quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:51 schreef Lovechild het volgende:
Ik heb mijn stepapparaat maar even onder het stof vandaan gevist. Kan me toch voorlopig geen sportschool veroorloven. Ging wel lekker: 1000 stappen (per been that is) in 18 minuten. Maar goed, ben traplopen en fietsen gewend, dus het zou gek zijn als ik er moeite mee had.
Kapper Simons in Wateringen....16 eurotjes en gratis koffie + goed gesprek!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
![]()
Kan iemand me helpen aan een goede en betaalbare kapsalon in zuidwest Den Haag? Ik ga nog steeds naar mn oude vertrouwde kapsalon in Poeldijk, maar die durven tegenwoordig 27,50 te vragen voor een knipbeurt
gratis koffie en een goed gesprek heb ik nu ook wel. Maar dat is inderdaad een veul mooierderdere prijsquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:54 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Kapper Simons in Wateringen....16 eurotjes en gratis koffie + goed gesprek!
Hij zit aan de Kerklaan, verlengde van de Berensteinlaan.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
gratis koffie en een goed gesprek heb ik nu ook wel. Maar dat is inderdaad een veul mooierderdere prijs
Da's bekendquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:56 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Hij zit aan de Kerklaan, verlengde van de Berensteinlaan.
Maar als het voor dames een tientje was....dan moet ik nog steeds het volle pond betalenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:58 schreef Lovechild het volgende:
Mijn kleinste meisje en ik zijn laatst geknipt voor 15 euro samen. Voor dames was het op maandag een tientje en voor m'n meisje zei ze "doe maar 5 euro".
Maar of we in ZuidWest Den Haag zitten...m'n topografie is heul slecht
Ik heb geen bijzonder kapsel, het belangrijkste is dat ze mn haar onwijs uitdunnen iedere keer. Aan de hand daarvan ben ik tevreden. Of niet, natuurlijkquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:13 schreef MissMSX het volgende:
Ik ga in de stad naar de kapper. Stervensduur, maar voor het eerst in jaren wel echt tevreden over m'n kapsel als ik geknipt ben. Daar betaal ik dan graag wat meer voor
Ik heb ook geen bijzonder kapsel. Gewoon stukkie eraf steeds. Maar de gemiddelde kapper verprutst zelfs datquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:14 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb geen bijzonder kapsel, het belangrijkste is dat ze mn haar onwijs uitdunnen iedere keer. Aan de hand daarvan ben ik tevreden. Of niet, natuurlijk
Nee, m'n lief ging later in de week en volgens mij ook voor een tientje.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Maar als het voor dames een tientje was....dan moet ik nog steeds het volle pond betalen
Da's wel lekker in de buurtquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:15 schreef kiekjesdief het volgende:
In loosduinen op het plein 20 euro. Amazing ofzo heet het.
Nou ik vind jou anders regelmatig heel sportief opmerkingen incasseren.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:11 schreef MissMSX het volgende:
Sportief bezig zijn?
Dit is duidelijk niet mijn topic
Ik bijt altijd terugquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:17 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nou ik vind jou anders regelmatig heel sportief opmerkingen incasseren.
ouwe gokverslaafdequote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Gelukkig kom ik er nog net niet zo vaak als jij
Geen idee, het was me niet eens opgevallen...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:01 schreef MissMSX het volgende:
Iemand enig idee waarom we dit jaar bijna 10% minder afvalstoffenheffing hoeven te betalen?
In welke achteringang word ik ondertussen genaaid zonder dat ik het weet?
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Geen idee, het was me niet eens opgevallen...
Die komt vanzelf. Maak je maar geen zorgenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:04 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Ik heb ok nog geen rekening binnen gehad
Heb m wel gehad...weer 460 euroquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:04 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Ik heb ok nog geen rekening binnen gehad
Het zou niet best zijn als je er vaker kwam dan iemand die er werkt.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Gelukkig kom ik er nog net niet zo vaak als jij
Daar zit ik ook op te wachten. Mijn conditie is zo slecht dat ik na drie kwartier tafeltennis al last van mijn dijen krijg.....kortom, de conditie is weer dramatisch, fietsen met mooi weer vind ik niet erg om te doen. Muziekje op en lekker rustig 'door de polder'quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:58 schreef Atreidez het volgende:
Jaja, de fiets kan bijna weer uit de schuur!
Wat heb je gekocht?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:48 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Yeah, ik heb vandaag mijn eerste FOK aankoop binnen
Ik ben normaal niet zo van het 'online kopen ' , op bijvoorbeeld een marktplaats ofzo. Ben altijd 'angstig' voor oplichters zeg maar. Dus dacht van 'via FOK zal het vast betrouwbaar zijn' en ja hoor ik heb hem binnen. Toppie!
Maar echt dames en heren, ik heb haar ontmoet, verder is zij geheel normaalquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:08 schreef nectarientje het volgende:hoi!
Ik heb het nu helemaal goed voor elkaar. Ik lig fris gedouched in bed met een glas wijn en over een minuutje of tien nog 2 dvd's van de Freggels
Geen mag ik voor je hopen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:01 schreef MissMSX het volgende:
Iemand enig idee waarom we dit jaar bijna 10% minder afvalstoffenheffing hoeven te betalen?
Dan heb je niet de nectarientje ontmoet die ik ken.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:31 schreef RATMEN het volgende:
Maar echt dames en heren, ik heb haar ontmoet, verder is zij geheel normaal.
Vrouwen kunnen niet helemaal normaal zijn, daar zijn het vrouwen voor...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:31 schreef RATMEN het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2010 11:40:54 ]
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen niet helemaal normaal zijn, daar zijn het vrouwen voor...
De gemeente Den Haag heeft een nieuw contract afgesloten met Sita of ze hadden het voorheen met Sita en hebben nu een andere...anyway dat nieuwe contract was behoorlijk goedkoper en daarom hoef je nu minder te betalen. Ik geloof dat de totale gemeentelijke woonlasten met 4,8% omlaag is gegaan.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:01 schreef MissMSX het volgende:
Dan betaal je volgend jaar geloof ik circa 90 euro meer .quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:06 schreef SolidasRock het volgende:
Ik weet niet waar jullie over hebben? Vorig jaar betaalde ik 250 en dat is dit jaar ook weer zo? (1persoonshuishouden). Volgend jaar zal het anders zijn want summer29 trekt bij mij in per 1 april (nee geen grapje).
Ik heb het zelf liever allemaal snel achter de rugquote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:21 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Dan betaal je volgend jaar geloof ik circa 90 euro meer .
Hebben jullie die rekening allemaal al binnen dan ? Hier nog niks .. meestal komt het hier per maand achter elkaar samen met de autoverzekering en de inboedelverzekering en eindafrekening gas en licht , altijd fijn.
Ik ook hoor .. je voelt je altijd een klein beetje failliet met zulke rekeningen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:11 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Ik heb het zelf liever allemaal snel achter de rug
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:06 schreef SolidasRock het volgende:
Ik weet niet waar jullie over hebben? Vorig jaar betaalde ik 250 en dat is dit jaar ook weer zo? (1persoonshuishouden). Volgend jaar zal het anders zijn want summer29 trekt bij mij in per 1 april (nee geen grapje).
Psiesquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:29 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
![]()
Toch Den Haag
Heel goed Summertje!
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:31 schreef RATMEN het volgende:
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:39 schreef AirwiN het volgende:
Dan heb je niet de nectarientje ontmoet die ik ken.
Ze zegt na de verhuizing af en toe wat te willen posten.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:12 schreef Lovechild het volgende:
En komt Summer dan weer vaker langs in dit topic?
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:29 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
![]()
Toch Den Haag
Heel goed Summertje!
Mehehehehe.... Dank jullie welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |