Wut?quote:Kreeg 6 maanden geleden een vriendin en die voelde zich er on gemakkelijk bij dat ik naakt sliep
Gefeliciteerd dat het uit is! Wat een zeikwijf.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:02 schreef Sneaf het volgende:
Kreeg 6 maanden geleden een vriendin en die voelde zich er on gemakkelijk bij dat ik naakt sliep en moest de boxer weer aan. Maar nu het weer uit is slaap ik weer naakt![]()
Slechte vergelijking. Naakt staan onder een douche heeft een functie. Zo kun je namelijk je hele lichaam wassen/afspoelen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:21 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dat het uit is! Wat een zeikwijf.
Zowel mijn vriendin als ik slapen zoals we geboren zijn: naakt.
Je gaat toch ook niet onder de douche in zwembroek?
Want jij rent altijd in je pyjama de straat op?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:19 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Wat nou als er brand uitbreekt in je huis, of whatever dan ook? Moet je je eerst helemaal aan gaan kleden?
Als er brand is lijkt me dat niet meer dan logisch.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Want jij rent altijd in je pyjama de straat op?
Domme vraag, niet?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Want jij rent altijd in je pyjama de straat op?
Als er brand is en ik kan me qua tijd niet meer aankleden (terwijl ik al dan niet een pyjama aanheb), dan ren ik de straat op wat ik ook (niet) aanheb. Liever dat mensen me naakt zien dan dat ik verbrand. En er zullen dan genoeg mensen zijn die je kleren aanbieden zodat je warm blijft.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:39 schreef Zeroku het volgende:
Als er brand is lijkt me dat niet meer dan logisch.
Ik ook, en iedereen trouwens. Al dan niet naakt.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:44 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Domme vraag, niet?
Als er brand is, ren ik meteen naar buiten, ja.
Naakt én verbrand, hoe vind je dat?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Liever dat mensen me naakt zien dan dat ik verbrand.
Pyjama en verbrand, hoe vind jij dat?quote:
Ik draag een zuiver wollen pyjama, keistrak om mijn lijf. Met een capuchon. En geïntegreerde sokken.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Pyjama en verbrand, hoe vind jij dat?
Oh wacht, pyjama's zijn dan al weggebrand. Goh, dan ben je ook naakt. Kut zeg.
Ok. Ik check altijd graag de feiten.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:48 schreef yodamimi het volgende:
Ik slaap altijd naakt, nooit anders gedaan..tenzij ik met 40 graden koorts in bed lig te rillen..dan wil d'r wel eens een t-shirt aangedaan worden.
Trouwens "niet naakt slapend vriendje" ook bekeerd tot het naaktslaap-dom...aan te raden!
Fotoboek van yodamimiquote:Ik hou van mijn blauwe konijntjes pyama
ONZ is een deurtje verderop.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:07 schreef Ringo het volgende:
Ik draag een zuiver wollen pyjama, keistrak om mijn lijf. Met een capuchon. En geïntegreerde sokken.
Nou jij weer.
Naaktslapers hebben geen humor.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
ONZ is een deurtje verderop.
JAWEL MAN. ZO'N BOXERSHORT DRAAIT ZICH OM JE LIJF HAAST ALS EEN WURGSLANG.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:45 schreef Smart_ass het volgende:
Alsof het verschil tussen ondergoed of geen ondergoed aanhebben nou zo enorm groot is.
Dat heb ik met m'n lul. Als ik naakt slaap draait ie zo helemaal rond m'n lichaam heen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:56 schreef Ringo het volgende:
[..]
JAWEL MAN. ZO'N BOXERSHORT DRAAIT ZICH OM JE LIJF HAAST ALS EEN WURGSLANG.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |