abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78698886
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 20:16 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dan ben je gewoon stom bezig. Je moet zorgen dat je zelf je hut kunt blijven betalen, niet compleet afhankelijk bent van het inkomen van je vrouw en na een x-aantal jaren lasten hebt die je ook op latere leeftijd kunt dragen. Dan maar een keertje minder naar de Costa Brava.
Het was ook maar een voorbeeldje Ik moet er gewoon niet aan denken, het huisje boompje beestje gebeuren. In mijn optiek op het moment kost het alleen maar geld, op korte en lange termijn. En mocht het wel zo ver komen zorg ik er wel voor dat ik geen alimentatie meer hoef te betalen, we trouwen met een prenup etc.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_78698929
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 20:33 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Het was ook maar een voorbeeldje Ik moet er gewoon niet aan denken, het huisje boompje beestje gebeuren. In mijn optiek op het moment kost het alleen maar geld, op korte en lange termijn. En mocht het wel zo ver komen zorg ik er wel voor dat ik geen alimentatie meer hoef te betalen, we trouwen met een prenup etc.
Huren kost ook geld. Als je een huis voor een goede prijs koopt, kun je het altijd wel weer leuk verkopen of verhuren.
pi_78698989
quote:

[..]

Alimentatie moet je sws betalen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_78699086
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 20:34 schreef Halcon het volgende:

Huren kost ook geld. Als je een huis voor een goede prijs koopt, kun je het altijd wel weer leuk verkopen of verhuren.
Momenteel ken ik alleen maar gescheiden stelletjes die hun gezamenlijk bezit niet verkocht krijgen
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_78699128
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 20:34 schreef Halcon het volgende:

[..]

Huren is voor mij de betere optie. Heb het geld niet om iets te kopen Besides, ik woon vooral in grote steden en daar is het op dit moment nogal overpriced. Het is wachten tot de volgende huizen bubble in China gaat barsten, misschien ga ik daar dan wat kopen wil die kant toch op in de toekomst.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_78699133
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 20:37 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Momenteel ken ik alleen maar gescheiden stelletjes die hun gezamenlijk bezit niet verkocht krijgen
Dan hebben ze het te duur gekocht en kunnen ze het alleen samen betalen. Da's niet zo slim.
  woensdag 3 maart 2010 @ 20:40:20 #232
141482 Q.
JurassiQ
pi_78699247
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 20:38 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dan hebben ze het te duur gekocht en kunnen ze het alleen samen betalen. Da's niet zo slim.
Klopt, maar het was de laatste jaren wel zo ongeveer de enige manier om nog een beetje een huis te kopen. Blij dat ik alleen in een relatief goedkoop flatje zit.
For great justice!
  woensdag 3 maart 2010 @ 20:42:37 #233
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_78699374
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 20:40 schreef Q. het volgende:

[..]

Klopt, maar het was de laatste jaren wel zo ongeveer de enige manier om nog een beetje een huis te kopen. Blij dat ik alleen in een relatief goedkoop flatje zit.
Als de huizenprijzen tóch stijgen maakt het ook niet zoveel uit. Wanneer zo'n relatie dan na 3 jaar weer uit elkaar ging dan had men sowieso de KK eruit, en vaak ook nog een kleine winst. Zolang de prijzen stegen werkte het systeem perfect. Iedereen kon gratis rijk worden.

Die situatie is nu voorbij.
The End Times are wild
pi_78699377
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 20:38 schreef Halcon het volgende:

Volgens mij zitten heel veel mensen in die situatie. Wat ik met mijn ene salaris kan kopen is een vrijstaande kartonnen doos in een prachtwijk
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_78699447
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 20:42 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Volgens mij zitten heel veel mensen in die situatie. Wat ik met mijn ene salaris kan kopen is een vrijstaande kartonnen doos in een prachtwijk
Met ongeveer 22.000 euro bruto koop je zo'n stapelcontainer in een prachtwijk. Je huurt met zo'n inkomen elders natuurlijk geen villa.
pi_78699518
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 20:42 schreef LXIV het volgende:

[..]

Als de huizenprijzen tóch stijgen maakt het ook niet zoveel uit. Wanneer zo'n relatie dan na 3 jaar weer uit elkaar ging dan had men sowieso de KK eruit, en vaak ook nog een kleine winst. Zolang de prijzen stegen werkte het systeem perfect. Iedereen kon gratis rijk worden.

Die situatie is nu voorbij.
Maar komt vanzelf weer terug als men er niks tegen gaat doen. Zie de huizenprijzen in China. Die stijgen als nooit tevoren nadat ze naar beneden gekelderd zijn tijdens de crisis.
  woensdag 3 maart 2010 @ 20:45:47 #237
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_78699570
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 20:42 schreef xenobinol het volgende:

[..]

In grote delen van Nederland moet je eigenlijk al met z'n tweeen zijn inderdaad. Voor een modaal huisje van 270K (300K incl. KK) heb je een inkomen nodig van 65K. Nu verdient iedereen op FOK! minstens het dubbele, maar voor de rest van alleenstaand Nederland is dit meestal moeilijk te bereiken.
The End Times are wild
  woensdag 3 maart 2010 @ 20:47:30 #238
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_78699698
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 20:44 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Maar komt vanzelf weer terug als men er niks tegen gaat doen. Zie de huizenprijzen in China. Die stijgen als nooit tevoren nadat ze naar beneden gekelderd zijn tijdens de crisis.
In China was natuurlijk nog lang niet het bubble-niveau bereikt van Nederland. Hier loopt het gewoon vast omdat het niet meer financierbaar is. De mensen willen soms nog wel, maar het lukt gewoon niet. Dan zie ik niet in waar die "stijging als nooit tevoren"' hier vandaan moet komen. Wie gaat er dan meer voor huizen betalen als ooit tevoren?
The End Times are wild
  woensdag 3 maart 2010 @ 20:49:00 #239
141482 Q.
JurassiQ
pi_78699797
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 20:45 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nu verdient iedereen op FOK! minstens het dubbele
!
For great justice!
pi_78699884
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 20:49 schreef Q. het volgende:

[..]

!
Als je het salaristopic leest en het gelooft dan klopt dit wel.
  woensdag 3 maart 2010 @ 20:52:42 #241
141482 Q.
JurassiQ
pi_78699984
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 20:50 schreef Halcon het volgende:

[..]

Als je het salaristopic leest en het gelooft dan klopt dit wel.
Dat is de salaris-versie van mijn-piemel-is-groter-dan-die-van-jou.
For great justice!
  woensdag 3 maart 2010 @ 20:54:45 #242
292331 Henktay
ik hou van tee
pi_78700224
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 20:52 schreef Q. het volgende:

[..]

Dat valt wel mee natuurlijk. FOK! is immers ook geen goede afspiegeling van de gemiddelde Nederlander? Dus is het ook niet verbazingwekkend dat de FOK!ker bovengemiddeld verdient.
pi_78700236
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 20:52 schreef Q. het volgende:

[..]

Als je een "hoe-groot-is-je-pikkemans"-topic zou maken zou de gemiddelde lengte op Fok zo'n 48 cm in dubbelgevouwen toestand zijn inderdaad.
  woensdag 3 maart 2010 @ 20:57:43 #245
141482 Q.
JurassiQ
pi_78700325
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 20:56 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dat valt wel mee natuurlijk. FOK! is immers ook geen goede afspiegeling van de gemiddelde Nederlander? Dus is het ook niet verbazingwekkend dat de FOK!ker bovengemiddeld verdient.
De gemiddelde FOK!ker is niet heel houd en verdient meestal niet zo heel veel hoor, ik denk dat je je daar ernstig op verkijkt. In die salaris-topics komen alleen mensen die willen patsen met hun loon.
For great justice!
pi_78700638
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 20:56 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik geloof er weinig van dat de gemiddelde Fokker een bovengemiddeld salaris geniet.
  woensdag 3 maart 2010 @ 21:04:32 #247
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_78700762
Nee, dat denk ik ook niet. Met name niet omdat de gemiddelde leeftijd nog jong is. Ik denk wel dat de gemiddelde FOK!er later bovengemiddeld gaat verdienen.
The End Times are wild
  woensdag 3 maart 2010 @ 21:04:42 #248
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_78700775
quote:

[..]

Jij bent teveel op de beurs bezig....
Fuck catching lightning, he struck it
screamed shut up at thunder, then flipped the world upside down
and made it rain upward
pi_78700833
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 21:02 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik geloof er weinig van dat de gemiddelde Fokker een bovengemiddeld salaris geniet.
In deze topic zeker niet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_78700921
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 20:57 schreef Q. het volgende:

[..]

De gemiddelde FOK!ker is niet heel houd en verdient meestal niet zo heel veel hoor, ik denk dat je je daar ernstig op verkijkt. In die salaris-topics komen alleen mensen die willen patsen met hun loon.

Alsof daar iets mis mee is.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')