Ja die!quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:49 schreef ColdFeet het volgende:
Dude, nee, de Desigual was een kortstondige bevlieging. Het is flutkwaliteit, de modellen zitten niet super, en wat voor mij de grootste afknapper is: echt iedereen heeft het
O dat Vlaamse merk!quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:52 schreef ColdFeet het volgende:
Oh shit, hoofdletter vergeten in de TT. Afijn, mijn schoonzus raadde me een wat origineler Spaans merk aan: Dolores Promesas. Want dat verkopen ze alleen in Spanje en hier heeft dus niemand hetEn ik vind Who's That Girl ook leuk, dat is Vlaams.
doe ik ook nooit, je wilt toch altijd even passen of het echt goed staatquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:01 schreef Duderella het volgende:
Online kleding kopen durf ik niet echt.
O, ik ga even struinen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:14 schreef ColdFeet het volgende:
Nog meer leuks zien?
La Fee Maraboutee
Rene Derhy
Blutsgeschwister
Allemaal helemaal niet superduur, maar je moet net weten waar je 't moet kopen
Méér op merkjes letten dus, in boetiekjes.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:19 schreef ColdFeet het volgende:
Nynke, da's King Louie. En Dude, Rene Derhy heb ik ooit in Frankrijk ontdekt, Fee Maraboutee verkopen ze bij een klein boetiekje hier om de hoek, en Blutsgeschwister, daar kwam Sigme mee.
Ghee is geklaarde boter. Smelt boter heel zachtjes zodat het niet kleurt. Giet het heldere, gele, bovenste af. Dat is ghee.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:23 schreef SeaOfLove het volgende:
CUL-HULP GEVRAAGD! Wat is ghee? Kan ik dat in de supermarkt kopen, of bij de turk? Waar smaakt het naar en waardoor is het evt te vervangen?
Geklaarde boter!quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:23 schreef SeaOfLove het volgende:
CUL-HULP GEVRAAGD! Wat is ghee? Kan ik dat in de supermarkt kopen, of bij de turk? Waar smaakt het naar en waardoor is het evt te vervangen?
Geklaarde boter. Koop je bij turk of toko. Kan evt vervangen door olie, maar is niet zo lekker.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:23 schreef SeaOfLove het volgende:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:27 schreef golfer het volgende:
Geklaarde boter inderdaad die je nog even laat doorpruttelen nadat je al het afgeschuimd hebt. Krijgt een noodachtige smaak.
Isse lekker.
Ikkezaggumwelhoor!quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:27 schreef golfer het volgende:
Geklaarde boter inderdaad die je nog even laat doorpruttelen nadat je al het afgeschuimd hebt. Krijgt een nootachtige smaak.
Isse lekker.
Was al lang verbeterd.quote:
Nou, ik weet het niet.. Maar ik denk inderdaad dat het wel eens geklaarde boter zou kunnen zijn!quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:29 schreef Duderella het volgende:
Had iemand al gezegd dat het waarschijnlijk geklaarde boter is?
Niet naar kikkers.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:29 schreef LieLie het volgende:
Waar smaken kikkererwten eigenlijk naar?
Tjaaaaaaaaa.... ergens tussen linzen en doppertjes? Maar dan anders.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:29 schreef LieLie het volgende:
Nee, nog niet gehoord!quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:29 schreef Duderella het volgende:
Had iemand al gezegd dat het waarschijnlijk geklaarde boter is?
Nou ik ben heul kritisch met kleding hoorquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:14 schreef Duderella het volgende:
Ach maar kaas, jij kan álles dragen toch?
Ja en dan laat je het Lein aantrekken en dan staat het opeens wél goed.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nou ik ben heul kritisch met kleding hoormeestal denk ik dat ´t tof is en dan trek ik het aan en dan
![]()
Ik vind jouw pet goed.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nou ik ben heul kritisch met kleding hoormeestal denk ik dat ´t tof is en dan trek ik het aan en dan
![]()
En dan heeel soms vind ik iets dat echt goed zit
Ik heb geen idee. Ik heb ze ooit aangezien voor hazelnoten in een gerecht en het was een enorme teleurstelling. In mijn herinnering smaken ze dus naar melig niks.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:29 schreef LieLie het volgende:
In before the editquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:27 schreef golfer het volgende:
Geklaarde boter inderdaad die je nog even laat doorpruttelen nadat je al het afgeschuimd hebt. Krijgt een noodachtige smaak.
Isse lekker.
Die gast met de witte pet was iemand anders, toch?quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:31 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik vind jouw pet goed.
Die ik me herinner van Japan-foto's.
Vast een verkeerd antwoord.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:32 schreef AKnynke het volgende:
Mag ik ook jullie advies even? Ik heb gesolliciteerd naar een baan. Hardstikke leuk, eerste ronde doorheen. Nu willen ze een 'writing-sample'. Een academisch stuk, en een policy-gericht stuk. Academische stuk is appeltje eitje, daar heb ik er zat van. Policy-gericht niet zoveel. In het emailtje stond dat het een essay, policy-paper of journalistiek stuk zou kunnen zijn. De eerste twee heb ik niet, de laatste heb ik wel eentje, die vind ik erg goed geschreven is, maar waarvan het onderwerp echt niet relevant is voor de baan. Ik heb 2 opties, nu een policy-paper schrijven, wat me een halve tot een hele dag gaat kosten, of dat journalistieke stuk insturen.
Wat zouden jullie doen?
In elk geval géén hardstikke opschrijven, in één van beide stukken.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:32 schreef AKnynke het volgende:
Mag ik ook jullie advies even? Ik heb gesolliciteerd naar een baan. Hardstikke leuk, eerste ronde doorheen. Nu willen ze een 'writing-sample'. Een academisch stuk, en een policy-gericht stuk. Academische stuk is appeltje eitje, daar heb ik er zat van. Policy-gericht niet zoveel. In het emailtje stond dat het een essay, policy-paper of journalistiek stuk zou kunnen zijn. De eerste twee heb ik niet, de laatste heb ik wel eentje, die vind ik erg goed geschreven is, maar waarvan het onderwerp echt niet relevant is voor de baan. Ik heb 2 opties, nu een policy-paper schrijven, wat me een halve tot een hele dag gaat kosten, of dat journalistieke stuk insturen.
Wat zouden jullie doen?
Nou, da's opzich goed.. want ik moet niks van noten hebben..quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:32 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik heb ze ooit aangezien voor hazelnoten in een gerecht en het was een enorme teleurstelling. In mijn herinnering smaken ze dus naar melig niks.
oh ja, dat doe ik altijd fout. Ik vind hartstikke zo stom staan!quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:36 schreef Duderella het volgende:
[..]
In elk geval géén hardstikke opschrijven, in één van beide stukken.![]()
Ik zou gaan voor een policy-stuk omdat je daar ook inhoudelijk kan laten zien wat je in je mars hebt.
En gefeliciteerd dat je naar de tweede ronde bent, goed man!
Oh.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die gast met de witte pet was iemand anders, toch?
Mee eens, staat ontzettend stom!quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:37 schreef AKnynke het volgende:
[..]
oh ja, dat doe ik altijd fout. Ik vind hartstikke zo stom staan!
@ Krak: helemaal geen dom antwoord. En stiekem vind ik ook dat ik het policy stuk moet schrijven, maar ik ben lui en met dat journalistieke stuk ben ik zo klaar...
Doen wat jij denkt dat het beste is. En aangezien je twijfelt over jou eigen journalistieke stukje, betekend dit dus dat je eigenlijk voor de policy-paper wilt gaan. Alleen dit doe je nog niet omdat je een halve/hele dag gaat duren en je jezelf de moeite wilt besparen? Want je hebt uiteraard betere dingen te doen?quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:32 schreef AKnynke het volgende:
Wat zouden jullie doen?
Ik zeg: Barcelona!quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:40 schreef LieLie het volgende:Ik wil mooi lenteweer, en een gezellige winkelstad, met heel veel winkeltjes met interessante en lekkere en culinaire producten...
Zeg dat maar niet!quote:
Maastricht!quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:41 schreef LieLie het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet!
Want daar had ik nu gelopen, als Mr niet kandidaat was geworden en volgende week verkiezingen had![]()
Maar verder steun ik hem enorm hoor
Da's ook leuk!quote:
Volgens mij verwachten ze daar komende dagen zware stormquote:
Ik loop m'n bronchiën nog steeds eruit te hoesten door een virus die ik daar heb opgelopen. In de fokking regen.quote:
quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:45 schreef Ole het volgende:
[..]
Volgens mij verwachten ze daar komende dagen zware storm
Europa maakt zich op voor extreem gevaarlijke winterstorm
Waar ik Barcelona zei, bedoelde ik Milaan!quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik loop m'n bronchiën nog steeds eruit te hoesten door een virus die ik daar heb opgelopen. In de fokking regen.
Geweldige foto!quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:52 schreef Stereotomy het volgende:
Heb overigens met mijn grote vriend De Zelfontspanner de volgende foto gemaakt in Barcelona twee weken geleden:
klickety
*proestquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:54 schreef Duderella het volgende:
[..]
[..]
[..]
Waar ik Barcelona zei, bedoelde ik Milaan!
En ik zet twee jokers in.
Wat een aparte foto! Die wolken zo achter die torens..quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:52 schreef Stereotomy het volgende:
Heb overigens met mijn grote vriend De Zelfontspanner de volgende foto gemaakt in Barcelona twee weken geleden:
klickety
quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:54 schreef Duderella het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heel mooi Steer!quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:52 schreef Stereotomy het volgende:
klickety
quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:54 schreef Duderella het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat voor ham bedoel je? Gewoon een bil van een varken? Zonder dat er iets mee gebeurd is?quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:59 schreef LieLie het volgende:
Ik zag in het boek van Nigella een recept voor ham in cola..
Maar dat zie ik zo niet gebeuren bij de slager die we hier hebben..
Maar zou een keurslager zo iets hebben liggen? En kennen we dat hier net zo, die grote stukken ham?
je kan een beenhammetje gebruiken, in het wat eten we vandaag topic had iemand dat ook gebruikt.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:59 schreef LieLie het volgende:
Ik zag in het boek van Nigella een recept voor ham in cola..
Maar dat zie ik zo niet gebeuren bij de slager die we hier hebben..
Maar zou een keurslager zo iets hebben liggen? En kennen we dat hier net zo, die grote stukken ham?
i guessquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:02 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wat voor ham bedoel je? Gewoon een bil van een varken? Zonder dat er iets mee gebeurd is?
Die zou je bij een slager moeten kunnen bestellen denk ik.
Ik zou wel eerst meten of je pan of oven groot genoeg is.....
Oké, maar die zijn meestal gekruid toch?quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
je kan een beenhammetje gebruiken, in het wat eten we vandaag topic had iemand dat ook gebruikt.
Je hebt ook naturel beenhammetjes, maar die zijn geinjecteerd met zout.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
je kan een beenhammetje gebruiken, in het wat eten we vandaag topic had iemand dat ook gebruikt.
LOL! Ik werd overspannen toen de supermarktslagerij waar ik werkte opgedoekt werd en alles voorverpakt aangeleverd werd......quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:15 schreef SeaOfLove het volgende:
oh ik heb zeker met varkenshaas, beenham en fricandeau prima vlees gehad in de supermarkt, maar het moet niet die in vacuüm verpakte gekruide shit zijn. maar de 2 supermarkten waar ik vlees haal hebben ook gewoon een slagerij en niet de voorverpakte dingen die aangeleverd worden.
Nee, ik denk niet dat dat gaat lukken. Het journalistieke stuk ging over het leven van expetriates in Maastricht, en dit werk is echt op heeel ander gebied. Ik denk dat ik het weekend ga nemen voor wat schrijven. Bedankt voor het meedenken in ieder geval!quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:56 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vind niet dat Nynke een policy stuk moet schrijven. Aangezien ze zelf het meest tevreden leek met het journalistieke, behalve het onderwerp, vroeg ik me af of ze dat journalistieke niet kon aanpassen mbt het onderwerp.
Het kan aan mij liggen,want ik heb geen idee of dat mogelijk is. Maar ik vind het soms leuk om een sonnet te schrijven omdat de vorm vastligt. Ik hoef alleen het onderwerp te veranderen. En ik dacht dat zoiets misschien kon met het stuk van Nynke.......
ik vind juist in Duitsland dat het vleesassortiment in de supermarkt maar magertjes is....quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:20 schreef z80 het volgende:
@LieLie
geen idee waar je woont.
maar hier in Duitsland kun je in de supermarkt gewoon ham kopen, dus zonder dat er iets mee gebeurd is
of waar ik zelf gek op ben gepekelde ham
Dan heb je de verkeerde stoelen in je auto....quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:30 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik voel me net Mary fucking Poppins vandaagVanmorgen in de vroegte (nouja, om 9 uur) vertrokken naar het Oosten, naar Isa. Om 11 uur daar, naar het ziekenhuis, naar de supermarkt, naar Isa's huis, naar het ziekenhuis, naar Isa's huis en ik heb er net weer 2 uur in de auto op zitten omdat Kaas me morgen nodig heeft. Houten reet FTW
vergeleken met NL heb je bij de D super veel meer keuze.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:30 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik vind juist in Duitsland dat het vleesassortiment in de supermarkt maar magertjes is....
Tis geen long distance auto heurquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:31 schreef AKnynke het volgende:
Dan heb je de verkeerde stoelen in je auto....
quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:30 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik voel me net Mary fucking Poppins vandaagVanmorgen in de vroegte (nouja, om 9 uur) vertrokken naar het Oosten, naar Isa. Om 11 uur daar, naar het ziekenhuis, naar de supermarkt, naar Isa's huis, naar het ziekenhuis, naar Isa's huis en ik heb er net weer 2 uur in de auto op zitten omdat Kaas me morgen nodig heeft. Houten reet FTW
ik ga als ik in Duitsland ben altijd naar de Rewe, met slager. Maar, die hebben niet veel keus vind ik. Goed, misschien verkeerde supermarkt!quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:33 schreef z80 het volgende:
[..]
vergeleken met NL heb je bij de D super veel meer keuze.
en ga je naar een super met slager, dan is er keuze in overvloed.
een echte slager kan ook nog, maar die is weer wat duurder.
Graag gedaan en ik zou als perfectionist ook gaan schrijven. Het verschil is, dat ik zeker weet dat het jou goed zal lukken!quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:29 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Nee, ik denk niet dat dat gaat lukken. Het journalistieke stuk ging over het leven van expetriates in Maastricht, en dit werk is echt op heeel ander gebied. Ik denk dat ik het weekend ga nemen voor wat schrijven. Bedankt voor het meedenken in ieder geval!
WUT, das echt zo niet relaxed.....quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:42 schreef SeaOfLove het volgende:
ik ben nog aan het shaken.... de bovenbuurman met wie ik sinds lekkage redelijk normaal contact mee heb, nodigde me binnen voor thee, ik belde aan nl of kabaal van hun kwam. was niet zo, zijn vrouw en kinderen op vakantie. oké 1 thee, onbeleefd om af te slaan. toen ik weg wilde begon hij te drammen dat ik moest blijven en begon hij: ja vrouw en kinderen weg wij lekker vrijen jij hier bij mij komen liggen. ik wist niet hoe snel ik weg moest komen. even potje janken ben helemaal van slag
Och, wat akelig SOL!quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:42 schreef SeaOfLove het volgende:
ik ben nog aan het shaken.... de bovenbuurman met wie ik sinds lekkage redelijk normaal contact mee heb, nodigde me binnen voor thee, ik belde aan nl of kabaal van hun kwam. was niet zo, zijn vrouw en kinderen op vakantie. oké 1 thee, onbeleefd om af te slaan. toen ik weg wilde begon hij te drammen dat ik moest blijven en begon hij: ja vrouw en kinderen weg wij lekker vrijen jij hier bij mij komen liggen. ik wist niet hoe snel ik weg moest komen. even potje janken ben helemaal van slag
Aangifte doen. Klootzakquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:42 schreef SeaOfLove het volgende:
Idd aangifte doen Sol! Misschien zeggen ze dat er niks aan de hand is, dan toch aandringen en desnoods genoegen nemen met een melding ofzo.quote:
ook ff de batterij er uit halen, en op alle mogelijke plekken open maken !quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:50 schreef Aure het volgende:
Ik kan wel janken... Er is net appelsap over mn blackberry gegaan (geeen idee hoe het is gebeurd, maar ik pakte mn bb en hij zat er helemaal onder) en nu doet ie het niet meer...Heb hem zo droog gemaakt als dat mogelijk was en hem nu in een bak met rijst gedaan... Hopen dat dat de rest van t vocht nog opneemt en dat ie het over een paar daagjes weer doet... En ik heb echt net mn oude telefoon verkocht
Naja, shit happens..
Oh en fijn dat je weer thuis bent Isa![]()
SoLDat is echt heel naar! Wat een viespeuk...
Jah alles is eruit.. Maar ik durf het achterklepje er niet af te houden omdat er daarbinnen openingetjes zitten waar een rijstkorrel met gemak in pastquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:52 schreef Braamyo het volgende:
[..]
ook ff de batterij er uit halen, en op alle mogelijke plekken open maken !
Dat lijkt me idd wel een goed ideequote:Op donderdag 25 februari 2010 22:54 schreef Aure het volgende:
[..]
Jah alles is eruit.. Maar ik durf het achterklepje er niet af te houden omdat er daarbinnen openingetjes zitten waar een rijstkorrel met gemak in pastOf moet ik het er toch maar op wagen? Met de achterkant dan naar beneden (in de rijst dus )?
Dan ga ik dat toch maar even doen, ik zou het zo zonde vinden als ie echt kapot is.. Heb hem nog maar 4 maandjesquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:56 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Dat lijkt me idd wel een goed idee
ff 2 schepjes rijst eruit halen, dan je telefoon er in leggen dan de rijst weer terug, zowiezo niet er in drukken want dan krijg je alsnog dat de rijst gaat zitten waar je het niet wilt !
heb je een was zakje (zo'n ding waar je kwetsbare dingen in stopt in de wasmachine)?quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:54 schreef Aure het volgende:
[..]
Jah alles is eruit.. Maar ik durf het achterklepje er niet af te houden omdat er daarbinnen openingetjes zitten waar een rijstkorrel met gemak in pastOf moet ik het er toch maar op wagen? Met de achterkant dan naar beneden (in de rijst dus )?
Je kunt altijd melden dat je je bedreigd voelt.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:54 schreef z80 het volgende:
aangifte doen zal niet gaan.
zolang het enkel een verzoek was, kun je hier niets mee.(ook al is het iets dat je niet wil horen)
een oneerbaar voorstel doen is in NL niet verboden.
Nee heb ik niet... Heb nu gewoon de helft van de rijst uit het bakje gehaald. Klepje eraf gehaald en mn foon met de achterkant naar beneden zachtjes neergelegd in t bakje met rijst en vervolgens de rest er weer over heen gegooid.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:59 schreef z80 het volgende:
[..]
heb je een was zakje (zo'n ding waar je kwetsbare dingen in stopt in de wasmachine)?
zo ja daar de bb in stoppen, goed afspoelen (met de battery er uit) en vervolgens laten drogen in een bak rijst of zout.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:05 schreef krakkemieke het volgende:
Slaap en droog lekker BB!![]()
Wat vervelend Aure...
Hij deed het nog wel toen ik ontdekte dat ie zeiknat was.. Maar het toetsenvergrendelingsknopje deed het niet meer (dus dan kan je er alsnog niks mee), maar heb meteen de batterij eruit gehaald en alles zo goed mogelijk droog gemaakt.. Dus kortsluiting ofzo heeft ie denk ik niet gemaakt.. Maar ik ben bang dat niet alle knopjes meer gaan werken omdat het dus appelsap was dat erover is gegaanquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:07 schreef Stereotomy het volgende:
Jeetje SOL![]()
![]()
De enige manier om electronische apparatuur zo goed te fixen is met gedemineraliseerd water en dan goed drogen. ben bang dat dit niet helemaal goed gaat. Zonde van de Blackberry.
Waar heb je hem gekocht? Daar moet je als eerste garantie /reparatie bij claimen mocht er iets stuk zijn, maar dat kan best duur uitmonden.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:13 schreef Aure het volgende:
[..]
Hij deed het nog wel toen ik ontdekte dat ie zeiknat was.. Maar het toetsenvergrendelingsknopje deed het niet meer (dus dan kan je er alsnog niks mee), maar heb meteen de batterij eruit gehaald en alles zo goed mogelijk droog gemaakt.. Dus kortsluiting ofzo heeft ie denk ik niet gemaakt.. Maar ik ben bang dat niet alle knopjes meer gaan werken omdat het dus appelsap was dat erover is gegaanZou ie wel gerepareerd kunnen worden door RIM denk je? Of kan ik danbeter een nieuwe kopen..?
Sol, beetje overbodig misschien, maar elke keer dat je het eng vindt, de wijkagent bellen. Dat klinkt misschien overdreven en niet feministisch, maar het is het verstandigste. Ook als je denkt: maar is niks aan de hand, als JIJ het eng vindt, gewoon bellen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:15 schreef SeaOfLove het volgende:
tnx allemaal! ik vind de bovenbuurman doodeng en heb er vanaf het begin moeilijkheden mee, maar na die lekkage ging het dus beter. in die cultuur is t onbeleefd om vriendelijk gebaar af te slaan. hoor net dat ik gewoon zonder beledigend over te komen nee had kunnen zeggen omdat zijn vrouw er niet was, uit respect voor haar dus. weer wat geleerd. ik maak melding bij de wijkbeheerder morgen en die aan wijkagent. die man heeft me jaren geen gedag gezegd en dan nu dit? wtf! morgen komt CNK, hij gaat hem er op aanspreken iig. maar ik zit hier nu wel met alle 4 de sloten op slot en in het donkerAURE wat kut van je pokkie
Bij HIquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waar heb je hem gekocht? Daar moet je als eerste garantie /reparatie bij claimen mocht er iets stuk zijn, maar dat kan best duur uitmonden.
Gelukkig heb ik in die 20+ apparaten die ik de laatste 7 jaar heb gehad nog nooit schade gehad.
Qua titels: dancing queen, mamma mia?quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:21 schreef ColdFeet het volgende:
SoL, wat een zak, zeg
jongens, even jullie hulp nodig; ik ben een felicitatiekaart aan het schrijven voor de kersverse ouders van een klein meisje. Nou wil het dat de vader ont-zet-tend dol is op ABBA, en dus zoek ik een leuk toepasselijk fragment. Ik dacht aan Slipping Through My Fingers, maar bij nader inzien is dat misschien niet zo leuk voor de ouders van een pasgeborene. Jullie goede ideeen?
mocht er wat gebeuren en je hebt hulp nodig, ik sta binnen <4 uur vanaf het moment van melding overal in nederlandquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:15 schreef SeaOfLove het volgende:
tnx allemaal! ik vind de bovenbuurman doodeng en heb er vanaf het begin moeilijkheden mee, maar na die lekkage ging het dus beter. in die cultuur is t onbeleefd om vriendelijk gebaar af te slaan. hoor net dat ik gewoon zonder beledigend over te komen nee had kunnen zeggen omdat zijn vrouw er niet was, uit respect voor haar dus. weer wat geleerd. ik maak melding bij de wijkbeheerder morgen en die aan wijkagent. die man heeft me jaren geen gedag gezegd en dan nu dit? wtf! morgen komt CNK, hij gaat hem er op aanspreken iig. maar ik zit hier nu wel met alle 4 de sloten op slot en in het donkerAURE wat kut van je pokkie
als er iemand geen agressief kort lontje heeft en al helemaal niet in dit soort situatie's is het cnk welquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:22 schreef golfer het volgende:
SOL, ik vind het niet zo verstandig om CNK dat te laten doen. Die heeft nou eenmaal ook een agressief kort lontje en daardoor kan het alleen maar verder escaleren. Ik zou dit echt via een wijkagent spelen.
Dat is heel lief Braamyo!quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:26 schreef Braamyo het volgende:
[..]
mocht er wat gebeuren en je hebt hulp nodig, ik sta binnen <4 uur vanaf het moment van melding overal in nederland
Ik hoop dat de buurman cnk als jouw partner ziet. Dan kan het wel werken ja.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:31 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
als er iemand geen agressief kort lontje heeft en al helemaal niet in dit soort situatie's is het cnk welhij maakt de bovenbuurman alleen duidelijk dat wij hier niet van gediend zijn en dat het ongepast gedrag is. cnk is juist de rust zelve en heeft mij net ook gekalmeerd. andere ex had dwars door de deur heen gegaan en die man het ziekenhuis in geslagen.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:26 schreef Braamyo het volgende:
[..]
mocht er wat gebeuren en je hebt hulp nodig, ik sta binnen <4 uur vanaf het moment van melding overal in nederland
Braamyo kan het doen met zwitsal, je weet toch.........quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Maar ik doe het wel zonder geweld
doet hij, want hij zei nog : jij goeie man hebben! hij goed zorgen voor jou! dus vandaar dat ik cnk even met hem laat praten, miss heeft hij voor hem wel respect nl. oh en CF ik kan mijn abba cd's niet vinden, kan je even niet helpenquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:35 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik hoop dat de buurman cnk als jouw partner ziet. Dan kan het wel werken ja.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:38 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Braamyo kan het doen met zwitsal, je weet toch.........
Nou, volgende keer kan je bij elke uitnodiging, ook de thee, zeggen: nee, dat mag niet van mijn man.......quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:39 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
doet hij, want hij zei nog : jij goeie man hebben! hij goed zorgen voor jou! dus vandaar dat ik cnk even met hem laat praten, miss heeft hij voor hem wel respect nl. oh en CF ik kan mijn abba cd's niet vinden, kan je even niet helpen
Ik bedoel het niet verkeerd Braamyo, niet boos zijn he.......quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:38 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Braamyo kan het doen met zwitsal, je weet toch.........
En gestolde ghee is volgens mij ook een wapenquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:44 schreef SeaOfLove het volgende:
oh en ik heb morgen mijn eigenste bakske ghee
Zeg SOL, gaan jullie het weer proberen met elkaar ofsol?quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:31 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
als er iemand geen agressief kort lontje heeft en al helemaal niet in dit soort situatie's is het cnk welhij maakt de bovenbuurman alleen duidelijk dat wij hier niet van gediend zijn en dat het ongepast gedrag is. cnk is juist de rust zelve en heeft mij net ook gekalmeerd. andere ex had dwars door de deur heen gegaan en die man het ziekenhuis in geslagen.
Wat een vraag zeg...........quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zeg SOL, gaan jullie het weer proberen met elkaar ofsol?
receptje pleasequote:Op donderdag 25 februari 2010 23:47 schreef krakkemieke het volgende:
En overgebleven ghee is tof om lampjes mee te maken voor het lichtjesfeest in oktober.
had hem hele tijd niet gezien, vanaf kerst tot dagje sauna 2 weken geleden, vorige week zondag film geweest, en nu komt hij eten vrijdag en blijft hij slapen en gaan we zaterdag naar de SS Rotterdam en dan gaat hij gewoon weer naar huis. het is leuk zo als het gaat nu. eindelijk sinds een hele tijd weer genieten van elkaars aanwezigheid zonder spanning en ruzie's. zijn wel heel duidelijk geweest naar elkaar toe dat wij samen exclusief zijn en niet met anderen daten. dit even in het kortquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zeg SOL, gaan jullie het weer proberen met elkaar ofsol?
Nou, mooi dat dat zo zonder ruzie, ergernissen en spanning kan gaan.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:58 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
had hem hele tijd niet gezien, vanaf kerst tot dagje sauna 2 weken geleden, vorige week zondag film geweest, en nu komt hij eten vrijdag en blijft hij slapen en gaan we zaterdag naar de SS Rotterdam en dan gaat hij gewoon weer naar huis. het is leuk zo als het gaat nu. eindelijk sinds een hele tijd weer genieten van elkaars aanwezigheid zonder spanning en ruzie's. zijn wel heel duidelijk geweest naar elkaar toe dat wij samen exclusief zijn en niet met anderen daten. dit even in het kort
Um, gewoon vriendelijke interesse?quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:49 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wat een vraag zeg...........
OK.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Um, gewoon vriendelijke interesse?
* krakkemieke Kopje gemberthee geeft.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:05 schreef Stereotomy het volgende:
Ben naar bed*snif kuch kuch*
Hopelijk morgen fysiek wat beter. Mentaal gaat het niet meer goedkomen, zei de dokter.
Superslankserieuskijkendeknappedunnemeidmetbloemetjesjurkquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:07 schreef Sunnythesun het volgende:
wat een dag.. bijna 400km afgelegd om mijn logee weer thuis af te leveren.
Was een druk maar leuk logeerpartijtje
![]()
Alleen nu heb ik wel tot 2x toe de foto van CF gemist![]()
en ik ben nog wel zo nieuwsgierig
![]()
Enorme MAN dat je er bent......quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Superslankserieuskijkendeknappedunnemeidmetbloemetjesjurk
En lichtbruin haar.![]()
LOL, nee, dat maakt alles duidelijk......quote:
Amen!quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:11 schreef Stereotomy het volgende:
Oooh de coach van de bobbers:
"If a bunch of girls can drive down there, a bunch of men surely must be able to drive down there"
Trusten Steer!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:15 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga. Tot morgen.Denk dat ik uitslaap tot 9:00.
Hoi en trusten!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:21 schreef PdeHoog het volgende:
Ik miste al een snellopend topic in MyATHoi allemaal
Slaap lekker allemaal
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:05 schreef Stereotomy het volgende:
Ben naar bed*snif kuch kuch*
Hopelijk morgen fysiek wat beter. Mentaal gaat het niet meer goedkomen, zei de dokter.
omdat ik een paar dc sneakers in bestelling heb en vandaag met een paar thuis kwam, ik wilde alleen kijken of de bestelde maat wel paste en toen nam ik ze gewoon ook meequote:
Ben je alleen gelukkig met spul wat je gekocht hebt?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
omdat ik een paar dc sneakers in bestelling heb en vandaag met een paar thuis kwam, ik wilde alleen kijken of de bestelde maat wel paste en toen nam ik ze gewoon ook meewel uit de sale weer maar toch
je lijkt wel een vrouwquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
omdat ik een paar dc sneakers in bestelling heb en vandaag met een paar thuis kwam, ik wilde alleen kijken of de bestelde maat wel paste en toen nam ik ze gewoon ook meewel uit de sale weer maar toch
Dan kan je die bestelde sneakers als ze worden bezorgd, volgens de wet, gewoon retour zenden.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:28 schreef Memento-Mori het volgende:
Je snapt er ook niks van hequote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan kan je die bestelde sneakers als ze worden bezorgd, volgens de wet, gewoon retour zenden.
Venus en Mars.quote:
Ik BEN 25% man. Denk ik.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
hehe toch handig dat ik 25% richting de man denk.. kan ik een beetje bemiddelen
Ik doe mijn best.. maar soms..quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:41 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik BEN 25% man. Denk ik.
En ik snap van beiden niks.
Heeft Milou nog een zusje ja? Jonger??quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:43 schreef SeaOfLove het volgende:
Sun, ik wilde nog even zeggen dat ik genoten heb van je verhalen over je broer! Ik hoop dat Milou's zusje later ook zo betrokken is met haar
over iets meer dan 3 maanden wordt haar zusje 4 jaarquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Heeft Milou nog een zusje ja? Jonger??
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:49 schreef krakkemieke het volgende:
MeMo, wordt je alleen gelukkig van dingen kopen?
Je valt in herhaling en misschien kiest MeMo er bewust voor om je geen antwoord te geven?quote:Ben je alleen gelukkig met spul wat je gekocht hebt?
Je valt in herhaling en misschien kiest MeMo er bewust voor om je geen antwoord te geven?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben je alleen gelukkig met spul wat je gekocht hebt?
Ah ok. Nou ik hoop voor Milou dat ze net zo veel aan haar zusje heeft als mijn broertje aan mijn halfzusje (zijn hele zusje..) En als aan mij en mijn stiefzus natuurlijk, maar dat is anders omdat wij 11 jaar ouder zijn dan ons broertje.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:51 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
over iets meer dan 3 maanden wordt haar zusje 4 jaarMilou is nu 9 jaar.
Wihihihi.. zit net Buffy the vampire slayer te kijkenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 01:00 schreef golfer het volgende:
Ik ga trouwens ook even een paar uurtjes slapen.
Morgen mag ik weer eens naar de vampiers om voor de zoveelste keer bloed te laten prikken.
Trusten.
alleen? nee, maar ik word er wel blij van even jaquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:49 schreef krakkemieke het volgende:
MeMo, wordt je alleen gelukkig van dingen kopen?
nee, was voor mij een onbekend nr. net nog even genoten van ub40, paar jaar geleden samen met mijn vader naar concert geweest. zo tof! ik weet al wat mijn kado voor de komende 3 jaar wordt: samen weer naar een concert naar mijn keuze waarvan ik weet dat vader het ook tof vindt. ik zou wel heel graag naar ac/dc willen, of the fun loving criminals, the infafels, u2quote:
truste!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 01:23 schreef krakkemieke het volgende:
Trusten allemaal!
Oh! Als je PeZu weer spreekt moet je zeker de groeten doen van mij!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 03:02 schreef SeaOfLove het volgende:
en ook maar slapen gaat, ruim een uur bellen met PeZu is leuk! Mijn eerste FOK!meet was met hem. Bijna 4 jaar geleden
Helaas zijn bouwkranen onvermijdelijk bij de Sagrada Familia.....quote:Op vrijdag 26 februari 2010 06:25 schreef kaasplankje het volgende:
En die foto van Steer is pure horror, alleen jammer van die bouwkranen
Isa is gister naar huis gebracht, tis een niersteen geweest, gecombineerd met een steriele ontsteking. AB kuurtje en ze zit nu (voor zover ik weet) thuis. Hopelijk is ze de nacht goed doorgekomen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 08:11 schreef Rtificial het volgende:
Mogguh.![]()
Nou, eens even zien. Gisteren kreeg ons elfje een scan, om te zien of er geen grote vochtophopingen rond de alvleesklier zaten. Er zat wel veel vocht, maar geen grote ophopingen, dus dat is dan ok. Ze hebben gelijk gekeken of de voedingsonde goed zat, aangezien die niet doorliep, ook daarmee alles prima.
Dus ander soort voeding gekregen, en die werkt wel. Ook weer opgelost.
De onstekingswaarden waren iets slechter dan gisteren, maar dat hoort denk ik een beetje bij het herstel. Het kan niet ioedere dag alleen maar beter worden.
Verder had ze eigenlijk een prima dag. Vrij opgewekt, wakker.
Aan het begin van de avond kreeg ze wat verhoging, en weer aanzienlijk meer pijn. Daardoor zijn ze weer begonnen met het geven van pijnstilling, wat later gisteravond z'n effect had, dus ja, das nu ook weer prima.
Al met al weinig echte vooruitgang. We gaan voor de kleine stapjes![]()
Hoe is t met Isa? Mocht die inderdaad zo snel al weer naar huis?
Ik zou echt nóóit zoveel geld uitgeven aan een paar schoenenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 08:26 schreef cybermans het volgende:
en dan dachten jullie erg te zijn met schoenen![]()
ik ben erger
ik zit te denken aan http://zwartjes.nl/index.php?action=collectie&collectie=Heren&merk=Crockett%20&%20Jones&id=2493&lang=NL en/of http://zwartjes.nl/index.php?action=collectie&collectie=Heren&merk=Santoni&id=1883&lang=NL
maar ja door die inbraak shizzle gaat dat even een maandje langer duren.
SoL wat een freak trouwens je buurman :S
is het niet verstandinger om van SC naar FC te gaan. Kan het amper bij houden
denk aan de voordelen... nog meer geld om te shoppen als het flink voordeliger isquote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:51 schreef Tezz het volgende:
Fijn dat het een ietsiepietsie beter gaat met DE! Kleine stapjes zijn ook stapjes!
Ik heb een baaldag. Ik word bloednerveus van het oversluiten van onze hypotheek. We hebben een hele goede offerte getekend, maar ik wordt gewoon naar van handelingen waar zo veel geld bij betrokken is...blegh!
Nee het is niet voordeliger. Alleen stabieler en weer zeven jaar vast. Dus helaas, maga-shopsessie zit er niet in....quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:59 schreef cybermans het volgende:
[..]
denk aan de voordelen... nog meer geld om te shoppen als het flink voordeliger is
balen, maar zekerheid is ook wel fijnquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee het is niet voordeliger. Alleen stabieler en weer zeven jaar vast. Dus helaas, maga-shopsessie zit er niet in....
hadden ze beter voor de kou van afgelopen winter kunnen doen. Dan had je er nog een leuk financieel voordeeltje uitgehaaldquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:58 schreef freecell het volgende:
Grom.
Hier zijn ze boven 3 ramen aan het vervangen voor dubbel glas. En ja, dat kon alleen vandaag.
Overal zaagsel, slijpsel en stof
In drie slaapkamers...
Vind ik ook, dan had de vorige bewoner ermee gezetenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:13 schreef cybermans het volgende:
[..]
hadden ze beter voor de kou van afgelopen winter kunnen doen. Dan had je er nog een leuk financieel voordeeltje uitgehaald
Ha! idd jaquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:18 schreef freecell het volgende:
[..]
Vind ik ook, dan had de vorige bewoner ermee gezeten
(ik won hier pas 5 weken)
Tenzij ze een ruit kapot maken welke 5 weken levertijd heeftquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:13 schreef cybermans het volgende:
[..]
hadden ze beter voor de kou van afgelopen winter kunnen doen. Dan had je er nog een leuk financieel voordeeltje uitgehaald
dan kan je de kosten toch verhalen? + trauma kostenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:36 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Tenzij ze een ruit kapot maken welke 5 weken levertijd heeft
Volgende week 3 dagen Munchenen
Ga denk ik wel de ski's achterin gooien
Hmm, valt op zich mee. De rente staat acceptabel op het moment en geldverstrekkers willen op zich wel graag een langdurige relatie met je aangaan, dus....quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:56 schreef Den_Haag het volgende:
Veel plezier Aure!
tezz, de aanbiedingen nog steeds zo dramatisch?
De extra stookkosten zijn kwijt gescholden. Maar 5 weken lang met je ski-kleding op de bank tv kijken wordt daar niet mee gecompenseerd.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:47 schreef cybermans het volgende:
[..]
dan kan je de kosten toch verhalen? + trauma kosten
Gelukkig maar. ik hoef er pas over 6 jaar weer over na te denkenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:54 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hmm, valt op zich mee. De rente staat acceptabel op het moment en geldverstrekkers willen op zich wel graag een langdurige relatie met je aangaan, dus....
Ja, jij had een leuk dealtje lopen toch?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:57 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
De extra stookkosten zijn kwijt gescholden. Maar 5 weken lang met je ski-kleding op de bank tv kijken wordt daar niet mee gecompenseerd.
[..]
Gelukkig maar. ik hoef er pas over 6 jaar weer over na te denken
4% 10j vastquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:58 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja, jij had een leuk dealtje lopen toch?
Wij zijn er nu ook weer voor zeven jaar van af...
klinkt leukquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:28 schreef Aure het volgende:
Ghehe, mn broer was vergeten te reserveren (en ik had geen telefoon om mee te reserveren) Dus komen we aan bij de kuip, uitverkocht
Whaha dus toen maar gewoon naar mn ouders huis gegaan. ff een weekendje rustig studeren hier
Daar heb je gelijk in ja!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:56 schreef Braamyo het volgende:
[..]
maar dan kun je nu veel studietijd doen en dan door de weeks weer meer leuke dingen
Whahaquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:02 schreef SeaOfLove het volgende:
damz.... na 9 jaar en bijna 4 maanden heb ik eindelijk mijn positiekleding weginmiddels 4 zakken kleding vol wat weg kan
Ja, dat is ook wel lastig inderdaadquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:06 schreef Aure het volgende:
En FC dat is ook wel weer zo... Maar ik kan me er altijd heel moeilijk toe zetten om écht te studeren en mn opdrachten te maken enzo...
Heb je een Jumbo in de buurt? Daar koop ik het.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Even een snel vraagje: weet iemand waar je maple syrup kan kopen? Ik meen het in de wat grotere versies van de plus gezien te hebben, maar weet het niet zeker.
En als we toch bezig zijn, heeft iemand het ideale recept voor american pancakes?.
Foto'squote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:47 schreef Sunnythesun het volgende:
Woensdag wat fototjes gemaakt van wat leuke vogeltjes..
speciaal voor SOL achter een linkje
Hmm, geen Jumbo. Ik ga toch maar de Plus en AH maar langs, die hebben wel een steeds uitgebreider buitenlands assortiment.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Heb je een Jumbo in de buurt? Daar koop ik het.
Ja! Had ik daar niet meer op gereageerd?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
clumsy_clown, had je trouwens m'n tip nog gezien over cups bij de HEMA?
Nou hopen dat het snel wegtrekt Isa..quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:20 schreef Isabeau het volgende:
Hier wel redelijk de nacht doorgekomen, pijn komt soms weer heel hard op en zakt dan weer af. Soms pulserend, soms heel dof. Nou ja, dat zal nog wel een paar dagen zo blijven. Straks even langs het ziekenhuis, want ik heb een boek gestolen(hey, ik had hem bijna uit en toen kwamen ze me ophalen!)
HOe'Aquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:27 schreef SeaOfLove het volgende:
oh de ik ben moeEven doorzetten maar
Ja, sowieso dieren. Die kunnen geweldige uitdrukkingen hebbenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
nice.. blijft een leuk onderwerp he..
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:41 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, sowieso dieren. Die kunnen geweldige uitdrukkingen hebben
dat is echt lang geleden dat ik wodka op hebquote:
straks naar Gentquote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dat is echt lang geleden dat ik wodka op hebben er straks wel aan toe, maar ik hou het wel bij een wijntje
Zo, pan nr4 staat uit te koken in de soda
, nog 1 te gaan
![]()
dan maar even allemaal bij de overbuurman in de afwasmachine
Natuurwinkel!!!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Helaas, geen maple syrup in de supermarktjes hier en de Dille en Kamille zit te ver weg. Daar gaat m'n perfecte koningsontbijt.
Patatje stoof met pinda-sausquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:10 schreef Tezz het volgende:
Hier is het vanavond frietjes-tijd! Met nog een restje stoofvlees van woensdag en een lekkere salade erbij. Jummie jummie.... Ik moet nog wel even door de kou en regen zometeen om Bente van het speeladres op te halen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |