Tessel van de Lugt toch?quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:22 schreef Vlindur het volgende:
Oh! Wat leuk!
Heeft ie een vriendin dan?
quote:over zijn persoonlijke leven is niet veel bekend. Wel weten we dat Sander nog steeds met zijn vriendin is die hij op de hogeschool ook had. Leuk weetje: zij heeft ook auditie gedaan bij MTV.
Nou, dat of stoppen iddquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:27 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik wist ook niet dat Sander een vriendin hadMaar ik dacht dat hij een of andere dodelijke ziekte had opgelopen
Was het maar waar.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:27 schreef Gitaarmat het volgende:
Ze lieten me wel even schrikken. Ik dacht dat ie ging stoppen.
Nou, wat een toppertjes.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:27 schreef Vlindur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Carolien van den Hengel en Sander Lantinga
Ah, zij dus.
Dit is niet Sander zn vriendin. Sander is met Tessa.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:27 schreef Vlindur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Carolien van den Hengel en Sander Lantinga
Ah, zij dus.
Tessel toch?quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:34 schreef heyhallodaar het volgende:
[..]
Dit is niet Sander zn vriendin. Sander is met Tessa.
Ik kan niks vinden verder?quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:34 schreef heyhallodaar het volgende:
[..]
Dit is niet Sander zn vriendin. Sander is met Tessa.
Nou, dat komt ook niet echt duidelijk naar vorenquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://twitter.com/#search?q=tessel
Staat nu ook op wikipedia: http://nl.wikipedia.org/wiki/Sander_Lantinga. De persoon die dat heeft toegevoegd zal dat ook niet verzonnen hebbenquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:40 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Nou, dat komt ook niet echt duidelijk naar vorenDat is er ook maar 1 die dat roept
Het staat ook op die van haar nu.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Staat nu ook op wikipedia: http://nl.wikipedia.org/wiki/Sander_Lantinga. De persoon die dat heeft toegevoegd zal dat ook niet verzonnen hebben
net zo'n bek als Ireen Wust. Ik gok dat rubbereend fan is van haar.quote:
Da wis ik nie! Ken eigenlijk alleen haar stem. Alleraardigst door de telefoon, wel een rotaccent.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:41 schreef -Hans- het volgende:
Volgens mij ook Tessel van de Lugt !!!!
quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
net zo'n bek als Ireen Wust. Ik gok dat rubbereend fan is van haar.
want op Wikipedia wordt nooit onzin teogevoegdquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Staat nu ook op wikipedia: http://nl.wikipedia.org/wiki/Sander_Lantinga. De persoon die dat heeft toegevoegd zal dat ook niet verzonnen hebben
Vandaar mijn toevoegingquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
want op Wikipedia wordt nooit onzin teogevoegd
Qua stem niet heel prettig, maar volgens mij verder wel een leuke meid. Ik vond de combinatie Tessel-Eddy Zoey meestal best wel leuk. Ben benieuwd of ze haar rijbewijs inmiddels heeftquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
Da wis ik nie! Ken eigenlijk alleen haar stem. Alleraardigst door de telefoon, wel een rotaccent.
In haar Zoey-zo tijd paar keer aan de lijn gehad, en ook een keer bij de C&S show. Die keer bij C&S zei ze gelijk dat ze belde voor mijn request, en dat ik dus helaas niet de kaarten voor Anouk had gewonnenquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Qua stem niet heel prettig, maar volgens mij verder wel een leuke meid. Ik vond de combinatie Tessel-Eddy Zoey meestal best wel leuk. Ben benieuwd of ze haar rijbewijs inmiddels heeft
Whaha lolquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
In haar Zoey-zo tijd paar keer aan de lijn gehad, en ook een keer bij de C&S show. Die keer bij C&S zei ze gelijk dat ze belde voor mijn request, en dat ik dus helaas niet de kaarten voor Anouk had gewonnen(die werden op hetzelfde moment weg gegeven)
ja, enormquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whaha lol. En jij balen dat je de kaarten niet had gewonnen
Die gewonnen Turn Up The Bass kaarten heb ik maar ingeplakt in mn plakboekquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whaha lol. En jij balen dat je de kaarten niet had gewonnen
LOLquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:17 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Die gewonnen Turn Up The Bass kaarten heb ik maar ingeplakt in mn plakboek
Nee. Ik ben van de Metal. Ik zie me al staan tussen al die gabberende mafkezenquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
LOLnooit gebruik van gemaakt dus
Kan me daar wel wat bij inbeeldenquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:21 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Nee. Ik ben van de Metal. Ik zie me al staan tussen al die gabberende mafkezen
Ik ook! echt een toffe plaatquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:21 schreef Pino112 het volgende:
The Heavy
Begin de plaat steeds leuker te vinden
quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:25 schreef -Hans- het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)gaat_trouwen___.html
Wat maakt dat uit? ze hoeft van mij geen mond open te doen en er alleen maar te zitten voor de beeldvullingquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:30 schreef Sirolf het volgende:
Hmm... morgenavond Aukje van Ginniken bij Ekstra Weekend. Ik weet niet wat ik daar nu van moet vinden, want ze is al een flink aantal jaar uit de spotlights (oud-GTST actrice, heeft een zingende zus die met Idols meedeed en heeft volgens mij zelf ook wel geprobeerd te zingen)...
En tieten.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:30 schreef Sirolf het volgende:
Hmm... morgenavond Aukje van Ginniken bij Ekstra Weekend. Ik weet niet wat ik daar nu van moet vinden, want ze is al een flink aantal jaar uit de spotlights (oud-GTST actrice, heeft een zingende zus die met Idols meedeed en heeft volgens mij zelf ook wel geprobeerd te zingen)...
Neeee niet Aukje.. Pffff. Naja, misschien valt ze wel mee!quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:30 schreef Sirolf het volgende:
Ik luister niet op zondagquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:33 schreef Piles het volgende:
Luisteren jullie nooit KXElke zondag belt Paul vd Lugt met Tessel en Sander
inderdaad, dan zit ik in de kerk, en houd rust!quote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, dan luister je naar 3FM natuurlijk, met je grote vriend Bart Arens
quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:35 schreef shinydiscoball het volgende:
Pff ik wilde met Sander trouwen![]()
Topper uit de Nederpop!quote:
Jammer idd. Ik vind Resistance geniaalquote:Op donderdag 25 februari 2010 17:44 schreef -Hans- het volgende:
Waarom ze toch steeds deze van Muse draaien.. nieuwe single is nml. ook niet verkeerd.
Eens, leuke lichtvoetige muziek, maar niet helemaal kapotdraaien graag.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:26 schreef Captain_Slow het volgende:
Mevrouw Emerald heb ik inmiddels wel genoeg gehoord..
Ze 'zingen' ook "This is the coolest song I've ever heard in my whole life".. Geloven ze het zelf?quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:46 schreef alors het volgende:
Nou dit zou ik iig niet wilen horen, mute!
qft, ik ga weer Tim Knol luisteren.quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:52 schreef Captain_Slow het volgende:
Denk je dat het niet bitter of zelfs worse kan,nou dat had ik dus verkeerd, kot die aandachtshoer er nog achteraan...
Yeah Yeah Yeahs - Heads Will Roll (Atrack remix)quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:53 schreef alors het volgende:
[..]
qft, ik ga weer Tim Knol luisteren.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:57 schreef -Hans- het volgende:
Neeeeeeeee nu hoor ik wie dit is... wie anders dan Avril Lavigne kan zo vals schreeuwen.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:57 schreef -Hans- het volgende:
Neeeeeeeee nu hoor ik wie dit is... wie anders dan Avril Lavigne kan zo vals schreeuwen.
Die 120 mbit heb ik dus al bij Ziggoquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:10 schreef gerbenp het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)erhogingen-door.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |