quote:Op maandag 8 maart 2010 21:22 schreef Moonah het volgende:
Och Appelsap, wat klinkt dat naar en pijnlijk...Sneu zeg voor Damian.
Hé Vief!Doe us iets hilarisch over jullie vertellen? Aaah, pleeeeaaase? Is alweer zo lang gelee...
En over die uitslag bij de mond: Thies heeft dat ook regelmatig. Vooral na tomaat en blauwe kaas. En dat gure weer werkt ook niet mee. Ik smeer zeer regelmatig Calendula Weer en Wind Balsem van Weleda. Heel fijn spul.
Ja en weet je, het gaat ook vanzelf. Ik heb er eigenlijk nog geen zin in om steeds te vragen of ze moet plassen... Maar ze wilt zelf steeds plassen... Het leek mij echt voor de zomer, Jen in dr blote kont en laat maar gaan... Maar daar denkt ze duidelijk anders over.quote:
Karin, ik denk idd dat het bij oudere kinderen op dit vlak moeilijker voor Meike zal zijn. Ik zou haar lekker bij de jongere kinderen laten oefenen. Maar hoe leer je assertiviteit? Je kind neemt denk ik veel over van hoe je zelf omgaat met bepaalde situaties. En je zou haar probleempjes zelf kunnen laten oplossen, met jouw hulp. En dan stap voor stap haar wat meer loslaten daarin. Meer weet ik ook niet. kan de pszleidster je helpen? of anders een opvoedwinkel? Die geven vaak goede adviezen is mijn ervaring, juist als het om dit soort zaken gaat.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:00 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Moonah,ik dacht misschien dat de grotere kindjes haar wat meer zouden stimuleren...
ik merk wel dat Meike bij kleinere kindjes wel wat assertiever is, maar dan moet ze het desbetreffende kindje wel goed kennen. Hoe maak ik haar wat weerbaarder of is dat iets wat ze echt door ervaringen moet leren?
Dan besef je pas hoe speciaal het is terwijl het voor jou zo gewoon is. Wij gingen laatst patat halen en Milo was mee. Hij wilde graag daar eten ipv mee naar huis nemen en het was echt supergezelligquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:18 schreef Moonah het volgende:
Oh, en vandaag zijn we 'uit eten' geweest. Met oma naar IKEA. Ik kom daar bijna nooit en Thies dus ook niet. Maar het kind heeft genóten!
Ik vind 'm om op te vreten, hoorquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:41 schreef Deepfreeze het volgende:
Ons guppie heeft vanochtend een poging gedaan om bij Rocka te spelen.. Maar hij heeft geloof ik 1,5 uur naast me op de bank gezeten. Wel met B zijn thomas in de hand, maar voor de rest![]()
Dat omgaan met vreemden/vreemde plaatsen is toch nog lastig..
Tja euh, waarom woon jij zo ver weg ?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:41 schreef XXXKarinXXX het volgende:
haha K_P, waarom woon je zover weg? Dit had ik graag, nee heel graag, willen zien!!
Succes! Pics please?
Vanavond uitgebreid verslag !quote:Op zondag 14 maart 2010 20:21 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Zit te wachten op het verslag van K_P!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |