quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vlei je hoofd maar tegen mijn borst
Doet me denken aan een hele slechte mop
Erik gaat met de koningin dineren (Eigenlijk heette hij Jan, maar dat is zo cliché) en ze hebben gamba's (eigenlijk was het iets van fruit ofzo, wat op zich wel logischer is als je de clou bekijkt, maar dat is niet zo luxe als gamba's natuurlijk ^^ )die ze zelf moeten pellen, koningin allemaal kijken waar ze dr schillen kwijt kan, maar ziet niets, niemand heeft aan een schoteltje gedacht!
Zegt Erik tegen de koningin: Leg uw billen maar op mijn schort!
Dat was van de zenuwen natuurlijk he, dat hij het fout zegt en die woorden door elkaar haalt enzo
Ik maak me er niet druk om verder hoor...quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:07 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Na 600 mods, wordt het wel wat minder confronterend.
Puber.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:08 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Weet ik veel dat je zo preuts blijkt te zijn, had je dat maar moeten uitdragen.
Onbetaald nog steeds he?quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik maak me er niet druk om verder hoor...
Ik heb alleen weleens gezien dat ze om sollicitaties vroegen
Ik zei toch niets over geld...quote:
Maar ik wel, onbetaald nog steeds, en toch doen mensen het.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zei toch niets over geld...
Zullen we jou eens goed verdelen?quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:11 schreef Breathtaking het volgende:
Godverdomme, de cookie dough is niet goed verdeeld in m'n ijs!
Ach, kan me wel voorstellen dat mensen het leuk kunnen vinden hoorquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:12 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar ik wel, onbetaald nog steeds, en toch doen mensen het.
Dan weet jij niet wat er in het verleden gebeurd is met mods die hun werk te serieus namen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ach, kan me wel voorstellen dat mensen het leuk kunnen vinden hoor
Wat heeft dat nou te maken met kunnen begrijpen dat mensen het wel willen doen?quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dan weet jij niet wat er in het verleden gebeurd is met mods die hun werk te serieus namen.
Ze moeten doen wat ze willen, ik kan me nuttiger vrijwilligerswerk voorstellen. Maar zoals steeds maar weer gezegd wordt, ik ben niet iedereen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou te maken met kunnen begrijpen dat mensen het wel willen doen?
Er is vast ook weleens iemand lastig gevallen in een archief, toch ga ik er morgen weer aan het werk
en dat wil ik ook
Het ziet eruit als schimmel, kut.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:19 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Ben&Jerry's, you're doing it wrong!
Wat heb je een leuk shirtje aan.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:19 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Ben&Jerry's, you're doing it wrong!
Op zich is modden op fok best nuttig, er zijn een heleboel mensen die plezier beleven aan fok en als niemand zou modden, zou t gauw een nog grotere zooi zijn...quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ze moeten doen wat ze willen, ik kan me nuttiger vrijwilligerswerk voorstellen. Maar zoals steeds maar weer gezegd wordt, ik ben niet iedereen.
Een fokstok, whuuuut?quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Op zich is modden op fok best nuttig, er zijn een heleboel mensen die plezier beleven aan fok en als niemand zou modden, zou t gauw een nog grotere zooi zijn...
Jij hebt er ook plezier van
Er is trouwens een fokstok, dat wist ik niet.
Hij is nu in Groningen kennelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |