Ze doet me denken aan Rachel Hazes..quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:29 schreef vosss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb ze even aan elkaar gemaakt
Ze doet het voor jou, maar omdat zij denkt dat jij haar dochter wil.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:00 schreef AdvancedPower het volgende:
Sorry, gister heb ik niet meer kunnen posten hoe het verder ging.
Ik heb de hele tijd met haar (Nelly) zitten te sms'en. Een vlot gesprek was het niet, want ze schreef meestal pas na een uur terug. Dit getuigde of van een oude mobiel, reuma in haar vingers of dat ze gewoon niet geïnteresseerd was. De eerste sms'jes gingen over de nederlaag van Sven Kramer. Rond 6 uur sms'te ik haar dat ik vanavond, gisteravond dus, naar de film zou gaan. Toen kreeg ik terug dat het haar leuk leek dat ik het volgende week naar haar huis zou komen voor haar dochter, dat ik daar dan zou mee-eten en daarna zouden we dan met zijn 3en naar een film gaan. Ik heb teruggestuurd dat ik het een leuk idee vind. Hierna heb ik niks meer terug gekregen... Zou ze mij leuk vinden of doet ze dit alleen maar voor haar dochter?
ik denk het niet.. TS ligt straks met de dochter in reversed cowgirl positie op zijn schwanz en de milf op zijn gezicht!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:25 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Ze doet het voor jou, maar omdat zij denkt dat jij haar dochter wil.
Is dat goed?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:40 schreef L3viathan het volgende:
[..]
ik denk het niet.. TS ligt straks met de dochter in reversed cowgirl positie op zijn schwanz en de milf op zijn gezicht!
Nou, neuken of zoenen met der.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:49 schreef Chen het volgende:
TS, wat wil je nou precies van deze milf?
Ik houd nog even een slag om de arm. TS heeft de onderkant van de milf nog niet gepost.quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:09 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Ik houd nog even een slag om de arm. TS heeft de onderkant van de milf nog niet gepost.
Lekker voor je!quote:
Dat heet een MILF! En die zijn lekker!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:11 schreef MYV het volgende:
Gast, waarom zou ze de vriend van haar eigen dochter willen
Dat doet toch niemand (met een beetje zelfrespect)
Je moeder ja.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:51 schreef Kakpizza het volgende:
Ik wil wedden dat je chick een piemel heeft
Nog nooit My friend's hot mom gezien? Dit gebeurt zo vaak!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:11 schreef MYV het volgende:
Gast, waarom zou ze de vriend van haar eigen dochter willen
Dat doet toch niemand (met een beetje zelfrespect)
Dat is inderdaad nét echt!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:58 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Nog nooit My friend's hot mom gezien? Dit gebeurt zo vaak!
tvpquote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 07:47 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Hahahahhaa![]()
ik moest serieus hardop lachen
ohja en dat wijf ziet er niet uit, mijn god
Ik moest wel lachen ja.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 13:34 schreef classpc het volgende:
Dit topic doet me trouwens hier aan denken:
[ afbeelding ]
Dan klopt dat "die met dat petje" toch?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:49 schreef TwyLight het volgende:
HOAX dit is TS:
-weg-
uit zijn fotoboek
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:49 schreef TwyLight het volgende:
HOAX dit is TS:
-weg-
uit zijn fotoboek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |