Misschien met een hamer, maar anders echt no waii.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 07:23 schreef dennisreijbroek het volgende:
kunnen normale laptop disks in,
maakt apple z'n eigen disks dan?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 08:03 schreef nietzman het volgende:
[..]
Misschien met een hamer, maar anders echt no waii.
Garantie claimen dus. Ondanks dat apple zegt dat je maar 1 jaar garantie hebt, heb je gewoon langere garantie. 1 jaar garantie op zo'n duur apparaat is gewoonweg belachelijk.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:01 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik heb een (groot) probleem met mijn Macbook Air van bijna 2 jaar oud.
Nee, maar d'r zit wel 'maar' een pietluttig 1.5" schijfje in, geen standaard 2.5".quote:Op vrijdag 26 februari 2010 08:33 schreef ktnxbye het volgende:
maakt apple z'n eigen disks dan?
Je kan het proberen met een externe dvd speler. Maar je HDD is echt kapot, dus denk niet dat het veel oplost.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:06 schreef Kluupkluup het volgende:
Het is wel de moeite waard om alsnog een clean install te proberen natuurlijk.. Er staat overigens een legale versie van Leopard op..
Hoeft niet per se, een panic kan alles zijn, van een driverprobleem tot harddisk corruptie tot een OS X bug tot geheugen- en CPU-fouten...quote:Op maandag 1 maart 2010 22:07 schreef Kluupkluup het volgende:
In de retailstore can Apple zeiden ze dat een 'kernel panic' 'iets' met het geheugen was.
MBA nu meegegeven voor reparatie. Ik durf het toch niet zelf aan..
Lekker duidelijk dan.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:23 schreef eleusis het volgende:
[..]
Hoeft niet per se, een panic kan alles zijn, van een driverprobleem tot harddisk corruptie tot een OS X bug tot geheugen- en CPU-fouten...
Ik ben benieuwd wat er uit komt.
Doe eens COMMAND+V bij het booten (inhouden). Je krijgt dan een zwart scherm te zien met alle opstartmeldingen, wellicht dat daar ook een foutmelding bij staat.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:17 schreef HerbAlex het volgende:
Ik heb hetzelfde probleem.
Echter mijn mac air komt niet verder dan het grijze scherm met het appeltje en draaiend wiel.
EHBO gedraaid van opstart cd-rom gaf aan dat er geen problemen waren en dat alles werkte.
OS opnieuw installeren lukt niet. Bij de laatste stap waar je op herstart klikt gebeurt er niets.
het zijn de ergste fanboysquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:57 schreef retorbrapi het volgende:
Als vliegen op een hoop stront, die anti-maccers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |