abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78514688
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 20:58 schreef Jahr00n het volgende:
Ik was er met een roundhouse kick ingevlogen.
Dit dus. Echt een BAAS.
I'm the definition of high.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 12:19:19 #52
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_78515683
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
pi_78515718
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 10:30 schreef Trollface. het volgende:
Hier ging het al fout.
Dat dus.
pi_78517227
Terechte klacht! Bij Pathe heb je al de optie om bij overlast een sms te sturen met de melding van overlast (jammer alleen dat het bereik zo slecht is in zo'n zaal)
Er wat van zeggen kan je proberen, maar 9 van de 10 keer is het antwoord dat je een vuile kanker hoer bent en je bek moet houden!
Dus dan zwijgen we maar...... anno 2010 kan het kennelijk niet meer anders.
pi_78528607
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 10:27 schreef AdvancedPower het volgende:

Ik verheugde me al op de pauze zodat ik deze jongelui eens flink kon laten zien dat ze verkeerd bezig waren. Tevergeefs, er kwam geen pauze. H
Je gebruikte de 'pauze' als een onbewuste smoesje om een moeilijke taak waarvoor je bang was uit te stellen. Je wist zelf dondersgoed dat er nooit een pauze zou komen vooral niet bij dit soort filmpjes. Maar de zelf-rechtvaardiging van dat uitstel had je niet, en dat zocht je dus in zoiets als een pauze, waar je dusdanig de schuld weer aan andere kon geven.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 19:44:38 #56
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_78528684
Geen pauze? De film duurt 160 minuten, dat is 2 uur en 40 minuten, toen ik hem ben wezen kijken was er wel gewoon een pauze. Het is echt niet zo raar om een pauze te verwachten, maar dat de TS triest is is wel duidelijk.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_78528833
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 19:44 schreef MacorgaZ het volgende:
Geen pauze? De film duurt 160 minuten, dat is 2 uur en 40 minuten, toen ik hem ben wezen kijken was er wel gewoon een pauze. Het is echt niet zo raar om een pauze te verwachten, maar dat de TS triest is is wel duidelijk.
Des te meer dan dat TS een totale kansloze bangerd is. Want hij liet een paar andere mensen die hele tijd de film voor hem verpesten. Ik had het hooguit een minuut of 20 getolereerd denk ik.
En als ik in een slechte stemming was geweest nog minder.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 19:53:46 #58
259510 TheGaffer
Armchair General
pi_78529043
Ik zou wild om je heen gaan slaan, dat zal ze leren!
Iedereen die dit leest is een figuur uit één van de tekeningen van Tom of Finland.
pi_78541141
TS heeft geen ballen. Zogenaamd in de pauze flink laten merken dat ze "verkeerd" bezig waren.

En als er pauze was geweest, wat had je dan gedaan? "JULLIE ZIJN VERKEERD BEZIG!" *TS rent naar de nooduitgang en vlucht het gebouw uit*

Laat me niet lachen. Als je ergens last van hebt, zeg er dan ook daadwerkelijk wat van. Tenminste, dat is wat ik doe, en het helpt.

Maar ik ben dan ook gewoon een stoere jongen en TS is een faalhaas deluxe.
De klaagbaak is een machine.
  zondag 28 februari 2010 @ 00:57:20 #60
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_78541390
Serieus bij de pathe waar ik ga komt voor de film zo'n reclame. Dat je kan sms' en naar zo'n nummer +KLACHT en dat er dan uitsmijters komen om het probleem ff te verhelpen Als ik het personeel zie die daar werken verwacht ik er niet al teveel van. Maarja het politie bureau is aan de overkant, of zijn die ook te bang om in te grijpen tegenwoordig?
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
  zondag 28 februari 2010 @ 01:01:27 #61
198371 Equites
pi_78541519
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 13:09 schreef Sonja27 het volgende:
Terechte klacht! Bij Pathe heb je al de optie om bij overlast een sms te sturen met de melding van overlast (jammer alleen dat het bereik zo slecht is in zo'n zaal)
Er wat van zeggen kan je proberen, maar 9 van de 10 keer is het antwoord dat je een vuile kanker hoer bent en je bek moet houden!
Dus dan zwijgen we maar...... anno 2010 kan het kennelijk niet meer anders.
Het punt is, dat je idd de confrontatie aan kan gaan met hun, maar dan is de sfeer al zo verziekt dat je geen zin meer hebt om de film af te kijken, ook al zou ik een confrontatie niet uit de weg gaan. Eigenlijk is het kwaad al geschied als die pleurisventjes binnen komen wandelen. Gelijk je geld terug vragen en het niet meer proberen is denk ik de beste keuze
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
  zondag 28 februari 2010 @ 01:04:19 #62
291037 Pantoffelsalade
And the OSCAR goes to....
pi_78541604
zo zaten ze mij tijdens de film in de stoel te trappen..
toen in me omdraaide zat er zo'n scheinheilige kutkoter achterme .. k vroeg of ze met dr gore kutkop ff wilde ophouden.. vervolgens ging ze gewoon lekker door.
toen ik heb mn flesje van 1.50 maar opgeofferd

janken jonge XD
--
  zondag 28 februari 2010 @ 01:13:36 #63
198371 Equites
pi_78541834
quote:
Op zondag 28 februari 2010 01:04 schreef Pantoffelsalade het volgende:
zo zaten ze mij tijdens de film in de stoel te trappen..
toen in me omdraaide zat er zo'n scheinheilige kutkoter achterme .. k vroeg of ze met dr gore kutkop ff wilde ophouden.. vervolgens ging ze gewoon lekker door.
toen ik heb mn flesje van 1.50 maar opgeofferd

janken jonge XD
En terecht ouwe!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')