Die dingen gebeuren hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:09 schreef Morthill het volgende:
OP fuckedzelfs copy-pasten kan ik niet
gewoon hier blijven langskomenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:09 schreef Morthill het volgende:
OP fuckedzelfs copy-pasten kan ik niet
Het GAM nieuws?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:14 schreef Morthill het volgende:
was het nieuws op F!g al langer zo matig trouwens? ik kan heel FB volproppen met kritiek op het nieuws
![]()
ik klik er af en toe doorheen, maar ik mis de vaste nieuwtjes zoals een PS Store update bijvoorbeeld en zie tenenkrommende stukken tekst staan die ik vervolgens weer in FB plemp. Ja Morthill, sinds een maand is het echt bergafwaards gegaan qua kwaliteit heb ik het ideequote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:14 schreef Morthill het volgende:
was het nieuws op F!g al langer zo matig trouwens? ik kan heel FB volproppen met kritiek op het nieuws
![]()
Ze hebben F!G naar de FrontPage toegetrokken, waardoor F!G amper meer toevoeging heeft.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:14 schreef Morthill het volgende:
![]()
ik heb zelfs op gamed.nl gekeken van de weekquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:22 schreef Rossdale het volgende:
Ik kijk steeds minder op F!gIk ben zelfs overgestapt op andere sites voor gamesnieuws
je gaat jezelf toch niet toevoegen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:22 schreef Kn0x het volgende:
Op is door mij verkloot denk ik![]()
Wilde mezelf toevoegen maar heb iets fout gedaan. Geen idee wat eigenlijk...
Ja kloptquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:32 schreef Misan het volgende:
[..]
je gaat jezelf toch niet toevoegen?dat is aan anderen
kap dan ff met bewerken zodat ik 'm kan fixenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:33 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar toch. Maar nu krijg ik de OP niet meer goed
irony is a bitchquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:33 schreef Tain het volgende:
Toch wel grappig om te lezen dat een groot gedeelte van de ex-crew van F!g nu op een andere site gaat kijken vanwege v2
Heb hem al terug gezet naar de goede versiequote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:35 schreef Misan het volgende:
[..]
kap dan ff met bewerken zodat ik 'm kan fixen
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 | [b]Poit:[/b] De oldbie in de slowchat. Ziet zich als pater familias van de slowchat en is dit eigenlijk ook. Heeft een klein vierkant gedeukt autootje genaamd Viefje waar meer aan mankeert dan aan een lelijke kreupele bejaarde met chronische diarree: het kopje is hard, de rest kun je drinken. [b]Rossdale[/b]: De slowchatter die af en toe eens binnen komt hupsen en daarna weer even afwezig is. Heeft de bril van Spanky gestolen en is erg blij dat hij zijn modrechten kwijt is. Houdt koei 's nachts wakker met zijn imitatie van disjfa. [b]Lyzio[/b]: De boerse slowchatter. Viert fanatiek vasteloavend ofzoiets en is coach van iets. Heeft de Mexicaanse griep meegenomen van zijn vakantie. Koning der koningen door in het bezit te zijn van een heuze tap! Oprichter van het LBF! ALL HAIL! [b]Misan:[/b] De heel erg slowchatter die niet zo heel erg slowchatter meer is. Heeft sinds kort net als de rest geen sociaal leven meer en is de opperbal uit de slowchat. [b]koei:[/b] De leukste slowchatter. Zorgt altijd voor een vrolijke noot en is de favoriete gesprekspartner van iedereen. Maakt daarnaast ook hele mooie OP's. [b]Pettigrew81[/b]: De workaholic slowchatter. Heeft drie of twee baantjes en heeft daarnaast nog tijd over voor zijn haat/liefde-verhouding met AQuila. Mocht je pillen nodig hebben, dan is hij je man! [b]disjfa[/b]: De oudste slowchatter. Met zijn bijna veertig jaren heeft hij AQuila in shock gebracht. Houdt van mensen beledigen en heeft een grote collectie vreemde plaatjes. Heeft een haat-liefde verhouding met Lyzio en is daarnaast de grootste snurker uit de SC, hoewel Rossdale een goede tweede is! [b]Reintji:[/b] De recreatieve slowchatter. Maakt toffe X-ray foto's en is daarmee wereldberoemd geworden. De Tshirts zouden voor veel geld te koop zijn bij Lennie. [b]e97073:[/b] De apartste slowchatter. In de letterlijke betekenis van het woord. Verzint regelmatig verhalen over filmpjes van vreemdgaande vriendinnen, katten die stikken in kabels en huisgenoten die hem bedreigen. Heeft tevens de neiging om slappe beats te maken en is fanatiek UI bouwer. Heeft na Lennie en Petti ook besloten zijn nick aan te passen. [b]Fallen:[/b] De mysterieuze slowchatter. Gaat hardlopen op zondagochtend vroeg en zet slakjes overeind bij de padvinderij. Heeft irl HIMYM-momenten in de supermarkt inclusief het bijbehorende FAIL. [b]lkb9000:[/b] De slowchatter met tunnel. Heeft een eigen tunnel waar hij geld doorheen stopt en waar Poit jaloers op is. Doet een kunstzinnige opleiding en is dan ook een beetje 'apart'. Gaat raar doen na het eten van truffels. [b]Tain[/b]: De terug van weggeweest slowchatter! Is na een lange afwezigheid plots weer opgedoken en werkt nu als ambtenaar 'kneiterhard'! Tevens zit er een steekje los bij hem en vooral wat steekjes in zijn knie en wordt hij regelmatig voor knulliebullie uitgemaakt. [b]Socialdisorder:[/b] De lange slowchatter. Met zijn 3,91 is deze reus meer dan groot, hij is GIGANTISCH!! Daarnaast houdt ie erg van gesprekken met zn vriendinnetje hier in de SC voeren, en van slechte muziek! [b]Nebo:[/b] De hattrick slowchatter. Heeft na vele pogingen eindelijk een nieuw SC-topic aan mogen maken en scoorde vlak daarna ook gelijk een hattrick. Mag alleen nog maar aangelengde tequila's drinken. [b]GameBabe: [/b]De hoi-dag slowchatter die haar naam waar maakt. Met haar driedubbele leven is zij een sporadisch bezoekster. Ondanks haar uiterlijk dient men niet te zoetsappig over haar te denken aangezien ze je aars whooped met een ferme chokehold. [b]RitseB:[/b] De broekie slowchatter, zijn leeftijd wordt door disjfa gecompenseerd. Zet dit jaar zijn eerste stapjes in de grote enge wereld en kent truukjes om voor 5 cent gratis koffie te krijgen. Heeft zich erg snel omhooggeneukt in de crew en kan daardoor met Rossdale's knopjes spelen. [b]CraniuM:[/b] De eeuwige slowchatter. Deze jongen met hoofdletter M op het einde ja. De nieuwste en meest frisse SC'er die er op dit moment is. Hij heeft meteen zijn stempel gedrukt door in no time een topic vol te kankeren met Edwinuss. Blijft voor altijd in de SC. [b]De_Kok:[/b] De culinaire slowchatter. Zit onder de plak bij Poit en heeft een veel te grote TV voor z'n kamer. Daarnaast heeft hij ook nog een kneiter geil zusje waarvan hij geen foto's wil posten maar die wel gemakkelijk op Facebook is terug te vinden. Is beroemd om zijn 'kwaliteiten' in SingStar. [b]Gamer_V:[/b] De verdwaalde slowchatter. Vraagt zich af wat hij hier eigenlijk doet en heeft een stiekem fetisj voor tvp's. Niemand weet hoe Victor precies heet, maar bijnamen als Vladimir en Valentijn heeft hij des te meer. Is betrapt op breezers in de winkel kopen voor 'anderen'. [b]SummerBreeze[/b]: De breezerslet slowchatter. Is de breezerslet van SD en heeft een decolleté waar de Grand Canyon jaloers op is. Naast lustobject op zowel werk als de SC wordt ze gezien als de wijze lieve vrouw waarmee je geen ruzie wilt maken. Of dit komt daar haar foxy voorkomen of het feit dat ze een GVR als vriend heeft is niet duidelijk. [b]Lani[/b]: De vrouwelijke slowchatter. Houdt van Christian Bale met zo min mogelijk kleding aan, maar lieve ratjes zijn een goed alternatief. Neemt Poit niet mee op vakantie en woont in een huisje aan de rand van het bos. [b]Morpheus2002:[/b] De bazige slowchatter. Is ondanks zijn misleidende naam niet pas zeven jaren oud, maar al 19 jaar ouder. Draagt geen witte sokken naar het werk en zegt nog niet kaal te worden, maar aangezien hij ICT-er is heeft iedereen daar zo zijn twijfels bij... [b]Sigmund666:[/b] De oude meuk slowchatter. Deze man met baard uit Maastricht weet vaak de vinger op de zere plek te leggen bij kinderen uit de brugklas. Zijn gamesverzameling is indrukwekkend te noemen: hij heeft veel games, maar nog meer consoles. [b]badboynova:[/b] De domme slowchatter: koopt een slee op het moment dat het stopt met sneeuwen. Heeft een usericon die je pas herkent na uitleg. [b]SolidasRock:[/b] De ontrouwe slowchatter. Probeert chicks te versieren door zijn betrouwbare nickname. Woont echter in Den Haag, dus die act werkt helaas niet. Komt daarnaast slechts af en toe eens langshoppen, dus trouw is hij ook (nog) niet. [b]Cue_[/b]: Met haar ogen heeft ze menig GAM SCer (man/vrouw) weten te verleiden. Helaas blijkt mevrouw een ware piemelteaser zodra het puntje bij paaltje komt. Heeft smaak qua cabaret maar mist deze bij broodbeleg. [b]Kn0x[/b]: Een chatter die nog geen invulling heeft gekregen in de op. Daarom wacht ik (Kn0x) ook braaf tot iemand iets over me schrijft [b][u]De schandpaal:[/u][/b] [sub](Minimaal twee topics normaal doen om hier vanaf te komen, eigenlijk zou de schandpaal niet nodig moeten zijn natuurlijk)[/sub] [*] Flodder450 [*] Nick-Gizmo [b][u]In memoriam:[/u][/b] [b]SpankmasterC: [/b]De slowchatter die zegt altijd bezig te zijn maar dat eigenlijk nooit is. Heeft als vreemde hobby het in de magnetron opwarmen van dode kraaien en staat voor alles open behalve voor poep opvangen in een zakje en daar vieze dingen mee doen. Meester Freddie! [b]AQuila360: [/b]De minst gewaardeerde slowchatter. Iedereen vindt hem irritant maar dat deert hem niet. Gaat spelen in de film van Emarwii en is zijn grootste fan. Was sinds #99 verdwenen uit de SC maar kwam jammer genoeg terug in #126. Liet zich nog maar sporadisch zien en nu helemaal niet meer. [b]larry_flynt: [/b]De slowchatter met grootheidswaanzin. Denkt dat hij die andere Hugh Hefner is, maar spreekt/schrijft wel verdomd goed Nederlands voor een Amerikaan. [b]Skychat[/b]: De onfatsoenlijke slowchatter. Heeft zichzelf niet fatsoenlijk voorgesteld dus mag eigenlijk ook nog niet in de OP! [url=http://wiki.fok.nl/index.php/OP/GAM_SC][sub]DE OP IS HIER TE VINDEN [/sub][/url] [sup]De persoon die een SC-topic sluit opent de volgende. Heeft deze persoon dit niet binnen een kwartier gedaan dan is het aan anderen om een nieuw SC-topic te openen.[/sup] |
Waarom denk je dat een groot gedeelte gestopt is?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:33 schreef Tain het volgende:
Toch wel grappig om te lezen dat een groot gedeelte van de ex-crew van F!g nu op een andere site gaat kijken vanwege v2
Scherp +1quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:20 schreef Rossdale het volgende:
Die dingen kunnen ook niet tegen hagel
Preciesquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:12 schreef Rossdale het volgende:
Ik gebruik nooit ondertitels eigenlijk, ik versta alles prima. Zelfs echte in-crowd engelse humor zoals bij QI bijvoorbeeld
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:40 schreef Edwinuss het volgende:
Er is iemand op FOK! die mensen PM't wie de origami killer van Heavy Rain is
Neeeeeeeeeeeee! Godverdomme! Klootzak!!!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:46 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als Anonymous die op de releasedag van het nieuwe Harry Potter boek in het warenhuis om gingen roepen dat Sneep Perkamentus liet sterven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Al die filmpjes op youtube jaquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:46 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als Anonymous die op de releasedag van het nieuwe Harry Potter boek in het warenhuis om gingen roepen dat Sneep Perkamentus liet sterven.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Waarom denk je dat een groot gedeelte gestopt is?
Danny + iets snappen = ERROR!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:51 schreef Tain het volgende:
[..]
Had dat niet een goede aanwijzing voor Danny geweest dat v2 gewoon kut is?
ff mailen naar forum@fok.nlquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:40 schreef Edwinuss het volgende:
Heb je ooit die columns gevolgd van hem? Ik keek er elke Zondag naar uit, niet om het column zelf maar hoe hij zichzelf constant moet verdedigen.quote:
Edwin is de PM'erquote:
quote:
http://frontpage.fok.nl/c(...)olumn-van-danny.htmlquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:53 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Heb je ooit die columns gevolgd van hem? Ik keek er elke Zondag naar uit, niet om het column zelf maar hoe hij zichzelf constant moet verdedigen.
ik kreeg bij de eerste alinea al gruwelijke jeukquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:58 schreef Tain het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/c(...)olumn-van-danny.html
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:01 schreef Morthill het volgende:
[..]
ik kreeg bij de eerste alinea al gruwelijke jeuk
Novum nieuwsquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:23 schreef koei het volgende:
De kwaliteit van FOK!games is al langer slecht geweest, eigenlijk sinds V2 en de toevoeging van Novum nieuws. En het is nu nog even wat slechter dan normaal vanwege de nieuwe crew. Over een paar weken gaat dat ook allemaal weer een stuk beter.
Maar ik lees nog maar 1 of 2 berichtjes per dag op FOK! De rest is niet boeiend of heb ik ergens anders al gelezen. Ik haal mn nieuws van psfocus af tegenwoordig. Lekker simpele site en ze hebben vrijwel al het playstation nieuws.
Ik zag die laatste zin net op tijdquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:25 schreef Edwinuss het volgende:
http://boards.4chan.org/b/res/201508532#201508587
Heerlijk die reacties![]()
Gaat over de origami killer
Gelukkig op tijdquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:33 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik zag die laatste zin net op tijd![]()
Ik wil die game nog spelen en blijf daarom ook weg uit het topic rondom heavy rain.
Ik heb in het verleden al bewust een film niet gekeken omdat iemand door de telefoon moest schreeuwen hoe die afliep
En nu wachten tot een grapjas het hier gaat spoileren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand ligt snel op de grond als ie zo tegen mij tekeer zou gaan.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:38 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik een keer met vriendin naar King Kong gegaan. Stonden buiten wat te praten (zij stak een peuk op) ik zo:
"Ja, het is toch altijd wel kut dat King Kong sterft"
Begon zo'n man hem hard te flippen dat ik zijn film had verziekt.
(ken je klassiekers. Flikker toch op)
Is vast ook wel eens gebeurd bij Passion of the Christ ofzoquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:38 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik een keer met vriendin naar King Kong gegaan. Stonden buiten wat te praten (zij stak een peuk op) ik zo:
Of dat de boot zinkt in Titanicquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:38 schreef Sigmund666 het volgende:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:45 schreef Sigmund666 het volgende:
Of dat Jezus sterft in de bijbel![]()
Zal je net beginnend gelovige zijn die het hele verhaal rond Jezus niet kent, en na 1500 pagina's lezen roepen: "Je bent toch al voorbij dat hoofdstuk waarin Jezus sterft?"
"FFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUU"
Ik weet nu al niet meer wie het isquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:40 schreef Edwinuss het volgende:
Hij is echt een internet held gewordenquote:
Doe ze een plezier en maak hem afquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:19 schreef Sigmund666 het volgende:
Volgens mij gaat de hond van de buren dood. Het beest is al een uur aan het kermen.
Goeie film. Je moet de humor er echt wel inzien. Het is geen schuine American-Pie-achtige film dus.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:21 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Doe ze een plezier en maak hem af
Tijd om A Serious man te checken
Dat had ik er ook niet van verwacht neequote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:22 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Goeie film. Je moet de humor er echt wel inzien. Het is geen schuine American-Pie-achtige film dus.
"Stiffler. KIJK! Een MILF!"
HahahahahahahahahaA! EINZ!1111
Ja novum heb ik ook echt een grafhekel aan. Te schandalig dat FOK! daarvoor moet betalen, en nog erger is dat dan van ons (ERs) verwacht werd dat wij de eindredactionele taken voor Novum maar even vrijwillig verzorgden. Ik kan mijn tijd wel nuttiger besteden dan bij elk klapjostibericht van Novum weer googelen wat de oorspronkelijke bron is en wat er echt gezegd is in plaats van de mongolenvertaling die de typeaap van Novum afgeleverd heeftquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:23 schreef koei het volgende:
De kwaliteit van FOK!games is al langer slecht geweest, eigenlijk sinds V2 en de toevoeging van Novum nieuws. En het is nu nog even wat slechter dan normaal vanwege de nieuwe crew. Over een paar weken gaat dat ook allemaal weer een stuk beter.
Maar ik lees nog maar 1 of 2 berichtjes per dag op FOK! De rest is niet boeiend of heb ik ergens anders al gelezen. Ik haal mn nieuws van psfocus af tegenwoordig. Lekker simpele site en ze hebben vrijwel al het playstation nieuws.
ok bij dezequote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:33 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik zag die laatste zin net op tijd![]()
Ik wil die game nog spelen en blijf daarom ook weg uit het topic rondom heavy rain.
Ik heb in het verleden al bewust een film niet gekeken omdat iemand door de telefoon moest schreeuwen hoe die afliep
En nu wachten tot een grapjas het hier gaat spoileren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:21 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Doe ze een plezier en maak hem af
Tijd om A Serious man te checken
Dat ze er geld voor durven vragen... Je zou bijna je eigen betaalde nieuwsfeed gaan maken om aan bijv FOK! te verkopen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:35 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja novum heb ik ook echt een grafhekel aan. Te schandalig dat FOK! daarvoor moet betalen, en nog erger is dat dan van ons (ERs) verwacht werd dat wij de eindredactionele taken voor Novum maar even vrijwillig verzorgden. Ik kan mijn tijd wel nuttiger besteden dan bij elk klapjostibericht van Novum weer googelen wat de oorspronkelijke bron is en wat er echt gezegd is in plaats van de mongolenvertaling die de typeaap van Novum afgeleverd heeft
ik had het al geopperd naar Misan een maandje terug geloof ikquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:58 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat ze er geld voor durven vragen... Je zou bijna je eigen betaalde nieuwsfeed gaan maken om aan bijv FOK! te verkopen.
dat idee moesten we trouwens maar eens gestalte gaan gevenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:04 schreef Morthill het volgende:
[..]
ik had het al geopperd naar Misan een maandje terug geloof ik
What the fuck, is toch alleen maar fijn voor de huisbaas als je het huis opknapt?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:48 schreef Edwinuss het volgende:
Ik zou dus gaan verhuizen, ik kan er Zondag in.
Nu heb ik de huisbaas een mail gestuurd per wanneer ik de sleutel kan ophalen, want ik moet nog even vloerbedekking leggen en ik wil mijn TV ophangen, dit zou ik het liefst morgen doen en dan Zondag verhuizen.
Krijg ik een mail terug dat ik geen vloerbedekking mag leggen en dat de TV ophangen ook niet mag.
Er ligt op dit moment lelijk laminaat in met allemaal scheuren en verfvlekken.
Godverdomme
Lijkt mij ook. Ik heb hem nu een mail gestuurd dat ik iets voor mijzelf zoek en de inrichting ook zo wil aanpassen. Ik zal niks gaan verbouwen ofzo.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:49 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
What the fuck, is toch alleen maar fijn voor de huisbaas als je het huis opknapt?
wij hadden geluidsdempend vinyl in de woning liggen wat ook niet verwijderd mocht worden, maar heb 'r wel gewoon tapijt overheen gelegd wat geen probleem wasquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:48 schreef Edwinuss het volgende:
Ik zou dus gaan verhuizen, ik kan er Zondag in.
Nu heb ik de huisbaas een mail gestuurd per wanneer ik de sleutel kan ophalen, want ik moet nog even vloerbedekking leggen en ik wil mijn TV ophangen, dit zou ik het liefst morgen doen en dan Zondag verhuizen.
Krijg ik een mail terug dat ik geen vloerbedekking mag leggen en dat de TV ophangen ook niet mag.
Er ligt op dit moment lelijk laminaat in met allemaal scheuren en verfvlekken.
Godverdomme
Sowieso. De bronnen zijn 9 van de 10 keer zo triestquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:35 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja novum heb ik ook echt een grafhekel aan. Te schandalig dat FOK! daarvoor moet betalen, en nog erger is dat dan van ons (ERs) verwacht werd dat wij de eindredactionele taken voor Novum maar even vrijwillig verzorgden. Ik kan mijn tijd wel nuttiger besteden dan bij elk klapjostibericht van Novum weer googelen wat de oorspronkelijke bron is en wat er echt gezegd is in plaats van de mongolenvertaling die de typeaap van Novum afgeleverd heeft
quote:Heavy Rain is a risky game but it offers you an unique experience and therefore it's definitely worth your money!
Ik heb nu al zoveel spoilers gelezen die niet in spoilers stonden dat ik een beetje klaar ben met HR eigenlijk...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:17 schreef Morthill het volgende:
[..]welke kneuzenreviewer geeft dit nu als argument. Sorry hoor, de game zal best tof zijn, maar zeggen dat het uniek is en daarom je geld waard. Wat een fucking bullshit
Daarom hanteer ik altijd het volgende: ong 2 dagen voor de release van de game blijf ik weg uit het topic tot het moment dat ik hem uitgespeeld hebquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:24 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik heb nu al zoveel spoilers gelezen die niet in spoilers stonden dat ik een beetje klaar ben met HR eigenlijk...
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:27 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Daarom hanteer ik altijd het volgende: ong 2 dagen voor de release van de game blijf ik weg uit het topic tot het moment dat ik hem uitgespeeld hebdan hoef ik in iedergeval niet bang te zijn dat mijn plezier verneukt wordt door zo'n 'grapjas'
Ik moet het spel nog kopen, maar daar wacht ik nu nog wel even mee. Heb de meeste van die spoilers gewoon in het PS3 topic gelezen...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:27 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Daarom hanteer ik altijd het volgende: ong 2 dagen voor de release van de game blijf ik weg uit het topic tot het moment dat ik hem uitgespeeld hebdan hoef ik in iedergeval niet bang te zijn dat mijn plezier verneukt wordt door zo'n 'grapjas'
ja dat is zo kutquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:30 schreef lkb9000 het volgende:
En dan staan op de mobiele site van fok ook nog eens alle spoilers open, dus dat is ook niet zo handig
Geen flash reclames in de mobiele sitequote:
+ het feit dat je niet meteen die reacties zietquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:31 schreef Tain het volgende:
[..]
Geen flash reclames in de mobiele site
wordt leuk met de Marine-advertentiequote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:33 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik binnenkort een N900 met een volledige browser, fuck mobiele sites
Kan ie wel aan johquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:34 schreef Morthill het volgende:
[..]
wordt leuk met de Marine-advertentie
N900 ondersteund geen flash dacht ikquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:34 schreef Morthill het volgende:
[..]
die is zo fucked up, wil je nieuws lezen komt die begin pagina er weer ff voor.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:34 schreef Morthill het volgende:
[..]
quote:Even op en rijtje.
Devorige huurder heeft de ondervloer afschuwelijk beklad met verf.
Ik heb met hem besproken dat hij deze laminaat laat liggen.Nu met overname kosten haal jij dus de vloerbedekking (laminaat) er weer uit.
Zokan ik aan de gang blijven.
Niet doen is een optie want ik verhuur het gestoffeerd.
Ik heb wel begrip dat jij een leuke inrichting wenst en stel je voor dat je de vloerbedekking laat liggen in goede staat en zonder overnamekosten mijn kant.De laminaat zou ik willen dat je die even bij mij brengt ,zodat deze voor andere doeleinden kan worden opgeslagen.
ik hoor van jou
ben ik blij dat ik vaak vergeet om daar ook ff te kijken of er nog wat gemeld isquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:29 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik moet het spel nog kopen, maar daar wacht ik nu nog wel even mee. Heb de meeste van die spoilers gewoon in het PS3 topic gelezen...
quote:
Wat een kut huurbaas en dat nu alquote:
Dus hij wil dat jequote:
Hij heeft het over een ondervloer en over vloerbedekking.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:51 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dus hij wil dat je
A) het laminaat er uit sloopt en naar hem brengt, zonder vergoeding
B) later je vloerbedekking achter laat zonder vergoeding
Soms is een woningstichting gewoon wel fijn
Gewoon zeggen dat je alles bij nader inzien toch gewoon in dezelfde staat wilt houden en daarna gewoon tapijt of ander laminaat over het oude heenleggen. Wanneer je weg gaat ook je tapijt oid meenemen.quote:
Begrijp ik.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:10 schreef Morthill het volgende:
ja, de ondervloer is zeg maar de fundering van je woning. Meestal gewoon beton. Daar leg je normaal je vloerbedekking op.
Dat is hem dan waarschijnlijk eerder gebeurd dat iemand dat wel gedaan heeft. Er zijn genoeg mensen die die fouten wel maken.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:22 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Begrijp ik.
Ik heb even gebeld, ze dacht dat ik het dan vast ging lijmen of vast ging spijkeren op het laminaat.
1 of 2?quote:
ik moet ook werken beide dagen, word gelukkig wel betaaldquote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:11 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
weekend![]()
zaterdag en zondag gewoon stage lopen
quote:
Nee klopt. Maar het komt zo achterlijk over.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]! Je kan een ander niet opvoeden he
!
Dat is kut. Ik ben wel eens ergens ontslagen toen ik er 2 maanden en 31 dagen op had zitten.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:00 schreef RitseB het volgende:
Mijn contract word niet verlengt op werk
Ongeveer een maand of 5 nu, het is nutteloos kut werk. Ik verveel me dr de tyfus, vind het helemaal erg.quote:
Waar werkte je dan?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:05 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ongeveer een maand of 5 nu, het is nutteloos kut werk. Ik verveel me dr de tyfus, vind het helemaal erg.
Ik ben er alleen maar blij mee. Ik wist van te voren ook al dat het voor maximaal een half jaar wasquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:14 schreef Edwinuss het volgende:
Dan nog, wat vreemd dat ze iemand aannemen en dan zo snel alweer ontslaan..
Precies, en het was met wederzijdse overeenstemmingquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:15 schreef Morthill het volgende:
ze ontslaan niemand, ze zijn gewoon niet tevreden genoeg en verlengen dus geen contract. Geen hele rare gang van zaken.
Xenos? Dat is toch die Blokker-concurrent met glazen en gordijntjes en die bullshit?quote:
Nee dat is een onderneming die gewoon ook bij de Blokker-holding hoortquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:22 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Xenos? Dat is toch die Blokker-concurrent met glazen en gordijntjes en die bullshit?
Dat dus, met een verschil dat 95% van onze producten uit het oosten komenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:24 schreef Tain het volgende:
[..]
Nee dat is een onderneming die gewoon ook bij de Blokker-holding hoort
Misschien omdat er dan minder mensen werkenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:41 schreef Morthill het volgende:
hmm schijt, ik moet zondag om 9.52 beginnen, dat betekent om 8.04 de trein pakken. Waarom rijden die krengen op zondag maar 1 keer in het uur
ja maar, OV moet goed zijn. Bussen rijden ook om die tijd. Sterker nog, het eerste uur van mijn dienst rijdt ik op een P&R-lijn en dwars door het centrum, alsof daar passagiers opstappen op zondag om 10.00quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:48 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Misschien omdat er dan minder mensen werken
Nou super.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:52 schreef Sigmund666 het volgende:
Die gozer heeft een paar complete horrorclassics op zijn channel. Erg tof.
Serieus, ik had dat spel vanmorgen om 11.30 in m'n PS3 gestopt, toen SB me om 15.45 SMSte dat ze om 16.00 vrij was dacht ik dat het pas 13.30 was. Spel is echt fokking goed.quote:
Ja, toegegeven dat het er vreselijk saai en oubollig uitziet, het was wel een van de eerste zombiefilms. Dawn of the Dead was trouwens net iets toffer en onovertroffen qua zombiefilms en bloed, darmen en geweldquote:
GOTY?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Serieus, ik had dat spel vanmorgen om 11.30 in m'n PS3 gestopt, toen SB me om 15.45 SMSte dat ze om 16.00 vrij was dacht ik dat het pas 13.30 was. Spel is echt fokking goed.
principe kwestie dusquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:13 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nee klopt. Maar het komt zo achterlijk over.
Ja!quote:
Jij kiest er dus voor om in principe achterlijk over te komenquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:32 schreef RitseB het volgende:
[..]
Jij kiest er dus voor om in principe achterlijk over te komen
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:32 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik kan mensen niet serieus nemen die dit gebruikenquote:Me vader.
Me moeder.
Me zusje.
Me kamer.
Me TV.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:59 schreef Sigmund666 het volgende:
Idd. Ik nam Atlas in Bioshock ook verdomd niet serieus
"NOOOO! ME MOIRA! ME BABY PATRICK!![]()
haha een mening, maar er zullen genoeg dingen zijn waardoor ik denk dat jij een achterlijke bent!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:32 schreef RitseB het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:40 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik kan mensen niet serieus nemen die dit gebruiken
Zeg Nick, wat ga jij stemmen de 3dequote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
haha een mening, maar er zullen genoeg dingen zijn waardoor ik denk dat jij een achterlijke bent!
Je hoeft het nu niet over een andere boeg te gooien hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:19 schreef RitseB het volgende:
[..]
Zeg Nick, wat ga jij stemmen de 3de
Doet hij ook niet. Hij wil peilen of je wel je keuze kan onderbouwen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je hoeft het nu niet over een andere boeg te gooien hoor
Trek nu eens niet meteen conclusies over iemand ed, gaat je een keer tegen zittenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:26 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Doet hij ook niet. Hij wil peilen of je wel je keuze kan onderbouwen.
Want als jij straks CDA zegt willen wij weten waarom.
Tenminste, ik denk dat Ritse het daarom vraagt.
Conclusies?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Trek nu eens niet meteen conclusies over iemand ed, gaat je een keer tegen zitten
Insert haha-plaatjequote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:35 schreef lkb9000 het volgende:
Ik had ook gewoon een complete geinstalleerde backup incl drivers voor mn oude laptop, maar die heb ik weggegooid omdat ik een speciale versie van windows XP wou, en nu ben ik vet lang bezig met drivers vinden, kutzooi
Waar trok hij precies een conclusie over jouw? nergensquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Trek nu eens niet meteen conclusies over iemand ed, gaat je een keer tegen zitten
"of je wel je keuze kan onderbouwen"quote:
speciale xp versie?! Die zie je ook steeds vaker @ TL!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:35 schreef lkb9000 het volgende:
Ik had ook gewoon een complete geinstalleerde backup incl drivers voor mn oude laptop, maar die heb ik weggegooid omdat ik een speciale versie van windows XP wou, en nu ben ik vet lang bezig met drivers vinden, kutzooi
Kijk eens naar Everest Home of Ultimate (dat is een downloadje waard)quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:35 schreef lkb9000 het volgende:
Een van de programma's die ik de afgelopen uren al heb geinstalleerd ja, maar heb er niks aan, kan via het programma geen drivers downloaden en ATI.com heeft niet eens meer drivers voor m'n videokaart online staan.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:50 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Kijk eens naar Everest Home of Ultimate (dat is een downloadje waard)
Kun je alle hardware-info uitlezen, zelfs zonder specifieke info
Welke laptop is het?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:52 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Een van de programma's die ik de afgelopen uren al heb geinstalleerd ja, maar heb er niks aan, kan via het programma geen drivers downloaden en ATI.com heeft niet eens meer drivers voor m'n videokaart online staan.
Terwijl dit nog een degelijke laptop is, 5 jaartjes oud ongeveer
Daar welquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
Lennie, http://www.driverguide.com/
ook al geweest?!
Daar was ik ook net beland jaquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:55 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Hier had je al geloerd?![]()
http://nl.fujitsu.com/support/downloads.html
Alle drivers staan er.
Ik had dus een Acronis image, maar die partitie heb ik weggegooid om ruimte te besparen, denkende dat ik alles zo wel aan de praat heb met driver detectivequote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:07 schreef Sigmund666 het volgende:
Daarom ook gewoon daarna fijn met Acronis of Norton Ghost een image maken
(dan heb je in noodgevallen binnen 15 minuten je PC terug hersteld met alle drivers)
Tja op de fujitsu site staat dat ie niet op pro werkt, en als ik hem wil installeren heeft ie eenzelfde fout.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:21 schreef Sigmund666 het volgende:
WTF?
XP Pro en Home zijn hetzelfde, behalve dat Pro geavanceerdere functies heeft qua netwerken en policies.
Iedereen was vroeger als kind op deze tijd wakker gastquote:
Dat was vroeger!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 08:44 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Iedereen was vroeger als kind op deze tijd wakker gast
Dat kut column?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 09:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
Waar is dat kut column van danny gebleven? Volgens mij had iemand in het vorige topic nog een link gepost
het linkje staat gewoon in dit topicquote:Op zaterdag 27 februari 2010 09:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
Waar is dat kut column van danny gebleven? Volgens mij had iemand in het vorige topic nog een link gepost
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:26 schreef Reintji het volgende:
Nu komt Mass Effect 2 niet af
Peggle heeft ook een veel beter verhaal dan ME2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:26 schreef Reintji het volgende:
Nu komt Mass Effect 2 niet af
Hahahaha herkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haal mij maar eens in met Peggle achievements![]()
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:29 schreef Tain het volgende:
[..]
Peggle heeft ook een veel beter verhaal dan ME2
Het is erger dan Hexicquote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:31 schreef Rossdale het volgende:
Zo'n superdom en gay maar o zo verslavend spelletje
Tot wanneer heb ik?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:36 schreef lkb9000 het volgende:
Haal mij maar eens in met Peggle achievements
Dus eigenlijk ben je gewoon heel erg slecht in lui zijn, aangezien je nu meer werk moet verrichten dan dat je eerst zou moetenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:33 schreef lkb9000 het volgende:
ik ben zo'n mongool met pc's
Alleen omdat ik zo lui ben verneuk ik alles, wat ik in een uurtje had kunnen doen kostte nu uren
Preciesquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je gewoon heel erg slecht in lui zijn, aangezien je nu meer werk moet verrichten dan dat je eerst zou moeten
Normaal doen ze de dat ook, bij de winkel hier beneden.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:19 schreef lkb9000 het volgende:
irritant is dat ja
Maar beter dan bij de buren afgeven
Daar moet je wel voor tekenen denk ik? Ik moest voor mijn telefoon 1 cent pinnen om te kijken of de gegevens die ik had doorgegeven klopte. Dat mogen anderen niet doen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:20 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Normaal doen ze de dat ook, bij de winkel hier beneden.
Mijn nieuwe Blackberry zit daarin!!!! GVD
Owjaquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:22 schreef koei het volgende:
[..]
Daar moet je wel voor tekenen denk ik? Ik moest voor mijn telefoon 1 cent pinnen om te kijken of de gegevens die ik had doorgegeven klopte. Dat mogen anderen niet doen.
Nog geen idee, komt nog teveel goede shit uit dit jaar (GoW3, FFXIII, GT5, Civ V, Settlers VII, buts onaangekondigde shit voor Arc & Natal, Batman Arkham Asylum 2), maar hij gaat wel hoog eindigen!quote:
Dat is ook wel een flink monster jaquote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:24 schreef Edwinuss het volgende:
Morgen verhuizen![]()
Valt trouwens wel mee hoeveel ik moet meenemen, het enige grote is mijn TV.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:25 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat is ook wel een flink monster jaIk wel meehelpen verhuizen als ik je TV mag houden
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:12 schreef Rossdale het volgende:
Boondock Saints 2 is best een aardige film
Dat klinkt niet mega positief, ondanks die smileyquote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:12 schreef Rossdale het volgende:
Boondock Saints 2 is best een aardige film
Dat idee had ik al een beetje met je vorige opmerkingquote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:42 schreef Rossdale het volgende:
Hij was beter dan verwacht, maar nou ook weer geen absolute topper
De klootzakquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:01 schreef Edwinuss het volgende:
Verdomme zeg, in de zomer een nieuwe gereedschapskist uitgeleend aan een 'vriend' van mij. Ik heb de kist al die tijd niet nodig gehad.
Net opgehaald, kom ik thuis en mist serieus meer dan de helft
Vast met de helft die nog wel in de kist zitquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:07 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
De klootzakHeeft ie vast in z'n reet gestopt
Dat deel heeft ie er weer uit kunnen krijgenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vast met de helft die nog wel in de kist zit
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:14 schreef Flodder450 het volgende:
dus,laptop/notebook is binnen
Maandag gaat het echte leven beginnen![]()
pics volgen
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:42 schreef Edwinuss het volgende:
Ik moet morgen zeker ook foto's posten
DAMN dat spel moet ik weer eens doenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:20 schreef RickoKun het volgende:
Wat ik altijd deed hé? Toen ik die levitate (of elevate? of.... weet ik veel, die platmaakspell) spell eenmaal had, een dikke basis maken op berg gedeelte![]()
ZOen bergje aan tikken en daar een dikke basis beginnen zodat de enemie je alleen met luchtballonnen kon bereiken. (immers, jij zat dan in een dikke woeste guard tower de sjamaan al op afstand te bestoken zodat deze geen "bridge" spel kon doen)
Ik ben m'n originele kwijtquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:27 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
DAMN dat spel moet ik weer eens doen
Heb hem nog origineel incl mooie oude pcgame doos
Baas! Dat spel heb ik nog steeds hier in de kast liggen. Te bedenken dat het toen state of the art en ultra-realistisch 3D wasquote:
zonde is dat altijd, kan Theme Hospital ook al niet meer vindenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:32 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ben m'n originele kwijt![]()
net zoals mijn Duke Nukem 3d atomic version
Ik hoop dat ik dit mag zeggen over deze generatie over 10 jaar.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:45 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Baas! Dat spel heb ik nog steeds hier in de kast liggen. Te bedenken dat het toen state of the art en ultra-realistisch 3D was
(Wat zou je nu uitgelachen worden als je dat zei
NEEN!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:45 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Baas! Dat spel heb ik nog steeds hier in de kast liggen. Te bedenken dat het toen state of the art en ultra-realistisch 3D was
(Wat zou je nu uitgelachen worden als je dat zei)
Die Hard Trilogy. BESTE PS1 game OOIT!!!
Die heb ik dus ook liggen. (Helaas is mijn huidige TV LCD en had mijn andere TV Trinitron platbeeld.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:50 schreef RickoKun het volgende:
[..]
NEEN!
DEZE
NATUURLIJK wel met dat geweer erbij die terugklikt als je schiet
Heheh vet hequote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:56 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Die heb ik dus ook liggen. (Helaas is mijn huidige TV LCD en had mijn andere TV Trinitron platbeeld.
Vandaag naar Shutter Island geweest. Het is sinds Lost Highway dat ik zo ben gemindfucked
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |