In het stadion 80% van de tijd ook niet. Niet als je voor mooi voetbal gaat in ieder geval (in de MM-competitie)quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:04 schreef Keltie het volgende:
Voetbal op TV kijken is geen reet aan
Sfeertje en het dagje eromheenquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:08 schreef Rekkie het volgende:
[..]
In het stadion 80% van de tijd ook niet. Niet als je voor mooi voetbal gaat in ieder geval (in de MM-competitie)
Ja doet me niks..... dat vind ik nou ech onnodig tijdbedrijf.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:22 schreef Keltie het volgende:
[..]
Sfeertje en het dagje eromheen
Buiten Feijenoord om kijk ik sowieso bijna geen voetbal, ben ook meer een supporter dan voetballiefhebber (je hebt mensen die kijken alles, van UEFA Cup tot Champions(?) League -> liefhebbers).
Alsof je als Feyenoorder in het stadion wel naar voetbal kijkt.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:22 schreef Keltie het volgende:
[..]
Sfeertje en het dagje eromheen
Buiten Feijenoord om kijk ik sowieso bijna geen voetbal, ben ook meer een supporter dan voetballiefhebber (je hebt mensen die kijken alles, van UEFA Cup tot Champions(?) League -> liefhebbers).
Bij Feyenoord noemen ze zich kameraden. Laat ze lekker in China, Vietnam of Noord Korea gaan spelen tussen de andere communistenquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:41 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Ajax zou niet eens in Nederland mogen voetballen... ze noemen zich toch joden... laat ze lekker in israel spelen
Ik ben ook in Turijn.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:28 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Jammer dat Steven zich nu zit te bezatten in Turijn... echt een topic voor hem
Dat heb ik bij mijn hoerenbezoek.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:26 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja doet me niks..... dat vind ik nou ech onnodig tijdbedrijf.
Als ik heen ga, wil ik 5 minuten voor tijd binnen zijn en 5 minuten na tijd ook weer in de auto zitten (waar mogelijk)
Je bezoekt hoeren?quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat heb ik bij mijn hoerenbezoek.
Nee, een echte voetballiefhebber zou op het veld gaan staan om ze even trucjes te leren.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:31 schreef ehqo. het volgende:
Een echte voetballiefhebber zou voor mooi voetbal moeten zijn, ongeacht van welke club dat komt.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:29 schreef Westbroek het volgende:
[..]
Ik ben ook in Turijn.
Dadelijk samen met Steven naar de sportschool om ons op te warmen voor de vechtpartij van vanavond.
Now let's all hug some trees, yay!quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:31 schreef ehqo. het volgende:
Een echte voetballiefhebber zou voor mooi voetbal moeten zijn, ongeacht van welke club dat komt.
Hoeren = voetbal, dus jaquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat heb ik bij mijn hoerenbezoek.
We hebben honkbalknuppels en kettingsloten, want via via heb ik gehoord dat ze een Italiaanse Michielos hebben.quote:
De bast van een eik is mooi. Diens spelonken zou ik best eens met mijn tong willen beroeren.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:32 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Now let's all hug some trees, yay!
Als jij het samenzijn met vrienden onnodig tijdbedrijf ->quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:26 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja doet me niks..... dat vind ik nou ech onnodig tijdbedrijf.
Als ik heen ga, wil ik 5 minuten voor tijd binnen zijn en 5 minuten na tijd ook weer in de auto zitten (waar mogelijk)
Jammer dat "kameraden" ook nog een andere betekenis heeft of niet? Vlieger gaat dus niet op.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:27 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
Bij Feyenoord noemen ze zich kameraden. Laat ze lekker in China, Vietnam of Noord Korea gaan spelen tussen de andere communisten
In welk jaartal ben je er geweest?quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:36 schreef LePoo het volgende:
Wat een kut klacht.
Ik ben 1 keer in Barcelona geweest, dus veel heb ik niet met de stad.
Maar de plaatselijke club speelt prachtig voetbal, voetbal waar ik van hou (net als Arsenal).
Aanvallend combinatie voetbal, zelf het spel willen maken, etc.
Maar foei, ik mag geen fan zijn van Barca, want ik heb niks met de stad.
![]()
hehequote:Op donderdag 25 februari 2010 14:39 schreef Westbroek het volgende:
[..]
In welk jaartal ben je er geweest?
Nee ben pooier.quote:
Want je betaalt geld om er naar te kijken en als ze slecht spelen voel je je genaaid?quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:37 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Voetballers zijn eigenlijk gewoon dure hoeren ja!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |