Dan valt het hier wel mee anders zijn het er een stuk of 35quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:23 schreef TwyLight het volgende:
topics met 300 of meer posts tellen niet als slotje
Ik zal eens opnieuw tellen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:23 schreef TwyLight het volgende:
topics met 300 of meer posts tellen niet als slotje
Met een FOK!ker trouwensquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:24 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ga ff bieren in het centrum. Daag.
Je gaat gewoon naar de hoeren.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:24 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ga ff bieren in het centrum. Daag.
Dat is niet kut.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:25 schreef TwyLight het volgende:
Wie vind het ook altijd zo kut als je hem bij een meisje er in drukt terwijl ze slaapt en hij helemaal niet nat is?
Dan heb ik serieus maar 2 slotjes.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
De GM topics ook niet of die wel?
?quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:25 schreef TwyLight het volgende:
Wie vind <<<< het ook altijd zo kut als je hem bij een meisje er in drukt terwijl ze slaapt en hij helemaal niet nat is?
quote:
Daar ligt het dan aan en de felicitatie topicsquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
De GM topics ook niet of die wel?
Dat is ook een kut hoor, of een anus.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is niet kut.
Dat is lastig.
En daarom hebben ze glijmiddel uitgevonden.
Ja, klopt.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:26 schreef MarkM het volgende:
[..]
Dat is ook een kut hoor, of een anus.
ikke dan maar 4 maar als GM en verjaardagstopics ook niet mee tellen dan geen 1quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan heb ik serieus maar 2 slotjes.
Muhahahaha!quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:27 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ZOMG you caught me![]()
Normaal overkomt dat me echt nooit
Als in: Ik lees me even in, in de gemeenteverkiezinggebeuren en we zijn 2 SC's verderquote:
Daar moet je je ook niet inlezen joh.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:28 schreef nijnja het volgende:
[..]
Als in: Ik lees me even in, in de gemeenteverkiezinggebeuren en we zijn 2 SC's verder
Dat kan, maar dit topic gaat al lang niet meer zo snelquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:28 schreef nijnja het volgende:
[..]
Als in: Ik lees me even in, in de gemeenteverkiezinggebeuren en we zijn 2 SC's verder
Je e-penis is wel een inch gegroeidquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daar koop je nog geen droog brood voor!
Om hem in werkelijk te groeien moet ik eens aan een structurele oplossing gaan denkenquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:29 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Je e-penis is wel een inch gegroeid
Die van mij groeit bij het zien van een naakte vrouwquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Om hem in werkelijk te groeien moet ik eens aan een structurele oplossing gaan denken!!!
'Hij is een beetje verleeeegen'
Moet inderdaad niet, maar ik vind het wel interessantquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:28 schreef mstr het volgende:
[..]
Daar moet je je ook niet inlezen joh.
waar blijft de tijd?quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:30 schreef TwyLight het volgende:
zomg trouwens5102
5000 is dik kort geleden
Ik ga niet stemmen daarvoor.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:31 schreef nijnja het volgende:
[..]
Moet inderdaad niet, maar ik vind het wel interessant.
Jullie zijn verder dan KLB SCquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:30 schreef TwyLight het volgende:
zomg trouwens5102
5000 is dik kort geleden
Ik dacht eerst ook van niet, maar doe het toch maar. VVD wordt het want de PVV doet hier niet meequote:
Ik wil wel een test posten.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:31 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Die van mij groeit bij het zien van een naakte vrouw
probeer het ook eens anders!
Ik ook VVD, want de PVV doet hier wel mee.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:32 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik dacht eerst ook van niet, maar doe het toch maar. VVD wordt het want de PVV doet hier niet mee
Zo iets jaquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Serieus, wat is dat een !$#%$^&&$!*^*$@!($ SC.
Joh....quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:33 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb een keer een meisje gezien met 4 schaamlippen
quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:33 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Het gaat hier om een 3d model irl
Wat raar!quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:33 schreef TwyLight het volgende:
2 binnenste en 2 buitenste?quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:33 schreef TwyLight het volgende:
Een middelste en 3 er omheen.quote:
Ik ookquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:35 schreef nijnja het volgende:
Ik heb een keer een kat gezien met 2 verschillende ogen!
Die van mij een linker en een rechterquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ookHij had een blauwe en een gele.
toch niet een linker en een rechter?quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:35 schreef nijnja het volgende:
Ik heb een keer een kat gezien met 2 verschillende ogen!
Van achteren.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:36 schreef mstr het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je zelf kijkt.
Wel dusquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
toch niet een linker en een rechter?
Waarom zeg je dat nu pas?quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
geile wijven bij curling joh
Nou, deze had echt echt ECHT twee verschillende.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:36 schreef nijnja het volgende:
[..]
Die van mij een linker en een rechter
ja ik kijk nu pasquote:
Geyl he?quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
geile wijven bij curling joh
Kontjes dan?quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:37 schreef mstr het volgende:
Hou alsjeblieft eens op met praten over kutjes.
wel meer dan alleen die assquote:
Bijna geen tietenquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wel meer dan alleen die ass
Die heeft een andere vaderquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:41 schreef MarkM het volgende:
[..]
Haar zus lijkt veel buitenlandser.
Ik ook niet, maar een B is toch wel minimumquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:41 schreef mstr het volgende:
[..]
Boeiend, ik hoef ook geen grote tieten bij m'n vriendin
Ligt ook een beetje aan de rest van de bouw.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:42 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar een B is toch wel minimum
Mja klopt maar B is redelijk bescheiden, ook bij kleine meisjesquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Ligt ook een beetje aan de rest van de bouw.
PUBquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:44 schreef Smijn. het volgende:
Van Politiek naar kutjes naar kontjes naar tietjes
je uiquote:
Klopt, maar ook alleen B zegt niks hè.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:43 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Mja klopt maar B is redelijk bescheiden, ook bij kleine meisjes
Dat ligt ook aan hoe groot je handen zijnquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:44 schreef TwyLight het volgende:
Ze moeten i.i.g groot genoeg zijn dat als ze op haar rug ligt en je je hand er op legt je haar borstkast niet voelt
Ik houd ook niet van hele grote tieten, maar ook niet van hele kleinequote:Op donderdag 25 februari 2010 23:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Klopt, maar ook alleen B zegt niks hè.
Maar ik hoef geen grote tieten, heb er niet zo gek veel mee.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar ik hoef geen grote tieten, heb er niet zo gek veel mee.
Ik probeer het me voor te stellen. Ik moet er alleen maar om lachenquote:
Ik moet denk ik even in zijn fobo kijken.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:46 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ik probeer het me voor te stellen. Ik moet er alleen maar om lachen![]()
Het spijt me
Ja, klopt.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:45 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik houd ook niet van hele grote tieten, maar ook niet van hele kleine
Ik weet dat enkel B niks zegt natuurlijk maar je krijgt wel een beeld
quote:
Wtf. Hoe kan dat?quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:47 schreef TwyLight het volgende:
Ik had een keer een meisje en haar tieten bleven PRECIES de zelfde vorm als ze op haar rug lag, en het waren 100% geen siliconen. echt freaky was dat en niet chill
1.80 vind ik redelijk grootquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Ik hoef geen D, maar ook geen kleine A.
Geef maar een mooie grote A of een B (bij een niet te groot meisje: 1.65 - 1.80)
Ja geen ideequote:
Ik ook zo tussen de 160/170quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:49 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, ik wilde ook 1.75 eerst neerzetten.
Ik zoek ze een beetje tussen 1.60/1.65 en 1.75
Dan wordt het sowieso nooit wat tussen ons.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Ik hoef geen D, maar ook geen kleine A.
Geef maar een mooie grote A of een B (bij een niet te groot meisje: 1.65 - 1.80)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan wordt het sowieso nooit wat tussen ons.
Je bent 190 met DD?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, maar als ze dat wel doen en ze gaat staan, dan zakken ze als een baksteen naar beneden.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:49 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja geen ideewas echt freaky, nja ook weer niet PRECIES de zelfde vorm maar de gingen iig niet zo versprijden als een balon met water zegmaar
quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan wordt het sowieso nooit wat tussen ons.
Hoezo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hahah nee zo bedoel ik het niet, als een meisje met normale tieten op haar rug gaan liggen dan versprijden ze toch een beetje zegmaar, ja weet niet hoe uit te leggenquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, maar als ze dat wel doen en ze gaat staan, dan zakken ze als een baksteen naar beneden.
Nee. Even liefdequote:
Ik ook niet, maar ook al ben ik 187 vind ik 180 nog steeds te grootquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:50 schreef mstr het volgende:
[..]
[..]
Ik 1.80, dus daarom zoek ik niet te groot.
Ik vraag me nog steeds af wat DD is want volgensmij bestaat die maat nietquote:
Ja, ik snap het.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:51 schreef TwyLight het volgende:
[..]
hahah nee zo bedoel ik het niet, als een meisje met normale tieten op haar rug gaan liggen dan versprijden ze toch een beetje zegmaar, ja weet niet hoe uit te leggenmaar dat gebeurde bij haar amper,
Ik vind een meisje dat een stukje kleiner is gewoon liefquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:51 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ook al ben ik 187 vind ik 180 nog steeds te groot
Ik sport ook veel en ik heb dat niet.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, ik snap het.
Maar hoe jij het omschreef klonk het als theezakjes.
Toevallig een meisje dat veel sportte en/of kleinere borsten?
sportte wel veel ja maar geen kleine, best grote zelfs Kleine D of grote Cquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, ik snap het.
Maar hoe jij het omschreef klonk het als theezakjes.
Toevallig een meisje dat veel sportte en/of kleinere borsten?
Ik ook, en een meisje die groot is lelijkquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik vind een meisje dat een stukje kleiner is gewoon lief
Dubbel DD is wat tussen D en E in zit.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af wat DD is want volgensmij bestaat die maat niet
Maar wel D ja.
Nee, maar als iemand veel sport en kleinere borsten heeft, dan heeft het meer steun van het spierweefsel er onder. Dus dan is er minder bewegelijkheid.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik sport ook veel en ik heb dat niet.
Oké, met zo'n cup zou ik het inderdaad ook heel raar vinden.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:53 schreef TwyLight het volgende:
[..]
sportte wel veel ja maar geen kleine, best grote zelfs Kleine D of grote C
Mijn vriend en ik waren bijna even groot. Gelukkig is hij nog wat gegroeid naar 1.80quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:54 schreef TwyLight het volgende:
en al helemaal als het meisje groter is dan de jongen dat is echt belachelijk lelijk en dom.
ik moet echt lachen als ik dat zie bij iemand
Ja ik vond het echt super vreemdquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Oké, met zo'n cup zou ik het inderdaad ook heel raar vinden.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:53 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik ook, en een meisje die groot is lelijk
Dat klopt op de een of andere manier niet.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:54 schreef TwyLight het volgende:
en al helemaal als het meisje groter is dan de jongen dat is echt belachelijk lelijk en dom.
ik moet echt lachen als ik dat zie bij iemand
Zal het ook aan de sport liggen?quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, maar als iemand veel sport en kleinere borsten heeft, dan heeft het meer steun van het spierweefsel er onder. Dus dan is er minder bewegelijkheid.
Oke. Dan heb ik dat.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:54 schreef TwyLight het volgende:
DD is als je twee tieten hebt die beide D zijn
Haha.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:55 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja ik vond het echt super vreemdik was behoorlijk dronken ook nog maar weet zeker dat het zo was
en volgens mij ging ik ze daarna als een mongool lopen onderzoeken en voelen.
vandaar dat ze niet wou neuken misschien
Ja van dammen krijg je geen gespierde tietenquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zal het ook aan de sport liggen?
Ja, tuurlijk.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zal het ook aan de sport liggen?
Ja.quote:
Mja dat niet maar normaal toch beetje zoenen, hand onder het shirt en beetje strelen maar nu bleef ik extra lang zoenen en dik overdreven voelen en knijpen en de hele tiet analyserenquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Haha.
'Heb je nou siliconen of wat?! Verrekte kut!!
quote:
Ik zwem! (7x in de weekquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk.
Als jij voetbalt, dan train je je borstspieren minder, als dat je turnt/zwemt.
Ik nietquote:
Op een luchtbed drijven met een martini telt nietquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zwem! (7x in de week) En ik heb dat nog steeds niet!
Je maakte het voorspel iets té lang.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:57 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Mja dat niet maar normaal toch beetje zoenen, hand onder het shirt en beetje strelen maar nu bleef ik extra lang zoenen en dik overdreven voelen en knijpen en de hele tiet analyseren
quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:58 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Op een luchtbed drijven met een martini telt niet
Dat is juist positiefquote:
Ja, maar als je redelijk grote borsten hebt, dan is dat natuurlijk ook minder.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zwem! (7x in de week) En ik heb dat nog steeds niet!
Hehehquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:58 schreef mstr het volgende:
[..]
Je maakte het voorspel iets té lang.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:59 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, maar als je redelijk grote borsten hebt, dan is dat natuurlijk ook minder.
MSN, liedje...quote:
Dan is het na wat alcohol al heel simpel.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:59 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Hehehachja blij van eigenlijk, was een collega van me die ik eigenlijk helemaal niet zo aantrekkelijk vond maar na een avond stappen bleef ik slapen (want woonde in andere stad) dus tja
Mwah, nee. Beetje weinig wedstrijden de laatste tijd.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:00 schreef nijnja het volgende:
DeLuna, alweer een mooie tijd neergezet?
Dat is wel zondequote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mwah, nee. Beetje weinig wedstrijden de laatste tijd.
Is juist meer weerstand dus ga je in theorie langzamer...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:01 schreef TwyLight het volgende:
Maar met grotere borsten blijf je beter drijven dus is het oneerlijk tegenover je tegenstanders!
Qua uiterlijk of innerlijk?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:00 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Cool, wat voor een meisje is het?
Idd, en ze was zelf dikke alcoholistquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:01 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan is het na wat alcohol al heel simpel.
Kloptquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:01 schreef mstr het volgende:
[..]
Je bent nu nog schattiger dan je al was.
Juist als je geen tieten hebt ga je harder. Stroomlijn enzo.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:01 schreef TwyLight het volgende:
Maar met grotere borsten blijf je beter drijven dus is het oneerlijk tegenover je tegenstanders!
Haha.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:02 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Idd, en ze was zelf dikke alcoholist
Was wel lelijk trouwens die avond, ging met alle collega's maar had ook een vriend van mij meegenomen, die verder niemand kende.
ging ik ff roken, bleek dat ik 1,5 weg was geweesten hij alleen stond
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:03 schreef the_legend_killer het volgende:
Morgenvroeg ga ik naar de tandarts voor controle.
Hopelijk kom ik er heelhuids vanaf.
Mja "alleen" was wat overdreven hij praatte wel wat enzo maar vond het toch niet zo relaxt van mij. logischquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:02 schreef mstr het volgende:
[..]
Haha.
Dan was ie niet echt goed gemengd in de groep
Knuffelt lekker he, zo'n verschil?quote:
Uiterlijk:quote:
Ja, dat is logisch inderdaad.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:03 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Mja "alleen" was wat overdreven hij praatte wel wat enzo maar vond het toch niet zo relaxt van mij. logisch
Like wtf.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:04 schreef TwyLight het volgende:
sowieso die jongen die mee was is de grootste en succesvolste hosselaar die ik ken, dus dat was geen probleem ofzo
hij is nu 17 en heeft met een meisje van 21 die kk lekker is
Da's logischquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:03 schreef mstr het volgende:
[..]
Uiterlijk:
Blond, atletisch figuur, 1.68 geloof ik, verhoudingen perfect.
Innerlijk:
Lief, spontaan, tikkeltje verlegen en soms kan ze stronteigenwijs zijn, net zoals ik.
Hmm blond, daar ben ik een beetje overheenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:03 schreef mstr het volgende:
[..]
Uiterlijk:
Blond, atletisch figuur, 1.68 geloof ik, verhoudingen perfect.
Innerlijk:
Lief, spontaan, tikkeltje verlegen en soms kan ze stronteigenwijs zijn, net zoals ik.
Leuk maar waarom een andere ?quote:
Heerlijk jaquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Knuffelt lekker he, zo'n verschil?
Maar het is ook zo.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Da's logisch
Er zal niet staan:
Bruin, beetje mollig en 1,80, beetje buiten proportie
Innerlijk
Hard, introvert, grote mond en het eigenlijk altijd oneens met mij, tegenstelling van mij.
Dat doen ze meestal welquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die van mij weet altijd wel iets te vinden.
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:01 schreef mstr het volgende:
[..]
Je bent nu nog schattiger dan je al was.
Ik kan me niet anders herinneren dan dat ik 9 van de 10 keer op blond val.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:05 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Hmm blond, daar ben ik een beetje overheenvroeger echt alleen maar blond maar tegenwoordig bijna alleen maar getinte/indische meisjes
Die staat al in mijn FoBoquote:
Die UI is wel nicequote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Blauw met blauwe achtergrond is ook weer zo.
[..]
LangerJe post met mn ex
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:05 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Wel ff een ondertitel nemen nog, staat zo kaal nu
Hij is lief!quote:
Niet alleen aan jouquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij moet toch wat verdienen aan mij
Hoe bedoel jequote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Blauw met blauwe achtergrond is ook weer zo.
[..]
LangerJe post met mn ex
Mja je kan het of je kan het nietquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je post met mijn ex![]()
[..]
Oefenen
Pleaase stay off the alcohol...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:09 schreef TwyLight het volgende:
Sowieso volgens mijn eigen statistieken worden getinte/indische meisjes een stuk geiler en natter dan nederlandse meisjes, en ze doen meer hun best
Ik kan je helaas niet helpen aan meer statistiekenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:09 schreef TwyLight het volgende:
Sowieso volgens mijn eigen statistieken worden getinte/indische meisjes een stuk geiler en natter dan nederlandse meisjes, en ze doen meer hun best
Hij is gewoon tofquote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:09 schreef TwyLight het volgende:
dat doe ik ook wel maar tochquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[..]
Oefenen
DDL je ex UI ?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[..]
Oefenen
Echt echtquote:
Ik begon niet met talent hoor, mijn eerste tekeningen (Waar ik echt bij nadacht) waren het verkrachten van Sailor Moonquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 00:09 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Mja je kan het of je kan het nietals je er talent voor hebt kan je wel oefenen ja maar echt niet iedereen kan het aanleren ofzo
Soms kan je minder rationeel nadenken na een aantal pilskesquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:10 schreef TwyLight het volgende:
[..]
?? is echt zo, tenminste dat zijn mijn bevindingen
Dat is het dan zekerquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij is wel fijn dus dat scheelt dan weer
OMG omg omgquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
#61 -Vaduz- 71896quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:11 schreef nijnja het volgende:
Jaaaa!! Ik ben weer een plekje gestegen![]()
!!
Nu moet ik er wel weer een paar om door te klimmen...
#53 Mike 76.285
#54 nijnja 74.592
#55 buzzer 74.576
Kijk eens onderaanquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:11 schreef nijnja het volgende:
!!
#53 Mike 76.285
#54 nijnja 74.592
#55 buzzer 74.576
#46 Q. 80.049quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:11 schreef nijnja het volgende:
!!
#53 Mike 76.285
#54 nijnja 74.592
#55 buzzer 74.576
REN! Jij geweldig stuk moderator dat je er rondloopt!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik begon niet met talent hoor, mijn eerste tekeningen (Waar ik echt bij nadacht) waren het verkrachten van Sailor Moon
Je gaat mij niet inhalen hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:12 schreef mstr het volgende:
[..]
#61 -Vaduz- 71896
#62 mstr 71786
#63 Bosbeetle 71553
Verkeerde quotequote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nijn?
Waarom sta je op nijn z'n plek, ga weg
Nijn?quote:
Daarzo ergens onderquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 00:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
REN! Jij geweldig stuk moderator dat je er rondloopt!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR is je felicitatietopic???
Ja maar jij en fiets hebben geen levenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:13 schreef Renesite het volgende:
#11 Roel_Jewel 115297
#12 Renesite 110272
#13 Bengeltje 106457
#14 Bravebart 105597
#15 golfer 103590
#16 Alicey 103536
#17 Surveillance-Fiets 102555
Tering, ik wist niet dat Bart er zoveel hadquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:13 schreef Renesite het volgende:
#11 Roel_Jewel 115297
#12 Renesite 110272
#13 Bengeltje 106457
#14 Bravebart 105597
#15 golfer 103590
#16 Alicey 103536
Kan jij niet in dezelfde stijl een briljant konijn voor mij makenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nijn?![]()
[..]
Daarzo ergens onder![]()
![]()
Je was net niet online
Jajaaa!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:14 schreef mstr het volgende:
[..]
Tering, ik wist niet dat Bart er zoveel had![]()
Nee, mag neit!quote:
Pas maar op nu ben ik nog de hekkensluiter maar...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:13 schreef Renesite het volgende:
#11 Roel_Jewel 115297
#12 Renesite 110272
#13 Bengeltje 106457
#14 Bravebart 105597
#15 golfer 103590
#16 Alicey 103536
Ik denk het welquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 00:14 schreef nijnja het volgende:
[..]
Kan jij niet in dezelfde stijl een briljant konijn voor mij maken?
Toevallig wel de vier leukstesten!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
dit is zo veel leuker nunu kunnen we met z'n vieren door het slotje posten
ik doe je moeder!quote:
die ook!quote:
Net zo makkelijk van je hela hela ho lalaquote:
Jaaaa het is zo van ploep en hopla! Eerst wel allemaal errors en zo..quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:17 schreef RenRen- het volgende:
Wat gaat dat makkelijk zo door een slotje heen
je hoeft er niets voor te doenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:17 schreef RenRen- het volgende:
Wat gaat dat makkelijk zo door een slotje heen
Jij on top!quote:
Jij en welke rechten.quote:
Bij mij is het alleen ploep op de WCquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Net zo makkelijk van je hela hela ho lala
[..]
Jaaaa het is zo van ploep en hopla! Eerst wel allemaal errors en zo..
De rechtsenquote:
Je moetquote:
Dat is ook lekker hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |