Omdat ik dat vies vind.quote:
quote:
THANK YOU JOLLIEBOLLIEquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:20 schreef L0t.. het volgende:
Jol kan maar beter Suk inbrengen, dan is er tenminste nog één iemand die wil winnen.
QFT!quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:22 schreef Devvie het volgende:
[..]
waarom gebruik jij steeds IVM als in vergelijking met ipv in verband met?
Waterval uit je kut.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat ik dat vies vind.
[..]
Laat 'm morgen nog zetten.
Crack, je denkt toch niet serieus dat we hem geloven? Hij is fucking Dutch Psycho man.quote:
als hij 'in vergelijking met' bedoeld typt ie IVMquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik snap deze post niet? Ik heb maar 2 biertjes op.
CRACK IS EEN NOTOIRE LEUGENAARSTER.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:24 schreef RickoKun het volgende:
[..]
IK GELOOF JE NIET!!!!!!!! WAAROM LIEG JE TEGEN ONS ALLEMAAL!!!!!!!!!!!!!!!!!
GMTAquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:24 schreef Bragi het volgende:
[..]
QFT!
Dát is de main reason waarom ik zo'n hekel heb aan Lamon. Precies dat.
Ik vind het nogal lullig tegen over Zh?quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Crack, je denkt toch niet serieus dat we hem geloven? Hij is fucking Dutch Psycho man.
Ah, ik snap 'm weer.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:24 schreef Devvie het volgende:
[..]
als hij 'in vergelijking met' bedoeld typt ie IVM
maar dan lees ik: in verband met
Die moet ook weten dat Lamon labiel is.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind het nogal lullig tegen over Zh?
Dan zitten we in dezelfde baanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg, waar moet al dat water eigenlijk precies vandaan komen?quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb nog niemand meegemaakt die het kon, dus geen ordeel.
Het is 1 letter, gaan we daar nu over zeuren?quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:22 schreef Devvie het volgende:
[..]
waarom gebruik jij steeds IVM als in vergelijking met ipv in verband met?
Ook niemand die het niet konquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
die leest meequote:Op donderdag 25 februari 2010 22:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind het nogal lullig tegen over Zh?
Zoek op eau de twat.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jazeker, want verwarrendquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:26 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het is 1 letter, gaan we daar nu over zeuren?
No. Just get the fuck out.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:26 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het is 1 letter, gaan we daar nu over zeuren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |