quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:00 schreef Esbeliben het volgende:
[..]
Mensen die in de oerknal geloven,of in evolutie
![]()
![]()
Klacht: Mensen die evolutie ontkennen en liever geloven dat een magisch mannetje in de helemaal ons helpt en dat de aarde plat is.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:23 schreef Esbeliben het volgende:
[..]
Dat is enkel je lichaam. Je ziel zal verdoemd zijn. Maar het is nog niet te laat...
geloof in God sluit geloof in de wetenschap niet uit hoor.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:15 schreef Markster het volgende:
eensch.
Blinde mensen die wetenschap ontkennen
En hij maakte van 2 broden en 5 vissen een complete maaltijd voor het hele dorp en hij maakte van water wijn.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:14 schreef Sodeju het volgende:
JEZUS LIEP OVER HET WATER!!!!!!!!1111
# Gij zult geen onkuisheid doen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:15 schreef Barendsz het volgende:
[..]
geloof in God sluit geloof in de wetenschap niet uit hoor.
juistquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:20 schreef woads het volgende:
[..]
# Gij zult geen onkuisheid doen.
Sluit ook geen seks met kleine jongetjes uit hoor.
Wat een bullshit God bestaat wel. Hij heeft me bevrijd uit de gevangenis.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:18 schreef Uro het volgende:
Nihilisme FTW! Christenen zijn net mensen: ze geloven in een collectieve leugen, omdat ze het ook niet weten.
Bewijst voor ons juist dat hij niet bestaatquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:22 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Wat een bullshit God bestaat wel. Hij heeft me bevrijd uit de gevangenis.
Waarom?!quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:23 schreef Esbeliben het volgende:
[..]
Dat is enkel je lichaam. Je ziel zal verdoemd zijn. Maar het is nog niet te laat...
Hé!!quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:24 schreef SuperwormJim het volgende:
De oppergod:
[ afbeelding ]
Bow for him!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:29 schreef PowerAdmin het volgende:
Als Jezus wederkeert op aarde zal hij jouw minachting niet vergeven en zal jouw dan ook niet meenemen naar de volgende level GAME OVER voor jouw en je kornuiten.
Wij echter die hebben geben en geduldig gewacht op de herrijzing van Jezus de almachtige zullen door Jezus gehaalt worden Naar de hemel voordat hij deze rotaarde vernietigd.
Dat is je billenmaat genaamd "Jan".quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:22 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Wat een bullshit God bestaat wel. Hij heeft me bevrijd uit de gevangenis.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:30 schreef Jahr00n het volgende:
Godsamme waarom lukt het me niet om pro god te trollen.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:54 schreef Jahr00n het volgende:
Ik zoek ook zo'n film, een of andere kerel had een apparaat waarmee hij dames het met elkaar liet doen.
Een afstandbediening ofzo.
Marco Borsato ook.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:14 schreef Sodeju het volgende:
JEZUS LIEP OVER HET WATER!!!!!!!!1111
quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En hij maakte van 2 broden en 5 vissen een complete maaltijd voor het hele dorp en hij maakte van water wijn.
Heb je die toevallig nog op videoband? Ik heb die van mij lang geleden overspoeld met de 5 Ferrari's.quote:
http://www.megavideo.com/?v=FOZTL2LAquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:41 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Heb je die toevallig nog op videoband? Ik heb die van mij lang geleden overspoeld met de 5 Ferrari's.
Getuigen...quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:45 schreef Trannellius het volgende:
Mensen die wel geloven dat een oerknal uit het niets kan ontstaan, en een verhaal wat gedocumenteerd is door oogetuigen overboord gooien. En dan ook nog anderen beschuldigen van bekrompenheid.
Driewerf
niet per se. Maar je eigen ontstaan verklaren door enkele aannames en simpele deducties, getuigt imo ook niet van een intelligente geest.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:46 schreef woads het volgende:
[..]
Getuigen...
Mensen zijn ook ontvoerd door aliens, geloof je dat ook?
idd !! heidenenquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:23 schreef Penisbaard het volgende:
Mensen die niet in Wodan en Thor geloven
DIT IS EEN TROLLREACTIE MENSEN REAGEER ER NIET OP OPEN JE OGENquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:45 schreef Trannellius het volgende:
Mensen die wel geloven dat een oerknal uit het niets kan ontstaan, en een verhaal wat gedocumenteerd is door oogetuigen overboord gooien. En dan ook nog anderen beschuldigen van bekrompenheid.
Driewerf
Natuurlijk stel ik vragen. Ik denk de meeste mensen wel. Ik vind alleen een boek die 2000 jaar geleden is geschreven door machtzuchtige ''priesters'' , toen ze dachten dat de aarde plat was, niet echt een heel betrouwbare bron.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:48 schreef Trannellius het volgende:
[..]
niet per se. Maar je eigen ontstaan verklaren door enkele aannames en simpele deducties, getuigt imo ook niet van een intelligente geest.
Het houd de kortzichtige in de hand.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:51 schreef DeBassist het volgende:
wat is trouwens het positieve effect van religie hier op aarde als ik vragen mag ?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:56 schreef Esbeliben het volgende:
Gods toorn toch komt uit den hemel aan den dag over al de goddeloosheid en ongerechtigheid der mensen die de waarheid door ongerechtigheid onderdrukken.
Romeinen 1: 18
Mijn toorn, in jouw gezicht.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:56 schreef Esbeliben het volgende:
Gods toorn toch komt uit den hemel aan den dag over al de goddeloosheid en ongerechtigheid der mensen die de waarheid door ongerechtigheid onderdrukken.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:56 schreef Esbeliben het volgende:
Oorspronkelijk was de aarde ook plat. Maar door de ontbossing van de aarde roteert ie minder snel, en wordt het dus dikker.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:51 schreef woads het volgende:
[..]
Natuurlijk stel ik vragen. Ik denk de meeste mensen wel. Ik vind alleen een boek die 2000 jaar geleden is geschreven door machtzuchtige ''priesters'' , toen ze dachten dat de aarde plat was, niet echt een heel betrouwbare bron.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |