smoesjesquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Morgen kan ik niet, dan laat ik mijn KLB-SC tattoo zetten. En van het weekend ga ik shoppen met mijn vadert in Batavia stad of zo. Of iets waar veel winkels zijn. Parijs. Jeweet.En maandag kan ik niet, omdat school. Dinsdag ben ik in Brussel. Woensdag moet ik mijn spalkjes laten checken bij de ortho. Ennem. Ja. Volgeboekt.
Je echte naam staat net als je email gewoon op internet. Domme vlerk. Tevens was het NSB gedrag wat jij net vertoonde. PUBER PUBER PUBER. LACH HEM UIT.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Beetje NSB gedrag, heb je ook vermeld dat je de behoefte voelde om spontaan mijn echte naam te achterhalen en posten?
You did it yourselfquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Beetje NSB gedrag, heb je ook vermeld dat je de behoefte voelde om spontaan mijn echte naam te achterhalen en posten?
Wat boeit je echte naam nog als je jezelf al met pik en al op het internet gooit.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Niks achterhalen, je hebt het ooit zelf gepost op FOK!.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Jij hebt meer TR's geplaatst en banverzoekjes gedaan dan wie dan ook, droeftoeter!quote:
Je beat 23cm niet.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee ik hou 'm goed schoon, je weet maar nooit huh.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:34 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jij hebt meer TR's geplaatst en banverzoekjes gedaan dan wie dan ook, droeftoeter!En het ook telkens trots posten in het topic.
Karma.
quote:Vergeet verder niet om na te denken voordat je iets post. Iedereen kan meelezen en je posts, foto\'s, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had. Ook kunnen je berichten en alles daarin (foto\'s, usericons, signatures e.d. bijvoorbeeld) gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en zullen ons daar doorgaans ook verder niet mee bemoeien en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto\'s, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.
ja heequote:Op donderdag 25 februari 2010 22:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Morgen kan ik niet, dan laat ik mijn KLB-SC tattoo zetten. En van het weekend ga ik shoppen met mijn vadert in Batavia stad of zo. Of iets waar veel winkels zijn. Parijs. Jeweet.En maandag kan ik niet, omdat school. Dinsdag ben ik in Brussel. Woensdag moet ik mijn spalkjes laten checken bij de ortho. Ennem. Ja. Volgeboekt.
*Kuch*quote:Op woensdag 15 april 2009 15:15 schreef Lamon het volgende:
[..]
*zucht*
Godverdomme, daar gaan we weer...
Breathtaking, ben je al 18?
In dat geval ben ik een lekker ding met veel geld, veel te oud voor je, maar dat is juist spannend,
en mijn versierlijn zou zijn;
"Als je met me uit gaat, mag je op mijn Wii spelen, naar mijn blu-raytjes kijken, mijn Iphone gebruiken, en gratis naar het beste Griekse restaurant van Nederland, omdat die gek me om de 1 of andere reden maar kortingsbonnen blijft sturen, daarna je vol laten lopen voor 1,- per breezer of biertje bij de studentenvereniging waar ik lid ben, en daarna alsnog kiezen of je met me naar bed wilt, alhoewel je dan toch te bezopen bent om je handen nog van me af te houden, dus dat zit wel goed.
In het echt ben ik nog gaver, gespierder en stoerder dan ik hier lijk.
Maar eerst wil ik een foto, die kun je sturen naar dvankeppel@hotmail.com, en als je lekker genoeg bent gaan we het doen!
ZO!
Nu geen wijf meer?!
Vinger je jezelf erop ofzo?quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:35 schreef wolvendagen het volgende:
Als ik vandaag door deze topics nog niet op 1 sta met de dagcijfers dan weet ik het ook niet meer.
Seks.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:35 schreef jitzzzze het volgende:
ik ben er wel weer klaar mee, volgend onderwerp?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |