Net als een opgebiecht slippertje?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:44 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik geloof daar niet in, zo'n blunder schaadt het (onderbewust) vertrouwen zodanig, daar kun je je niet overheen zetten.
Nee, dat is anders. Meer vergelijkbaar met situaties waar je je leven in het handen legt van een collega.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Net als een opgebiecht slippertje?
Zo anders vind ik het niet... je kunt je partner na een slippertje wel vergeven, maar als ie dan tien minuten later van zijn werk terugkomt, zit je al van "zou hij bij een ander zitten...?".quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:55 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Nee, dat is anders. Meer vergelijkbaar met situaties waar je je leven in het handen legt van een collega.
Mjah, misschien is dat het wel. Zoals je op een gegeven moment je ook realiseert dat je vader/moeder geen supermensen zijn die je kunnen beschermen tegen alles, en je op je eigen benen moet leren staan.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 01:51 schreef Pieter. het volgende:
Jamaar was er altijd al wel een ijzersterk vertrouwen of was er ook een gezonde portie eigen verantwoordelijkheid?
Ik denk dat Sven nu nog wel op zn coach vertrouwd, maar, zeker in het begin, ook zorgt dat hij zelf de dingen in gaten heeft. Het blinde vertrouwen zal even weg zijn.
Feit blijft wel dat ze samen aardig wat bereikt hebben. Lang leve de nuchtere Fries!
M'n nieuwe "eigen" bedquote:
Jeetjequote:Op zaterdag 27 februari 2010 10:16 schreef Vlarp het volgende:
8.8 aardbeving treft Chili (Santiago)
Bijgesteld naar 8.8 op de schaal van Richter
ik ben gekniptquote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben trouwens kortgeschoren door de kapper
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:15 schreef Chen het volgende:
Lieve Homo's
Jullie steun wordt wel geapprecieerd: Mag een mod spot drijven met homoseksuelen?
doe dan eens een foto ?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben trouwens kortgeschoren door de kapper
Heb ik nietquote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan moet ik zelf maar polshoogte komen nemen ?
Altijd de laatste vrijdag vd maandquote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:43 schreef PhalanX het volgende:
Was het gisteren Friso?
Dat wist ik niet.
Ik niet... ooit wel eens geweest... ook met de datingshowquote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:41 schreef Ang3l het volgende:
Ok, wie van Fok was gister stiekem op Friso?
niet van mij, want ik was er niet.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Altijd de laatste vrijdag vd maand
Het was de dating show.
Met van die nummers en berichtjes achterlaten
En ik heb 2x een bericht gehad van een fokker, maar ik weet niet wie
Die is daar nooitquote:Op zaterdag 27 februari 2010 18:52 schreef PhalanX het volgende:
[..]
niet van mij, want ik was er niet.
Jerruh?
Dat denk jijquote:
Nope.quote:
Die snapt het principe dan niet helemaal of wel?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nope.
Kan ook een meisje zijn trouwens.
Best wel vrouwelijk handschrift.
Gewoon een lurker uit je fotoboekquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:35 schreef Ang3l het volgende:
Er stond ook alleen maar:
Op de eerste: Hey een fokker!
En op de 2e: Zeg, ben jij niet mr Fok?
Nee, want van een dooie kip word ik wel blijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |