Lul op een drumstel.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het is toch een lul op een slagroomgebakje?
True.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je hebt me nooit niet aantrekkelijk gevonden.
Klopt, en klopt, het spettert en is niet te vreten, maar alle losse onderdelen lijken aantrekkelijk.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:52 schreef Bragi het volgende:
[..]
Laat me raden: zelfverzonnen?
Want het slaat als een stijve pik in een bord brinta.
Ja, ga maar weer. Altijd als het moeilijk wordt loop jij weer weg. Lekker makkelijk.quote:
Daar moet ik van vomeren.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:52 schreef Bragi het volgende:
[..]
Laat me raden: zelfverzonnen?
Want het slaat als een stijve pik in een bord brinta.
Kut op Dirk kende ik nog niet.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:54 schreef Bragi het volgende:
[..]
Lul op een drumstel.
Tang op een varken.
Kut op dirk.
Et cetera.
http://www.neder-l.nl/newindex.html?http://www.neder-l.nl/bulletin/1998/06/980619.htmlquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kut op Dirk kende ik nog niet.
Houdt Dirk niet van kut?
Waar heb je het moeilijk mee meisje?quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ga maar weer. Altijd als het moeilijk wordt loop jij weer weg. Lekker makkelijk.
Kijk, da's al beter.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:55 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Klopt, en klopt, het spettert en is niet te vreten, maar alle losse onderdelen lijken aantrekkelijk.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ga maar weer. Altijd als het moeilijk wordt loop jij weer weg. Lekker makkelijk.
Was een grapski.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waar heb je het moeilijk mee meisje?
Zal ik je even troosten?
Je moet het dan ook 's morgens doen, op een nuchtere maag.quote:
Vlei je hoofd maar tegen mijn borstquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was een grapski.Maar troosten mag altijd. [ afbeelding ]
Ik twijfel er geen seconde aan dat er ergens op de wereld iemand is, die dit als vast ochtendritueel heeft.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:58 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je moet het dan ook 's morgens doen, op een nuchtere maag.
Het zou zorgelijker zijn als je er niet aan twijfelde dat de hele mannelijke wereldbevolking dit doetquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:01 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik twijfel er geen seconde aan dat er ergens op de wereld iemand is, die dit als vast ochtendritueel heeft.
Zorgelijk.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat was van de zenuwen natuurlijk he, dat hij het fout zegt en die woorden door elkaar haalt enzo
Vanavond denk ikquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
o en wanneer word je zwart dan Bt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |