Omdat ze voor een paar miljoen naar een andere club transferren en na een tijdje weer naar weer een andere club.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:43 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Want je betaalt geld om er naar te kijken en als ze slecht spelen voel je je genaaid?
Waar zeg ik dat?quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:35 schreef Keltie het volgende:
[..]
Als jij het samenzijn met vrienden onnodig tijdbedrijf ->!
Dat ook.. maar ik voelde me afgelopen zondag toch aardig genaaid toen het in blessure tijd nog 1-1 werdquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:47 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Omdat ze voor een paar miljoen naar een andere club transferren en na een tijdje weer naar weer een andere club.
(en dan weer met een ander team tegen je vroegere eigen team gaan voetballen) wat een faalsport !!
Des te meer goals, des te aantrekkelijker de wedstrijd.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:51 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Dat ook.. maar ik voelde me afgelopen zondag toch aardig genaaid toen het in blessure tijd nog 1-1 werd
Doet dat er toe?quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:39 schreef Westbroek het volgende:
[..]
In welk jaartal ben je er geweest?
Goed dan; 2007.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:14 schreef Westbroek het volgende:
[..]
Ja, want FC Barcelona was ook een tijd lang niet meer dan een middenmoter.
Klopt ja.. daarom was PSV - Ajax van vorig en dit seizoen zulke mooie wedstrijdenquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:56 schreef Westbroek het volgende:
[..]
Des te meer goals, des te aantrekkelijker de wedstrijd.
De samenvatting van Real Madrid - Villareal was ook leuk.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:51 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Klopt ja.. daarom was PSV - Ajax van vorig en dit seizoen zulke mooie wedstrijden![]()
Man, waar heb je 't over?quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:19 schreef Westbroek het volgende:
[..]
Dat is al 3 jaar geleden.
Verleden tijd.
Ja. Vrouwen die voor een club zijn en denken verstand ervan te hebben.quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:57 schreef Sereenie het volgende:
Ik woon in Rotterdam en ik ben fan van geen enkele voetbal club.. Vind je dat wel goed?
Ik vind ijshockey echt heel erg tof.. Maar ik heb er geen verstand van..quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:58 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ja. Vrouwen die voor een club zijn en denken verstand ervan te hebben.
Oew, ijshockey is ook vet!quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:01 schreef Sereenie het volgende:
[..]
Ik vind ijshockey echt heel erg tof.. Maar ik heb er geen verstand van..![]()
Maar ik haal mijn voordeel dan weer in MotoGP.. Te gaaf en ik geloof niet dat je er echt hersens voor nodig hebt..
MIJN snuggere uitspraak?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |