2 zakken met die pepermuntballen en ik durfde 2 dagen lang niet van de bank af te komen in de angst dat ik over m'n nek zou gaan.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:41 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
3 zakken achter elkaarToen kon ik ze ook niet meer zien.
bij de nibbits en bugles nergens geen last vanquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:41 schreef DeLuna het volgende:
Van chips krijg je sowieso van die vieze pijnlijke zoute lippen.Maar toch blijven eten.
In Duitsland bestaat het nog.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:41 schreef Heroinjunk het volgende:
Je had vroeger ook van dat lekkere drinken. Cola vanilla.
Ja maar Buglesquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
bij de nibbits en bugles nergens geen last van
En dan stiekum het schoolplein weer op omdat we er eigenlijk niet af mochtenquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:40 schreef TwyLight het volgende:
Wie haalde er trouwens op de middelbare school ook altijd in de pauze ham/kas croissants, een zak chips en een flesje cola?
Je zult de enige zijn. Ik ga over 10 minuten richting de stad.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:43 schreef Desunoto het volgende:
Ik ga maar slapen. Dan ben ik morgen in ieder geval wakker.
Slaap zequote:Op donderdag 25 februari 2010 22:43 schreef Desunoto het volgende:
Ik ga maar slapen. Dan ben ik morgen in ieder geval wakker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |