Lekker danquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:19 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Moet per sé op een Marinekazerne gebeuren, heb ffs een Landmachtkazerne op 10 km afstand
quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:37 schreef Chanty het volgende:
oeh een nieuwe die we kunnen volbaggeren
Daarom ook mijn aankoop van LR 1 en 2 voor de goedkope aanschaf LR3quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:17 schreef Kremers het volgende:
Lightroom 3 komt binnenkort ook nog uit
quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:37 schreef Chanty het volgende:
oeh een nieuwe die we kunnen volbaggeren
En er dan niet eens fatsoenlijk een linkje van makenquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:27 schreef Erasmo het volgende:
STACULDIGSPTLIFSEXPTAB&HONZKLBKELZUU VBLOWSDEFTRUMLNSESFOT Deel 2!
Das waar, upgrade prijs is ¤99 dacht ikquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daarom ook mijn aankoop van LR 1 en 2 voor de goedkope aanschaf LR3Die beta heeft me aardig overtuigd
Wow nicequote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:17 schreef RonaldV het volgende:
L337 Ph0t0sh0p skillz!
(ca. 5 minuten)
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:50 schreef Erasmo het volgende:
Morgen komt mijn lens weer terug van de reperateur![]()
[ afbeelding ]
Dat is wel heul lang jaquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:57 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dank jeMocht ook eens tijd worden na een half jaar
Ik heb elke dag weekend... of elke dag een werkdag... het is maar net of ik de zaken positief of negatief wil bekijkenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:32 schreef Puala het volgende:weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekend
Ik kan niet wachten tot ik een nieuwe PC heb (komt 10 maart) en dat eindelijk eens op een fatsoenlijke manier kan gebruiken (huidige PC is veel te traag en heeft te weinig geheugen)quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:12 schreef Kremers het volgende:
[..]
Das waar, upgrade prijs is ¤99 dacht ik
Goede keus i.i.g., Lightroom is een zeer goede RAW toolIk kan echt niet meer zonder
Dat dusquote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:32 schreef Puala het volgende:
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekend
Nu ga je hem bellen en hoop je dat z'n sleutel opneemt?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:50 schreef Marco001 het volgende:
Weekje vakantie![]()
Wel handig trouwens: we wouden net even boodschappen halen, doet mijn kameraad zijn kamerdeur dicht, liggen de sleutel en zijn gsm's nog binnen..
Maar goed dat ik ook mijn gsm bij me heb, anders had hij het hele weekend op de gang kunnen slapen..
Stomme situaties zijn dat altijd.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:50 schreef Marco001 het volgende:
Weekje vakantie![]()
Wel handig trouwens: we wouden net even boodschappen halen, doet mijn kameraad zijn kamerdeur dicht, liggen de sleutel en zijn gsm's nog binnen..
Maar goed dat ik ook mijn gsm bij me heb, anders had hij het hele weekend op de gang kunnen slapen..
Wat voor?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik kan misschien eventueel binnenkort een mooie nieuwe camera scoren met lensje
Ze waren hem kwijtquote:
Kwijt, nou daar stuur je m ook niet meer naartoequote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:39 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wat voor?
[..]
Ze waren hem kwijt![]()
Zucht, net een driehoekje van mijn auto in de garage helemaal spuitklaar gemaakt voor de anti steenslag, kijk ik vlak voor het spuiten op de spuitbus; ''Verwerkingstemperatuur 15-25 graden'' Fuuuuuuu![]()
![]()
![]()
![]()
Spuitbus ligt nu op de verwarming
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:01 schreef Erasmo het volgende:
Ik zal wel moeten, dat bedrijf in Duitsland voert de garantiereparaties uit
Dus nu heb ik maar een nieuwe gekregen
Fantastische prestatie van haar.quote:
Zekerquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:12 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Fantastische prestatie van haar.
Behoorlijke FAAL idd.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:26 schreef Netsplitter het volgende:
Jammer van de achtervolging heren en dames.
Dank je! Er moeten nog heel veel foto's geplaatst gaan worden, maar toch trekt de site al wel wat bezoekers.quote:
Ziet er goed uitquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:49 schreef firewirecable het volgende:
[..]
Dank je! Er moeten nog heel veel foto's geplaatst gaan worden, maar toch trekt de site al wel wat bezoekers.
Wel hè!quote:Op zaterdag 27 februari 2010 09:01 schreef PdeHoog het volgende:
Drukke boel zo op zaterdagochtend he
Nou ontzettendquote:Op zaterdag 27 februari 2010 09:01 schreef PdeHoog het volgende:
Wie staat er dan in godesnaam ook vroeg op op zaterdagquote:Op zaterdag 27 februari 2010 09:01 schreef PdeHoog het volgende:
Ik krijg straks een muzikant over de vloer die een website wilquote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:14 schreef Kremers het volgende:
[..]
Wie staat er dan in godesnaam ook vroeg op op zaterdagDas bedoelt voor uitslapen, net als zondag
9 uur is toch uitslapen?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:14 schreef Kremers het volgende:
[..]
Wie staat er dan in godesnaam ook vroeg op op zaterdagDas bedoelt voor uitslapen, net als zondag
Netjes? Bij jou?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik krijg straks een muzikant over de vloer die een website wilDus het moet er wel een beetje netjes uit zien
Dan hebben wij een heel andere definitie van uitslapenquote:
Doordeweeks is voor werken, weekend is for funquote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik krijg straks een muzikant over de vloer die een website wilDus het moet er wel een beetje netjes uit zien
Kloptquote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:29 schreef Kremers het volgende:
Doordeweeks is voor werken, weekend is for fun
Uhm, heb je er wel eens over nagedacht om dan full-time websites te gaan bouwen?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 11:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
KloptWebsites bouwen is fun. Supportwerk is werk
Heeee...dat klinkt niet goedquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:12 schreef Puala het volgende:
Ik lig ook weer in bed. Naast het bed een emmer en alles donker. Man, wat voel ik me beroerd zeg
Teveel aanbiedersquote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:00 schreef Kremers het volgende:
[..]
Uhm, heb je er wel eens over nagedacht om dan full-time websites te gaan bouwen?
Oequote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:14 schreef Kremers het volgende:
Weersvoorspelling geeft voor volgende week mooie zonnige dagen aanHopelijk gebeurt het dan ook, wil wel een een zonsondergang op zandvoort schieten
Eerst morgen maar is overlevenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:39 schreef Xilantof het volgende:
hier nog iemand die voor beter weer is
Normaal heb ik er niet zo'n probleem mee, maar het duurt nu wel erg lang... Ik wil gewoon een mooie lucht hebbenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:11 schreef Chanty het volgende:
In elk geval niet meer van dat gietweer van de afgelopen dagen.
Wat zijn we ook weer een stel Hollanders trouwensKlagen over de sneeuw, klagen over de regen...
Vanwege de storm die op komst schijnt te zijn.. Spanje is al code rood, bewoners dringend verzocht om binnen te blijven en alles dicht te houdenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:14 schreef Xilantof het volgende:
[..]
vanwege het weer? Of vanwege de plannen die je hebt?
Ik heb ook wel behoefte aan zon en warmte.... maar die heb ik altijdquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:24 schreef Kremers het volgende:
[..]
Normaal heb ik er niet zo'n probleem mee, maar het duurt nu wel erg lang... Ik wil gewoon een mooie lucht hebben
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OeBeter
Ik heb gister een fotoshoot afgezegd vanwege het weer en doorgeschoven naar volgende week. Dan mag het ook maar beter goed weer zijn
Venijnige stormdepressie op komstquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:42 schreef Isdatzo het volgende:
Als 't woensdag maar droog is vind ik 't best. Dan keuring.
global warming? wat nou global warmingquote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:52 schreef Timmos het volgende:
[..]
[..]
Venijnige stormdepressie op komst
AMSTERDAM - De eerste storm van het nieuwe jaar is onderweg naar ons land. Morgen rond het middaguur bereikt een actieve, venijnige stormdepressie het zuidwesten van ons land. Er worden grote neerslaghoeveelheden verwacht en het stormveld zal vooral in het zuiden en langs de kust huishouden.
Boven land staat een windkracht acht, aan zee wordt stormkracht negen berekend.
De bijbehorende storing trekt van zuidwest naar noordoost over ons land en zal pas maandag het noordoosten hebben verlaten. De wind is dan al aan het afnemen.
Weggebruikers wordt geadviseerd open gebieden te mijden in verband met te verwachten rukwinden. Dakpannen en bomen krijgen het mogelijk zwaar te verduren. De atmosfeer kalmeert daarna opvallend snel onder hogedrukimpulsen vanuit het noorden. Later draait de wind bij naar het noordoosten. Er volgt een terugkeer van behoorlijk koud winterweer voor maart.
Aan het einde van de komende week liggen de temperaturen overdag maar amper boven nul en in de nacht vriest het 3 tot 6 graden. Dat winterweer, met toenemende sneeuwkansen, lijkt tot na het volgende weekeinde aan te houden.
![]()
![]()
tofquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:23 schreef Marco001 het volgende:
kleine visitekaartjes.. www.moo.com
Nee ? wat is er dan (CNN is niet eens geinstalleerdquote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:44 schreef Timmos het volgende:
Zijn er hier meer mensen die CNN aan het volgen zijn op het moment?
Ze verwachten een Tsunami in Hawaii (zie ik op cnn.com)quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee ? wat is er dan (CNN is niet eens geinstalleerd)
Voor de vloedgolven?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:44 schreef Timmos het volgende:
Zijn er hier meer mensen die CNN aan het volgen zijn op het moment?
Hier ook niet maar ik kijk live via de stream.. Live in Hawaii, met diverse camera's op het water waar de tsunami verwacht wordt.. Is al bevestigd dat de Tsunami begint te beginnen, zeg maar..quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee ? wat is er dan (CNN is niet eens geinstalleerd)
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 22:54 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Voor de vloedgolven?
Ik denk dat ik deze ga kopen![]()
[ afbeelding ]
400 USDquote:Op zondag 28 februari 2010 10:06 schreef Erasmo het volgende:
Moet je op ebay zoeken naar Rollei Minidigi
Beterquote:Op zondag 28 februari 2010 10:33 schreef Puala het volgende:
Goedemorgen. Voel me een stuk beter als gisteren. Nog niet 100%, maar dat komt nog wel
Kus op je kopquote:Op zondag 28 februari 2010 10:33 schreef Puala het volgende:
Goedemorgen. Voel me een stuk beter als gisteren. Nog niet 100%, maar dat komt nog wel
Komt goedquote:Op zondag 28 februari 2010 10:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
BeterMaar toch voorzichtig doen he
Haha, komt goed hoor.quote:Op zondag 28 februari 2010 10:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Kus op je kopbeter worden, hup hup
Gewoon een paar biertjes naar binnen werkenquote:Op zondag 28 februari 2010 11:24 schreef PdeHoog het volgende:
Nu heb ik dus een flink dreunende koppijn heNiet tof
Bierquote:Op zondag 28 februari 2010 11:25 schreef Ruud het volgende:
[..]
Gewoon een paar biertjes naar binnen werken
inderdaadquote:
Niet goed voor mijn gezicht, ik ga er heel vies van kijkenquote:Op zondag 28 februari 2010 13:11 schreef Erasmo het volgende:
Een glas rode wijn op zijn tijd is juist goed voor je hart
Dat is het voor mij elke zondagquote:Op zondag 28 februari 2010 15:56 schreef Xilantof het volgende:
Heerlijk vies weer vandaag...
Goed weer om lekker binnen te blijven
2 uur op de amstel gezeten om te trainen. brrr.quote:Op zondag 28 februari 2010 15:56 schreef Xilantof het volgende:
Heerlijk vies weer vandaag...
Goed weer om lekker binnen te blijven
Het is een leuke poging tot, maar ik wordt er eerlijk gezegd niet warm of koud van. Vind het jammer dat je lente associeert met een zwarte achtergrond. Vind dat zelf eerder vrolijk-blije kleurtjes. En de compositie is ook niet super spannend..quote:Op zondag 28 februari 2010 21:01 schreef fFarl het volgende:
Kijk es: lentesfeertje!![]()
Beoordeel de foto van je voorganger # 36
Vanaf morgen zon. Ironisch gezien tijdens de werkweekquote:
Eenschquote:Op zondag 28 februari 2010 21:57 schreef RonaldV het volgende:
Er gaat veel te weinig tijd in een weekeind
Weekeind? Was het weekeind dan?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:57 schreef RonaldV het volgende:
Er gaat veel te weinig tijd in een weekeind
Dat dusquote:
Gelijk overdrijven he?quote:Op zondag 28 februari 2010 22:41 schreef Netsplitter het volgende:
Vind dat het omgedraaid moet worden.
5 dagen weekend, 2 dagen werken maar wel voor 5 worden betaald.
32uur vind ik ook perfectquote:Op zondag 28 februari 2010 22:58 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Gelijk overdrijven he?Zonder dollen: van mij mogen we zo naar een werkweek met maar 32 uur. Of als de schok te groot is: 4 dagen van 9 uur.
Ik doe dinsdag t/m vrijdag 10 uur p/d en op zaterdag ochtend nog 4 uurtjes.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:58 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Gelijk overdrijven he?Zonder dollen: van mij mogen we zo naar een werkweek met maar 32 uur. Of als de schok te groot is: 4 dagen van 9 uur.
quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 09:48 schreef Cryothic het volgende:
Mogguh.
heerlijk weekend gehad, tot er gebeld werd dat m'n moeder weer opgenomen is in t ziekenhuis.
hopen dat de rest van de week lekkerder gaat.
Sterktequote:Op maandag 1 maart 2010 09:48 schreef Cryothic het volgende:
Mogguh.
heerlijk weekend gehad, tot er gebeld werd dat m'n moeder weer opgenomen is in t ziekenhuis.
hopen dat de rest van de week lekkerder gaat.
Gefeliquote:Op maandag 1 maart 2010 11:21 schreef Puala het volgende:
Succes Cryothic![]()
Totaal iets anders: Mijn PHP toets was voldoende![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En heel leuk, ik krijg gelijk de volgende op
9 maart alweer
Dank, en gefeliciteerdquote:Op maandag 1 maart 2010 11:21 schreef Puala het volgende:
Succes Cryothic![]()
Totaal iets anders: Mijn PHP toets was voldoende![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En heel leuk, ik krijg gelijk de volgende op
9 maart alweer
Ja dankje. Morgenavond maar vast beginnen met de begrippenlijst en dan heb ik het leerwerk er weer op zittenquote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 15:08 schreef Xilantof het volgende:
Ziek naar huis gaan van je werk is nooit leuk...
"fiets" ?quote:Op maandag 1 maart 2010 15:15 schreef EchnaDarr het volgende:
Zo, ik ben vandaag voor het eerst in tijden weer op de fiets naar mijn werk geweest. Dat is me niet meer overkomen sinds ik werk (en een auto heb).
Krijg parkeerkosten niet vergoed en ander moet ik een enorm eind door de stad lopen. Tis nu 6km fietsen.quote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 15:35 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Krijg parkeerkosten niet vergoed en ander moet ik een enorm eind door de stad lopen. Tis nu 6km fietsen.
(en zo krijg ik langzaamaan mijn goddelijke lichaam weer een beetje terug)
Maar dat heb je alquote:Op maandag 1 maart 2010 15:35 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Krijg parkeerkosten niet vergoed en ander moet ik een enorm eind door de stad lopen. Tis nu 6km fietsen.
Ach, zolang dat lichaam achteruit holt is de conditie nog niet zo slecht.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:35 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Nou....dit is geen compliment hoorquote:Op maandag 1 maart 2010 15:48 schreef EchnaDarr het volgende:
Wat zijn jullie allemaal lief vandaag![]()
(ja, het is nationale complimenten dag)
beetje van beidequote:
Kun je die band even bij mij langsbrengen? Ik heb vanavond 'iets' te veel genuttigdquote:Op maandag 1 maart 2010 17:12 schreef mrSPLIFFY het volgende:
oowjha vandaag anderhalf uur op de loopband gestaan, dik 9 km stevig gewandeld....
( had nog een etentje wat er af gelopen moest worden...)
mahjonggquote:Op maandag 1 maart 2010 22:06 schreef Sarabi het volgende:
Weet iemand nog leuke verslavende online spelletjes?
Ik verveel me....
Wat heb je bedacht?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:15 schreef Chanty het volgende:
Je mag me ook helpen met mijn huiswerkahoewel ik bijna klaar ben. Het behandelen van kinderen met een angststoornis... alsof ik als criminoloog daar iets zinnigs over zou kunnen zeggen behalve mijn literatuur na blaten
Ik heb de tekst samengevat en daar de geopperde mogelijkheden uitgelegd en vervolgens in het verlengde daarvan nog eea zelf bedachtquote:
Dat is een goed tekenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 07:06 schreef CompuMess het volgende:
Goedmeurning...
't word al lekker licht als je om een uur of half zeven richting werk gaat !
Da's inderdaad een mooie site, gaat weer ff tijd kosten om te bekijken!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 07:31 schreef Ruud het volgende:![]()
![]()
Mooie site gevonden: http://www.batailley.net/
[..]
---8<---
Jaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:27 schreef mrSPLIFFY het volgende:
het slechte nieuws is... je moet nog een uurtje of 8 wachten
Ik weet niet wat de vraag is.quote:
3 aparte netwerken, netwerk 1 = grou, netwerk 2 = bolsward, netwerk 3 = netwerk tussen grou/bolsward in.quote:
Routingtabellen kloppen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:43 schreef Puala het volgende:
[..]
3 aparte netwerken, netwerk 1 = grou, netwerk 2 = bolsward, netwerk 3 = netwerk tussen grou/bolsward in.
Grou heeft een server, bolsward ook. Pingen naar de WAN kant van de servers gaat. LAN kun je vergeten. En dat moet juist wel kunnen.
Goed, maar als ik het probleem niet zie en mijn projectmaatje ook niet. En mijn docent zegt googlen en we komen er dan achter dat alles goed staat. Waar moet ik dan zoeken?quote:
Er staat niet hoe er gepingt wordt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik zou daar 't probleem zoeken.
[..]
Bij PINGEN?
CMD > route print en dan checken of het klopt natuurlijk. En als je er dan nog niet uitkomt die lamme docent aan z'n lurven naar de pc slepen en zorgen dat 'ie doet waarvoor hij betaald krijgt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Goed, maar als ik het probleem niet zie en mijn projectmaatje ook niet. En mijn docent zegt googlen en we komen er dan achter dat alles goed staat. Waar moet ik dan zoeken?
Jaaa zo lul je je er niet uitquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:52 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Er staat niet hoe er gepingt wordt.
Wanneer er een naam gepingt wordt en er wordt niet geantwoord kan dat een dns probleem zijn.
Jup, dat is het probleem niet. Want dan zou ik de WAN kant van zijn server ook niet moeten kunnen bereiken.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:16 schreef Netsplitter het volgende:
Staan de netwerkkaarten in die virtual box wel goed?
Doelde ook meer op de connectie van de wan naar de lan kant.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Jup, dat is het probleem niet. Want dan zou ik de WAN kant van zijn server ook niet moeten kunnen bereiken.
De ene staat op intern en de andere op mijn kabel-poort. Dus dat zou dan goed moeten zijn toch?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:20 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Doelde ook meer op de connectie van de wan naar de lan kant.
Ja die wijzen goedquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:27 schreef Netsplitter het volgende:
Lijkt mij wel idd.
Maar ik ken heel dat programma niet, in Vmware kan je namelijk verschillende soorten netwerkconnecties van en naar de host maken.
Staat ook geen firewall of iets dergelijks op te draaien of stiekum iets tegen te houden?
Staan de gateway's goed te wijzen?
Je wil het niet weten johquote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:32 schreef Kremers het volgende:
/slaat een sloot aan IT geleuter over
Ik heb wat geleerd vandaag: Extreem lange sluitertijden en zeewater gaan niet goed samen
Ja, technisch kan het wel, maar ik vind het geen goed effect gevenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Jawel..mits een statief en ver genoeg uit elkaar
Ik heb net CS4 geinstalleerd en geregistreerd en Adobe LR 2.6 wilde ook installeren en registeren ondanks commentaar van Adobe dat die licenties niet overgedragen konden worden
Wat voor effect komt er anders?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:41 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ja, technisch kan het wel, maar ik vind het geen goed effect gevenDat bedoelde ik eigenlijk
Ik had gewoon een statief bij me en lette op dat er geen zeewater te dichtbij kwam.
Vind het geen goed effect geven. Denk dat 2sec het max is wat je moet gebruiken.
Ok. Ik ken de effecten vanuit de veelvuldig gelezen engelse fotobladenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:45 schreef Kremers het volgende:
Wanner je 10 á 20 sec. belicht wordt water zijde achtig. Het effect werkt goed bij rivierwater (heb wat foto's van het IJ genomen op deze manier), maar bij zeewater gaat het woeste verloren.
Het kan ook mooi zijn, maar dan moet er wel meer te zien zijn dan alleen strand, zee en een lege luchtquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ok. Ik ken de effecten vanuit de veelvuldig gelezen engelse fotobladenMaar ik vond dat juist mooi eigenlijk, dat effect. Tenzij je dus idd echt dat woeste wilt vastleggen. Wel een leuk experimentje trouwens om eens uit te voeren bij HvH
Meetje doen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:09 schreef Kremers het volgende:
Als je de pier van scheveningen in plaatst kan het mooi zijn, volgende keer maar naar Scheveningen gaan![]()
We zeiden toch al dat je echt geen nieuwe body nodig hebtquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:42 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Fucking hell ben echt flabbergasted dat ik
die prijsvraag gewonnen heb met mn
lieve kleine D40
Ja. Ik ga dat heel snel invoerenquote:
Wtfquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:35 schreef HMaster-II het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)topless-poseren.html
En dat bijzonder vinden??
Het is godsamme godgeklaagd dat de fotograaf het lef had, dit überhaupt voor te stellen. Het is nog erger dat dit nog in Amerika gebeurd ook.![]()
![]()
[Maarten van Rossum-mode]quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:35 schreef HMaster-II het volgende:
Het is godsamme godgeklaagd dat de fotograaf het lef had, dit überhaupt voor te stellen. Het is nog erger dat dit nog in Amerika gebeurd ook.![]()
![]()
Er zijn speciale fotorugtassen met laptopcompartement, als je die nog niet hebtquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Ik ga dat heel snel invoerenGewoon permanent mijn fotorugzak mee en daar dan maar mijn laptop instoppen.
Op zich wil ik wel een keer een meet doen in scheveningen, alleen is het deze week wat lastig. Zit met 2 studiedingen die echt afmoeten en de reistijd bedraagt voor mij in totaal 4uur.quote:
Heb een Lowepro Vertex 200quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:38 schreef Kremers het volgende:
[..]
Er zijn speciale fotorugtassen met laptopcompartement, als je die nog niet hebtO.a. van LowePro.
Heb er zelf eentje van Naneu Pro met een statiefhouder, wat ook erg handig is.
Okquote:Op zich wil ik wel een keer een meet doen in scheveningen, alleen is het deze week wat lastig. Zit met 2 studiedingen die echt afmoeten en de reistijd bedraagt voor mij in totaal 4uur.
Even kijken hoe het weer volgende week wordt.
Al gedaanquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:11 schreef Kremers het volgende:
Niet vergeten te gaan stemmen vandaag mensen
Wat een prutsers zeg.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:15 schreef Puala het volgende:
* Puala gooit handdoek in de windows 2003 server ring
Ik kap er mee. Geen begeleiding is geen oplevering. Klaar.
Absoluut. En bedenk je er dan ook even bij dat het gaat om een van de kwalitatief beste opleidingen van Nederland.quote:
Klinkt misschien heel bot, maar van alle verhalen die je ons hier op FOT / op MSN en IRL hebt vertelt, mag je dat beste in mijn ogen heel snel omwisselen tot "Slechtste"!quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Absoluut. En bedenk je er dan ook even bij dat het gaat om een van de kwalitatief beste opleidingen van Nederland.
Ik had het meer over het niveau waarop ze leerlingen afleveren he. De weg erheen moet je me de bek maar niet over losbrekenquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:38 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Klinkt misschien heel bot, maar van alle verhalen die je ons hier op FOT / op MSN en IRL hebt vertelt, mag je dat beste in mijn ogen heel snel omwisselen tot "Slechtste"!
Begeleiding = 0
Meedenken = 0
Meewerken = 0
Weten waar ze mee bezig zijn = nog meer 0
En dan nog op een blacklist staan vawege spam is
Niveau is ook bedroevend omdat ze niet weten hoe ze het wel moeten doen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik had het meer over het niveau waarop ze leerlingen afleveren he. De weg erheen moet je me de bek maar niet over losbreken
Mjah, ach. Ze gooien je gewoon in het diepe in de hoop dat je zelf leert zwemmen. Althans, zo ervaar ik het.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Niveau is ook bedroevend omdat ze niet weten hoe ze het wel moeten doen.
Niet kwaad bedoeld naar joumaar zo is het wel.
Wanneer de leerlingen niet weten hoe ze iets moeten doen dan vind ik dat het niveau van afleveren ook slecht is.
Zeg even over dat probleem van je op de vorige pagina..quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Mjah, ach. Ze gooien je gewoon in het diepe in de hoop dat je zelf leert zwemmen. Althans, zo ervaar ik het.
Ben nu de servers opnieuw aan het installeren en updaten (en daarna maak ik voor de verandering wel een x een backup) en dan begin ik maar weer met een schone lei.
Beterschap. Ik wenste vanochtend dat ik ziek zou zijn eigenlijkquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:03 schreef Xilantof het volgende:
Voor de tweede dag ziek thuis... Wat heb ik daar een hekel aan...
Goedemorgen wel! Prachtige dag! (voor iedereen die ervan kan genieten)
Thnx!quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:49 schreef Chanty het volgende:
[..]
Beterschap. Ik wenste vanochtend dat ik ziek zou zijn eigenlijkSlaap al weken beroerd en was doodmoe toen de wekker vanochtend ging maarja... kan het niet over mijn hart verkrijgen om me ziek te melden alleen omdat ik oververmoeid ben.
Kun je geld mee verdienen hoor met zo'n stemquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:53 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Thnx!
Ik hoop van harte dat mijn stem morgen weer helemaal beter is... heb nu zo'n candle-light stemslapen heb ik deze dagen genoeg gedaan. Nu weer tijd voor actie.
Voor jou komend weekend dus goed bij slapen?
Niet met mijn versie!quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:07 schreef Chanty het volgende:
[..]
Kun je geld mee verdienen hoor met zo'n stem
Nee hier wordt niet bijgeslapen: heb een deadline om een deel van mijn afstudeerverslag dinsdag in te leveren en ik moet het trappenhuis hier schoonmaken. Doe ik altijd het eerste weekend van de nieuwe maand. En het wordt mooi weer dus daar moet ik gebruik van maken: auto bestickeren, foto's maken buiten. Ok die laatste twee dingen kan ik achterwege laten, maar dat doe ik alleen als ik anders tijd tekort kom voor de dingen die echt moeten
Miss vrijdag wel iets langer blijven liggen, dan hoef ik nergens heen, alleen studeren.
Oh jawel, lag er gisteren ook om 10 uur in. Het aantal uren is op zich niet het probleem. Ik val alleen niet snel in slaap (gisteren wel trouwens) en word echt tig keer per nacht wakker, slaap onrustig, nachtmerriesquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:28 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Niet met mijn versie!
Hier net een beetje pas écht wakker geworden... Misschien zo even wat overhemden wegstrijken
En voor jou... met afstudeerverslagen zit 't er zeker ook niet in om bijtijds naar bed te gaan...?
Steeds wakker worden en onrustig slapen is ook een aanslag op je uitgerust zijn ja...quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:37 schreef Chanty het volgende:
[..]
Oh jawel, lag er gisteren ook om 10 uur in. Het aantal uren is op zich niet het probleem. Ik val alleen niet snel in slaap (gisteren wel trouwens) en word echt tig keer per nacht wakker, slaap onrustig, nachtmerriesMaar gaat wel weer over
Zo maar even douchen om ook ECHT wakker te wordenStrijkze
Ik strijk een overhemd in 5 minuten, en jij?
Dat heb ik nou ook zo vaakquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:22 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh allemaalIk zag net op de weg naar kantoor in het weiland een mooie foto-opportunity. Helaas geen cam bij me
Morgen nieuwe poging. Ook maar wat vroeger opstaan dan
Sickquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:35 schreef HMaster-II het volgende:
![]()
Woehoehahahaha... die ga ik onthoudenquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:37 schreef RonaldV het volgende:
Ik zit nu nog te grinniken van het verhaal dat mijn zoon me net vertelde.
Kort geleden op school tijdens wiskunde. De batterijen van de rekenmachine van een klasgenote waren op. Het meisje (16 of 17 jaar oud) had geen idee hoe ze die dingen moest vervangen (), dus ze vraagt hulp aan de docent. Die maakt het daarvoor bestemde klepje open, en vraagt of ze extra batterijen bij zich heeft. "Jawel,' zegt ze, en tot verbazing van iedereen, en afgrijzen van de docent, zet de jongedame haar schooltas op tafel, en haalt daar alsof het de normaalste zaak van de wereld is een behoorlijke vibrator uit, die ze openschroeft om de batterijen om te wisselen met die in haar calculator!
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:37 schreef RonaldV het volgende:
Kort geleden op school tijdens wiskunde. De batterijen van de rekenmachine van een klasgenote waren op. Het meisje (16 of 17 jaar oud) had geen idee hoe ze die dingen moest vervangen (), dus ze vraagt hulp aan de docent. Die maakt het daarvoor bestemde klepje open, en vraagt of ze extra batterijen bij zich heeft. "Jawel,' zegt ze, en tot verbazing van iedereen, en afgrijzen van de docent, zet de jongedame haar schooltas op tafel, en haalt daar alsof het de normaalste zaak van de wereld is een behoorlijke vibrator uit, die ze openschroeft om de batterijen om te wisselen met die in haar calculator!
Je zult je maar vervelen tijdens de les.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:37 schreef RonaldV het volgende:
WTFquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:37 schreef RonaldV het volgende:
Zie je wel, ook vrouwen doen aan "wie heeft de grootste".quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:37 schreef RonaldV het volgende:
Whahaha!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:10 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Zie je wel, ook vrouwen doen aan "wie heeft de grootste".
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:37 schreef RonaldV het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |