Wil niet zeggen dat ik altijd de eerste benquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:44 schreef rival het volgende:
[..]
daar zullen de dames niet blij mee zijn
Zelfs nadat hij is gekomen helpt hij hun nog. Kunnen een boel mannen een voorbeeld aan nemenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:44 schreef rival het volgende:
[..]
daar zullen de dames niet blij mee zijn
Eensch.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zelfs nadat hij is gekomen helpt hij hun nog. Kunnen een boel mannen een voorbeeld aan nemen
VW!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:46 schreef Samzz het volgende:
Tvp.
Papa gaat morgen auto's kijken. Hij moet een nieuwe. Nu zit ie te denken aan een Peugeot 4007, 5008 of 3008. Ik stem voor de 4007Of een VW Touran of Touran cross.
Precies, of je begint eerst met dingen waardoor jezelf niet kan komen, maar de teller moet altijd hoger staan bij de dames dan bij mij, dan heb ik een leuke/lekkere avond gehadquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zelfs nadat hij is gekomen helpt hij hun nog. Kunnen een boel mannen een voorbeeld aan nemen
Ik tel niet eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:52 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Precies, of je begint eerst met dingen waardoor jezelf niet kan komen, maar de teller moet altijd hoger staan bij de dames dan bij mij, dan heb ik een leuke/lekkere avond gehad
The pressurequote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:52 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Precies, of je begint eerst met dingen waardoor jezelf niet kan komen, maar de teller moet altijd hoger staan bij de dames dan bij mij, dan heb ik een leuke/lekkere avond gehad
Why? Ik heb namelijk niet zoveel verstand van auto's... Ik vind de 4007 ook wel erg mooiquote:
Werken, werken en nog eens werken.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nog toffe weekend plannen allemaal?
Relaxen, relaxen en nog eens relaxen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Jawel, maar teveel mensen hebben aangegeven dat ze er vervelende MI's van krijgen als ik het vertelquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |