SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:09 schreef Pheno het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:09 schreef Pheno het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
es ff kieken of der een open dir achter zit.... helaas ....KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
En dan niet postenquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
The file karen_mcnudes.jpg already exists. Overwrite? Yes No Cancel
Je hebt het niet eerder gepostquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
ja da's vast diezelfde dan dus he duuh
Dat kan toch heul niet?quote:
Klopt ja, stelletje prutsersquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:52 schreef Pheno het volgende:
Helaas niet. Wat een kutsite. Je kunt niet eens een pdf uploaden. Leuk.
Hai snoetepoet!quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:55 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Haai Liev![]()
![]()
![]()
![]()
Alweer wat uitgerust ?
Hoi Marcquote:
Jij kent geen lieve woordjes?quote:
Nou, t zal wel zo zijnquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Jij kent geen lieve woordjes?
Gaat wel alleen me vanmorgen verslapenquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai snoetepoet!Nee, niet echt
Hoe is het met jou dan?
Hoiquote:
Dan ga jij Flesch die toch lerenquote:Jij kent geen lieve woordjes?Wat een gemis
Lekker toch, zo nu en dan verslapenquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:26 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Gaat wel alleen me vanmorgen verslapenzal wel liggen aan te veel uurtjes maken ....
Geeft niks halen we vanavond gewoon weer in![]()
Auto (in 2e instantie) goedgkeurdkan er weer een jaartje tegen
Donderopmanquote:
Ha. Koetsiekoetsiekoe. Dinges.quote:
Oeh, ik ook al!quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:26 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Gaat wel alleen me vanmorgen verslapenzal wel liggen aan te veel uurtjes maken ....
Geeft niks halen we vanavond gewoon weer in![]()
Auto (in 2e instantie) goedgkeurdkan er weer een jaartje tegen
Klinkt ook niet liefquote:
Neuh, ik geloof dat ie daar wat te zuurpruimerig voor is.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi![]()
[..]
Dan ga jij Flesch die toch leren
Hai lieffie!quote:
Ik moest lachenquote:
quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:09 schreef Pheno het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Das beterquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai lieffie!
Hoe is het meisje?
Zeikerdquote:
Ik ook, niet doorvertellenquote:
Hier ook kapot dus bankquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Das beterHaaay
Ik ben helemaal kapot. Hoe is het daar?
[..]
Zeikerd![]()
![]()
![]()
[..]
Ik ook, niet doorvertellen
Zie. Dat soort woordjes ken ik wel. Trutquote:
Dan maken we sushi zonder visquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:38 schreef DaMart het volgende:
En ik kom niet op die aprilmeet... ik eet geen vis.
Ik zie je straks welquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier ook kapot dus bank
Fijne avond lieve mensen, ik kom denk ik niet meer terug vanavond![]()
En wat zit er dan wel in?quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan maken we sushi zonder vis
Dat is een beetje hetzelfde als een KSC zonder meet. Maar dan anders. Of zoquote:Op donderdag 25 februari 2010 21:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Straks lust hij ook geen groente, fruit of ei.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mangoquote:
Ik lust best groente hoor... in beperkte matequote:Op donderdag 25 februari 2010 21:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Straks lust hij ook geen groente, fruit of ei.
Nou ja, in het ergste geval wil ik wel een amerikaanse sushi draaien: knakworst er in doen. De horror
Of frikkedellequote:Op donderdag 25 februari 2010 21:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Straks lust hij ook geen groente, fruit of ei.
Nou ja, in het ergste geval wil ik wel een amerikaanse sushi draaien: knakworst er in doen. De horror
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |