* neo2000 product request richting Jack verstuurd heeft.quote:
gewoon even sparen, hij is nu al minder duur dan toen ik hem kocht.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 02:29 schreef Downstar het volgende:
owwwh Reunie van de oldies; daar voeg ik me graag bij !
hallooo allemaal![]()
[..]
Oee de TZ7 ; ik ben jaloers op je :$! die wil ik ook al een tijdje erg graag!
alleen heb het geld er niet zo voor haha , tja arme student, maar ziet er echt super uit ( filmpjes etc op Youtube!)
full hd filmen en 12 x optische zoom ofzo geloof ik he; KWIJL![]()
dit blijf ik een schitterend filmpje vinden ; zo scherp!:
Een Nikki-opblaaspop?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:24 schreef neo2000 het volgende:
[..]
* neo2000 product request richting Jack verstuurd heeft.
ja ik had er eentje besteld met gouden strepen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:11 schreef DjimmyR het volgende:
Iemand toevallig deze al gekocht? Is volgens mij niet zo duur en de maten gaan tot xxxl dus moet ook hier wel passen.
http://item.taobao.com/au(...)fc5be.jhtml?cm_cat=0
[ afbeelding ]
Maar het werkt niet -_-quote:4.Time set
There is a CD with the product which contains a file named time synchronization file. Please copy it to TF card. When connect D001 with computer, whose time will be displayed with computer synchronously.
The detail as following:
1. build a text called TAG.TXT under root directory of card.
2. open TAG.TXT,write synchronous date according to enclosure stricktly.
Details as following:
[date] need space with newline
2009/07/22 need space with newline
12:00:00
Power on the machine everytime, system will check and analyse TAG.TXT, then set system time according to file time. After that the text will be deleted by system automatically.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:46 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
MD80 D001 Micro DV Camera van ebay
Is dat onze grote vriend Jack?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:35 schreef monkeybrain het volgende:
Totaal onherkenbaar gemaakt(knijpen met je ogen)
[ afbeelding ]
Dat was ik en makkie88. Bedankt!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 04:09 schreef mickeyD het volgende:
heey, wie zocht er ook weer een male-male (jack) audio kabeltje?
19cm
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.34115
Chinezen zijn ervaringsdeskundigen in het verstopppen van mensen in zeecontainers, dus ik zeg: voor 2 en een halve euro the real thing.quote:
Ik heb in Nederland L en een broek opgemeten volgens Jack moet XXXXL dan passen, $14.20 incl. shipping kost die dan.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:17 schreef Jeffrey_San het volgende:
[..]
ja ik had er eentje besteld met gouden strepen.
goede kwaliteit maar alleen is hij te klein.
Er staat op dat het maat XL is ( heb in NL maat M)
Ik heb ook zo'n ding origineel in L, perfectie.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:12 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Ik heb in Nederland L en een broek opgemeten volgens Jack moet XXXXL dan passen, $14.20 incl. shipping kost die dan.
Zijn Chinezen dan mensen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:09 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Chinezen zijn ervaringsdeskundigen in het verstopppen van mensen in zeecontainers, dus ik zeg: voor 2 en een halve euro the real thing.
Nee, dat is de Popbuying pleeborstelquote:
stelletje blinden, zie page 1 (post:#36)quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:10 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Dat was ik en makkie88. Bedankt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |