quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:26 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dan zitten we in dezelfde baanHAHAHAHAHAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Neeee.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:26 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het is 1 letter, gaan we daar nu over zeuren?
Maar drie strafbare feiten is niet lullig tegenover een normale Leidse student?quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind het nogal lullig tegen over Zh?
Ik las Fristi. Nu wil ik Fristi.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:26 schreef Bragi het volgende:
Maar even een Peter R. de Vriesiaanse constructie.
Shit got real (lees: Lamon werd frusti) toen er allemaal-quotes van hem werden opgerakeld. Hè, dat mag, niks banbaars aan, hij heeft die dingen zelf gezegd.
Maar misschien denkt Lamon nu: "Zij worden persoonlijk (door het posten van die-quotes, red.), dus nu wordt k het ook, verdimme!
"
Liegen is pas strafbaar als je iemand vermoord hebt of enigszins een misdaad hebt gepleegd.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:27 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar drie strafbare feiten is niet lullig tegenover een normale Leidse student?
Je loog, en je zal het nooit toegeven.
Dat vraag ik me net zo erg af.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Zeg, waar moet al dat water eigenlijk precies vandaan komen?
Ja, zoiets denk ik. Zij naaien mij, ik naai hen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:26 schreef Bragi het volgende:
Maar even een Peter R. de Vriesiaanse constructie.
Shit got real (lees: Lamon werd frusti) toen er allemaal-quotes van hem werden opgerakeld. Hè, dat mag, niks banbaars aan, hij heeft die dingen zelf gezegd.
Maar misschien denkt Lamon nu: "Zij worden persoonlijk (door het posten van die-quotes, red.), dus nu word ik het ook, verdimme!
"
Dus je hebt eau de twat gezien?quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik had het over in het eggie.
Ik snap je niet.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dus je hebt eau de twat gezien?
*trollface*
Alleen wel jammer dat er ook veel mensen bij zaten die helemaal niets te maken hebben met de KLB SC.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, zoiets denk ik. Zij naaien mij, ik naai hen.
What the fuck.quote:
Morgen kan ik niet, dan laat ik mijn KLB-SC tattoo zetten. En van het weekend ga ik shoppen met mijn vadert in Batavia stad of zo. Of iets waar veel winkels zijn. Parijs. Jeweet.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
zeg, wolvendagen,
wanneer zal ik langskomen dan?
Uhu, maar in een vlaag van woede denk je niet na.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen wel jammer dat er ook veel mensen bij zaten die helemaal niets te maken hebben met de KLB SC.
Beetje NSB gedrag, heb je ook vermeld dat je de behoefte voelde om spontaan mijn echte naam te achterhalen en posten?quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:29 schreef Bragi het volgende:
Ik heb shmoopy maar even op de nog levende Lamon-met-punt gewezen.
Posten terwijl je geband bent.
Ik wel.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Uhu, maar in een vlaag van woede denk je niet na.
Smegma pik.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik snap je niet.
Met je dampige kut.
Hij naait de mensen die hij juist vertrouwde.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen wel jammer dat er ook veel mensen bij zaten die helemaal niets te maken hebben met de KLB SC.
NSBgedrag? Ik vind het meer burgeruserplicht.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Beetje NSB gedrag, heb je ook vermeld dat je de behoefte voelde om spontaan mijn echte naam te achterhalen en posten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |