Homoseksualiteit is geen ziekte!quote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:38 schreef PhalanX het volgende:
I'm having a time-travelling party and none of you lazy good for nothings are invited!
Heb je Tempus Fugit al eens ooit gezien?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 23:38 schreef PhalanX het volgende:
I'm having a time-travelling party and none of you lazy good for nothings are invited!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
quote:Op zondag 28 februari 2010 13:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wie zal dat betalen zoete lieve gerritje-jannetje ?
Dat was twitterquote:Op zondag 28 februari 2010 15:34 schreef Pieter. het volgende:
Beetje opletten Peter! Ang3l heeft zn kaarten hier al gepost!
Niet overdrijven.quote:Op zondag 28 februari 2010 12:27 schreef Vlarp het volgende:
'morge
Beetje heel hard doorgezakt in Amsterdam
Evenals de radiogesprekken daarna, de vrouw met de geboortebeperking.quote:Op zondag 28 februari 2010 16:25 schreef Ang3l het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)rlaten+Sint-Jan.aspx
Wow. Deze vind ik veel mooier
krakquote:Ook ik leef in zonde. Ik ben nu 60 jaar en deed ook aan geboortebeperking. 2 Kinderen en geen 10 of 12! En ik heb er geen spijt van.
Maar als ik aan kleine kinderen gekomen was en ik had dit gebiecht leefde ik niet in zonde.
Rome doe de oogkleppen eens voor je ogen weg en ga eens met beide benen op de grond staan. Heeft Christus dit zo bedoeld?
quote:Op zondag 28 februari 2010 16:44 schreef TheVulture het volgende:
Goeiemiddag, net bericht gekregen dat een dierbaar familielid op haar sterfbed ligt.... voel me echt effe kut nu... zat er al aan te komen maar toch
Thanksquote:
Goeiemiddag, net bericht gekregen dat een dierbaar familielid op haar sterfbed ligt.... voel me echt effe kut nu... zat er al aan te komen maar toch
Ook jij bedankt... ik voel me gewoon zo machteloos.... heel frustrerend en verdrietig tegelijk....quote:
Sterkte!quote:Op zondag 28 februari 2010 16:44 schreef TheVulture het volgende:
Ja ik moet straks naar de avondmis tochquote:Op zondag 28 februari 2010 17:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]ook maar weer eens uit bed gekomen?
hoezo moet je naar de avondmis?quote:Op zondag 28 februari 2010 18:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja ik moet straks naar de avondmis tochof <al ik nar het cafe gaan mmmmm keuzes keuzes keuzes
voor mijn hostiequote:Op zondag 28 februari 2010 18:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hoezo moet je naar de avondmis?
doe maar cafe want jij hebt vast niet zo'n mooie protest driehoekquote:Op zondag 28 februari 2010 18:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja ik moet straks naar de avondmis tochof <al ik nar het cafe gaan mmmmm keuzes keuzes keuzes
heb niet zo een driehoek, maar dat hoeft ook niet ik krijg dat ding gewoonquote:Op zondag 28 februari 2010 18:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
doe maar cafe want jij hebt vast niet zo'n mooie protest driehoek
quote:Op zondag 28 februari 2010 18:48 schreef Nuno_G het volgende:
edit maar ik ga denk ik toch maar gewoon naar het cafe![]()
Maar er is weinig om naar te kijken vandaag want het regent weerquote:
alle lekkers zat vanochtend in de sint janquote:Op zondag 28 februari 2010 19:13 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Maar er is weinig om naar te kijken vandaag want het regent weer
en vannacht in Kremlinquote:Op zondag 28 februari 2010 19:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alle lekkers zat vanochtend in de sint jan
Ik kreeg net een sms dat vanaf nu de morfine wordt opgevoerd... ik denk dat het niet heel lang meer duurt... feitelijk voor iedereen het beste maar het blijft triest.....quote:Op zondag 28 februari 2010 19:30 schreef wonderer het volgende:
[..]Sterkte. Hopelijk wordt het geen uitzichtloze lijdensweg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |