Zo na 3 weken en 2 dagen heb ik eindelijk eens tijd gevonden om hier weer te posten.
Een hele snelle super fijne bijna pijnloze bevalling gehad, persweeën die 28 minuten duurde en toen had ik mn meisje in mn armen
Met Tessa gaat het allemaal goed

Ze was geboren met het gewicht van een prematuurbaby (2360 gram) na 3 dagen in het ziekenhuis doorgebracht te hebben voor mij (ik was ingeleid omdat ik het HELLP-syndroom had) zijn we heerlijk thuis gekomen en zijn vollop aan het genieten van ons gezin
Het is zo druk geweest met visite en natuurlijk met mn meisje zelf dat ik echt geen tijd heb kunnen vinden om te posten
Mijn bloeddruk is nog steeds te hoog en ik moet aankomende week het weer laten opmeten om te kijken of ik nou toch aan de medicijnen moet, maar misschien is mijn bloeddruk nu wel acceptabel.
Met Tessa gaat gelukkig alles goed, zijn vorige week maandag naar het ziekenhuis geweest om haar te laten controleren op haar gewicht en toen woog ze 2767 gram en 4 maart moeten we weer terug voor een geheel onderzoek door de kinderarts en word ze weer gewogen.
Het bevalt me heerlijk om mama te zijn en we zijn zo dolgelukkig met onze kleine meid
Vanaf nu post ik dus ook weer heerlijk mee