :S
Quiche Alsaciene is met uien.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:42 schreef minilot het volgende:
LIeverds, help mij eens met het noemen van de beroemdstesoorten hartige taarten, met uitzondering van quiche Lorraine en tarte tatin van tomaten.
Ik heb vijftien van de meest bekende quiches en aanverwanten nodig. Normaal gesproken geen punt, maar ik heb een reusachtige kater!
Whut?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:44 schreef Isabeau het volgende:
Och, ik hoorde deze week dat Artis levende straatkatten aan een panter voertGewoon, tijdens openingsuren!
English Chicken Piequote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:42 schreef minilot het volgende:
LIeverds, help mij eens met het noemen van de beroemdstesoorten hartige taarten, met uitzondering van quiche Lorraine en tarte tatin van tomaten.
Ik heb vijftien van de meest bekende quiches en aanverwanten nodig. Normaal gesproken geen punt, maar ik heb een reusachtige kater!
there is always a bigger catquote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:44 schreef Isabeau het volgende:
Och, ik hoorde deze week dat Artis levende straatkatten aan een panter voertGewoon, tijdens openingsuren!
Pissa ladière, franse uien-ansjovis taart.. Eerlijk gezegd kan ik mee even niet meer voor de geest halenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:42 schreef minilot het volgende:
Panter was te tam geworden oid. Kan er echter verder niets over online vinden, dus misschien broodje aap verhaal van betreffende vriendinquote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:50 schreef Duderella het volgende:
Whut?![]()
Ja ik weet dat het de natuah is, maar toch.
Zal heel wat kleuters fikse trauma's opleveren.Gezellig een dagje grote poesies kijke!
Er zit al een schotse lampspie bij voor de variatie, maar het gaat voornamelijk om beroemde quiche-achtigen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:51 schreef Windigo het volgende:
[..]
Pissa ladière, franse uien-ansjovis taart.. Eerlijk gezegd kan ik mee even niet meer voor de geest halen
Edit: Bubble and squeak, steak and kidney pie, Beef Wellington, Pommes Anna.. Maar ik weet niet of dat is wat je bedoelt?
Dat dusquote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:02 schreef Tezz het volgende:
[..]
Is helemaal waar. Maar ik vind het zelf zo leuk om mezelf uit te sloven en ze kijken doorgaans uit naar etentjes bij mij (en dat zou dus tegen kunnen vallen nu). Maar ik wil het eigenlijk ook niet verzetten, dat vind ik jammer....
Ach, ze moeten het er maar mee doen hoor! En ik vermoed ook dat ze het superheerlijk zullen vinden....
Ik heb geen idee!!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:01 schreef minilot het volgende:
[..]
Er zit al een schotse lampspie bij voor de variatie, maar het gaat voornamelijk om beroemde quiche-achtigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |