Lekker danquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:19 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Moet per sé op een Marinekazerne gebeuren, heb ffs een Landmachtkazerne op 10 km afstand
quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:37 schreef Chanty het volgende:
oeh een nieuwe die we kunnen volbaggeren
Daarom ook mijn aankoop van LR 1 en 2 voor de goedkope aanschaf LR3quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:17 schreef Kremers het volgende:
Lightroom 3 komt binnenkort ook nog uit
quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:37 schreef Chanty het volgende:
oeh een nieuwe die we kunnen volbaggeren
En er dan niet eens fatsoenlijk een linkje van makenquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:27 schreef Erasmo het volgende:
STACULDIGSPTLIFSEXPTAB&HONZKLBKELZUU VBLOWSDEFTRUMLNSESFOT Deel 2!
Das waar, upgrade prijs is ¤99 dacht ikquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daarom ook mijn aankoop van LR 1 en 2 voor de goedkope aanschaf LR3Die beta heeft me aardig overtuigd
Wow nicequote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:17 schreef RonaldV het volgende:
L337 Ph0t0sh0p skillz!
(ca. 5 minuten)
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:50 schreef Erasmo het volgende:
Morgen komt mijn lens weer terug van de reperateur![]()
[ afbeelding ]
Dat is wel heul lang jaquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:57 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dank jeMocht ook eens tijd worden na een half jaar
Ik heb elke dag weekend... of elke dag een werkdag... het is maar net of ik de zaken positief of negatief wil bekijkenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:32 schreef Puala het volgende:weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekend
Ik kan niet wachten tot ik een nieuwe PC heb (komt 10 maart) en dat eindelijk eens op een fatsoenlijke manier kan gebruiken (huidige PC is veel te traag en heeft te weinig geheugen)quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:12 schreef Kremers het volgende:
[..]
Das waar, upgrade prijs is ¤99 dacht ik
Goede keus i.i.g., Lightroom is een zeer goede RAW toolIk kan echt niet meer zonder
Dat dusquote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:32 schreef Puala het volgende:
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekend
Nu ga je hem bellen en hoop je dat z'n sleutel opneemt?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:50 schreef Marco001 het volgende:
Weekje vakantie![]()
Wel handig trouwens: we wouden net even boodschappen halen, doet mijn kameraad zijn kamerdeur dicht, liggen de sleutel en zijn gsm's nog binnen..
Maar goed dat ik ook mijn gsm bij me heb, anders had hij het hele weekend op de gang kunnen slapen..
Stomme situaties zijn dat altijd.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:50 schreef Marco001 het volgende:
Weekje vakantie![]()
Wel handig trouwens: we wouden net even boodschappen halen, doet mijn kameraad zijn kamerdeur dicht, liggen de sleutel en zijn gsm's nog binnen..
Maar goed dat ik ook mijn gsm bij me heb, anders had hij het hele weekend op de gang kunnen slapen..
Wat voor?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik kan misschien eventueel binnenkort een mooie nieuwe camera scoren met lensje
Ze waren hem kwijtquote:
Kwijt, nou daar stuur je m ook niet meer naartoequote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:39 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wat voor?
[..]
Ze waren hem kwijt![]()
Zucht, net een driehoekje van mijn auto in de garage helemaal spuitklaar gemaakt voor de anti steenslag, kijk ik vlak voor het spuiten op de spuitbus; ''Verwerkingstemperatuur 15-25 graden'' Fuuuuuuu![]()
![]()
![]()
![]()
Spuitbus ligt nu op de verwarming
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:01 schreef Erasmo het volgende:
Ik zal wel moeten, dat bedrijf in Duitsland voert de garantiereparaties uit
Dus nu heb ik maar een nieuwe gekregen
Fantastische prestatie van haar.quote:
Zekerquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:12 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Fantastische prestatie van haar.
Behoorlijke FAAL idd.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:26 schreef Netsplitter het volgende:
Jammer van de achtervolging heren en dames.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |