anders maar even in de regen buiten spelen.
  anders maar even in de regen buiten spelen.  

Het ziet er hier nog niet zo uit, maar het ruikt en klinkt als lente, heel in de verte. En mijn zielige sneeuwklokje van januari is ook al niet meer alleen!
  Het ziet er hier nog niet zo uit, maar het ruikt en klinkt als lente, heel in de verte. En mijn zielige sneeuwklokje van januari is ook al niet meer alleen!   

De lente is dan nog niet buiten, we halen de lente gewoon naar binnen
 De lente is dan nog niet buiten, we halen de lente gewoon naar binnen  

Maar ze zorgen nu dat ze voor twaalven weg zijn
 Maar ze zorgen nu dat ze voor twaalven weg zijn  

Zijn ze er al?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh. da's fijn zeg LilyHet ziet er hier nog niet zo uit, maar het ruikt en klinkt als lente, heel in de verte. En mijn zielige sneeuwklokje van januari is ook al niet meer alleen!

Ja, het ziet er echt heel bemoedigend uit.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Zijn ze er al?
Ben benieuwd of hier ook wat boven de grond komt. Denk het niet, saaiste tuin ooit
 Ik heb ze alleen net geplant (vorig jaar)dus ze moeten zich nog een beetje uitbreiden.
  Ik heb ze alleen net geplant (vorig jaar)dus ze moeten zich nog een beetje uitbreiden.  

Die van mijn vader hebben dat nooit gedaanquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, het ziet er echt heel bemoedigend uit.Ik heb ze alleen net geplant (vorig jaar)dus ze moeten zich nog een beetje uitbreiden.

ZEG!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Die van mijn vader hebben dat nooit gedaan
Dat was na járen nog steeds een vriendelijk klein bosje. Kwam wel elk jaar weer boven trouwens.
 ksssst!! mijnese gaan dat wel doen natuurlijk.
  ksssst!! mijnese gaan dat wel doen natuurlijk.  

Uiteraardquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ZEG!ksssst!! mijnese gaan dat wel doen natuurlijk.

M`n hele hand is er dik van..
 M`n hele hand is er dik van..

Rewimo

Rewimo

Die zijn ineens allemaal uit de grond gekomen blijkbaar
 Die zijn ineens allemaal uit de grond gekomen blijkbaar  

Of de kaboutertjes zijn vannacht aan het planten geweestquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:14 schreef Rewimo het volgende:
Onze tuin staat ineens vol met sneeuwklokjesDie zijn ineens allemaal uit de grond gekomen blijkbaar

Hé getver!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mogguh! Bedankt voor de felicitaties allemaal gisteren
Ik moet boodschappen doen maar heb een vette ontsteking in m`n pols. Niet handig. Heb net m`n ring zelfs af moeten doen omdat die klem zatM`n hele hand is er dik van..
 Ik weet niet of het kan en mag met je maag enzo, maar Naproxen doet de truuk bij mij. Te beginnen met een dubbele 200 bij erge pijn.
  Ik weet niet of het kan en mag met je maag enzo, maar Naproxen doet de truuk bij mij. Te beginnen met een dubbele 200 bij erge pijn.   beterschap. en kalm an.
 beterschap. en kalm an.  

Zetpil? kan iig voor paracetamol. Weet niet of die ook in ontstekingsremmer bestaan. Hopelijk heeft de apotheek wat voor je. Heb je er ook pijn aan?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
ik durf nog gen paracetamol te slikken momenteel
Straks ff de apotheek bellen om te overleggen

maar ik slaap er in elk geval heerlijk op!
 maar ik slaap er in elk geval heerlijk op!

Rewimo

Rewimo

O jakkes, dat is heel vervelend. Overbelasting waarschijnlijk. Je kunt het het beste steun geven, bijvoorbeeld met een skatebeschermer (of een echte brace als je zoiets hebt). Als je geen medicijnen kunt nemen lijkt me dat de beste optie (zorgt er meteen voor dat je het zelf ook ontziet). Beterschap!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja best wel. Niet bij strekken van de vingers maar wel bij buigen. Niet meer haken dus want daar kwam het de vorig keer ook al door

Da's dan wel een hele brede regio.quote:
 helemaal tot hier.
  helemaal tot hier.  

moet haast welquote:

dan ligt t aan het landquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Da's dan wel een hele brede regio.helemaal tot hier.

Alleen zou ons oude huis daar dan ook wel op moeten staan
 Alleen zou ons oude huis daar dan ook wel op moeten staan  

quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:37 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dan ligt t aan het land
of misschien wel aan fok
 ik heb (nog) nergens last van hoor, gelukkig.....
 ik heb (nog) nergens last van hoor, gelukkig.....  

Als je dit ziet verhuizen dan maar..quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
we grappen altijd dat ons huis is gebouwd op een indianenkerkhofAlleen zou ons oude huis daar dan ook wel op moeten staan

, en dat de aanbouw vanaf  maandag 8 maart platgegooid en vervangen gaat worden
 , en dat de aanbouw vanaf  maandag 8 maart platgegooid en vervangen gaat worden   en dat dat echt een geweldige timing is omdat ik dan ook weer begin met werken
  en dat dat echt een geweldige timing is omdat ik dan ook weer begin met werken   en dat ik acute stress heb over hoe dat dan allemaal moet
  en dat ik acute stress heb over hoe dat dan allemaal moet   ...
... 

Rewimo

Rewimo

't Moet FOK! zijn of DLD hoort tegenwoordig bij Nederlandquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:37 schreef huuphuup het volgende:
dan ligt t aan het land
of misschien wel aan fok

Eigenlijk ben ik gewoon chagrijnig hoorquote:

En dan zie je morgen wel weer verder.
  En dan zie je morgen wel weer verder.   

. Maar zo'n fototaart vind ik eigenlijk niet zo, mooi.
 . Maar zo'n fototaart vind ik eigenlijk niet zo, mooi.  

Da's te kleinquote:Op vrijdag 26 februari 2010 07:20 schreef Ticootje het volgende:
Chell ik heb nog een knalgroene. Maat 42 staat erin.

Ik heb echt wel 44 nodig en misschien zelfs nog wel 46 voor een jas.
 Ik heb echt wel 44 nodig en misschien zelfs nog wel 46 voor een jas.  

Het nadeel is dat er nu zaagsel in m'n bed ligtquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Frees, gewoon op de bank gaan zitten, tutten met kinders, het hoognodige doen, en dat is denk ik gewoon lekker een tukje zometeen als kindjes ook slapen.En dan zie je morgen wel weer verder.

Uitkloppen, en er gewoon inkruipen. Rust is wat je nodig hebt. Echt.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:10 schreef freecell het volgende:
[..]
Het nadeel is dat er nu zaagsel in m'n bed ligt

Rewimo

Rewimo

Ik weet.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Uitkloppen, en er gewoon inkruipen. Rust is wat je nodig hebt. Echt.
 En daarna bezoek.
 En daarna bezoek. 

Die zijn voor 13:00 weer wegquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:18 schreef Rewimo het volgende:
Rust is wel wat lastig met bouwvakkers in je huis natuurlijk

Rewimo

Rewimo

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |