abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 maart 2010 @ 20:23:20 #251
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_78944293
Lotte komt wel uit bed hoor, en die kruipt er dan bij ons bij. Maar ze laat zich ook makkelijk terug leggen. Ik slaap anders niet meer hahaha
  dinsdag 9 maart 2010 @ 20:40:03 #252
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_78945154
quote:
Op maandag 8 maart 2010 21:22 schreef Moonah het volgende:
Och Appelsap, wat klinkt dat naar en pijnlijk... Sneu zeg voor Damian.

Hé Vief! Doe us iets hilarisch over jullie vertellen? Aaah, pleeeeaaase? Is alweer zo lang gelee...

En over die uitslag bij de mond: Thies heeft dat ook regelmatig. Vooral na tomaat en blauwe kaas. En dat gure weer werkt ook niet mee. Ik smeer zeer regelmatig Calendula Weer en Wind Balsem van Weleda. Heel fijn spul.
Ik heb niet echt hilarische dingen momenteel . Als ik helemaal ingewerkt ben op mijn werk zal ik me weer op de hilariteit storten okay?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_78950557
Ik vermoed dat madam 5e ziekte heeft, ze heeft alleen wel forse koorts en vandaag meteen al uitslag. Het ziet er wel helemaal uit zoals op de foto`s, inclusief gloeiende dikke wangen.
Ze zegt alleen wel steeds ook dat ze keelpijn heeft. Beetje lastig dus.
Als ze morgen nog klaagt over keelpijn laat ik het wel ff nakijken
On zeh laptop
pi_78959055
Beterschap voor je meiske TF
Fake it till you make it...
pi_78959817
Beterschap mini-TF,
Hier hing er op het KDV ook een briefje met info over de 5e ziekte. Dus dat zal ook wel ronddwalen.

Chris is vandaag weer lekker op het KDV spelen, echt zo fijn dat hij nu gewoon naar binnen wandelt, en gaat spelen. ipv moeilijk doen met optillen, aan een leidster geven, brullen, en toch maar gaan.. Heerlijk..
pi_78960870
dat is wel heel fijn inderdaad Deepfreeze!
Meike doet ook helemaal niet moeilijk meer over afscheid, dat is veel makkelijker weggaan.

Taartjesfee, beterschap voor je kleine gebakje! 5e ziekte, is onschuldig toch? Ik heb geen idee wat het inhoudt eigenlijk. Vlekjes en koorts?

Meikes vriendje op school is vandaag voor het laatst....dat vinden we allebei wel jammer, want ik kan ook erg goed met de mama van het jochie overweg. Ventje gaat nu naar de peuterplusgroep, over een poosje worden de tortelduifjes wel weer herenigd.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_78961531
Wat jammer voor Meike.
Heeft ze verder nog wel kindjes waar ze mee speelt, of hingen ze echt erg aan elkaar.
pi_78961785
Ach het is ook wel weer goed, dan komen er weer andere kindjes in the picture hoop ik.
Ze heeft het ook wel over andere kindjes, dus zo erg zal ze het ook weer niet vinden.
En we spreken nog gewoon af, dan ziet ze het kereltje nog wel.
pi_78969920
haha het vriendje komt vrijdagochtend spelen!
Het was gewoon sneu voor de juf, die wilde het mannetje nog even knuffelen maar dat wou hij helemaal niet, want hij wou naar Meike.....
Men, mijn kind heeft gewoon een aanbidder!
pi_78973503
Ah, schoonzoon in spe?
Leuk zeg, dat hij komt spelen!

Wij zijn gisteren bij Chris zijn KDV-vriendje wezen spelen. Leuk om die jongens eens wat langer samen te zien. Die 2 zijn heerlijk aan elkaar gewaagd..
  woensdag 10 maart 2010 @ 16:14:20 #261
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_78976161
Karin Meike al een aanbidder! Hoe is het eigenlijk nu met dat andere kindje dat haar pestte en kneep en zo?

DF, wat leuk dat er een vriendje is wezen spelen En fijn dat Chris nu weer makkelijk afscheid neemt.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 10 maart 2010 @ 19:18:21 #262
11682 Moonah
Jolie femme
pi_78983829
Hoe is het inmiddels met de Peutertaart? Al wat beterderder?
En die Meike, wat lief, dat vriendje. Hoe is het nu op de psz Karin? Is de groep nog wat veranderd?

Kijk, onze Thies is dan niet zo verbaal vaardig , hij laat zich écht niet intimideren.
We waren in de bieb en daar stond een ventje dat een kop groter was dan hij een beetje stoer te doen. Hij versperde Thies de weg. Ik liep wat achteraf, maar Thies keek niet op of om. Hij ging gewoon door op zijn eigen weg en duwde dat ventje aan de kant.

Oh, en vandaag zijn we 'uit eten' geweest. Met oma naar IKEA. Ik kom daar bijna nooit en Thies dus ook niet. Maar het kind heeft genóten!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_78985477
Moonah, de groep verandert inderdaad, er zijn inmiddels 3 meisjes bij gekomen, en alleen maar jongens weg gegaan. In dat opzicht is de verhouding weer beter nu.
Dat plaag en pest kind is er nog wel, maar die laat Meike nu wel met rust.
Meike meldt het vaak nog wel als ik haar ophaal: "H hebt mij niet geslaan!" of iets in die trant.
ik vraag denk ik nog wel of Meike eerder over mag naar de peuterplusgroep.
Bij haar eigen groep komen alleen maar kleintjes bij, van net 2 jaar, daar kan ze niks mee.
Meike speelt thuis ook graag met oudere kindjes, en trekt zich daaraan op.
Het enige is dat ze nog niet zo goed voor zichzelf kan opkomen, zo vertelde ze me maandag:"mama ik zat in het midden op het bankje, en toen kon ik er helemaal niet meer uit!" Ze is dan niet mans genoeg om te vragen of ze eraf mag, en wacht vervolgens tot een ander kindje eraf gaat zodat ze zelf ook kan....
De juf zei een tijdje terug dat ze de P + groep sociaal-emotioneel nog niet aankon.
Ik weet niet hoe dat nu is, maar ik wil natuurlijk ook alleen maar doen wat goed is voor Meike, al denk ik dat ze op alle andere gebieden niks meer kan leren op haar huidige groep.

Wat goed van Thies dat hij zo voor zichzelf opkomt, kan hij dat niet even aan Meike leren dan, dan leert zij hem wel praten haha
Het lijken echt wel tegenpolen zo.

Df wat leuk, ook al een vriendje om mee te spelen! Onze kids worden groot.
pi_78985678
De peutertaart is veranderd in een framboosje Helemaal roze en in haar gezicht ook wat opgezwollen. Ze heeft nu niet zulke hoge koorts meer en heeft ook wel weerwatpraatjes, maar helemaal beter is ze ook niet

Thies haha held
On zeh laptop
  woensdag 10 maart 2010 @ 22:13:50 #265
11682 Moonah
Jolie femme
pi_78992963
Ah, een frambozentaartje... Beterschap voor je grietje hoor.

En Karin, dat lijkt me best lastig, als je kind (nog) niet zo weerbaar is. Dan is het mss toch juist wel goed dat ze bij jongere kinderen zit? Kan ze bij hen oefenen, en als ze dan wat sterker is overgaan naar de plusgroep. Je zegt dat ze verder niets te leren heeft, maar joh, ze leert toch sowieso genoeg bij het spelen. En het sociaal emotionele zou ik zéker 'voorrang' geven hoor.
  donderdag 11 maart 2010 @ 08:47:17 #266
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_79002375
Karin over groot worden gesproken:

Wij hebben onze peuter ingeschreven op de brede school hier een dorpje verderop. De christelijke school to ons huis gaat het beleid zodanig aanpassen dat wij er niet in mee willen gaan (lees rokken verplicht, dag opening/sluiting klassikaal, week opening/sluiting hele school, vanaf de kleuters psalmversjes leren voor een cijfer, 20% lesstof vervangen voor bijbelgeschiedenis waardoor engels en aardrijkskunde sowieso valt). Wij zijn van mening dat engels wel een punt is waarbij ze dan als ze naar vervolgonderwijs toegaan al een achterstand hebben. Ook zijn de feestdagen in de ban dus geen Sinterklaas, Kerst, Pasen en verjaardagen.

Nu gaat ze naar een brede openbare school waar wel godsdienst in verwerkt zit maar ook dan gesproken wordt over het jodendom, de islam, katholiek, bhoeddisme enz. dit krijgen ze 10 lessen in een jaar dus dan wordt er niet allleen gehamerd op God maar leren ze ook andere geloven kennen. Excursie is bv een kloosterbezoek of een moskee. Maar voorlopig gaat ze naar een 1/2 of 2/1 klas want daar maken ze op een brede school geen onderscheid in omdat het per kind gericht is. Zag er in elk geval heel leuk uit alvast met overal in de hal geknutselde paashazen/eieren en dergelijke.
pi_79002651
Poep op het toilet...

Jeetje misschien wordt ze echt zinnelijk...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 11 maart 2010 @ 09:01:39 #268
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_79002672
Jen wordt gewoon een grote meid Tico.
pi_79002737
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 09:01 schreef Books het volgende:
Jen wordt gewoon een grote meid Tico.
Ja en weet je, het gaat ook vanzelf. Ik heb er eigenlijk nog geen zin in om steeds te vragen of ze moet plassen... Maar ze wilt zelf steeds plassen... Het leek mij echt voor de zomer, Jen in dr blote kont en laat maar gaan... Maar daar denkt ze duidelijk anders over.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_79002919
Wauw Jen wat knap
  donderdag 11 maart 2010 @ 09:44:01 #271
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_79003739
Books, wat een beleid op die school zeg En dat in deze tijd!
Groot gelijk dat jullie d'r op een andere school hebben ingeschreven. Hoe zou je je in vredesnaam in de maatschappij van nu (en die van de toekomst) moeten kunnen redden zonder kennis van de wereld om je heen? "Ik versta geen engels, weet niet wat een moslim is of waar China ligt... maar ik ken WEL 300 psalmen uit mijn hoofd"

Jen

Stoere Thies! En lekker balletjes (toch?) gegeten ook nog
.... met gevoel voor drama....
pi_79016143
Books, dat klinkt niet echt als een fijn beleid. Gelukkig lijkt de andere school prettiger.

Goedzo Jen

Ach een frambozenmuffin, Beterschap!

Karin, ik zou geloof ik voorzichtig zijn, met dat sociaal emotioneel. Als ze in de plusgroep daar nog meer moeite mee krijgt, moet ze niet dichtslaan. Dan liever maar oefenen met de kleintjes..

Ons guppie heeft vanochtend een poging gedaan om bij Rocka te spelen.. Maar hij heeft geloof ik 1,5 uur naast me op de bank gezeten. Wel met B zijn thomas in de hand, maar voor de rest
Dat omgaan met vreemden/vreemde plaatsen is toch nog lastig..
pi_79022686
Books, daar zou ik mijn kind ook niet naartoe doen, ieder zijn ding, ik vind normen en waarden heel oke, maar ze moeten niet doorslaan....

Moonah,ik dacht misschien dat de grotere kindjes haar wat meer zouden stimuleren...
ik merk wel dat Meike bij kleinere kindjes wel wat assertiever is, maar dan moet ze het desbetreffende kindje wel goed kennen. Hoe maak ik haar wat weerbaarder of is dat iets wat ze echt door ervaringen moet leren?

Oh en Jen die op de wc poept

DF, herkenbaar!
  donderdag 11 maart 2010 @ 17:14:05 #274
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_79023357
Dat is hier ook het punt het is makkelijk want de hoofdingang zit letterlijk 10 meter bij onze voordeur vandaan (overkant van de weg) dus ideaal maar het had in het oude beleid gewoon nog in onze beleving gepast (niet dat wij iedere zondag in de kerk zitten maar danken en bidden voor het eten is hier heel normaal en voorlezen uit de kinderbijbel ook en soms komen wij ook in de kerk maar niet in de zware kerk hier in het dorp (lees zwarte kousen/kleding/hoedjes en dan lopen ze net bijv.)).

Zelf kerk ik niet meer maar je ontkomt er met rouw, trouw en doop niet aan. Kaith zit nu nog op de christelijke/openbare psz waarbij ze dus liedjes zingt in de trant van: lees de bijbel en bid elke dag, dat je groeien mag enz. maar ook de andere keer thuis komt met Mamase, mamasa mama saka boemba van K3.

Sinds het begin van het nieuwe schooljaar vorig jaar is dit dus het nieuwe beleid geworden mede door een nieuwe directeur die streng het oude protestantse geloof aanhangt waarbij hij helemaal los gaat op zijn school qua geloof dan tenminste.

DF K heeft dat ook nog steeds bij wildvreemde hoor dat ze echt moet wennen.
pi_79029157
Pfff wil iemand Chucky even komen ophalen en meteen mijn lieve meisje mee terug brengen?

Al 20 minuten krijsen in bed omdat het blauwe spoka-lampje aan is in plaats van de rode. Tsja mensen de wereld vergaat...
pi_79029773
Dat gaat de goede kant op bij Jen. Knap hoor!

Jemig, die school klinkt wel heel erg. Het zou ook niet mijn keuze zijn.
Wel jammer als het zo dichtbij zit.

Herkenbaar Stiemie en ze kunnen het zolang volhouden he. Wij geven Damian tegenwoordig de keuze: of het blauwe lampje (we hebben dezelfde ) of het licht helemaal uit. Dan is de keuze ineens snel gemaakt.
pi_79030025
Helaas alleen dat lampje of geen lampje was ook geen optie meer Dus uiteindelijk vertrokken zonder lampje aan. Verhaaltje dat mijn vriend wilde lezen was halverwege ook niet goedgekeurd, dus ook geen verhaaltje meer. Gezellig hoor zo... Ze is inmiddels wel eindelijk stil, zonder lampje en zonder verhaaltje.

Books wat een enge school zeg. En vooral als ze ook belangrijke lesstof ervoor laten vallen

Jen wat goed zeg! Kan je eens aan Linde uitleggen hoe dat moet?
pi_79034625
He bah, dat is geen leuke manier om de dag af te sluiten. Misschien was ze wel heel erg moe? Fijn dat ze toch stil geworden is!
  donderdag 11 maart 2010 @ 21:22:28 #279
11682 Moonah
Jolie femme
pi_79034686
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 17:00 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Moonah,ik dacht misschien dat de grotere kindjes haar wat meer zouden stimuleren...
ik merk wel dat Meike bij kleinere kindjes wel wat assertiever is, maar dan moet ze het desbetreffende kindje wel goed kennen. Hoe maak ik haar wat weerbaarder of is dat iets wat ze echt door ervaringen moet leren?
Karin, ik denk idd dat het bij oudere kinderen op dit vlak moeilijker voor Meike zal zijn. Ik zou haar lekker bij de jongere kinderen laten oefenen. Maar hoe leer je assertiviteit? Je kind neemt denk ik veel over van hoe je zelf omgaat met bepaalde situaties. En je zou haar probleempjes zelf kunnen laten oplossen, met jouw hulp. En dan stap voor stap haar wat meer loslaten daarin. Meer weet ik ook niet. kan de pszleidster je helpen? of anders een opvoedwinkel? Die geven vaak goede adviezen is mijn ervaring, juist als het om dit soort zaken gaat.

Jen, poep-ze!
pi_79035781
Ja ik vind het echt helemaal niet fijn om zo de nacht in te gaan. Moet steeds denken aan mijn bozemeisje dat niet blij is gaan slapen Morgen de dag maar beginnen met een dikke knuffel
pi_79048882
Stiemie, hoe ging het vanochtend?

Appelsap, hoe gaat het met Damian?

Die weerbaarheid is hier ook wel een punt. Ik zie wel vooruitgang, dus laat het een beetje op zijn beloop gaan. En inderdaad een beetje begeleid die situaties aangaan. Laatst werd een bal afgepakt, en Chris ging alleen wat sippend staan kijken. Toen heb ik hem verteld dat hij de bal terug mocht pakken en zeggen dat afpakken niet mag. En die keer reageerde hij ook goed. Soms ook niet, beetje afhankelijk van zijn humeur/moeheid/situatie.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 10:59:31 #282
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_79051359
Hier niet echt problemen met weerbaarheid denk ik, als mw iets niet wil gebeurd het niet en word het complete arsenaal uit de kast getrokken om het te voorkomen. Tegenover volwassenen is ze wel iets terughoudender hierin, maar kinderen tot ongv 12 jaar kunnen haar gestolen worden, persoonlijk denk ik dat haar neefjes en nichtjes daar wel n beetje voor gezorgd hebben , kan dus nog leuk worden later
En sja basis-schoolkeuzes zijn we ons ook langzamer hand op aan het oriënteren, maar pfffffffff wat n keuze's tegenwoordig. Alleen jammer dat ze hier het wijkbeleid aanhouden woont het kindje niet in de wijk van je voorkeurs-school heb je zo goed als pech of heb je verdomd goede excuses nodig waarom jouw kindje uitgerekend op die school "moet". Wel van alles hier op redelijke loopafstand zitten hoor, brede school, openbare2x christelijk 1 katholiek 1 en 1 on-officiele moslim(gerelateerde) school. Persoonlijk had ik haar liever op een openbare op 5 a 10 min fietsen gehad omdat dit practischer is voor ons allemaal, waaronder ook voor mijn schoonmoeder die oppast als ik moet werken of andere afspraken heb. Mja we hebben nog eventjes gelukkig
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  vrijdag 12 maart 2010 @ 11:00:09 #283
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_79051394
Nou vanochtend was ze weer haar stralende zelf Binnen 3 minuten was het gillen en krijsen. Kwam ze de badkamer in gestormd: Mama van jou mag het wel he? (ze mocht van mijn vriend niet meer een andere broek aan omdat ze deze spijkerbroek had gekozen en nu steeds weer wil wisselen als het gekozen item net is aangetrokken ). Dus maar even uitgelegd dat het van mama dan ook niet mag en dat was weer aanleiding voor gillen en gooien. Heerljk ochtendje dus. Heb ze maar succes gewenst vandaag bij de kinderopvang

Ik vind dat weerbaar en assertief maken erg lastig. Misschien omdat ik zelf niet altijd zo assertief ben Toch maar eens meer in verdiepen hoe ik dat bij Linde kan voorkomen.
pi_79054456
Oi stiemie, en dan op het KDV het engeltje spelen?

Ik vond deze snel op internet, in 1e instantie klinken de tips wel werkbaar. Straks even verder lezen als Chris slaapt http://www.praktijkalleskits.nl/artikelen/weerbaarheid.pdf
  vrijdag 12 maart 2010 @ 14:48:05 #285
144006 chacama
Ondernemend!
pi_79061717
Oei Stiemie dat klinkt als een meisje met een groeispurtje. Ik herken Maud d'r gedrag van een paar dagen terug er enorm in. Nu gaat het stukken beter. Nee, mag ik weer zeggen en het alsjeblieft mama hoor ik ook weer meer en meer.

Schoolkeuze is hier makkelijk. Dezelfde school als Fleur... 'mijn sus' zoals ze dat zo lief kan zeggen.

Die christelijke school die hier boven omschreven wordt klinkt bekend. die hebben we hier ook een op het eiland. Lijkt mij niet de beste schoolkeuze. Ieder zijn ding, maar wereldvreemde kinderen heb ik liever ook niet.
  † In Memoriam † vrijdag 12 maart 2010 @ 19:53:15 #286
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_79073867
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 19:18 schreef Moonah het volgende:
Oh, en vandaag zijn we 'uit eten' geweest. Met oma naar IKEA. Ik kom daar bijna nooit en Thies dus ook niet. Maar het kind heeft genóten!
Dan besef je pas hoe speciaal het is terwijl het voor jou zo gewoon is. Wij gingen laatst patat halen en Milo was mee. Hij wilde graag daar eten ipv mee naar huis nemen en het was echt supergezellig
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 21:22:28 #287
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_79077591
Dean roept tegenwoordig al steeds als we uit het KDV naar huis fietsen, langs ons bekende eetcafeetje, "Zullen we in een retaurant gaan eten. Mam?" Dat "Mam" ook, dat klinkt al zo puberaal. Maar ja, daarna gaat ie wel gewoon janken als ik nee zeg hoor .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 22:41:07 #288
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_79080953
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 14:41 schreef Deepfreeze het volgende:
Ons guppie heeft vanochtend een poging gedaan om bij Rocka te spelen.. Maar hij heeft geloof ik 1,5 uur naast me op de bank gezeten. Wel met B zijn thomas in de hand, maar voor de rest
Dat omgaan met vreemden/vreemde plaatsen is toch nog lastig..
Ik vind 'm om op te vreten, hoor Hij wilde toch nog wel even tekenen en appelsap drinken en koekjes eten? Dat vond ik al heel wat voor zo'n kleine uk

Ik heb B deze week opgegeven bij een internationale school. Eigenlijk was ik het een beetje aan het uitstellen... We krijgen binnenkort een uitgebreide rondleiding. Ik ben benieuwd wat hij er van gaat vinden.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_79097131
Hier vanochtend naar de open dag van een montessori school geweest. Daar waren we eerder ook al geweest en komt over als een prettige school. Dus als we hier nog wonen, gaat Chris daarheen..

oja, tekenen wilde hij ook nog eventje. En sap en koekjes gaan altijd wel goed
Morgen spelen in een binnenspeeltuin, eens kijken of hij dat overleefd

Chris zit de laatste dagen helemaal in het "mag dat?", "hoor je dat", "kijk dat", etc. Met een mooie vragende toon op de dat. Dus: "Chris deur dicht, mag dat?".. 't is net een wandelend verkeersexamen
  zaterdag 13 maart 2010 @ 19:23:03 #290
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_79104566
Morgen ga ik met de meiden 1 km hardlopen!
De CPC ( city - pier - city) is er weer !
Vorig jaar deden we ook mee. We deden er 35 minuten over en met 5 man politie over de finish streep!
Morgen onder de 30 minuten !
pi_79105203
haha K_P, waarom woon je zover weg? Dit had ik graag, nee heel graag, willen zien!!
Succes! Pics please?
  zaterdag 13 maart 2010 @ 19:45:50 #292
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_79105399
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 19:41 schreef XXXKarinXXX het volgende:
haha K_P, waarom woon je zover weg? Dit had ik graag, nee heel graag, willen zien!!
Succes! Pics please?
Tja euh, waarom woon jij zo ver weg ?
Vorig jaar waren we op een gegeven moment gestart en waren de eerste kinderen al over de finish
3 man politie op de moter en 2 op de fiets. Halverwege draaiden de meiden zich om, iedereen in de remmen
mensen in de tram moesten wachten totdat de dames voorbij waren..allemaal zwaaien

Toen we er bijna waren hoorden we via de de telefoon van politie :
" NEEE, nog niet de medailles opruimen en komen er nog 4 !!!! "

Heb er zin an
  zaterdag 13 maart 2010 @ 23:06:55 #293
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_79112713
Ik dacht dat gebakje wel weer wat aan het opknappen was maar behalve dat de koorts gezakt is, is ze weinig opgeknapt. Ze eet niets, drinkt gelukkig wel, hoest zich nu ook suf en voelt zich duidelijk echt naar.
Als ik de symptomen zo lees lijkt het eerder op roodvonk dan op 5e ziekte. Voor de zekerheid toch echt maar even melde bij de huisarts.

Leuk KP, de mini city-pier-city loop
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_79141281
Zit te wachten op het verslag van K_P!!!

TF, wat sneu dat je meisje nog niet opknapt! Beterschap, ik hoop dat de huisarts wat kan betekenen voor jullie!

Vandaag met Meike naar de dierentuin geweest, leuk was dat.
Echt geinteresseerd in de dieren!
Ze was al met een tekening in de hand op pad naar de zeehonden, die aan een verzorgster gegeven aldaar.
Zo grappig dat ze nu ook denkt dat die tekening boven het bed van een zeehond hangt ...je kunt ze ook alles wijsmaken.
Tussendoor even in een restaurant een appelsapje drinken, echt leuk hoor zo'n uitje.
  zondag 14 maart 2010 @ 21:14:27 #295
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_79144701
KP doe eens een verslagje

En Karin leuk he zo'n uitje. En zo lief van die tekening boven dat zeehondenbedje
Hier ook een uitje vandaag. We hebben recht tegenover ons huis 'kerms' (kermis). En dat duurt 2 weken. Heerlijk want we hebben een of ander eng hoog ding en een spookhuis voor ons huis dus de hele dag gillende mensen Nou ja Linde was er zo vol van en die vindt de lichtjes prachtig dus we hebben vandaag een rondje kermis gedaan. Ze is samen met mijn in de auto's geweest (op zo'n rails) en daarna 2 keer alleen in de draaimolen. Helemaal trots was ze daarna. En bij de kermis hoor je te snoepen dus na afloop een lekkere grote spek!
pi_79145138
Heerlijk he, Stiemie, dat je ze zo kunt verwennen met iets simpels!
  maandag 15 maart 2010 @ 07:16:30 #297
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_79157587
quote:
Op zondag 14 maart 2010 20:21 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Zit te wachten op het verslag van K_P!!!
Vanavond uitgebreid verslag !
Nu auto inpakken, meiden uit bed en naar Nijmegen!

We zijn in ieder geval geïnterviewd door tv west !!
  maandag 15 maart 2010 @ 07:39:59 #298
39474 FF
.o0O(ik typo dus ik ...)
pi_79157708
Jengel jengel, nee kan niet, nee wil niet, *snik* *snotter*, miep miep, mekker.

En dat al 's morgens vroeg... is het nu.

Maar op andere momenten is tie om op te vreten.
pi_79158406
Ben benieuwd KP
pi_79159226
Leuk KP, we wachten af..

OE FF, klinkt gezellig voor een maandagochtend..

Stiemie, leuk zo'n kermis. En een heerlijk spekkie!

TF, hopelijk is het gebakje snel weer de oude..

Karin, wat cute, zo'n tekening voor de zeehonden. Dan zullen ze lekker slapen..

Hier een heerlijke dag gehad gisteren. We waren met familie naar Ballorig toe. Chris is soms wel erg terughoudend, maar hij ging na een paar minuutjes aanmoedigen/wennen helemaal los..
Kijk maar:

Lekker klauteren, met de auto's rijden, met de ballen spelen, op de trampoline. Heerlijk vrij.
Al blijft hij wel voorzichtig met andere kinderen. Hij heeft het niet zo op conflicten...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')