Lena en Poppedein, veel plezier in het volgende topic! Jammer jullie alweer te moeten missen, maarja, de tijd gaat hard en bla leut

Simmu, wat fijn dat de jongens het zo goed doen en dat je ze beiden hebt kunnen vasthouden

Dat lijkt me toch zoiets extra dubbelkostbaars voor jullie.. Dikke

voor jullie allemaal!
Keshet, wat fijn om dit te lezen, je eigen meiske ook vast kunnen houden, en dat ze dan ook nog een soort van aan het ontdekken was i.p.v. te slapen

Over een tijdje is zij vast de ster van een meet hoor, iedereen ligt gegarandeerd aan haar voeten

Poppejans, haha, da's een leuk idee

Ik vergat de laatste dagen telkens foto's te maken
(ik had wel een superleuk filmpje van Stef die vliegtuigje speelt met zijn papa, maar bij een update van mijn telefoon ging iets mis en nu is het weg
) maar dat ga ik komende week inhalen, heb ik me voorgenomen.
Hiero gaat het langzaam beter, alleen de buikpijn blijft erg hangen, maar dat kan ik hebben

Stef heeft (denk ik

) bedacht dat als mama ziek is, het een briljánt moment is om te gaan regelen, dus dat is wel fijn

Ik weet ook niet zeker of dit nu regelen is, maar qua leeftijd zou het logisch zijn en hij vertoont hetzelfde gedrag als dat hij met ongeveer 6 weken had, waarna hij ineens veel meer dronk. Hij komt niet echt veel vaker om een voeding (laat er normaal gemiddeld 3 a 3,5 uur tussen, nu 2 a 3 uur), maar blijft vooral láng drinken. Normaal duurt een voeding ongeveer 20 a 30 minuten, nu een uur of langer. Ik laat hem maar gewoon drinken (want hij blijft ook echt drinken, alleen wordt het met de tijd wel minder enthousiast) en hij laat nog steeds vanzelf los.. Alleen is dat soms dus pas na anderhalf uur.. Heb i.v.m. ziek zijn wel al mijn afspraken afgebeld behalve het CB morgen, dus dat komt wel weer goed uit

Ik hoop alleen wel dat het deze keer wat minder lang duurt: de laatste keer duurde het hele regel-gebeuren wel 5 dagen!

Heb ik het goed begrepen dat dit nu het laatste echte regelmoment is? Of kwam er nu nog één met 6 maanden? Lijkt me niet toch?