Ja die!quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:49 schreef ColdFeet het volgende:
Dude, nee, de Desigual was een kortstondige bevlieging. Het is flutkwaliteit, de modellen zitten niet super, en wat voor mij de grootste afknapper is: echt iedereen heeft het
O dat Vlaamse merk!quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:52 schreef ColdFeet het volgende:
Oh shit, hoofdletter vergeten in de TT. Afijn, mijn schoonzus raadde me een wat origineler Spaans merk aan: Dolores Promesas. Want dat verkopen ze alleen in Spanje en hier heeft dus niemand hetEn ik vind Who's That Girl ook leuk, dat is Vlaams.
doe ik ook nooit, je wilt toch altijd even passen of het echt goed staatquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:01 schreef Duderella het volgende:
Online kleding kopen durf ik niet echt.
O, ik ga even struinen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:14 schreef ColdFeet het volgende:
Nog meer leuks zien?
La Fee Maraboutee
Rene Derhy
Blutsgeschwister
Allemaal helemaal niet superduur, maar je moet net weten waar je 't moet kopen
Méér op merkjes letten dus, in boetiekjes.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:19 schreef ColdFeet het volgende:
Nynke, da's King Louie. En Dude, Rene Derhy heb ik ooit in Frankrijk ontdekt, Fee Maraboutee verkopen ze bij een klein boetiekje hier om de hoek, en Blutsgeschwister, daar kwam Sigme mee.
Ghee is geklaarde boter. Smelt boter heel zachtjes zodat het niet kleurt. Giet het heldere, gele, bovenste af. Dat is ghee.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:23 schreef SeaOfLove het volgende:
CUL-HULP GEVRAAGD! Wat is ghee? Kan ik dat in de supermarkt kopen, of bij de turk? Waar smaakt het naar en waardoor is het evt te vervangen?
Geklaarde boter!quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:23 schreef SeaOfLove het volgende:
CUL-HULP GEVRAAGD! Wat is ghee? Kan ik dat in de supermarkt kopen, of bij de turk? Waar smaakt het naar en waardoor is het evt te vervangen?
Geklaarde boter. Koop je bij turk of toko. Kan evt vervangen door olie, maar is niet zo lekker.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:23 schreef SeaOfLove het volgende:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:27 schreef golfer het volgende:
Geklaarde boter inderdaad die je nog even laat doorpruttelen nadat je al het afgeschuimd hebt. Krijgt een noodachtige smaak.
Isse lekker.
Ikkezaggumwelhoor!quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:27 schreef golfer het volgende:
Geklaarde boter inderdaad die je nog even laat doorpruttelen nadat je al het afgeschuimd hebt. Krijgt een nootachtige smaak.
Isse lekker.
Was al lang verbeterd.quote:
Nou, ik weet het niet.. Maar ik denk inderdaad dat het wel eens geklaarde boter zou kunnen zijn!quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:29 schreef Duderella het volgende:
Had iemand al gezegd dat het waarschijnlijk geklaarde boter is?
Niet naar kikkers.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:29 schreef LieLie het volgende:
Waar smaken kikkererwten eigenlijk naar?
Tjaaaaaaaaa.... ergens tussen linzen en doppertjes? Maar dan anders.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:29 schreef LieLie het volgende:
Nee, nog niet gehoord!quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:29 schreef Duderella het volgende:
Had iemand al gezegd dat het waarschijnlijk geklaarde boter is?
Nou ik ben heul kritisch met kleding hoorquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:14 schreef Duderella het volgende:
Ach maar kaas, jij kan álles dragen toch?
Ja en dan laat je het Lein aantrekken en dan staat het opeens wél goed.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nou ik ben heul kritisch met kleding hoormeestal denk ik dat ´t tof is en dan trek ik het aan en dan
![]()
Ik vind jouw pet goed.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nou ik ben heul kritisch met kleding hoormeestal denk ik dat ´t tof is en dan trek ik het aan en dan
![]()
En dan heeel soms vind ik iets dat echt goed zit
Ik heb geen idee. Ik heb ze ooit aangezien voor hazelnoten in een gerecht en het was een enorme teleurstelling. In mijn herinnering smaken ze dus naar melig niks.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:29 schreef LieLie het volgende:
In before the editquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:27 schreef golfer het volgende:
Geklaarde boter inderdaad die je nog even laat doorpruttelen nadat je al het afgeschuimd hebt. Krijgt een noodachtige smaak.
Isse lekker.
Die gast met de witte pet was iemand anders, toch?quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:31 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik vind jouw pet goed.
Die ik me herinner van Japan-foto's.
Vast een verkeerd antwoord.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:32 schreef AKnynke het volgende:
Mag ik ook jullie advies even? Ik heb gesolliciteerd naar een baan. Hardstikke leuk, eerste ronde doorheen. Nu willen ze een 'writing-sample'. Een academisch stuk, en een policy-gericht stuk. Academische stuk is appeltje eitje, daar heb ik er zat van. Policy-gericht niet zoveel. In het emailtje stond dat het een essay, policy-paper of journalistiek stuk zou kunnen zijn. De eerste twee heb ik niet, de laatste heb ik wel eentje, die vind ik erg goed geschreven is, maar waarvan het onderwerp echt niet relevant is voor de baan. Ik heb 2 opties, nu een policy-paper schrijven, wat me een halve tot een hele dag gaat kosten, of dat journalistieke stuk insturen.
Wat zouden jullie doen?
In elk geval géén hardstikke opschrijven, in één van beide stukken.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:32 schreef AKnynke het volgende:
Mag ik ook jullie advies even? Ik heb gesolliciteerd naar een baan. Hardstikke leuk, eerste ronde doorheen. Nu willen ze een 'writing-sample'. Een academisch stuk, en een policy-gericht stuk. Academische stuk is appeltje eitje, daar heb ik er zat van. Policy-gericht niet zoveel. In het emailtje stond dat het een essay, policy-paper of journalistiek stuk zou kunnen zijn. De eerste twee heb ik niet, de laatste heb ik wel eentje, die vind ik erg goed geschreven is, maar waarvan het onderwerp echt niet relevant is voor de baan. Ik heb 2 opties, nu een policy-paper schrijven, wat me een halve tot een hele dag gaat kosten, of dat journalistieke stuk insturen.
Wat zouden jullie doen?
Nou, da's opzich goed.. want ik moet niks van noten hebben..quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:32 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik heb ze ooit aangezien voor hazelnoten in een gerecht en het was een enorme teleurstelling. In mijn herinnering smaken ze dus naar melig niks.
oh ja, dat doe ik altijd fout. Ik vind hartstikke zo stom staan!quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:36 schreef Duderella het volgende:
[..]
In elk geval géén hardstikke opschrijven, in één van beide stukken.![]()
Ik zou gaan voor een policy-stuk omdat je daar ook inhoudelijk kan laten zien wat je in je mars hebt.
En gefeliciteerd dat je naar de tweede ronde bent, goed man!
Oh.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die gast met de witte pet was iemand anders, toch?
Mee eens, staat ontzettend stom!quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:37 schreef AKnynke het volgende:
[..]
oh ja, dat doe ik altijd fout. Ik vind hartstikke zo stom staan!
@ Krak: helemaal geen dom antwoord. En stiekem vind ik ook dat ik het policy stuk moet schrijven, maar ik ben lui en met dat journalistieke stuk ben ik zo klaar...
Doen wat jij denkt dat het beste is. En aangezien je twijfelt over jou eigen journalistieke stukje, betekend dit dus dat je eigenlijk voor de policy-paper wilt gaan. Alleen dit doe je nog niet omdat je een halve/hele dag gaat duren en je jezelf de moeite wilt besparen? Want je hebt uiteraard betere dingen te doen?quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:32 schreef AKnynke het volgende:
Wat zouden jullie doen?
Ik zeg: Barcelona!quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:40 schreef LieLie het volgende:Ik wil mooi lenteweer, en een gezellige winkelstad, met heel veel winkeltjes met interessante en lekkere en culinaire producten...
Zeg dat maar niet!quote:
Maastricht!quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:41 schreef LieLie het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet!
Want daar had ik nu gelopen, als Mr niet kandidaat was geworden en volgende week verkiezingen had![]()
Maar verder steun ik hem enorm hoor
Da's ook leuk!quote:
Volgens mij verwachten ze daar komende dagen zware stormquote:
Ik loop m'n bronchiën nog steeds eruit te hoesten door een virus die ik daar heb opgelopen. In de fokking regen.quote:
quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:45 schreef Ole het volgende:
[..]
Volgens mij verwachten ze daar komende dagen zware storm
Europa maakt zich op voor extreem gevaarlijke winterstorm
Waar ik Barcelona zei, bedoelde ik Milaan!quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik loop m'n bronchiën nog steeds eruit te hoesten door een virus die ik daar heb opgelopen. In de fokking regen.
Geweldige foto!quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:52 schreef Stereotomy het volgende:
Heb overigens met mijn grote vriend De Zelfontspanner de volgende foto gemaakt in Barcelona twee weken geleden:
klickety
*proestquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:54 schreef Duderella het volgende:
[..]
[..]
[..]
Waar ik Barcelona zei, bedoelde ik Milaan!
En ik zet twee jokers in.
Wat een aparte foto! Die wolken zo achter die torens..quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:52 schreef Stereotomy het volgende:
Heb overigens met mijn grote vriend De Zelfontspanner de volgende foto gemaakt in Barcelona twee weken geleden:
klickety
quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:54 schreef Duderella het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heel mooi Steer!quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:52 schreef Stereotomy het volgende:
klickety
quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:54 schreef Duderella het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat voor ham bedoel je? Gewoon een bil van een varken? Zonder dat er iets mee gebeurd is?quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:59 schreef LieLie het volgende:
Ik zag in het boek van Nigella een recept voor ham in cola..
Maar dat zie ik zo niet gebeuren bij de slager die we hier hebben..
Maar zou een keurslager zo iets hebben liggen? En kennen we dat hier net zo, die grote stukken ham?
je kan een beenhammetje gebruiken, in het wat eten we vandaag topic had iemand dat ook gebruikt.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:59 schreef LieLie het volgende:
Ik zag in het boek van Nigella een recept voor ham in cola..
Maar dat zie ik zo niet gebeuren bij de slager die we hier hebben..
Maar zou een keurslager zo iets hebben liggen? En kennen we dat hier net zo, die grote stukken ham?
i guessquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:02 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wat voor ham bedoel je? Gewoon een bil van een varken? Zonder dat er iets mee gebeurd is?
Die zou je bij een slager moeten kunnen bestellen denk ik.
Ik zou wel eerst meten of je pan of oven groot genoeg is.....
Oké, maar die zijn meestal gekruid toch?quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
je kan een beenhammetje gebruiken, in het wat eten we vandaag topic had iemand dat ook gebruikt.
Je hebt ook naturel beenhammetjes, maar die zijn geinjecteerd met zout.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
je kan een beenhammetje gebruiken, in het wat eten we vandaag topic had iemand dat ook gebruikt.
LOL! Ik werd overspannen toen de supermarktslagerij waar ik werkte opgedoekt werd en alles voorverpakt aangeleverd werd......quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:15 schreef SeaOfLove het volgende:
oh ik heb zeker met varkenshaas, beenham en fricandeau prima vlees gehad in de supermarkt, maar het moet niet die in vacuüm verpakte gekruide shit zijn. maar de 2 supermarkten waar ik vlees haal hebben ook gewoon een slagerij en niet de voorverpakte dingen die aangeleverd worden.
Nee, ik denk niet dat dat gaat lukken. Het journalistieke stuk ging over het leven van expetriates in Maastricht, en dit werk is echt op heeel ander gebied. Ik denk dat ik het weekend ga nemen voor wat schrijven. Bedankt voor het meedenken in ieder geval!quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:56 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vind niet dat Nynke een policy stuk moet schrijven. Aangezien ze zelf het meest tevreden leek met het journalistieke, behalve het onderwerp, vroeg ik me af of ze dat journalistieke niet kon aanpassen mbt het onderwerp.
Het kan aan mij liggen,want ik heb geen idee of dat mogelijk is. Maar ik vind het soms leuk om een sonnet te schrijven omdat de vorm vastligt. Ik hoef alleen het onderwerp te veranderen. En ik dacht dat zoiets misschien kon met het stuk van Nynke.......
ik vind juist in Duitsland dat het vleesassortiment in de supermarkt maar magertjes is....quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:20 schreef z80 het volgende:
@LieLie
geen idee waar je woont.
maar hier in Duitsland kun je in de supermarkt gewoon ham kopen, dus zonder dat er iets mee gebeurd is
of waar ik zelf gek op ben gepekelde ham
Dan heb je de verkeerde stoelen in je auto....quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:30 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik voel me net Mary fucking Poppins vandaagVanmorgen in de vroegte (nouja, om 9 uur) vertrokken naar het Oosten, naar Isa. Om 11 uur daar, naar het ziekenhuis, naar de supermarkt, naar Isa's huis, naar het ziekenhuis, naar Isa's huis en ik heb er net weer 2 uur in de auto op zitten omdat Kaas me morgen nodig heeft. Houten reet FTW
vergeleken met NL heb je bij de D super veel meer keuze.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:30 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik vind juist in Duitsland dat het vleesassortiment in de supermarkt maar magertjes is....
Tis geen long distance auto heurquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:31 schreef AKnynke het volgende:
Dan heb je de verkeerde stoelen in je auto....
quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:30 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik voel me net Mary fucking Poppins vandaagVanmorgen in de vroegte (nouja, om 9 uur) vertrokken naar het Oosten, naar Isa. Om 11 uur daar, naar het ziekenhuis, naar de supermarkt, naar Isa's huis, naar het ziekenhuis, naar Isa's huis en ik heb er net weer 2 uur in de auto op zitten omdat Kaas me morgen nodig heeft. Houten reet FTW
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |