geen idee, ben daar nog nooit geweestquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:28 schreef TwyLight het volgende:
[..]
We hebben hier ook een taleminimaar in vorden is het veel lekkerder
ojaquote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:29 schreef TwyLight het volgende:
[..]
oja![]()
mn zusje heet joy en die werd er altijd mee gepest
Arme Joy.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:29 schreef TwyLight het volgende:
[..]
oja![]()
Je zusje is een dame van plezier?quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:29 schreef TwyLight het volgende:
[..]
oja![]()
Je kon ook al bij de prijs zonder het ijsje te eten, want het ijsje zat in een bakje en dat bakje zat in de schatkistquote:
Heb er één keer iets gehaad maar ga meestal naar Talamini. Dat is pas lekker ijs.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:26 schreef TwyLight het volgende:
Noortje haal je wel eens softijs in vorden?!!! daar hebben ze zulke lekkere he
100 miljoen miljard smaken
en meeega grote
![]()
Die moet ik nog proberen. Maar 't is dus lekker?quote:
Een keer naar Winterswijk gaan?quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Heb er één keer iets gehaad maar ga meestal naar Talamini. Dat is pas lekker ijs.
Ben niet zo van het softijs.
Ingenieuze dubbele bodem hadden die bakjes.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:30 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Je kon ook al bij de prijs zonder het ijsje te eten, want het ijsje zat in een bakje en dat bakje zat in de schatkist
ik ook niet zo, sowieso niet echt ijsfreak ofzo, maar in vordenquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Heb er één keer iets gehaad maar ga meestal naar Talamini. Dat is pas lekker ijs.
Ben niet zo van het softijs.
Het was toch een bodem?quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:30 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Je kon ook al bij de prijs zonder het ijsje te eten, want het ijsje zat in een bakje en dat bakje zat in de schatkist
Dat deed ik nooit!quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:30 schreef TwyLight het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |