quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:25 schreef ColdFeet het volgende:
Engelse ziekte, of is het weekend alweer bijna ten einde?
NEE!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Dude!
Ik stond laatst nog met jou in gedachten in de keuken. Een tijd geleden heb ik in mijn eeuwige wijsheid besloten dat ik klaar was om de volgende stap naar het Ultieme Huisvrouw Zijn te nemen. Een stoofschotel, dat zou me wel lukken. Na een uur lang panisch geploeter en heen en weer rennen tussen
jouw
topic en mijn minikeuken, stond de boel zó lekker te geuren dat ik van trots bijna een houthakkersvrouwenjurk ben gaan dragen. Ware het niet dat mijn fantastische idee om de pan na een paar uur sudderen op balkon te zetten om de nacht te overleven niet de beste was, en er een flinke laag regen in was gelopen
. Ik dacht dat ik een beschut hoekje had uitgezocht
.
Uit teleurstelling heb ik nog geen nieuwe poging kunnen doen.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:48 schreef LieLie het volgende:
Wij doen een shoarmaatje hier vanavond, echt een donders slechte week qua eten. Maar het is vakantie hè
Volgende week weer normaal voedsel
En wij worden weer oom en tante![]()
![]()
Ik zal het volgende week nog 's een poging geven.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:42 schreef Duderella het volgende:
NEE!![]()
Vort een nieuwe maken, voor ik boos word.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Hier ook frietjespatatdag.. met salade en bio-chipolata worstjes..
Nee, broertje heb ik gister weer naar huis gebracht en ik maak altijd ovenfrietjes.. vind ik lekkerderquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:10 schreef ColdFeet het volgende:
Sun, leuk, lekker frituren met broertje-lief?
Frietjes zijn dan ook gewoon lekkerder, patatten zijn zo meligquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:10 schreef ColdFeet het volgende:
Ha! Patatjes zijn hier in Vlaanderen gekookte aardappels, mooi dat ik altijd frietjes eet, dus
Sun, leuk, lekker frituren met broertje-lief?
Een man maakt mij zeer ongelukkig met bloemen (vind ze totaal niet leuk), mijn ex nam ijs voor me mee. Dat is dan wel weer helemaal superquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Die van mij koopt nooit bloemen nee.. die komt gewoon met flesjes whisky thuis
Amai, doe mij er zoeenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:29 schreef Sunnythesun het volgende:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Mag ook vers Indo eten?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:31 schreef golfer het volgende:
Restjes Indo eten worden alleen maar lekkerder.
Nu ben ik wel jaloersquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach, mijn Meneer heeft ook zo zijn charme; hij koopt online keukengadgets voor me
Ik zou helemaal smelten van dat soort cadeautjesquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:44 schreef ColdFeet het volgende:
Mijn uber-nuttige caramelthermometer wint
Hoe weet ik dat toch?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof dat ik ooit uit frustratie geroepen heb dat elke post aangaande frites/patat in CUL zou worden verwijderd![]()
Ik ben dol op bloemen en heb net weer een bos gekregenZo leuk
Het idee is dus dat de suiker smeltquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou helemaal smelten van dat soort cadeautjes
6 weken. Ga je zo lang ?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:46 schreef Den_Haag het volgende:
Mijn hotel voor de aankomende 6 weken
http://www.achat-hotel.de(...)_fit_and_relaxed.php
Keukengadgets doe ik altijd bij bijzondere gelegenheden. Pureeknijpers enzoquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mijn uber-nuttige caramelthermometer wint
Ach dat soort dingen bewaart hij voor mijn verjaardagquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach, mijn Meneer heeft ook zo zijn charme; hij koopt online keukengadgets voor me
Ohhh! Die hint ga ik hier eens droppenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Keukengadgets doe ik altijd bij bijzondere gelegenheden. Pureeknijpers enzo
Als ik weer eenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Keukengadgets doe ik altijd bij bijzondere gelegenheden. Pureeknijpers enzo
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:57 schreef Isabeau het volgende:
Lein, linkje voor je: http://www.viceland.com/b(...)the-creation-museum/
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:57 schreef Isabeau het volgende:
Lein, linkje voor je: http://www.viceland.com/b(...)the-creation-museum/
quote:
quote:Looks like Patti Smith isn’t too stoked about it either.
Ik ben daar heel simpel in. Ik keur elke vorm van extremisme af, waar het ook over gaat. Voor mij zijn Wilders, Fawaz Jneid en Amerikaanse tv predikers allemaal hetzelfde laken en pak.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja.. en dan maar zeiken over moslimextremisme
Ik vind het zo dom om te doen alsof je geloof prima wetenschappelijk kunt onderbouwenquote:
neequote:
Theologie valt gewoon onder de universitaire stromingenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind het zo dom om te doen alsof je geloof prima wetenschappelijk kunt onderbouwenDat kan helemaal niet, en daarom het het ook geloof. Anders was het wel gewoon een tak van de wetenschap geweest, nietwaar
Moet iedereen z'n belangrijkste mededeling even herhalen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:54 schreef minilot het volgende:
Als ik op kantoor zit, dan gaan jullie echt te snel voor me.![]()
Ha, als dat zou kunnen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:55 schreef LieLie het volgende:
[..]
Moet iedereen z'n belangrijkste mededeling even herhalen?
Hoho, don't you forget about mequote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:04 schreef Windigo het volgende:
Ach jee, ben ik weer in de minderheid als creationist, en nog dom ook volgens de frontpage..Ik ga maar niet aan deze discussie meedoen
Hoeraatjes! Via broer, zus? Hoeveelste wordt het?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:02 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, ik wil de hele dag wel vertellen dat ik weer tante wordt!![]()
Vind het weer zo schattig![]()
Ja dat was hilarischquote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:56 schreef golfer het volgende:
Ik vind Kreatonisten altijd wel grappig om te beluisteren met hun theorieën
In de Serie over de reis met de Beagle van de VPRO werden natuurlijk ook de Galapogos-eilanden aangedaan, waar Darwin een aantal van zijn ideeën rondom de evolutietheorie heeft gevormd.
Sommigen van de nogal zwaar gelovige gidsen in het Nationale park daar vertelden de bezoekers/toeristen heel gedetailleerd Darwin's evolutietheorie om vervolgens na afloop tegen de interviewers van de VRPRO te zeggen dat ze daar zelf absoluut niet in geloofden en er vanuit gingen dat God toch alles geschapen had.
Dat hangt er misschien vanaf waar je woont..quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:07 schreef freecell het volgende:
[..]
En Darwin had gelijk wat betreft evolutie. Evolutie bestaat, natuur/beesten passen zich aan aan omstandigheden. Ik ken ook weinig christenen/creationisten die dat tegenspreken.
Ik kom uit een atheïstisch nest, maar ben zelf van kinds af aan gelovig geweest. Ben alleen geen christen, moslim, jood of hindoe, ik ben een Heiden (ik geloof in natuurgoden) en daarom staat creationisme in mijn geval darwinisme niet in de weg. Ik geloof dat die twee prima samen kunnen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:10 schreef minilot het volgende:
Ik kom zelf overigens uit een nogal christelijk nest, waar ik bijzonder plezierige herinneringen aan heb overgehouden. Ik heb voor zover ik me kan herinneren zelf nooit concreet geloofd, ik hobbelde vooral wat mee met mijn omgeving, tot ik een jaar of zestien was en ik het helemaal vaarwel heb gezegd.
Ik ontken wel dat de ene beestsoort in de andere verandert, telt dat ook als ontkennen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:12 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat hangt er misschien vanaf waar je woont..vanuit zeer Christelijk poldergebied. In mijn omgeving zijn meer mensen die evolutie ontkennen dan mensen die dat niet doen.
Niet dat het een soort Staphorst-achtige toestand is hier, hoor. Hier heeft zich bijvoorbeeld al ruim twintig jaar geleden een moskee tussen de zesendertig kerken in het dorp gewurmd, en onze moslims worden al twee decennia doodgeknuffeld. Onze gristenen zijn wel de goeie!![]()
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:27 schreef freecell het volgende:
Ik ontken wel dat de ene beestsoort in de andere verandert, telt dat ook als ontkennen?
Maar hoe dan? Als je geen zin hebt in antwoord dan snap ik dat heel goed.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:17 schreef Windigo het volgende:
[..]
..daarom staat creationisme in mijn geval darwinisme niet in de weg. Ik geloof dat die twee prima samen kunnen.
Via zus, en de tweedequote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:11 schreef minilot het volgende:
[..]
Hoeraatjes! Via broer, zus? Hoeveelste wordt het?
Teneerste: Ik ben geen Christen, dus het boek van Genesis uit de Bijbel heeft mijn beeld niet gevormd over hoe de creatie gegaan is. Ik vraag me af, waarom het niet serieus zou kunnen dat ''God" (Tussen aanhangels tekens omdat ik het hogere geen naam wil geven) dingen in stappen heeft laten onstaan. Als wij iets maken zit het toch ook niet meteen in elkaar? Ook geloof ik dat evolutie prima te rijmen is met re-incarnatie en bovendien zie ik ook de schoonheid van een scheppingsproces juist in de evolutietheorie. Het is toch mooi als iets van een kleine cel uitgroeid tot een wonderlijk wezen als de mens? En rotsen en rivieren groeien niet, die zijn ook ergens door ontstaan. Dan denk ik toch gauw aan een punt van creatie.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:32 schreef minilot het volgende:
[..]
Maar hoe dan? Als je geen zin hebt in antwoord dan snap ik dat heel goed.![]()
Maar op welke manier zie jij dat creationisme dan? Want voor zover ik weet is het zo dat creationisme erom gaat dat je gelooft dat de aarde, alles erop en alles eromheen in een min of meer huidige vorm geschapen is. En dat staat natuurlijk nogal stevig tegenover hoe alle vormen van leven hier zijn ontstaan uit geschrokken blubbertjes in de oersoep..
Ik zit dus in de oosterse re-incarnatietheorie hoek gecombineerd met westers heidendom en een nogal liberale new age kijk op dit allesquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:32 schreef minilot het volgende:
Maar misschien is mijn beeld van creationisme teveel gevormd door alle "fossielen zijn een trucje van de Heer"-aanhangers in mijn schoonfamilie.Creationisme ís ruimer en breder, dat weet ik wel. Maar ik weet niet in welke hoek jij zit, Windigo.
Ik zit ff 3 uurtjes in de trein en ze hebben zowaar weer 7 pagina's vol gepriet.... mok dah heul alles nog gaan lezen ook -_-quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:54 schreef minilot het volgende:
Als ik op kantoor zit, dan gaan jullie echt te snel voor me.![]()
Goedeavond!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:51 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik zit ff 3 uurtjes in de trein en ze hebben zowaar weer 7 pagina's vol gepriet.... mok dah heul alles nog gaan lezen ook -_-
Gewoon een gezellig eigen puzzeltje van gemaakt dus?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:46 schreef Windigo het volgende:
En open voor de wetenschap, maar die beantwoord niet al mijn vragen, vooral omdat ik dagelijks paranormale ervaringen heb die de wetenschap niet verklaart en creationisme wel.
Da's goed =) gezellig! en eet smakelijkquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:56 schreef minilot het volgende:
[..]
Enfin. Tijd voor een reusachtige garnalentortilla - als in: dikke omelet!![]()
Windigo, eventueel verder via PM?![]()
* Stereotomy trekt flesje bier openquote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:50 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik sla de religie-discussie ook over. Heb wel wat beters te doen op vrijdag avond dan nadenken over de oorsprong van het bestaan en het al dan niet bestaan van een 'hogere macht'.
* Leintjeuh is al halverwege het bier en gaat aan de main dish beginnenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:37 schreef Stereotomy het volgende:
* Stereotomy trekt flesje bier open
Nee hoor. Ik drink normaal nooit alcohol voor 22:30, tenzij uit eten.quote:
Hopen dat het snel goed komt. Toch wel erg handig, een toko onder handbereik.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:01 schreef golfer het volgende:
Ik wacht totdat er eindelijk een Toko opent hier in het dorp. Zijn al vanaf december aan het verbouwen en elke keer hangt er weer een briefje op de deur dat de opening, die eind januari gepland was, nog even op zich laat wachten vanwege te late levering van apparatuur.
Intussen is het eind februari en zijn ze nog niet open.
Ja. Nu moet ik het elke keer vanaf mijn werk in Hoofddorp, waar veruit de beste uit de omgeving zit, van te voren plannen om het mee te nemen. Maar als het spontaan in mij opkomt hebben we er geen eentje in de buurt/onder handbereik.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:02 schreef Duderella het volgende:
Hopen dat het snel goed komt. Toch wel erg handig, een toko onder handbereik.
Ik heb van de week zo'n delicious-account aangemaakt, die tip van jou.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:59 schreef minilot het volgende:
Ook hier: *burp*.
Wat zijn Hollandse garnalen toch oer-en oerlekker!
Wél heel veel dille over - wat zal ik daar morgen eens gaan doen?
Ach, wie hou ik voor de gek? Ik kreeg vandaag een papiertje in de bus van een nieuw afhaal- en bezorgdingetje in mijn kleine dorpje, "Surinaams-Javaans-Hindoestaans" met een hoop shiva's op de folder en bara's en simosa's voor een euro en roti kip voor vier euro! Dát eten we morgen. Lokale middenstand even steunen.
Nu: wodka en blij zijn dat het vrijdag is!
Wij hebben hier ook geen échte toko, alleen twee mager gesorteerde turkse buurtsupertjes. Kandig voor je feta, je olijven en je couscous, maar daar houdt het helaas wel op.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja. Nu moet ik het elke keer vanaf mijn werk in Hoofddorp, waar veruit de beste uit de omgeving zit, van te voren plannen om het mee te nemen. Maar als het spontaan in mij opkomt hebben we er geen eentje in de buurt/onder handbereik.
Wel potdorie! Als het zorgt dat je je er fijner over voelt, gewoon mij de schuld geven. Had ik er gewoon in eerste instantie niet over moeten beginnen!quote:
Ik schijn een imago opgebouwd te hebben?quote:
na 16:00 kan het bestquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik schijn een imago opgebouwd te hebben?![]()
Maar echt: ik drink thuis nooit voor 22:30 alcohol.
Twee nog maarquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:09 schreef minilot het volgende:
[..]
Wel potdorie! Als het zorgt dat je je er fijner over voelt, gewoon mij de schuld geven. Had ik er gewoon in eerste instantie niet over moeten beginnen!
Had je al dingen gebookmarked? Want als jij een paar linkjes voor me hebt die je al had opgeslagen, dan heb ik je waarschijnlijk zo gevonden. Tenminste, als het linkjes zijn die niet door zes miljoen mensen aan hun account zijn toegevoegd.
Dan denk ik dat ik je al gevonden heb.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:11 schreef LieLie het volgende:
[..]
Twee nog maar
Deze in elk geval:
http://bossacafez.blogspot.com/2009/10/creme-caramel.html
Dat ben ik inderdaad!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:15 schreef minilot het volgende:
[..]
Dan denk ik dat ik je al gevonden heb.Check je PM!
Jullie zijn in de war met moi denk ikquote:
Het is gelukt!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:21 schreef minilot het volgende:
Probeer eens "Alieke" anders? Al is dat voor zover ik kan zien alleen je weergave-naam. Wat ik je stuurde zou als het goed is je loginnaam moeten zijn.
Ja, maar je moet het niet verwarren met het magazinequote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:27 schreef Bluezz het volgende:
Whats up met de delicious? Kan je daar leuk inloggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |