abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78546213
quote:
Op zondag 28 februari 2010 09:59 schreef Keshet het volgende:

Vraagje aan de mama's die een keizersnede gehad hebben: Ik hoorde gisteren van m'n schoonzus dat je tot 6 weken na de ks niet mag autorijden! Klopt dat? (In het geval van een bevestigend antwoord: Oeps! )
Zijn er ook nog restricties met betrekking tot sporten? Ik heb zin om weer te beginnen met hardlopen; je hoofd wordt daar zo lekker leeg van! Als je je verder goed voelt zijn daar geen bezwaren tegen denk ik?
Wat zijn dat het zo goed gaat met de kleine!

Ik heb geen keizersnee gehad maar wel een vrij heftige buikoperatie. 6 weken is een richtlijn waar je zeker niet te laconiek mee om moet gaan, maar als je je prima voelt en voorzichtig doet dan kun je wel weer beginnen en opbouwen. Kolf je nog steeds? Denk er dan wel aan dat je botten nog verweekt zijn en je daardoor blessuregevoeliger bent. Hardlopen is een heel belastende sport natuurlijk.

Met een keizersnee zal je dan wel weer minder/geen last hebben van je bekkenbodem? Ik merk bij het hardlopen - ik ben gister voor de derde keer weer begonnen - dat ik daar toch wat last van heb.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_78546230
Ik vind het een superfoto, BJ.

Misschien een duffe vraag: krommen jullie baby's hun voetjes? Ivan doet het heel vaak en ik vraag me af of hij dat van mij heeft of dat alle baby's dat doen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_78546235
Keshet fijn dat het goed gaat met Teigetje.

Simmu wat goed 100 gr aangekomen! Buidelen is zo fijn! Bijzonder lijkt me dat met zn drietjes.
pi_78546765
Dag lieve mama's met nog lievere kleine baby'tjes! Wij gaan ook een deurtje verder vandaag!
Ongelooflijk dat t kleine mupke alweer een half jaar is...de tijd gaat zo snel! en tóch is het tegelijkertijd ook onvoorstelbaar dat ik haar pas een half jaar ken

Tot heel gauw in het volgende topic!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  zondag 28 februari 2010 @ 11:57:13 #105
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78547201
Doei!! Tot over 4 maandjes!! Veel plezier daar!
  zondag 28 februari 2010 @ 12:43:54 #106
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_78548523
Dag Poppedein en Lena .
  zondag 28 februari 2010 @ 12:44:22 #107
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_78548533
ahhhh Lena gaat ons ook verlaten al! en jeetje een half jaar Poppedein! wat gaat dat ontzettend snel joh!
Veel plezier bij de grotere babietjes en tot over een maandje of 3
(maar je bent IRL natuurlijk ook altijd welkom; ik zie wel een kleine meisjes zwembadjesmeet voor me )

Evie ligt nu lekker met Sophie in de wipstoel en is vandaag lekker gezellig. Veel lachen enzo...
denk dat ik vandaag nog lekker even met haar in bad ga.. lekker samen zwemmen
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_78549002
Dag lieve Lena en mama! Ik ken je man niet, maar wat lijkt ze op jou Poppedein! Precies dezelfde ogen heel grappig om te zien

Fijn dat het goed met je kleine meiske gaat Keshet

Ik heb ook een Sophietje in bestelling staan! Ik vond het een nog leuker ding toen ik het gister in het echt zag bij velen van jullie, en de kindjes leken het ding ook echt leuk te vinden
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_78549089
Dag Lena en Poppedein Tot over 17 daagjes!

En misschien wordt het eens tijd voor een Sophietjes-meet
pi_78549221
quote:
Op zondag 28 februari 2010 13:03 schreef Stiemie het volgende:

En misschien wordt het eens tijd voor een Sophietjes-meet
Ja, lachen
Ik vroeg me serieus af waarom Sophie eigenlijk nog geen eigen fototopic heeft hier! Echt heel veel mensen van hier hebben zo'n ding volgens mij
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 28 februari 2010 @ 15:07:05 #111
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_78553069
Lena en Poppedein, veel plezier in het volgende topic! Jammer jullie alweer te moeten missen, maarja, de tijd gaat hard en bla leut

Simmu, wat fijn dat de jongens het zo goed doen en dat je ze beiden hebt kunnen vasthouden Dat lijkt me toch zoiets extra dubbelkostbaars voor jullie.. Dikke voor jullie allemaal!

Keshet, wat fijn om dit te lezen, je eigen meiske ook vast kunnen houden, en dat ze dan ook nog een soort van aan het ontdekken was i.p.v. te slapen Over een tijdje is zij vast de ster van een meet hoor, iedereen ligt gegarandeerd aan haar voeten

Poppejans, haha, da's een leuk idee Ik vergat de laatste dagen telkens foto's te maken (ik had wel een superleuk filmpje van Stef die vliegtuigje speelt met zijn papa, maar bij een update van mijn telefoon ging iets mis en nu is het weg ) maar dat ga ik komende week inhalen, heb ik me voorgenomen.

Hiero gaat het langzaam beter, alleen de buikpijn blijft erg hangen, maar dat kan ik hebben Stef heeft (denk ik ) bedacht dat als mama ziek is, het een briljánt moment is om te gaan regelen, dus dat is wel fijn Ik weet ook niet zeker of dit nu regelen is, maar qua leeftijd zou het logisch zijn en hij vertoont hetzelfde gedrag als dat hij met ongeveer 6 weken had, waarna hij ineens veel meer dronk. Hij komt niet echt veel vaker om een voeding (laat er normaal gemiddeld 3 a 3,5 uur tussen, nu 2 a 3 uur), maar blijft vooral láng drinken. Normaal duurt een voeding ongeveer 20 a 30 minuten, nu een uur of langer. Ik laat hem maar gewoon drinken (want hij blijft ook echt drinken, alleen wordt het met de tijd wel minder enthousiast) en hij laat nog steeds vanzelf los.. Alleen is dat soms dus pas na anderhalf uur.. Heb i.v.m. ziek zijn wel al mijn afspraken afgebeld behalve het CB morgen, dus dat komt wel weer goed uit Ik hoop alleen wel dat het deze keer wat minder lang duurt: de laatste keer duurde het hele regel-gebeuren wel 5 dagen!

Heb ik het goed begrepen dat dit nu het laatste echte regelmoment is? Of kwam er nu nog één met 6 maanden? Lijkt me niet toch?
3!
pi_78553559
claudia, hoe bedoel je krommen? Want Lotte heeft kromme voetjes, maar ze kromt ook d'r teentjes, als een grijpreflex aan dr voetjes
Lotte!
Noah!
pi_78553974
Incantrix: hopen dat het geregel nu snel over is!

Keshet: goede berichten Als ik weinig tijd heb (komt nogal eens voor momenteel) dan lees ik vaak alleen even snel jouw updates We leven met de hele familie met jullie mee!

En wát is een sofietje?
pi_78554010
En voetjes krommen? Wel als je er aan zit, maar anders weet ik het niet, hij heeft meestal slofjes aan
  zondag 28 februari 2010 @ 15:37:37 #115
95408 Incantrix
pi_78554037
quote:
Op zondag 28 februari 2010 15:36 schreef freecell het volgende:
Incantrix: hopen dat het geregel nu snel over is!

Keshet: goede berichten Als ik weinig tijd heb (komt nogal eens voor momenteel) dan lees ik vaak alleen even snel jouw updates We leven met de hele familie met jullie mee!

En wát is een sofietje?
Thnx, mie toe!

En dit is volgens mij Sofie's site Het eerste plaatje linksboven aan de rechterkant van de site is 'het' Sofie-popje
3!
pi_78554087
Ahá!
En blijkbaar zijn ze hip? Ze zijn wel leuk!

Florian heeft vandaag een knuffel-je-speen gekregen en ze zijn meteen vriendjes! Leuk om te zien
  zondag 28 februari 2010 @ 15:42:41 #117
95408 Incantrix
pi_78554218
Extreem hip inderdaad Wij hebben 'm vooral uit sentiment, mijn lief heeft er ook 1 gehad vroeger

En die zijn ook lief ja! Stef wil alleen geen speen
3!
pi_78554254
Die knuffel-je-speen dingen vind ik ook lief! Maar halen ze de speen daardoor niet juist sneller ook uit hun mond?
Lotte!
Noah!
  zondag 28 februari 2010 @ 15:50:24 #119
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_78554459
Sophietje is leuk idd Evie heeft haar ook sinds gister..
alleen vriendlief vind het maar stom dat ze Sophie heet...

en knuffel je speen ken ik dan weer niet; ga ff google-en
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_78554483
quote:
Op zondag 28 februari 2010 15:43 schreef Linda2205 het volgende:
Die knuffel-je-speen dingen vind ik ook lief! Maar halen ze de speen daardoor niet juist sneller ook uit hun mond?
Hmm, hier kan Florian hem ook zonder knuffel prima uit z'n mond halen Dus ik denk het niet. Maar ik zal het testen, ok?
  zondag 28 februari 2010 @ 15:53:12 #121
35189 Troel
scherp en bot
pi_78554549
Jochem en Lotte zijn een leuk stel
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_78555241
quote:
Op zondag 28 februari 2010 15:51 schreef freecell het volgende:

[..]

Hmm, hier kan Florian hem ook zonder knuffel prima uit z'n mond halen Dus ik denk het niet. Maar ik zal het testen, ok?
Ja, dat gaat hier ook zonder problemen Maar ik merk dat als ze een speen heft met spenenkoord, dat ze aan dat koord gaan trekken en dus ook d'r speen eruit trekt. Dacht dat dat met dat knuffelding miss. ook het geval was
Lotte!
Noah!
pi_78555261
quote:
Op zondag 28 februari 2010 15:53 schreef Troel het volgende:
Jochem en Lotte zijn een leuk stel
dan komt omdat ze afzonderlijk van elkaar al zo leuk zijn
Lotte!
Noah!
pi_78555356
Poppedein en Lena ook alweer naar het volgende topic wow grote meid! tot heel gauw!

Icantrix regelen kan altijd en vooral als je ziek bent, dan maak je minder melk aan en die smaakt ook nog eens anders. Maar de "grote" regelperioden zeg maar zijn idd bij 3 en 6 maanden.

Claudia Niels kromt zijn voetjes ook, je bedoelt toch helemaal aanspannen waardoor hij kromt? Dat kun je ook opwekken door je gestrekte vinger onder de teentjes te leggen: grijpreflex.

En een Sophietjes meet lijkt me leuk En zij verdiend ook een fototopic ja!
"Knuffel je speen" vind ik eng Lijkt net een monster zonder ogen.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_78557778
quote:
Op zondag 28 februari 2010 15:43 schreef Linda2205 het volgende:
Hier wel, werkte voor geen meter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')